23.6.09

Lovely blog award

Ενα βραβείο ακόμα για τη συλλογή μου, μου έδωσαν ο αξιαγάπητος Σκρουτζάκος, η φίλη μου Μαρία, ο μικρός Γιωργάκης, η τρελή κι αδέσποτη Λευκή, η Νηρηίδα και η Νάντια τους οποίους ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκαναν!
Με την σειρά μου, θα δώσω το βραβείο στους παρακάτω 15 αγαπημένους φίλους και bloggers:
Any species, any size, any color.
busy bee
Osiris
monahikoslikos
aa
Λευκή
issallos

Αυτό δε σημαίνει, ότι δεν αγαπώ και τους υπόλοιπους εεε...
Μερικοί από σας ήδη έχετε πάρει βραβείο, οπότε δεν σας ξαναέδωσα!
kisses

31 σχόλια:

issallos είπε...

τωρα το ευχαριστω ειναι πολυ λιγο
....................
μολις ξεμπλεξω απο κατι που φτιαχνω
θα σου δειξω κατι απο μενα.....
να το χεις χαρισμα !!!!
εβγαλα σλογαν για παρτη σου
να μεινει στην ιστορια μας !!!!!

"Φιλια αλα Αντζελ σμουατςςςςςςς"

monahikoslikos είπε...

Είσαι τρελή??????
Που θα το κρεμάσω τούτο δεν σου είπα έχει γεμίσει η φωλιά.
Πάντως σε ευχαριστώ και σε φιλώ σταυρωτά γλυκειά μου Αγγελικουλα.

dreamer-angel είπε...

issallos κατέχεις αυτό που λένε σε παιδί και σε τρελό μην τάζεις;;;Πρόσεχε γιατί είμαι κι απ τα δύο!Χα χα χα Φιλιά πολλά

Λύκεεεεε το ρωτάς;;;;;Χα χα χα
Κρέμασέ το στο blog του παπού θα του πηγαίνει!Φιλιά

monahikoslikos είπε...

Εντάξει θα το δώσω του παππού...
κι ας το κάνει ότι θέλει.
Φιλάκια

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Ευχαριστώ αληθινά
για την προτίμηση σου
βραβείο η φιλία σου
και η εκτίμηση σου.

Osiris είπε...

Είναι μερικά βραβεία που είναι ανεκτίμητα!!!

Τι να πω!!!!

Για άλλη μια φορά με τιμάς και με το παραπάνω!!!
Δεν έχω λόγια και ούτε που το φανταζόμουν κάποτε... εκεί στο πειρατικό μου, ότι θα έρθει κάποια μέρα να πάρω ένα βραβείο αγάπης και ότι κάποιοι θα θέλουν να προσφέρουν κάτι σε ένα ξωτικό της θάλασσας σαν εμένα!!!

Την αγάπη μου την μεγάλη νομίζω ότι θα μπορείς να την νιώσεις.
Πολλά φιλιά Αγγελάκι μου.

!!! Ευχαριστώ !!!

* Συγχαρητήρια σε όλους σας γι' αυτό το βραβείο αγάπης. *

ΥΓ: Οι πειρατές... ποτέ δεν ξεχνούν. ;)

dreamer-angel είπε...

Λύκε, μια χαρά του πηγαίνει του παπού!Ειδες που γκρίνιαζες;Χα χα χα φιλιά πολλά και ευχαριστώ για τις ευχές!

Φάνη μου
αν έχω φίλους σαν εσάς
είναι μεγάλη χάρη
στο λέω απ τα βάθη της καρδιάς
και με κρυφό καμάρι!
Τα φιλιά μου σύντεκνε

osiri
την αισθάνομαι κάθε λεπτό στο χοντρό πετσί μου, που κρύβει την ευαίσθητη καρδιά μου!Σ έλιωσα ε;;;εεεε;;;;;Σμουατς

alterego είπε...

Eπισης συνγχαρητηρια!!!!!
Καλο βραδυ

Savvina είπε...

Αγαπητή dreamer,
σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες.Είναι μεγάλη μου τιμή να μου δίνεις και εσύ αυτό το βραβείο.
Δεν πιστεύεις όμως ότι είναι πολύ νωρίς για να παίρνω βραβείο?
Λίγες μέρες είναι σε λειτουργία το blog μου και μέχρι τώρα μου έχουν προσφέρει αρκετοί το βραβείο(έχω χάσει τον αριθμό).
Δεν θέλω να το παίξω υπεράνω και να το πάρω με το ξεκίνημα,θέλω να δοκιμαστώ πρώτα.Να δώ αν θα το αγαπήσουν,αν θα έχει απήχηση και όταν ψηθώ σε αυτό να παραλάβω ένα βραβείο για ανταμοιβή των κόπων που θα έχω κάνει τόσο καιρό.
Άλλωστε θα ξαναδώσουν βραβεία....
Μην μου στεναχωριέσαι..
Φιλιά πολλά φιλενάδα.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μπράβο βραβεία!!!!!
Φιλάκι καληνύχτας σμααααααααατς

Ευρύνοος είπε...

Dreamer μας φανταστική

σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..
με τιμάς με αυτό..
αλλά..

δέν ξέρεις οτι ο τρελός δέν βραβεύεται;
χμ, θα στο πώ κι εδώ..

ποτέ δεν παίρνω οποιοδήποτε βραβείο..
αφού βραβείο μου είσαι εσύ που με διαβάζεις και με ανέχεσαι..

είμαι αρκετά τρελός για να αρνηθώ κάθε μορφή επιτυχίας..
δέν μου το επιτρέπει η άσκηση ταπεινότητας που κάνω..
απο την αρχή της δημιουργίας του μπλόγκ μου, με ακολουθείς, σε ακολουθώ, κι έτσι θα πορευτούμε όσο μας επιτρέπεται..

we love you..

dreamer-angel είπε...

alterego
σ ευχαριστώ πολύ!Χαίρομαι που πέρασες!Τα φιλιά μου

Σαββίνα και Τρελέ συμφωνώ μαζί σας, μα δεν μου πήγαινε καρδιά να μην σας το δώσω!
...με ακολουθείς, σε ακολουθώ, κι έτσι θα πορευτούμε όσο μας επιτρέπεται..
Ολά τα λεφτά αυτή σου η κουβέντα τρελέ!Φιλιά πολλά

Φούλη μου, φτιάξε ένα blog καλή μου να σου δίνω κι εσένα!Αμάν!
Χα χα χα φιλιά πολλά κοριτσάκι!

matriga είπε...

χα χα χα!!
Δεν έχεις άδικο αλλά νωρίτερα που είχα δει, δεν είχες βάλει την ανάρτηση... Τι να κάνω τώρα; Την πάτησα η καψερή! Προηγείσαι!!!
Συγχαρητήρια. Σου αξίζει :))
Eυχαριστώ πολύ και φιλάκια πολλά!

dreamer-angel είπε...

Φιλιά πολλά και καλό βράδυ κοριτσάκι!Σ ευχαριστώ πολύ!

busy bee είπε...

Καλησπέρα Angel!
Τώρα βρίσκω το χρόνο για την "παραλαβή" του βραβείου σου!:)
Την επόμενη φορά παρακαλώ σχετική επίσημη τελετή απονομής!!:):)
Νάσαι καλά κορίτσι μου για άλλη μια φορά ευχαριστώ για την τιμή.
Πάντως με την αναδουλειά που μας δέρνει, μας βλέπω να τα βγάζουμε στο σφυρί σύντομα, τουλάχιστον προσωπικά(λες??...μπα με τίποτα...ανεκτίμητης αξίας)!!:)
Φιλιά.
Ωρα καλή στην μπλογκογειτονιά.

dreamer-angel είπε...

Σύντεκνεεεε σε φιλώ γλυκά!Να σαι καλά!

matriga είπε...

Aγγελική μου, η χαρά και η τιμή είναι όλη δική μου! Τώρα έκανα και τις απαραίτητες προσθήκες στην ανάρτησή μου. Έχει πλάκα που με μια ανάρτηση τα βολέψαμε και οι δύο μας μια χαρά ;)
Αλληλοβραβευτήκαμε με τη μία!
Καληνύχτα γλυκιά μου!

Υ.Γ. Πέρνα να δεις τι βραβείο κυκλοφόρησε ο Con-tech-gr
Καλά αυτό το βραβείο είναι αφασία - όλα τα λεφτά!! Του είπα ότι εγώ θέλω το... 3ο το μακρύτερο lol

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα έρχομαι να δω

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

NA EIΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΛΕΩΝ είπε...

Αγγελικούλα μου...πολύ πολύ πολύ σ ευχαριστώ για το βραβείο....!
Είσαι γλύκα....φιλιά πολλά και στην Sheba που είναι.....να την φας!

aa είπε...

Μεγάλο και γλυκό ευχαριστώ, Αγγελικούλα, όπως είναι η ψυχή σου και τα ταξίδια σου... Μας περιμένουν πολλά ακόμη...

Φιλιά βραβευμένα :)

Απόστολος

ΛΕΩΝ είπε...

Καλέ συ ...τι τιμές είναι αυτές...????
Σας μερσώ μαντάμ....πολύ σας μερσώ για την βράβευση...!
Φιλιάααααααα...πάω να τα κρεμάσω...τρομάρα μου!

gekoudi είπε...

Ένα βραβείο σας περιμένει από το Γιώργο. Καλό καλοκαίρι.

dreamer-angel είπε...

Σκρουτζάκο σμουατς!

Λιονταράκι μου σ ευχαριστώ πολύ!Μόλλις της τα έδωσα και σ ευχαριστεί και αυτή!Γαβ!Χα χα χα

Απόστολέ μου, να σαι καλά!Μας περιμένουν τα καλύτερα...
Φιλιά αγγελικά!

Ωωωω Γιωργάκη μου, έρχομαι!Να σαι καλά πιτσιρίκο!Φιλιά

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Έμαθα ότι κάποια Τρελή ψυχή του Χωριού θα σου στηθεί για... Tattoo. Περιμένω να δω μεγαλεία.

Τα φιλιά μου και τις καληνύχτες μου.

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα Πάνο είσαι Θεός!Χα χα χα
Προσεχώς φωτό του τρελού με τον τρελό του!2 σε 1 χα χα χα
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ που πέρασες!Να σαι καλά!

Λευκή είπε...

Aχ φχαριστώ!!!!
Είμαι ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΗ!!!
Επιτέλους, τώρα δικαιώνομαι!

Φιλιά πολλά κούκλα μου κι ευχαριστώ.
Εγώ θα σε βραβεύσω πάλι να το ξέρεις!

Vassilis είπε...

Dreamer Angel,
ήρθα λίγο καθυστερημένα για την παραλαβή, αλλά ουφ ευτυχώς υπάρχει ακόμα το βραβείο! Χίλια ευχαριστώ :)

dreamer-angel είπε...

Να σαι καλά Βασιλάκη!Φιλιά πολλά

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ !! Απουσιάζω αυτό το καιρό λόγο δουλειάς και μόνο ... Αυτό θα κρατήσει μέχρι τις 10 Ιουλίου .. και μετά επιστρέφω. Φιλιά και πολλά ευχαριστώ.

dreamer-angel είπε...

Nα σαι καλά!Μου έλειψες!Φιλιά κι από μένα!