3.7.09

Ο άγιος έρωτας

Ο ωραίος Υάκινθος παίζει στο δάσος και ρίχνει το δίσκο του όσο πιο μακριά μπορεί να ξεπεράσει το δάσκαλό του Απόλλωνα. Κι ο Θεός γοητευμένος από την ομορφιά του νεαρού ξεχνάει ολότελα το παιχνίδι. Ζηλεύει ο Ζέφυρος,κάνει το δίσκο να παρεκκλίνει απ' την τροχιά του κι ο Υάκινθος πέφτει νεκρός.Ο Απόλλων έσκαψε ο ίδιος με τα χέρια του τον τάφο του Υακίνθου και από το σώμα του ή από το αίμα του έκανε να φυτρώσει για πρώτη φορά το ομώνυμο φυτό και λουλούδι. Ο Αγιος Υάκινθος σαν ιδεολογία λέγεται με τρεις κουβέντες: ο Αγιος των αισθημάτων, της ανάμνησης και της προσδοκίας τους. Γι’ αυτό όταν θα πηγαίνετε στον Αγιο Υάκινθο θα ανάβετε δυο κεριά, ένα στην ανάμνηση και ένα στην προσδοκία. Σ’ έναν τέτοιο χώρο παράκλησης οφείλω, από τη μια, να θυμηθώ μιαν αγάπη μεγάλη που έχασα, αλλά μπορώ από την άλλη, να παρακαλέσω να με επισκεφθεί πάλι το αίσθημα. Επομένως, δεν είναι ο Αγιος του Έρωτος ο Υάκινθος, αλλά ο Αγιος της ανάμνησης των αισθημάτων και της προσδοκίας τους".
ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΓΕΙΩΝ
πηγή: www.dpgr.gr/forum/index.php?topic=29108

ιορτάζεται πλέον κάθε χρόνο,στον ίδιο τόπο,12 χιλιόμετρα νότια των Ανωγείων,στους ορεινούς Φούρνους,στο ομώνυμο πέτρινο εκκλησάκι (
σε στυλ ΜΙΤΑΤΟΥ) που χτίστηκε στην χάρη του,και σε υψόμετρο 1200 μέτρα (στον Ψηλορείτη)."στις 3 Ιουλιου)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

21 σχόλια:

ΚΥ+ΩΝ είπε...

Να συμπληρωσω πως στη αρχαια κρητη προς τιμη του Υακινθου τελουσαν μυστηρια ....
το τι θα γινονταν ευκολως κατανοητον

καλησπερες

Ευρύνοος είπε...

dreamer..

έτσι..
έτσι..
μάλιστα..
μάλιστα..

χρόνια πολλά στους ερωτευμένους..

με το άπειρον..
με το άπιαστον..
με το όνειρο..
με το Πάν..

τώρα τα λουλούδια πού τα αφήνω μέρα πού'ναι;

πάνω σε ένα σύννεφο..

εκεί θα τα βρεί..
το Πάν..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αγγελικούλα μου, εχω πάει και είναι τττττρομερά γραφικό το μέρος...

issallos είπε...

.......αυτο ειναι.....Υακινθος !!!
Ειναι ονομα.....οχιεκεινος ο Βαλεντινος...αμαν πια....πολυ γυναικωτο...και μες τον χειμωνα ποιος εχει ορεξη για ερωτες...και ξεγυμνωματα;.....Ενω κατακαλοκαιρο σε πυρωνει η φλογα....κι εσυ μετα νομιζεις οτι ειναι...απτον ερωτα!!!



φιλια.....πολλλλα....!!!!!

dreamer-angel είπε...

ΚΥ+ΩΝ σ ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία αυτή!Ομολογώ ως δεν το ήξερα!Φιλιά πολλά

Ευρύνοε ενθουσιάστηκες βλέπω!Χα χα χα Φιλιά πολλά τρελέ φίλε μου!

Φούλη μου κι εγώ έχω πάει! Είναι πανέμορφο!Φιλιά πολλά

Issalleeeeeeee βάλε ac λέμε!!!
Αααα και προσοχή στα παπούτσια!!!
Χα χα χα ζντουππππ

ΣΜΟΥΑΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣσ

aa είπε...

Εγώ να ανάβω δύο κεριά, αλλά μπορώ το ένα να είναι για τον τεθνεώτα έρωτα και το άλλο για τον έρωτα τον θανούμενον;


Φιλιά μετ' υακίνθων

* Θανούμενος: μετοχή μέλλοντα του θνήσκω.
* Η μάνα μου, λοιπόν, ως γνήσια Κρητικιά στο γάμο της κρατούσε υακίνθους. Γαμάτη η ανθοδέσμη της!

monahikoslikos είπε...

Αγγελικούλα ερωτευμένη είσαι με τον άγιο και μας τον μελετάς κάθε τρεις και δύο?...
Την άνοιξη μας τον σύστησες σαν την ελληνική απάντηση στον αλοδαπό Βαλεντίνο και σήμερα ε, καλά σήμερα δικαιολογημένα λόγω της γιορτής του!

zoyzoy είπε...

Χρόνια σου Πολλά Αγγελικούλα ερωτευμένη μου είσαι ή λόγω της ημέρας το ποστ!
Η μυθολογία μας είναι μαγευτική!Τι τους θέλουμε τους ευρωπαϊκούς έχουμε τους καλύτερους!
Καλό ΣΒΚ!!

homemade είπε...

καλά όλα αυτά γι 'αυτούς που προσδοκούν αλλά και έχουν καλές αναμνήσεις....πολύ καλό...προσωπικά με αφήνουν αδιάφορο...ουτε προσδοκώ αλλά και απο αναμνήσεις......φτου φτου..μακριά...νάσαι καλά πολύ ωραίο ενημερωτικό

dreamer-angel είπε...

Καλέ μου aa
Μπορείς να ανάβεις όσα κεριά θες!Αρκει να μην παρουμε φωτιά!
χα χα χα φιλιά πολλά

Λυκε μου απάντησες μόνος σου! Χαιρομαι που με αρακολουθείς πάντως χα χα χα Φιλιά πολλά καλέ μου!

ζουζου μου είμαι ερωτευμένη κάθε μέρα με τα πιο παράξενα αλλά και απλά πράγματα!Ετσιιι
Φιλιά πολλά καλή μου

Παναγιωτάκη μου ποτέ μη λες ποτέ!Οπως και να χει φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!
ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑΤΑ
και βασικό
ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΟΥΝ ΠΟΤΕ

monahikoslikos είπε...

Όχι μόνο σε παρακολουθώ...
σε σπουδάζω κι όλας!!!

dreamer-angel είπε...

Ναι ε;;;;
Πρόσεχε στις εξετάσεις!Χα χα χα
Σμουατς!Φιλιά πολλά

Savvina είπε...

Dreamer
Δεν την ήξερα αυτή τη γιορτή.
Απ'ότι φαίνεται θα πρέπει να αλλάξω συνήθεια και να γιορτάζω σήμερα,καθότι "τρελλά" ερωτευμένη.
Σε ευχαριστώ για τα μαθήματα που δίνεις και σε μένα.
Να 'σαι καλά και πάντα ερωτευμένη με όλα.
Καλό βράδυ.
Φιλιά.

Ostrakoo είπε...

Αν εισαι ο Αγιος Ερωτας σκυβω να προσκυνησω......μα αν εισαι η Αγαπη μου με σενα πια θα ζησω...
Να βαζεις τετοια Dream μου να τα μαθαινει ο τρελλος.....
:)))))))))

Χρονια μας Πολλα........

Ευρύνοος είπε...

ετοίμασα ανάρτηση που θα δημοσιευτεί προσεχώς..

dreamer για σένα την ετοίμασα που έλεγες περί ανεκπλήρωτου έρωτος, φανταστικού έρωτος, απραγματοποίητου έρωτος..

ως καλός φίλος την έφτιαξα και ελπίζω να έχω καλύψει τα περισσότερα..

θα δείξει.. προσεχώς.. την Κυριακή..

Οστρακο
μαθαίνω..
μαθαίνω..
:)))))

σας χαιρετώ..

enasourgelo είπε...

Για έναν έρωτα ζούμε όλοι μας... Χρόνια μας Πολλά και με πάθος

Osiris είπε...

Όσπου να δω την υπογραφή... "ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΓΕΙΩΝ".. νόμιζα ότι τα έγραφες εσύ αυτά και... κουζουλάθηκα!!!

Σκεφτόμουν μήπως είχα μπει σε άλλο blog.
Μη μου τα κάνεις αυτά γιατί δεν θέλω και πολύ να πλακωθώ στο ρούμι, ε;

Μπούχαχαχααα

ΥΓ1: Ε... δεν ζούμε όλοι για έναν έρωτα...
Για έρωτα βέβαια ζούμε.
Ως προς το νούμερο... ας μην το... περιορίζουμε...
Μη με ζορίζετε έτσι!!!
:)))

Μπούχαχαχαχααα
Χάχαχαχαααα :)))

Καλημέρααααα

...>

Ευρύνοος είπε...

Osiris

ΕΤΣΙ!!!

δέν ζούμε για έναν έρωτα..

ζούμε για Τον Ερωτα..!!!

σωστόοοος!

καλημέρεεεεεεεεεεεες

dreamer-angel είπε...

Σαββίνα μου
να σαι καλά και να γιορτάζεις κάθε μέρα!Φιλιά πολλά

Οστρακο
ας τον τρελό στην τρέλα του!Χα χα χα.Ολοι μας μαθαίνουμε κι από κάτι με την πάροδο του χρόνου!Φιλιά πολλά

Ευρύνοε χμ!
Θα περιμένω με ανυπομονησία να την δω!Αν με κάλυψες ή οχι θα στο γράψω σε κάποιο σχόλιο!Ομως μην ξεχνάς!Δεν τα λέω για να τα λέω!Μιλάω μόνο για όσα γνωρίζω και έχω ζήσει!Οπότε ποτέ δεν ξέρεις....Αβυσσος η ψυχή της dreamer χα χα χα....Οπως και να χει όμως σ ευχαριστώ από καρδιάς που με τιμάς με μια τέτοια ανάρτηση! Φιλιά πολλά

Σούργελο έτσι!!!
Αλλά γιατί έναν;
Είμαι πολυδιάσταστη εγω!Χα χα χα Φιλιά πολλά

Osiri χα χα χα
Γιουχουυυυυ απάντησα παραπάνω πριν δω το σχόλιό σου!Χα χα χα
ΕΤΣΙΙΙΙ χα χα χα Σε φιλώ γλυκά!
Θέλω κι εγώ ρούμιιιιιιιι

Να και ο τρελός πετάχτηκε πάλι!
Βρε να μην προλαβαίνω να απαντήσω με τίποτα....Τι κακό είναι αυτό μ εσας τους δύο;
Χα χα χα ευτυχώς που λείπει ο issallos χα χα χα
Σμουατς

bessy είπε...

Με στεναχωρει μονο που ειναι Αγιος αναμνησης κ οχι ερωτος.
Δεν ηξερα οτι υπαρχει Αγιος Υακινθος.
Αν το ηξερα πως υπηρχε,θα τον παρακαλαγα τοτε να μου τον ξαναφερει πισω αλλα .....κ που προσδοκουσα,δεν εγινε ποτε τιποτα!
Ισως καλυτερα.Γιατι ολα γινονται για ενα σκοπο.
Ευχαριστω ομως που εζησα κοντα του τα πιο δυνατα συναισθηματα,συναισθηματα που οσοι πραγματικα αγαπουν νιωθουν-βιωνουν!

Φιλια Dreamer
Κι ας ,με μελαγχολησες λιγακι,γιατι με πηγες πισω στις θαμενες αναμνησεις μου!!!!

dreamer-angel είπε...

Φιλιά κι από μένα κοριτσάκι!Να σαι καλά!Σκέψου θετικά!!!Υπάρχουν ανθρωποι που αυτό που έζησες κι αισθάνθηκες δεν το χουν γνωρίσει ακόμα!!!Ισως να μην το ζήσουν και ποτέ!Καλό σου βράδυ!!!