4.7.09

Δεν είμαστε ίδιοι...

Στη βροχή και στον αέρα ψάξε να με βρεις
είμαι γιός της καταιγίδας και της αστραπής...
Δεν είμαστε ίδιοι!Μη με συγκρίνεις!Εγώ είμαι από άλλο ανέκδοτο...τρελό... και από άλλη κάστα! Ακούω τη γνώμη σου και σέβομαι όσα μου λες! Οπως ακούω και όσα δεν μου λες! Ομως μέχρι εκεί! Είμαι αυτή που είμαι, γιατί ποτέ μου δεν άκουσα κανέναν.Αν έκανα το λάθος ν ακούσω κάποιον, τότε δεν θα μουν εγώ, αλλά εκείνος! Δύσκολο να το καταλάβεις. Ισως και άβολο...όμως άλλες εμπειρίες, άλλα βιώματα! Δεν είμαστε ίδιοι...Δεν ζητάω συμβουλές!Λάθη κάνω και μόνη μου!Οπως κάνεις κι εσύ!Οπως κάνουμε όλοι μας!Και έχει άλλη γλύκα να πληρώνω λάθη δικά μου! Ισως και να μ αρέσει, που ξέρεις; Δεν πιστεύω σε πόρτες και ονόματα! Στα δικά μου τα όνειρα δεν χωράνε αυτά! Ισως γιατί η δική μου ευτυχία δεν είναι τα σπίτια και η δουλειά! Η δική μου ευτυχία βρίσκεται αλλού...Δεν είμαστε ίδιοι...

20 σχόλια:

Savvina είπε...

Είπα να περάσω για να δω τι έγραψε σήμερα το αγγελάκι και να πώ ένα γειά.Αλλά επειδή βλέπω ότι το κλίμα είναι βαρύ λέω να φύγω λέγοντας μόνο ένα πράγμα.
Κανένας δεν είναι ΙΔΙΟΣ με κανέναν.Ο καθένας μας έχει την δική του προσωπικότητα, τα δικά του βιώματα και τα δικά του πιστεύω.
Καλό βράδυ.

monahikoslikos είπε...

Οι καλοκαιρινές καταιγίδες, ξαφνικές και σύντομες μα πάντα επικίνδυνες...
Και σήμερα, δεν ξέρω γιατί σε βρίσκω μπουρινιασμένη και τρέχω να καλυφθώ...
Αφού βέβαια ευχηθώ να έχεις μια πολύ πολύ καλή μέρα.

Νηρηιδα είπε...

Καλημερα, δε ξερεις οτι Οοοοοολοι ειναι μοναδικοι?! Λιγο οξυμωρο σωστα?! Ειπα να αστειευτω λιγο να μπας και χαμογελασεις! Καλη σου μερα αγγελε!!!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλημέρα Αγγέλα μου.
Όπως τα λές είναι,αν είμασταν όλοι ίδιοι και συμφωνούσαμε σε όλα δεν θάχε νόημα η ζωή,ρομποτάκια θα λεγόμασταν και οχι άνθρωποι!
Εγώ δεν ξέρω απο πόρτες και παράθυρα,αλλά όταν κάποιος μου φερθεί πολύ σκάρτα,πέρα απο τις "φιλές" που θα...δεχθεί,του γκρεμίζω και τη πόρτα!!
Καλημέρα απο Κύπρο!
επιτέλους και μια μέρα ξύπνησα πρίν τις 12:00!!!

ΚΥ+ΩΝ είπε...

hey
τι λεει εδω ;

φανταζεσαι ολα τα μαγαζια να ειχαν την ιδια ταμπελα ...
την ιδια επιγραφη ....
την ιδια βιτρινα .....
θα σου κανε κεφι να πας για ψωνια ;

Καλημερες !

THE LONELY SKIPPER είπε...

καλη κυριακη angeliko
ουλοι οπως λογας ειμαστε διαφορετικοι δεν σουσουμιαζομε με
καενα εμεις και η προα μας.με τους
εργολαβους για τια τα ηβαλες?

Ostrakoo είπε...

Μοναδικοι ειμαστε ΟΛΟΙ.....αλλιως θα ειμασταν κλωνοποιημενα....
Μια κοψια ολοι......πιφφφφ πολυ ανιαρο θα ηταν....
Φιλιαααα!!!!!Αγγελακι (ετσι φωναζω τον γιο μου :)))

Ευρύνοος είπε...

Ναί..

τόσο άθλια μοναδικοί..

τόσο διαφορετικοί..

κατάλαβες;

ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ?

καλημέραααααααααα

Ostrakoo είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχααχχαχα

εισαιιιιιιιιιιιιιι ΤΡΕΛΛΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Γιατιιιιιιι σε μενα ρε φιλαρακιιιιιιιιιιι........

Αφιερωμενοοοοοοοοο.....

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχ
Με εκανες και γελασα.........

Ευρύνοος είπε...

Ostrakoo

ποτέ δεν το αρνήθηκα..

λέμε..

χαχαχαχαχαχαχαχαχα

πάντα να γελάς :-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλό μεσημέεεεεεεεεερι

dreamer-angel είπε...

Σαββίνα μου να σαι καλά!
Τα φιλιά μου

Λϋκε μου να σαι καλά κι εσύ!Οχι δεν είμαι μπουρινιασμένη!!!
Απλά μερικά πράγματα οφείλω να τα λέω όπως είναι!Τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη!Φιλιά πολλά καλέ μου

Νηρηίδα μου καλώς σε
Χαμογελάω, δεν το βλέπεις;;;;Σε λίγο θα κάνω ρυτίδες απ τα χαμόγελα!Χα χα χα φιλιά πολλά κοριτσάκι

Νάντια να σαι καλά!
Μαλλον το πρωινό ξύπνημα σε χαλάει!Χα χα χα Μια χαρά είμαι καλή μου!Δεν με πείραξε κανείς!Να μην εξηγήσω όμως ότι ο καθε ένας μας βλέπει αλλιώς τα πράγματα;;;;Ετσι δεν είναι;
Φιλια πολλά

ΚΥ=ΩΝ ετσι είναι!
Συμφωνώ μαζί σου!Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου

Γείτονα χα χα χα
Δεν θα σου πω!Φιλιά πολλά

OSTRAKOO θα συμφωνήσω μαζί σου!
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

Ευρύνοεεεεεεε χα χα χα χα
Είσαι αλλού λέμε!Χα χα χα χα
Γιου χουυυυ χα χα χα χα χα

Φούλη μου επίσης γλυκιά μου!
Φιλιά πολλά

homemade είπε...

αγγελική θα έπρεπε να τα πάρω που δεν πήγα με τα τρελά νερά σου και σου είπα την απόψη μου χωρίς φόβο καί πάθος και στο κάτω κάτω εντάξει και τι έγινε..την ιστορία όμως που σου περιέγραψα που μάλλον δεν κατάλαβες και καλά όπως και κάποιοι αλλοι..εδω μέσα μην την αδικείς αλλά και την κ΄ρινεις εγινε υπήρξε έγραψε....την έζησα...δεν σου κάνει η άποψη μου οκ....και πάλι φίλοι αν θες...όμως
μην με παίρνεις και από τα μούτρα.....όσο για κάποια που θα έσπαγε τις πόρτες εξηγεισε της είναι εκτός θέματος......
καλά να πέρνας.....και αν θες και πάλι φίλοι.....

υπάρχουν και άλλοι τρελοί....δεν είσαι μόνη σου...χαχαχα

dreamer-angel είπε...

Κι εγώ αυτό λέω καλέ μου Παναγιώτη...και τι έγινε;
Αλλωστε δεν είσαι υποχρεωμένος να πας με τα νερά μου!
Ο καθε ενας λέει αυτά που πιστεύει!Σωστά;;;;Σωστα θα απαντήσω εγώ!Ακουσα την ιστορία σου, και δεν νομίζω ούτε να την έκρινα αλλά ούτε και να αναφέρθηκα σ αυτήν γενικά!!!
Εγραψες στο blog σου την ιστορία σου και κάπου είδα κι εμένα μέσα σ αυτήν!Οχι κακοπροαίρετα βέβαια!Απορώ γιατί τσατίζεσαι!Εγώ δεν τσατίστηκα, απλά ξεκαθαρίζω τη θέση μου!Και να σου πω την αλήθεια βρε Παναγιώτη μου χωρίς να παρεξηγηθώ για άλλη μια φορά!
Οι φίλοι μου, είναι έξω απ αυτόν τον χώρο!!!Δεν είμαι εδώ μέσα για να κάνω φιλίες!Δεν είμαι μόνο τρελή, είμαι και παράξενη!Σ ευχαριστώ πολύ για όλα και το κλείνω εδώ αν θες κι εσύ!Πολλά φιλιά!

homemade είπε...

δεν τσντίστηκα με κανένα και τίποτα
απόψη μου αποψη σου και γενικά σεβαστες όλες ...ας το σταματήσουμε εδω αν θέλετε....
όλα καλ'α.....πέρνα όμορφα...

σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια
τα κρατώ

Osiris είπε...

Αγγελάκι μου ποιός είπε να μην κάνεις αυτό που θέλεις;
Ποιός είπε να μην ανοίξεις τις δικές σου πόρτες;
Ποιός είπε να ακούς τους άλλους;
Ε,ε,ε,ε;

:)))

ΥΓ: Η UHU δεν είναι οδοντόκρεμα;
Γιατί σε μένα ρε @#$#%%^@!!!

Μπούχαχαχαα

ΣΣΣΣΜΜΜΟΥΑΑΑΤΤΣΣΣΣΣΣ ;)

Osiris είπε...

A... μάλιστα!!!

;)

dreamer-angel είπε...

Παναγιώτη μου να σαι καλά!Να περνάς όμορφα και να χαμογελάς!
Ολα καλά!Συγνώμη αν σε στεναχώρησα!Η δράση φέρνει αντίδραση.Καλο σου βράδυ καλέ μου.

Osiri σμουατς!!!Χα χα χα
Καλο σου βράδυ καλέ μου πειρατή!

Osiris είπε...

Καλημέρα...

«:::!!!:::» «:::A:::» «:::N:::» «:::G:::» «:::E:::» «:::L:::» «:::!!!:::»

dreamer-angel είπε...

Καλησπέρα ρεμάλι!Σμουατς
χα χα χα