6.7.09

Ισως

Αυτό που υποστηρίζουν μερικοί, πως όλα δηλαδή εδώ πληρώνονται, μάλλον σωστά το υποστηρίζουν. Όλοι περνούν κάποτε από το ταμείο και πληρώνουν το χρέος τους. Και να ήταν μόνο το κεφάλαιο, πάει στο καλό. Τα επιτόκια που τα βάζεις. Έτσι είναι. Όταν αλώνιζες και τίποτε δεν υπολόγιζες, ήταν όμορφα ε; Όταν μαστίγωνες τον άλλο, ούτε που φανταζόσουνα βέβαια, πως ίσως κάποτε πάθαινες κι εσύ το ίδιο. Υπάρχουν βέβαια και μερικοί που τη σκαπουλάρουν.Αλλά είναι λίγοι.
Ίσως...
Ίσως τον πόνο που έχεις προκαλέσει να 'χει τη δύναμη ο άλλος να σου τον στέλνει πίσω κάποια στιγμή. Με μια άγνωστη αίσθηση. Σε μια άγν
ωστη διαδρομή. Κάτι σαν κατάρα... Ποιός μπορεί να ξέρει ακριβώς...
Όταν σου έχουν ετοιμάσει την παγίδα, μ' ένα κομματάκι μυρωδάτο τυρί στο συρματάκι της, οι λόγοι που μπαίνεις είναι τρεις. Ή είσαι ένα τόσο πεινασμένο ποντικάκι, που μπαίνεις μέσα σαν τρελό ν' αρπάξεις το τυρί, ή είσαι ένα τόσο ηλίθιο ποντικάκι που μπαίνεις μέσα χωρίς να 'χεις πάρει πρέφα περί τίνος πρόκειται, ή είσαι ένα ποντικάκι μαγκάκι που σκέφτεσαι "Καλά, εγώ τις παγίδες τις μασάω και τις φτύνω σαν κουκούτσια." Και μπαίνεις μέσα για ν' αποδείξεις τη μαγκιά σου. Ένα είναι σίγουρο. Όποιος λόγος κι αν συντρέχει, η παγίδα θα κλείσει και θα σου μαγκώσει την ουρά. Από κει και πέρα μάτια μου, μόνο ένα θαύμα θα σε σώσει. Κι επειδή όλα γίνονται σ' αυτό τον κόσμο, δε χάνεις τίποτα να το περιμένεις.

17 σχόλια:

Vassilis είπε...

o θύτης γίνεται (έγινε) θύμα;

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλησπέρα.....
μάλλον, κάποιος που σε πείραξε ,του κόλλησε το λαπι τοπ η έχασε τους φακούς επαφής του χαχαχαχ
Καλό βράδυ

Αθανασία είπε...

Γειάσου αγγελάκι μου...ε,λοιπόν δε ξέρεις (όσο κι αν αυτό,ακούγεται σαν κακία ή κατινιά),πόοοσο θα θελα να μπορούσα να είχα τη δύναμη να..'στείλω' πίσω όοοολο τον πόνο, όλες τις κακές στιγμές,όλη τη μιζέρια,και όλα τα κακά που έχω ζήσει εξετίας του και 17χρόνια τώρα τα ζώ...στο μαλάκα τον πρώην μου (που ξέρετε,λίγο πολύ την ιστορία του),και που είναι υπέυθυνος γι αυτό που έχω καταντήσει να είμαι σήμερα..επειδή αυτός με κατάντησε έτσι..με την απαίσια συμπεριφορά του σε μένα... αυτό πολύ θα το θελα,να 'πιαστεί' κι αυτός κάποια στιγμή στη 'φάκα' σαν το ποντικάκι σου....και κεί να τον δώ τί θα κάνει!και επίσης και σε ένα άλλο άτομο....που κι αυτό μου χει κάνει πολλά...όμως..καλή μου αναρωτιέμαι κάτι-θα άντεχε ο πρώην μου να δεχτεί πάνω του όοοολο αυτό τον πόνο;;,όλη αυτή τη μιζέρια;;θα άντεχε να κλάψει τόοοοσο πολύ να περάσει όοοολο αυτό το λούκι που τραβώ εγώ 17χρόνια τώρα εξετίας του;;...έχω μια απάντηση...ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ να άντεχε είναι απίστευτα,δειλός και άνανδρος γιανά μπορέσει να αντέξει έναν τέτοιο πόνο....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ.....όμως θα θελα να γύριζε ο τροχός και να έμπαινε στη θέση μου αυτός...και να έπερναι 'μια γέυση'από αυτό που πέρασα εγώ και από αυτό που μου έκανε και συνεχίζει να μου κάνει τόσα χρόνια τώρα.....θα ήθελα πολύ να γινόταν αυτό! είμαι κακιά ε;;..εμ,τι να κάνω;;κι εσύ έτσι θα σουν αν σου έκαναν ότι έκανε αυτός σε μένα....φιλάκια,πολύυυ ωραίο ποστάκι!..........

monahikoslikos είπε...

Υπάρχουν κι άνθρωποι που τους φτύνεις κατάμουτρα και νομίζουν πως ψιχαλίζει.
Απ΄ όλα τα φρούτα έχει τούτος ο ντουνιάς.... αλλά για μάγκα ποντικό δεν είχα ξανακούσει.

THE LONELY SKIPPER είπε...

υπαρχει μαγκας ποντικος ? ναι
ειναι ο μικρος εκεινος ηρωας
του WALT DISNEY Και αυτο το
μυνημα προσπαθησε να μας δωση ο δημιουργος του ,και το θαυμα παντα
στο τελος γινεται μονο που εκει
το λενε hapy end καλη εβδομαδα
ANGELIKO

ΛΕΩΝ είπε...

Καταπληκτική η παρομοίωση με τη φάκα και το ποντίκι.
Καλησπέρα σου Αγγελική!

dreamer-angel είπε...

Παιδάκια σας ευχαριστώ όλους που περάσατε απο εδω!Σας ευχαριστώ πολύ!...Δεν θα σχολιάσω, τουλάχιστον οχι σήμερα!Δεν έχω διάθεση, συγχωρέστε με!
Φιλια πολλά σε όλους και να χαμογελάτε!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Σε μια παγίδα πιάστηκα
όφου πως θα ξεμπλέξω
η κεφαλή μου τα ΄θελε
ήντα θελα να μπλέξω

καλή ξεκούραση...........

aa είπε...

Επειδή όπως έχεις καταλάβει πολλές φορές τα έχω σκεφτεί κι εκστομίσει αυτά κι εγώ, έχω καταλήξει πως σιγά μην κάτσω και παραχωρήσω την ενέργειά μου και την ισορροπία μου σε ημιτελή και ανασφαλή πρόσωπα, που αρνούνται να ωριμάσουν. Δε γίνομαι εκδικητικός. Απλώς, τους δίνω χώρο και χρόνο να βρουν τι θέλουν.

Φιλιά πολλά, αγγελάκι

Μάνος είπε...

:)

Ελπίζω όλα καλά.

Ostrakoo είπε...

Ισωςςς.....γυρισει ο τροχος.......
Φιλια!!!!

homemade είπε...

θα συμφωνήσω μαζί σου γενικά...να προσθέσω μια κατηγορία ακόμα....του έξυπνου ποντικιού που αφήνει φάκα και τυρί να περιμένουν
και όσο αυτοι περιμένουν αυτό έχει ροκανίσει τα πάντα......
νάσαι καλά....αγγελική
αποψη μου.....χιχιχι...

matriga είπε...

Απλά πέρασα να σου πω ένα καλό βράδυ! Είμαι πολύ κουρασμένη για να σχολιάσω. Πέρασα μια εβδομάδα των Παθών στη δουλειά και έφερνα και στο σπίτι εργασία τα Σ/Κ.
Φιλάκια πολλά :))

Osiris είπε...

Καλημέρα μαγκάκι.

Σου αρέσει το τυρί;

Δεν νομίζω! ;)

Ερατώ είπε...

Πολύ καλό!
Έτσι είναι, πληρώνονται τα χρέη , η ίδια η ζωή αυτών που δεν σέβονται τους άλλους, τους επιστρέφει όσα τους αξίζουν.
Πιστεύω πως συνήθως είναι το πρώτο ποντίκι το πλέον τυφλό, που η ανάγκη του το κάνει να παίρνει τα χαρακτηριστικά των άλλων δύο...

issallos είπε...

μμμμ.....ως Αισωπος καλα τα πας...
ποτε θα σπασουμε τα κεφαλια αυτων που μας @#$#$$#$%%# τα @@ δεν ξερω.....!!!
Εκει θελει αλλη μυθοπλασια.....αμα τον βρω τον τροπο θα στον πω...!!!
Χωστα λεμε !!!!

ΥΓ :ενα εμαθα....ολοι αυτοι δεν παιρνουν στροφες με απλα παραδειγματα...και συμβολισμους....δεν τους το επιτρεπει το dna τους....θελουν λιανά και επιξηγηματικα τα πρεπει και τα θελω μας .....και δεν εχω τασεις να εξηγω......οποιος το πιασε καλως....παμε παρακατω !!!

τωρα αν ειμαι και λιγο εκτος θεματος... επικαλλουμαι καλλιτεχνικη αδεια..!!!
Μπουχαχαχαχαχαχαααααα!!!!

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα χα είσαστε όλοι αστέρια!
Αισθάνομαι πολύ κομμάτια για να σας απαντήσω αυτή τη στιγμή και έχω πολλά στο μυαλό μου!Να στε καλά παιδιά...ευχαριστώ που περάσατε και ασχοληθήκατε και σήμερα!Φιλιά πολλά σε όλους