30.6.09

Γκαντεμιά

Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Ωρα 10:00 (χτυπάει το τηλέφωνο στη δουλειά)
-Ναι, γεια σας... -Καλημέρα
-Θα ήθελα τον κύριο Νίκο -Δεν είναι εδώ, ποιός είναι;
-Καλά θα καλέσω αργότερα! -Σας ρώτησα ποιός είναι!
-Μπορείτε να μου πείτε τι ώρα θα τον βρω; -Οχι
-Θα τον ειδοποιήσετε; -Οχι, σας ξαναρωτάω ποιός είστε και τι θέλετε για τελευταία φορά! -Σας τηλεφωνώ απ την .χ. τηλ. εταιρία για μια εκκρεμότητα που έχετε! -Πεστε μου το ποσό και τον μήνα και θα σας απαντήσω! -44 ευρώ για τους μήνες Μάιο- Ιούνιο
-Είναι πληρωμένος ο λογαριασμός!!! -Εχετε απόδειξη; -Την έχω στο αυτοκίνητο, αλλά σας ξαναλέω πως εγώ η ίδια πλήρωσα τον λογαριασμό! -Ναι αλλά θέλω τον αριθμό της απόδειξης για να ενημερώσω το αρχείο! -Να σας πω ρε ξεφτίλες...Γιατί δεν ενημερώνεστε πρώτα καλύτερα και μετά να μας ενοχλείτε στην εργασία μας, εαν και εφόσον έχουμε εκρεμότητες;;; -Παρακαλώ; _Παρακαλάς;;;;Παρακαλάς;;;;Δεν ντρέπεσαι να με ενοχλείς για 44 ευρώ και να με αμφισβητείς κι από πάνω;;; Οταν ζητάγατε να κάνουμε τη σύνδεση μας κάνατε κωλοτούμπες για να σας προτιμήσουμε και τώρα μας ξεφτιλίζετε για 44 ευρώ;;;Δεν ντρέπεστε;
-Καλά συγνώμη, έχετε δίκιο!Ωρα 11:30 (χτυπάει το τηλέφωνο στη δουλειά)
Καλημέρα.... -Καλημέρα σας -Σας τηλεφωνό από τους μύλους .χ. για μια εκκρεμότητα που έχουμε! -Μάλιστα, να σας πω όμως πριν, οτι έχει σταματήσει η συνεργασία μας από το Πάσχα! -Ναι το βλέπω... -Και ο πωλητής σας έχει εξοφληθεί εδώ κι έναν μήνα και δεν έχει ξαναέρθει από τότε... -Εχει σταματήσει απ τον μύλο. -Ναι αλλά έχει πληρωθεί! -Ναι αλλά το κομπιούτερ μου δείχνει υπόλοιπο 197 ευρώ!
-Ναι, αλλά οι χειρόγραφες αποδείξεις δείχνουν ότι έχετε πληρωθεί από τις 23-5
-Θα το κοιτάξω και θα σας ξαναπάρω, αλλά σας λέω και πάλι ότι ο κύριος Γιάννης έχει σταματήσει να δουλεύει για εμάς.....
(εντομεταξύ τηλεφωνώ στον κύριο Γιάννη και δεν απαντά!Ξαναπροσπαθώ αλλά τίποτα!τηλεφωνώ στον λογιστή και ζητώ όλα τα τιμολόγια και όλες τις αποδείξεις!
Τηλεφωνώ και στον σύζυγο που κάνει διακοπές αλλά αυτός δεν πιάνεται γιατί σε όλα λέει ναι -οπότε μου απαντά, πως για να το λένε κάτι θα ξέρουν- ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΝΑΠΟΔΕΣ -Στέλνω μνμ στον Γιάννη <<Σύντεκνε μην είσαι τελείως γρόθος, γιατί θα έρθω εκεί και θα σε κάνω αγνώριστο.Οι παλιοί συνεργάτες σου, μου ζητάνε 197 ευρώ τα οποία τα έχεις πάρει.Τσακίσου και πάρε με τηλέφωνο για να μη χεστούμε>> Σε ένα τέταρτο χτυπάει το τηλέφωνο και ο Γιάννης υπόσχεται πως θα τα βρει μαζί τους και θα με αφήσουν ήσυχη!!!Δόξα τον Αλαχ...Ωρα 12:00
έρχεται ο αντιπρόσωπος γαλακτοκομικής εταιρίας, (ο πωλητής της οποίας έχει να εμφανιστεί πάνω από 3 μήνες!) και με ρωτάει τι θα κάνουμε! -Τι να κάνουμε δλδ;
-Θα συνεργαστείτε μαζί μας; -Θα με εξυπηρετήσετε; -Βεβαίως, από πότε έχει να ρθει ο πωλητής; -Από την προηγούμενη φορά που τσακωθήκαμε για τον ίδιο ακριβώς λόγο!Λέει πως δεν τον βολεύει το δρομολόγιο, τον βλέπω να σταματάει στον από κάτω δρόμο, εξυπηρετεί το άλλο μαγαζί αλλά εδώ δεν έρχεται! -Θέλετε να του πω να περάσει; -Ο ίδιος οδηγός;;;; -Ναι... -Μόνο νεκρός. -Δεν σας κατάλαβα;;; -Μόνο πεθαμένος θα ξαναπεράσει ο ίδιος άνθρωπος από εδώ!Τι δεν καταλάβατε;Αν δεν απολυθεί, εγώ δεν ξανασυνεργάζομαι μαζί σας. -Μααα... -Δεν έχει μα, ήμουν σαφέστατη! Δεν θέλω να βλέπω τα μούτρα του ρε φίλε, μου χαλάει όλη την ημέρα πως το λένε; -Εχετε δίκιο -Ναι αλλά δεν κάνετε τίποτα!Κι επειδή εγώ δεν χαλιέμαι για κανέναν σας, προτείνω ή να αλλάξετε πωλητή ή να έρθετε και να πάρετε το ψυγείο σας!-Θα σας αφήσω την κάρτα μου, και όποτε θέλετε τηλεφωνήστε μου σας παρακαλώ! -Να σας πω, τι;;; -Να, έλεγα μήπως μετανιώσετε... -Μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι είμαι μουλάρι έτσι;Θα σου τηλεφωνήσω να έρθεις να πάρεις το ψυγείο σου και η συνεργασία μας σταματάει εδώ! -Καλώς, σας ευχαριστώ πολύ! - Αντίο...
Ωρα 14:00
Πελάτισσα, αφού έχει ψωνίσει... -Να σας ρωτήσω κάτι; -Παρακαλώ -Η κοπελιά που έμενε επάνω, τι κάνει; - Καλά είναι -Εννοώ, τα πούλησε τα διαμερίσματα; -Ενα είχε, ναι το πούλησε. -Και αυτό το διπλανό σας, που είναι σαν παλιατζίδικο, ποιός το έχει; -Το έχουνε νοικιάσει σαν αποθήκη. -Και.... (δεν άντεξα άλλο η γυναίκα)
-Να σας πω λίγο;;;; -Ναι. -Ακούστε με!Ηρθατε, ψωνίσατε και τέλος!Δεν με ενδιαφέρει τι έκανε ο από πάνω ο από κάτω ή ο απέναντι.Δεν ασχολούμαι.... -Μα πως μου μιλάτε έτσι; -Ετσι μιλάω εγώ! -Μα είμαι πελάτισσά σας εδώ και 6 χρόνια και νόμιζα πως έχουμε μια διαφορετική σχέση...-Λάθος εκτίμηση!Είσαστε πελάτισσά μου και οφείλω να σας εξυπηρετήσω αλλά ως εκει! -Δεν μιλάς καλά, να το ξέρεις, έχεις μεγάλη γλώσσα. -Μη με κάνετε παρέα. -Δεν μιλάς σωστά, θα πρεπε να σέβεσαι την ηλικία μου! -Κι εσείς, θα πρεπε να σέβεστε τον χώρο μου! -Μα μία ερώτηση έκανα! -Λάθος.Η πρώτη ήταν για την κοπελιά που έδωσε το σπίτι κλπ κλπ κλπ.Δεν σας αφορά! -Μα εγώ μίλαγα μαζί της.
-Ε τοτε πάρτε την τηλέφωνο..... Ελεος ρε πούστη μου, τι άλλο θα ακούσω η γυναίκα!!!
Βάζω στοίχημα πως ή δεν θα ξαναπατήσει ποτέ ή που θα περιμένει τον άντρα μου για να κάνει παράπονα! Ευτυχώς που λείπει διακοπές και θα με τρώει στην μάπα για πολύ καιρό ακόμα!Ωρα 16:00
Θέλω να αφήσω το σκυλί μου ελεύθερο στον κήπο να τρέξει αλλά θεωρώ σωστό να ενημερώσω τους γείτονες για να μην τρομάξουν!Οπότε πάω στο διπλανό μαγαζί και ρωτάω!-Θα ανεβείτε καθόλου επάνω;;;Θέλω να λύσω τον σκύλο μου να παίξει και σας το λέω για να μην τρομάξετε! Εκείνη την ώρα παιδιά ο διπλανός παθαίνει σχιζοφρένεια κι αρχίζει να μου φωνάζει...-Ακου να σου πω, μου λέει.Δεν θα έρχεσαι μπροστά στον κόσμο, να με ρωτάς αν θα ανέβω επάνω! ...Ελα Χριστε μου, λέω από μέσα μου, ίντα παθε τουτος εδω και χτυπιέται έτσι! -Καλέεεε είσαι καλά;;;;Τί σε ρώτησα;;;Ποιό ήταν το λάθος;;;; -Δεν γουστάρω, μου λέει, να γνωρίζουν οι πελάτες μου τι κάνω εγώ!!! Πάλι δεν κατάλαβα, αλλά δεν έχει σημασία...-Αρχισα να φωνάζω...ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΑΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΕΙ!ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ;;; -Δεν έκανες λάθος, απλά στο λέω για να μην το λες αυτό μπροστά σε άλλους, γιατί δεν θέλω να ξέρουν, ότι επάνω έχω την εταιρία μου! -Καλά τα χεις παίξει;;;; Και δεν μπορείς να μου το πεις αυτό άλλη στιγμή να ξέρω;Τι χτυπιέσαι έτσι και παρεξηγιόμαστε; -Δεν παρεξηγήθηκα καλή μου!Αν παρεξηγιόμουν θα σου κοβα την καλημέρα! -Ναι, κι εγώ δεν θα τρωγα το μεσημέρι απ τη στεναχώρια μου!Οτι καταλάβατε καταλάβατε!Εγώ δεν κατάλαβα πάντως!Ωρα 17:οο
χτυπάει το τηλέφωνο και είναι ένας πολύ καλός μου φίλος!Ηθελε να έρθει επειγόντως μιας και στις 21:00 φεύγει για Χανιά να μου φτιάξει ένα πρόγραμμα στον υπολογιστή!!!Σιγά μην το φτιαχνε!Χα χα χα με τέτοια γκαντεμιά που με δέρνει σήμερα όχι μόνο δεν το φτιαξε αλλά χάσαμε και την κάρτα δικτύου!Χα χα χα Το κακό ήταν α)Οτι έπρεπε να φυγει για Νίκαια και να ετοιμάσει βαλίτσες και β)Οτι αναγκαστικά έπρεπε να ρίξω τα μούτρα μου και να φωνάξω τον διπλανό μου να μου φτιάξει την σύνδεση!!!ΟΦΟΥΥΥ
τον βρίσκω λοιπόν και του λέω να έρθει στο σπίτι γρήγορα γιατί χρειάζομαι τον υπολογιστή για τα σχέδια μου!Ερχεται αν και δεν το περίμενα!Κερνάω μια τσικουδιά!Κερνάω δεύτερη τσικουδιά...Στην τρίτη αντί να φτιάξουμε το δίκτυο αρχίσαμε να χαζογελάμε σαν βαρεμένα! -Ξέρεις φιλαράκι τσατίστηκα μαζί σου σήμερα!
-Βρε κούκλα μου, δεν στο είπα νευριασμένα!Ειχα τα δικά μου!-Εγώ να δεις, τι δικά μου είχα σήμερα! -Ορίστε έτοιμο το pc σου...-Να κεράσω άλλη μια τσικουδιά; -Με ένα πόδι μπήκα;;;Με δύο μπήκα! - Ναι, αλλά νομίζω πως ήπιαμε τέσερρις... -Ελα μωρέ σ ένα νούμερο θα κολλήσουμε;;; -Ελα ντε! -Αντε εις υγείαν!!!
Αυτάααααα

ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΕΔΩ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ;;;;
ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ;;;;
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΓΜΤ!!!
Φωτογραφίες και εικόνες μην περιμένετε!Αρκετά τράβηξα σήμερα!
Αύριο πάλι... αν δεν έχει πάρει φωτιά το σπίτι μέχρι τότε!
kisses

27 σχόλια:

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Συντέκνισσα αληθινά
πότε τα προλαβαίνεις
με τα στραβά κι ανάποδα
πάλι απάνω βγαίνεις

Πάρε δυό μήνες άδεια
και φύγε για τη Κρήτη
πράτησε τους μοναχούς
και μαγαζί και σπίτι

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Τώρα,νομίζω οτι θές επειγόντως διακοπές ή μήπως ειναι ιδέα μου???

Ostrakoo είπε...

Αργειςςςςςςς....κλειστα ολα και φορτσαααααα για το Νησι.....
Καλησπερα σου....:))))

Ευρύνοος είπε...

χοχο

λάθος τίτλος

ΛΑΘΟΣ ΤΙΤΛΟΣ

"ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΤΡΕΛΑΣ"

ΧΑΧΑΧΑΧΑ

καλό ταξίδι..

βίρα τις άγκυρεεεεεεεεεεεεςςςς!!!!!!!!!

Vassilis είπε...

Aν δεν έχεις δει το Fallind Down με τον Michael Douglas νοίκιασέ το, μάλλον θα ταυτιστείς μαζί του και θα σου φύγει όλο το stress :)
το trailer http://www.youtube.com/watch?v=54Q_nbw2Xvo&feature=related

monahikoslikos είπε...

Άδεια, άδεια επιγοντως χρειάζεσαι αλλιώς κάπου θα στραβώσει και θα στραβώσεις κανα χριστιανό...
Όχι πως κάτι τέτοια δεν σου κάνουν τσατάλια τα νεύρα αλλά... πες στο Νίκο να γυρίσει και φύγε το συντομότερο.
Φιλιά κι αγκαλιές.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Για το Μητσοτάκη δεν άκουσα κάτι εκτός κι αν κυκλοφορεί ιγκόγνιτο!
Καλό μήνα!

Osiris είπε...

Άρχισες την... προπόνηση βλέπω, ε;

Εγώ λέω να πας να βρεις τον "πατέρα" μια ώρα αρχίτερα γιατί σε βλέπω να "τρως" κανέναν στο τέλος... και όχι τίποτ' άλλο, αλλά ό γείτονας είναι καλό παιδάκι τελικά...
Και πάνω που ήμουν έτοιμος να τον "αρπάξω".
Μπούχαχαχααα

Άντε... στην υγειά μας. :)))

ΥΓ: Άλλη φορά όποιος σου την πέσει... ρίχτου ένα...

Smouatssssssss!!!

Καλή σου μέρα πειρατίνα

...>

homemade είπε...

καλημερα...απο πολύ βόρεια πιο ψηλά δεν πάει...χαχα...
ρηλάξ.....χαλαράααα........ψυχραιμία....βαθιές ανάσες.....οφουυυ οφουυυυ....
αγγελική....γκουμτς...γκουμτς...δηλαδη σιγά σιγά....
καλημερα ...νάσαι καλά....πρόσεχε

THE LONELY SKIPPER είπε...

καλημερα ΝΑΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΕΡΑΣΕ
πως? απο μενα προφανως ηλεκτρονικα
απο φιλη μπλοκερ που ειχε παθει προχθες γκαντεμια το κοινο με σενα
και με εκεινη ειναι οτι ειμαι καθημερινος επισκεπτης .εγω με
τον ΜΗ......... ΤΟΝ ΕΧΩ χαιρετισει
2 φορες ,γι αυτο παΝΕ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
ΠΡΙΜΑ......χθες βραδυ πηγα στους
αγιους αναργυρους για κερι μια και ηταν παραμονη μηπως πρεπει να φορεσω και χαντρα μπλου ,και θελεις
να ελθω για καφε?

Αθανασία είπε...

Καλημέρα καλό μου....αα,καλά και εσύ τα ίδια;;δε ξέρω αλλά έχω την εντύπωση ότι κάτι δε πάει καλά με αυτόν το χρόνο!τέτοια γκαντεμιά και κακοτυχία πιά...δεν έχει ξαναγίνει στα χρονικά....και μιλάμε σε ομαδικό,επίπεδο τώρα... ένα χάλι,ένα χάος γενικό...μόνο πολύυυ λίγοι,έχουν 'ξεφύγει'από τη δίνη της....πάντως σίγουρα κάτι δε πάει καθόλου μα καθόλου καλά....δεν είναι φυσιολογικό αυτό...καθόλου μάλιστα...καλημέρες και πάλι......

ΛΕΩΝ είπε...

Όλα αυτά πρωτομηνιάτικα??????? Σίγουρα θα πέρασε ο βρυκόλακας από κει δεν υπάρχει άλλη εξήγηση!
"Γρόθος" ?????? χαχαχαχαχαχαχαχ
Καλημερούδια Αγγελική

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλό μήνα ...
Μάλλον, καλά λένε πάρα πάνω ,θέλεις
διακοπές!!!!

dreamer-angel είπε...

Φάνη μου
έννοια σου κι αυτό θα κάμω!!!
Οχι για 2 μήνες γιατί δεν μπορώ!Αλλά 20 μερούλες θα τις έχω!
Φιλιά πολλά σύντεκνε και καλό μήνα!

Νάντια
κι εγώ το ίδιο πιστεύω.Χα χα χα Καλό σου μήνα κοριτσάκι!

Οστρακο,
θα ρθει κι εκείνη η ώρα!Πού θα πάει;Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

Ευρύνοεεεε χα χα χα
ευχαριστώωωωω...
Καλό σου μήνα τρελέ!

Βασίλη μου,
να σαι καλά!Θα κοιτάξω να το βρώ! Φιλιά πολλά και καλό μήνα καλέ μου!

Λύκε μου,
αστα να πάνε!Τα χω δει όλα αυτές τις μέρες!Δεν μπορώ να τον φέρω πίσω...Θα φύγω όταν έρθει ο καιρός!!!Ασε γιατί άμα φύγω από τώρα ο χειμώνας θα μου φανεί ατέλειωτος!Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

Gi Gaga Kouni Beli λές ε;;;
Χα χα χα Φιλιά πολλά και καλό μήνα και σ εσένα!

Osiri
χα χα χα
Τα χω παίξει και θα φάω λάχανο κανέναν χριστιανό!Χα χα χα
Σμουατς και καλό σου μήνα καλέ μου!

Παναγιώτη μου
καλό σου μήνα!Χα χα χα μάλλον οι άλλοι θα πρέπει να προσέχουν και όχι εγώ!Χα χα χα φιλιά πολλά

Γείτοναααα χα χα χα χα
συμβαίνουν αυτά μωρέεεε
Χα χα χα καλό σου μήνα!Φιλιά
***Ελα για καφέ όποτε θες!

Αθανασία μου
τα χει παίξει ο κόσμος...Εχει τρελαθεί σου λέω χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό μήνα καλή μου!

Λιονταράκι
σ άρεσε το γρόθος ε;;;Χα χα χα Φιλιά πολλά και καλό σου μήνα!!!

Φούλη μου
θέλω διακοπές οπως και δήποτε αλλά κάνω υπομονή!!!Προς το παρόν να κάνω ένα ευχέλαιο;;;
Χα χα χα Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

Αγνή είπε...

Αυτό είναι που λέμε... κακή μέρα!!! Φτου -φτου.. πάρε σκόρδα, βάλε το εσώρουχο ανάποδα, ρίξε λάδια στα φλιτζάνια, βάλε χάντρες.. τι άλλο να πω... ή απλά...
πήγαινε βρες το σύζυγο και πάρε και το σκύλο μαζί!!

Καλησπέρα, ελπίζω σήμερα να 'ναι καλύτερα!

Ανώνυμος είπε...

Ναι καλή μου, είμαι μια χαρά!
Ευχαριστώ πολύ!!!Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

DREAMER ANGEL

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή την εγγραφή σου.
Μην απελπίζεσαι. Υπάρχουν και χειρότερα....

dreamer-angel είπε...

Δεν απελπίζομαι καλέ μου Στέλιο!!!
Εχω αντέξει και χειρότερα!!!Φιλια πολλά, να σαι καλά και καλό μήνα!!!

bessy είπε...

καλο μηνα κ απο μενα
βαλε κ καμια χαντρουλα στο λαιμο!
προληπτικα το λεω
φιλακια

dreamer-angel είπε...

Καλό μήνα κοπελιά!Μασαν τα παλικάρια ωρεεε;Χα χα χα
Να σαι καλά!τα φιλιά μου

Μιραντα είπε...

Γιατι μωρε να απολυσουν τον πωλητη βρε?Οτι του λεν απο την εταιρεια λεει, ενας οδηγος ειναι απλως :/

Σπερα μικρουλα :))

dreamer-angel είπε...

Γιατί η δουλειά του είναι να μας εξυπηρετεί!Αν δεν είναι ικανός να το κάνει, θα βρεθεί άλλος!Φιλιά πολλά και καλό μήνα κοριτσάκι!

Miranda είπε...

Χεχε, νταξει, συ ξες καλυτερα :)))


Καλο μηνα κ σε σεναααα :))

Sunborn ® Liquid Sun είπε...

Καλημερα ! Πολυ πλακα ειχε η ιστορια σου (για τους αλλους βεβαια...).
Με εκανες και χαμογελασα πρωι-πρωι, να εισαι καλα !
Ψυχραιμια παντως, συμβαινουν και αυτα με ολους αυτους τους ανοες ανοητους που μας περιτριγυριζουν !
Ο Μητσοτακης σιγουρα περασε απο εκει 10 λεπτα πριν ανοιξεις το μαγαζι !
Δεν εξηγειται αλλιως !

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα Sunborn ® Liquid Sun
καλώς σε!Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!!!Κι εγώ αναρωτιέμαι αν όντως πέρασε χα χα χα Δεν έχω άλλη εξήγηση!Φιλιά πολλά

AATON είπε...

Η ανάρτηση των αναρτήσεων 4χ4..
Μοναδική, μα το Θεό, την απόλαυσα!!

dreamer-angel είπε...

Να σαι καλά βρε Νικόλα!Σ ευχαριστώ πολύ!
Εγώ να δεις!Χα χα χα
Φιλιά