7.7.09

Τσεκαρισμένο...

Κάθε Tρίτη δεν μου φτάνει η δουλειά που έχω στο μαγαζί, έχω και όλους τους παράξενους πελάτες μαζεμένους!!!Τσεκαρισμένο, κάθε Τρίτη είναι επεισοδιακή!
Πελάτης: - Αυτά εδώ δικά σας είναι ή σας τα φέρνουν απ έξω;
Εγώ: -Ατοπη ερώτηση, πάμε παρακάτω...
-Γιατί το λες αυτό;
-Γιατί δεν νομίζω να πάτε σε κάποιο εργαστήριο, να ρωτήσετε αν παράγονται εκεί τα προιόντα του και να σας πει όχι...
-Γιατί;
-Γιατί όλοι να πουλήσουν θέλουν...τη δουλειά τους να κάνουν...πιστεύετε ότι θα σας πει κάποιος την αλήθεια;
-Γιατί το λες αυτό; Εμένα στο νησί μου υπάρχει ένα μαγαζί, που μου λέει πως απ τα 10 είδη, τα 4 είναι δικά μου, τα άλλα άστα!
-Και τι σας κάνει να πιστεύετε, πως λέει την αλήθεια ο συνάδελφος; Μπορεί σε σας να λέει αυτά, στον επόμενο άλλα και έτσι να κάνει τη δουλειά του...Αλλά με διαφορετικό τρόπο από εμένα!
-Ναι ε;;;;
-Φυσικά!
-Μπορείς να μου δώσεις ένα κιλό;
-Ναι αμέ...
-Η αλήθεια είναι ότι κατάλαβα πως είναι δικά σας!
-Μπα, ναι;;;Από που;
-Φαίνονται χειροποίητα!
-Ε τότε γιατί με ρωτάτε;
-Γιατί σ εμπιστεύομαι, λες την αλήθεια...
-Ναι αλλά οι άνθρωποι, δεν έχουν μάθει να ακούνε την αλήθεια! Η αλήθεια πονάει...
-Θα μπορούσες να πουλάς περισσότερα πράγματα, αν έλεγες ψέμματα!
-Ισως, αλλά μπορεί να μη με νοιάζει αυτό...
-Αλλά;;; Δουλεύεις από χόμπι;
-Οχι φυσικά! Απλά, δεν δουλεύω σα ρομπότ...δεν φοράω τη μάσκα μου κάθε πρωί για να ρθω στη δουλειά μου!Και στο φινάλε...μεγαλύτερη αξία απ το χρήμα έχει η εμπιστοσύνη!Την καλημέρα μου....

Χα χα χα είμαι σίγουρη πως ακόμα θα το σκέφτεται!Χα χα χα και το χειρότερο θα ναι, να παει στον συνάδελφο και να του ζητήσει και το λόγο...χα χα χα
ΓΙΑΤΙ Σ ΕΜΕΝΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ;;;Η δεύτερη περίπτωση είναι καθαρά οικογενειακή, αλλά θα σας την πω...
-Χτυπάει το τηλέφωνο και είναι ο σύζυγος, ο οποίος διαμαρτύρεται για τη συμπεριφορά της κόρης μας...
-Τι σου έκανε πάλι;Καταρχάς σου φτάσαν τα λεφτά;
-Μάγος είσαι;;;Γι αυτό σε πήρα!
-Οκ τι έγινε;
-Πήγαμε χτες στη θάλασσα που είναι 30χλμ από εδώ και είχα λεφτά μόνο για τη βενζίνη και τα τσιγάρα! Της είχα πει απ το σπίτι, να πάρει 50 ευρώ απ το χαρτζιλίκι της και να της τα δώσω όταν έρθουμε...
-Ασε κατάλαβα...Δεν τα πήρε! Φημίζεται για την τσιγκουνιά της!
-Ναι αλλά δεν μπορούσε να μου το πει;Γιατί μου είπε ναι;;; Αλλο να το ξέχναγε, αλλά το έκανε εσκεμένα!
-Το ξέρω...χεστήκατε;
-Ναι της τα πα!
-Και τι έκανε;
-Κατέβασε τα μούτρα!
-Δεν αρκεί!
-Τι θες να πεις;
-Οταν εγώ μιλάω γίνομαι κακιά και με φωνάζετε κέρβερο!Μην το αφήσεις έτσι!Ζήτα της τουλάχιστον τα λεφτά για τους καφέδες που ήπιατε!
-Καλά...(Σιγά μην το έκανε)
-Ακου με, που σου λέω...χτύπα εκεί που πονάει! Αυτή κατέβασε τα μούτρα και σου λέει....Τί θα κάνει; Θα γκρινιάξει αλλά θα πληρώσει και μετά θα του περάσει!!!Δεν έχει φιλότιμο αυτό το παιδί, είναι πολύ παρτάκιας...Ηθελα να ξερα σε ποιόν πούστη έμοιασε...Εμείς δεν είμαστε έτσι! Θυμάσαι που έλεγα μικρή τα κάλαντα για να πάρω δώρα για όλους;;;;Θυμάσαι;;;Οχι για μένα...για τους άλλους!Τέτοιο ζώον ήμουν!
-Ο Θεός στέλνει παιδιά σε λάθους ανθρώπους!!!
-Ναι μπορεί, αλλά μίλα της εσύ που είσαι ήρεμος, γιατί άμα τα πάρω, ξέρεις τι θα γίνει!
Μίλα της για το καλό της!Αλλιώς θα μείνει μόνη της!Θα την πάρουν χαμπάρι και θα την κάνουν πέρα όλοι!
-Καλά θα της μιλήσω, αλλά κι εσύ κυρία μου, μόνη σου έμεινες!Θυμάσαι; Τι κατάλαβες που τους έκανες δώρα; Ποιός το εκτίμησε;
-Δεν έχει σημασία...Σημασία έχει, πως τα χω καλά μ' εμένα! Προσπάθησα, δεν έχουν κάτι να με χρεώσουν!
-Σιγά μην καταλάβουν!
-Οταν θα τους τα πω στα μούτρα, θα καταλάβουν και τότε θα χουν όλο το δίκιο του κόσμου να με κατηγορούν!'Ασε με τώρα, γιατί νευρίασα.........



18 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Σσσσσσσσσ!!!!!!

προβληματίζομαι τώρα..

ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ;

ΚΥ+ΩΝ είπε...

η τριτη περιπτωση ...

"ελα καλε ηρθες ; "

ενω σε βλεπει .....

Καλησπερες

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ;ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ!!!ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

THE LONELY SKIPPER είπε...

ετσι α παντα ελπιζομε εμεις οι
παλαροι οτι καποτες οι παρτακιδες
θα καταλαβου,αμ δεν, ακου τια σου λεω η καραφλα μου πολλα εχει δει,ενα σκεβγομε εδω και πολυ τσαιρο να κτισω στο νησι μου το
μοναστηρι του Αι&ΤΗς Αιας ΜΑΛΑΚΑ
Eτσι α να χαμογελασου μερικοι
παντως εχω κανονισει να εορταζουν
καθε 4 χρονια με τους ολυμπιακους
αγωνες,το τροπαριο ανελαβε να γραψει ο φιλος μου ο μοναχος μαλακιος αλλα μου βγηκε πολυ
παρτακιας θελει η εικονα του αγιου
να εχει την φατσα του
αντε ακομα 12 μερες στο καυσαεριο
μετα αντιο φοραω κασκετο ,εμ μου
λες Αngeliko φρεσκο τσουρεκι πολιτικο θα εχεις να παρω να τραταρω στο καφενειο την αρχουσα
ταξη του νησιου ?(παπα,δρατη,την
επιτροπο της εκκλησιας,γιατι σκευγομε να γινω δημαρχος στη θεση
του δημαρχου

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα καλά λέω εγώ ότι όλοι οι τρελοί μαζεύονται σ αυτό το blog
Γιατί σ εμένα ρε φιλαράκι;;;;
Να φύγετε, να πάτε αλλού!Χα χα χα χα Φιλιά πολλά σε όλους

Ostrakoo είπε...

Αυτοσκεφτομαι.....αυτοκρινομαι......
Και νευριαζω με τον γιο μου ιδιος με την κορη σας.......λολ
(ποιον μοιασαν αυτα τα παιδια???)
Δεν απαντω.....
Φιλια :*****

Αθανασία είπε...

Γειάσου αγγελάκι μου!..εμ,λυπάμαι πολύυυυ που σε πλαισιώνουν τέτοιοι περίεργοι,άνθρωποι ή που έχεις πάρε-δώσε μαζί τους έστω και μέσα στα πλαίσια της δουλειάς σου....αλλά μη νομίζεις ζήτημα να βρείς έστω έναν 'φυσιολογικό' σήμερα!όλοι περίεργοι είναι!..όσο για το παιδάκι σου,έ,κοίτα μήπως λέω εγώ τώρα πήρε γονίδια,από κάποιον εκεί μέσα;;....(εγώ υποπτέυομαι κάποιον αλλά άστο καλύτερα),μη σου πώ θα θυμώσεις και δε θέλω...όμως καλή μου καλό είναι να της εξηγήσετε ορισμένα πράματα τώρα που ίσως είναι μικρή, και 'πλάθεται'πιό έυκολα ο χαρακτήρας και η πρωσοπικότητά της θα της κάνει καλό αυτό,πιστέυω... θα τη βοηθήσει πολύ...και ίσως να πάψει να έχει αυτή τη στάση,κάποιες φορές τα παιδιά κάνουν πολλά πράματα για διάφορους λόγους...εάν βρούμε ποιοί είναι αυτοί οι λόγοι,τί κρύβεται πίσω από αυτό που κάνουν,μπορούμε και να τους αντιμετωπίσουμε ανάλογα... πάντως καλό θα της κάνει να μιλήσει λίγο με τον μπαμπά της πιστέυω εγώ.....φιλάκια και έυχομαι να ξεμπλέξεις γρήγορα από ότι σε ενοχλεί και σου σπάει τα νέυρα!............

ΦΟΥΛΗ είπε...

Να είσαι καλά κοριτσάκι, και όλα θα πάνε καλά...παιδιά είναι μωρέ!!!

dreamer-angel είπε...

Ευχαριστώ πολύ παιδιά!Να στε καλά!
Φιλιά πολλά

zoyzoy είπε...

Αν δεν τους είχες δεν θα'χες και θέμα είναι ένα θέμα και αυτοί!

ΛΕΩΝ είπε...

Μεγάλο στομάχι χρειάζεται Αγγελική μου! Μεγάλο στομάχι!
Τα φιλιά μου

Ανώνυμος είπε...

xalarwseeeeeeeeee...............

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα να μαι πάλι!!!Δεν ξέρω αν χρειάζεται μεγάλο στομάχι, πάντως εγώ γελάω πολύ!Και να σας πω και κάτι;;;;τα πράγματα που πήρε δεν ήταν παραγωγής μου!!!
Δεν ξέρετε πόσο το χάρηκα!Χα χα χα

Ανώνυμε καλό θα ήταν να έλεγες κι ένα ονοματάκι, έτσι καλό μου;;;;
Χα χα χα Φιλιά πολλά σε όλους!!!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Κάθε φορά αλλιώτικη
και διαφορετική
πότε αγριοκάτσικο
και πότε σαν κακή.

Οπως κι αν είσαι ξέρετο
σε παρακολουθούμε
και ένα λόγο σίγουρα
για σε καλό θα πούμε............

homemade είπε...

καλησπέρα αγγελική.....ε..οι πελάτες είναι πελάτες....βέβαια ο φουκαράς που ρώτησε τώρα λέω εγώ αλλά ...ολα΄καλά....χαχα...
οικόρες όλες τα ίδια κάνουν....κατεβάζουν τα ρολά και αρχίζουν την μουρμούρα...μέχρι να τα πάρεις και τότε.....οφουυυ...
καλό βράδυ.....αγγελική...ωραίες καθημερινές σκέψεις...πέρνα όμορφα

Osiris είπε...

Καταρχήν έριξα πολύ γέλιο.
Τόσο με τον πελάτη... αλλά με την κόρη ακόμη μεγαλύτερο.
Στο πειρατικό κατευθείαν.
Χάχαχαχαχαα

Αυτό όμως που μου άρεσε πιο πολύ ήταν το clip.
Number One αυτή την εποχή.
Καλή σου μέρα Angel.

truth around us......... είπε...

angelako ti kaneis ekana dokimastiko sto tattoo me henna einai teleio alla epatha alergia simvenei to idio kai ne to real giati an einai na to xtipiso kai na patho kamia xiroteri alergia den tha to antekso i periergi truth filia polla

dreamer-angel είπε...

Παιδάκια καλησπέρα!Χα χα χα χα
Ευχαριστώ για τα σχόλια!

Φάνη μου τα καλά λόγια δεν με βοηθάνε να βελτιώνομαι όμως!!!Γι αυτό μη μασας σύντεκνε, πες τη γνώμη σου ελεύθερα....Ομως να ξέρεις ότι έχω μέσα την καραμπίνα χα χα χα Φιλιά πολλά

Παναγιώτη μου
να σαι καλά!καταλαβαίνεις τι έγινε έτσι;Χα χα χα Φιλιά πολλά

osiri
εγώ να δεις τι γέλιο έριξα!Και σας το είπα, δεν σας το είπα;
Τελικά δεν τα έφτιαχνα εγώ αυτά που πήρε, μαλακίες έλεγα!Χα χα χα ΣΜΟΥΑΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣσ

Τρουθάκι μου
ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΩΡΑ ΚΑΛΟ ΜΟΥ;;;;;
ΕΧΩ ΠΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ....ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ HENNA ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗ MAYPH ....
ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
Μην το φοβάσαι το real δεν έχει καμία σχέση αν ο καλλιτέχνης εχει συνείδηση!!!Αλλά έπρεπε να με ρωτήσεις πριν το κάνεις!το ξέρεις ότι θα μπορούσες να τρέχεις και να μη φτάνεις;;;;Εεεε;
Φιλιά πολλά, δεν στο κρύβω ότι νευρίασα!