1.7.09

Εκεί ψηλά...

στον Υμηττό...
Ποιός είπε ότι η τρέλα δεν πάει στα βουνά εεε;;;; Εγώ γιατί πήγα δηλαδή; Με έχετε για λογικό παιδί;;;; Αν ναι, να το ψάξετε, δεν είναι καλό σημάδι! Μιας και όλοι μ αυτή τη ζέστη πάνε στις θάλασσες, εγώ είπα να πάρω το σκυλάκι μου και να πάω στο βουνό! Οχι χωρίς λόγο όμως, μιας και γινόταν εκεί ένα κρητικό γλέντι!
Οπου γάμος και χαρά το αγγελάκι πρώτο!Χα χα χα. Αφού πιάσαμε με το πιστό μου φιλαράκι πρώτο τραπέζι πίστα (ένα υπέροχο σκαλοπάτι ήτανε δηλαδις), αράξαμε να απολαύσουμε τη μουσική!(Δεν ρώτησα αν του άρεσε, αλλά δεν το είδα να διαμαρτύρεται...) Η λύρα άρχισε να παίζει δυνατά τις κοντυλιές! Ξάφνου παρατήρησα, πως πίσω απ τις πολυκατοικίες, ο ήλιος χαμήλωσε για να την ακούσει! Και όχι άδικα... Είπα να ανέβω λίγο πιο ψηλά, για να τον βγάλω μια φωτογραφία! Κι αυτός σαν να με άκουσε, έσκυψε και με φίλησε! Μου ψιθύρισε να κοιτάξω πέρα, μακριά τη θάλασσα! Αυτό είναι το δώρο σου, μου είπε... Γύρισα και αντίκρυσα τη μεγάλη μου αγαπημένη...
'Ερωτας...Το γαλάζιο ερωτοτροπούσε ξεδιάντροπα με το κόκκινο, μπροστά στα μάτια μου! Δεν νομίζω να το προσέξανε πολλοί! Μόνο εγώ και το δέντρο είμασταν οι τυχεροί! Μεγάλο το δώρο σου ήλιε μου! Υπέροχα κι αγαπημένα μωβιά δειλινά! Εμεινα σαστισμένη να κοιτάζω και να ακούω και να αισθάνομαι...Να βλέπω θάλασσες, καράβια και δελφίνια... Ταράχτηκα...Τι υπέροχη αίσθηση Θεέ μου...
Το παραπονεμένο κλαψούρισμα του σκύλου μου, με επανέφερε στην πραγματικότητα.
Πεινάς εεε;;; Πάμε να φάμε!Αλλά θα κάνουμε συμφωνία, στο λέω! Εσυ θα φας το κρέας κι εγώ το πιλάφι! Τσικουδιά μη ζητήσεις! Σε θέλω φύλακα απόψε! Κι εκεί που ο σύντεκνος μ έβλεπε με το σκυλί στο ένα χέρι και με το κινητό στο άλλο, να παλεύω να βγάλω μια φωτογραφία μου λέει....
Εεεε κοπελιάαα...Κοπελιά δε γροικάς;;;
-Εμένα το λες; -Ναιιιι, εσένα!
-Ορίστε σύντεκνε, θες πράμα; -Θέλω
-Πες μου. -Θα με βγάλεις κι εμένα μια φωτογραφία;
-Θα σε βγάλω, αλλά πως; -Επαε μωρέ, την ώρα που θ ανακατεύω το κρέας!
-Ωραία, έλα πιάσε την κουτάλα! -Ναι, ωραία...Θα φαίνεται και πιο αληθινή!
-Ρεαλιστική θέλεις να πεις! -Ναι μπράβοοο, ετσά!
-Χα χα χα ωραία, έλα να τη δεις! -Μπράβο κοπελιά μου, ωραία φωτογραφία!-Είχα ωραίο μοντέλο γι αυτό! -Χα χα χα είσαι κουζουλή!
-Σώπα βρε σύντεκνε, γιάντα το λες αυτό;;;

ΜΑ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ;;;
ΤΙ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ;
ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

22 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Αυτογνωσία..

η ζητούμενη λέξη.. χαχα

πλάκα πλάκα, τυχερή ήσουν πάλι..

με το ζευγάρωμα των χρωμάτων..

δέν είπες τίποτα ε;

καλά.. στα φυλάω.. :ppp

υγ: ο κυριούλης-μοντέλος..

διορατικός άνθρωπος.. χαχαχα

Savvina είπε...

Μετά την χθεσινή κουζουλή μέρα που πέρασες αγαπητή μου, σήμερα ήρθε η ανταμοιβή σου.Με τα απίστευτα χρώματα που είδαν τα μάτια σου.Σε ηρέμησαν,σε ταξίδεψαν...
Αλλά το κράτησες μυστικό και δεν ξέρω αν μπορώ να σε συγχωρέσω.χαχαχα
Τώρα που έχω αρχίσει να μου αρέσουν τα κρητικά γλέντια.....!!!!!!!!!!!
Καλό μήνα και καλό βράδυ σου εύχομαι.
Φιλιά.

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

καλο μηνα περασα να πω....

dreamer-angel είπε...

Ευρύνοε δεν ξέρω ίντα λες αλλά εγώ ζω στον κόσμο μου και είνει ωραία εκιά μέσα!Χα χα χα χα
Κοίτα ποιός μιλάει!!!Είσαι απίστευτος!Οσο για το μοντελάκι, μου φάνηκε ένας υπέροχος ανθρωπος!
Φιλιά πολλά!

Σαββίναααααα
μη μου κακιώνεις καλέεε
σου έστειλα μνμ!Χα χα χα Φιλιά πολλά κοπελιά!Να σαι καλά!

Φωτεινή μου, ξέρω!
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ που πέρασες!Να σαι καλά!

Osiris είπε...

Μπούχαχαχααα
Χάχαχαχαχχααα :))))

Είστε εντελώς για δέσιμο!
Εντελώς όμως!!!
Γι' αυτό είστε φίλοι μου ρεεεε!!!
Χώστε τα!!!

Έσκασα στα γέλια.

ΩΡΑΙΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ!!!

"Χα χα χα είσαι κουζουλή!"
Σώπα καλέεε!!!
Γιατί το λες αυτό!!!
Η Anglel;
Με τίποτα!!!
Γιατί... μήπως είναι ο Osiris;
Με τίποτα όμως!!!

Μπουάχαχαααα :)))

Καλημέρα Άγγελεεεε ......>

Ostrakoo είπε...

:)))))) για ρακι δεν ακουσα τιποτα....
Ωραιο το μοντελο σου...λεβεντια....
Παντα ετσι να περνας....

THE LONELY SKIPPER είπε...

oυλοι στο κοσμο μας μεσα ζιουμε
μην θωρεις πως καμια βολα
μιλουμε ετσι μαθες απο αναγκη
εγω βλεπω οτι δεν ηφικες εκδηλωση
και καζανεματα που να μην βολταρεις
τσε καλα κανεις,ποτε θα μπαρκαρεις
δεν ξερω για την ΚΡΗΤΗ? tωρα που
υπαρχει και ρουμανικος σκοπελος?
εμ μου λες ο σκυλος ακα για τι φοουμε?

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Εκεί,ψηλά στον Υμηττό τσα-τσα-τσα.
Το υπόλοιπο δεν το θυμαμαι,ήμανε μικρούλα όταν μας το τραγούδαγε η συγχωρεμένη..κλάψ.Anyway.
Ποιός είπε ότι η τρέλλα πάει στα βουνά να τον κουτουλίσω???
Δηλαδή στις πόλεις δίπλα μας τι έχουμε??
Καλησπέρα Αγγέλα μου,γερά με τσαμπουκά,μη μασας!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλό μήνα
Ωραίος ο θείος ...η χύτρα που μαγειρεύει fisler είναι χαχαχα...

Η τρελή είπε...

Άκουσα για τρέλα και.....νάμαι κι εγώ! Καλό μήνα DREAMER!

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Ρε συ περνάς καλά, ακόμα και ο ήλιος φιλαράκι σου είναι!
Αυτά να βλέπεις, αυτά να ζεις, και όλα τ΄άλλα γράψτα εκεί που ξέρεις...

homemade είπε...

α...καλά τρελή ξεστράτησε ..τρελό συνάντησε....ε..μα πια...
καλά αλλά το καημένο το σκυλάκι...τις φταίει βρε....
μουρλέγκο...αλλά ωραία μουρλέγκο...
οφου το πάς οφου το γυρνάς....κει κάτω το γυρεύεις....πολλα τα φιλία...μας

dreamer-angel είπε...

Οsiri
ίντα να σου πω εδά;;;Χα χα χα είμαστε για δέσιμο και γουστάρουμε! Χα χα χα
Φιλιά πολλά καλέ μου πειρατή!

Οστρακο έτσι ακριβώς!Χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ!Τα φιλιά μου!

Γείτονααααα
η αλήθεια είναι ότι γυρνάω πολύ τελευταία χα χα χα
Οσο για το σκυλάκι μου!!!Είναι καλόψυχο!Μην το φοβάσαι!Φιλιά πολλά

Νάντια έτσιιιιιι
Μασαν τα παλικάρια ωρε Μανωλιό;Χα χα χα Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

Φούλη μου
είσαι κι εσύ για δέσιμο έτσι;;;Χα χα χα Φιλιά πολλά

Τρελή μου να σαι καλά!Φιλιά πολλά κι από μένα και να ρχεσαι να γινόμαστε πολλές!Χα χα χα

Στέλιο μου,
ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να μου συμβεί!Εγώ σου κανα πρόταση για γλέντι, εσύ δεν ήρθες!Χα χα χα Φιλιά πολλά σύντεκνε!Ιντα να κάνουμε!Αφού δεν μπορούμε να πάμε εκεί που θέλει η ψυχή μας, το γλεντάμε κι εδω!Φιλιά και πάλι

Οφου βρε Παναγιώτη μου,
αφού τα ξέρεις, δεν τα ξέρεις;;;
Μουρλέγκο ε;;;Μα γιατί το λες αυτό;Χα χα χα

Φιλιά πολλά και καλό μήνα σε όλους!Να στε καλά φιλαράκια!
Σμουατςςςςςς

Μάνος είπε...

Χαχα πολύ όμορφη ανάρτηση!
Βρήκες και το μοντέλο το σωστό, έφαγες και το πιλάφι σου!
Λοιπόν, επειδή ξέρω την αγάπη σου για το νησί, και σε λίγο ξεκινώ για ένα γλέντι σε χωριό, σου υπόσχομαι ότι θα πιω μια για σένα. Μα το Μίνωα!

Πολλά φιλιά!

dreamer-angel είπε...

Μάνο Μάνο μη λες τέτοια γιατί θα σου ρθω κάτω!!!Δεν θέλω και πολύ!!!Θα κάμω ένα μπραφ και θα εξαφανισυώ απ την Αθήνα!Το νου σου χα χα χα....Λοιπόν σύντεκνε να σαι καλά!Σ ευχαριστώ πολύ που με θυμήθκες.Μα τον Μίνωα αλλά και τον Δια!Σας έρχομαι σύντομα και εύχομαι να πιούμε μια τσικουδιά παρέα!Φιλιά πολλά

Osiris είπε...

Angel... αυτό που μπήκες είναι παλιό.
Δεν ξέρω αν είδες το καινούριο.
Θα το βρείς εδώ.

Απλά το blogspot δεν το κλείδωσε ακόμη.

Thanks!!!

katerina είπε...

Γίνονται τέτοια πράματα στας Αθήνας;Στημένα καζάνια.. χριστέ κι απόστολε (ή Δία και Μίνωα!)
Που να ήξερε το μοντέλο σου που περεπιπτώντως γνωστός μου φαίνεται, ότι θα γινότανε διάσημος στην μπλογκογειτονια ε;

dreamer-angel είπε...

Καλέ μου OSIRI δεν το είδα!Ερχομαι αμέσως!Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είχα σχόλιο, μόνο το τραγουδάκι ήθελα να σου δώσω!Φιλιά πολλά

Κατερινιώ μου, γίνονται κι εδώ αμέεεεε...Χα χα χα.Οσο για το μοντέλο μου,μιλάμε για μεγάλη μορφή!Χα χα χα

ikor είπε...

Ο μήνας ξεκίνησε για σένα καλύτερα απ' ό,τι έφυγε ο προηγούμενος!

Σου έδωσε να δοκιμάσεις μετά λίγο πιλάφι ο σύντεκνος ή τζάμπα τον έκανες διάσημο;

Καλό ΣΚ!

dreamer-angel είπε...

Καλέ μου ikor καλό σου μήνα!Η αλήθεια είναι ότι δεν το τρώω το πιλάφι έτσι!Το θέλω μαζί με γιαούρτι!
Ομως χαλάλι του, ήταν πολύ καλός!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα

AATON είπε...

Που λές, ο Κυριάκος ο Κρητικός οψέ, μου πε δυό μαντινάδες, κι ακόμη γελάω

"Ήρθες και μου ζητάς λεφτά,
δες πως τα φέρνει η μοίρα,
και τα τσιγάρα που κρατώ
με δανεικά τα πήρα.."

και το άλλο..

"Ξανά παρέα με γιατρό
και με παπά δεν κάνω.
Ο ένας θέλει να πονώ
κι ο άλλος να πεθάνω.."

dreamer-angel είπε...

Νικόλα πρόσεχε καλά!
Ασε τις μαντινάδες
και γραψε κανα σχόλιο
μην έχουμε μπελάδες!

Εεεεε;;;;Πως με βρίσκεις;;;Χα χα
Φιλιά πολλά καλέ μου!