27.6.09

Εξομολόγηση

...είναι το μυστήριο της μετάνοιας!
Χμ, ωραία ακούγεται!
Για να προσπαθήσω, να δω αν πιάνει το κόλπο...
Από μικρή φαινόταν πως θα βασανίσω πολύ κόσμο! Μου πήρε 13 χρόνια για να καταλάβω, πως δεν έφταιξα εγώ για τον χωρισμό των γονιών μου! Βλέπεις οι αξιαγάπητοι και δειλοί γονείς μου, είχαν το θράσος να με κατηγορούν για ότι στραβό κι ανάποδο συνέβαινε στην άθλια ζωή τους. Αυτή τη φωτογραφία που με ντύσανε άγγελο ακόμα τη θυμάμαι! Νήπιο πήγαινα και στη σχολική γιορτή με το ζόρι με στείλανε!Τι θλίψη κι αυτή Θεέ μου!Δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί θα πρεπε να πάω σε μια γιορτή μόνη μου! Σε ποιόν να λεγα το ποίημα μου. Ποιός θα με άκουγε; Αφού δεν ήρθε κανείς να με δει...Τα χρόνια πέρασαν.Κάποια στιγμή ο πατέρας μου με πήρε κούρσα στο ταξί του (ταρίφας είναι, πείτε ότι θέλετε ελεύθερα). Πρέπει να μουν 17 χρονών. Με είδε, τον είδα, αλλά ποτέ δεν μιλήσαμε! Πληρώθηκε κανονικά κι έφυγε...Το σπίτι που φαίνεται στη φωτογραφία, είναι το δικό του! Περνάω συχνά από εκεί, αλλά δεν μπαίνω μέσα! Ξέρει ποιά είμαι, που μένω, τι κάνω αλλά ποτέ δεν εμφανίστηκε...Το ίδιο κι εγώ! Θέλετε να μάθετε τον λόγο; Χμ, θα σας τον πω. Κάποτε, πριν πολλά χρόνια πήγα να τον δω!Αν θυμάμαι καλά πήγαινα Β' Γυμνασίου. Μάλλον κάτι δεν του άρεσε ή μάλλον είχε ραντεβού και του το χάλασα! Η κάτι τον πείραξε ή απλά είναι ψυχάκιας χα χα. Με έβρισε άσχημα και πάνω στον πανικό μου, τον χαστούκησα! Η τελευταία του κουβέντα ήταν -Αυτό που έκανες να το θυμάσαι... και η απάντησή μου, άμεση... -Θα το θυμάμαι! Ε λοιπόν, ακόμα το θυμάμαι και στεναχωριέμαι!Αυτό το χαστούκι...Τι κρίμα να ναι μόνο ένα!!! Τι κρίμα...Πέρασαν τα χρόνια και φτάνουμε στο σήμερα ή μάλλον στο χτες!
Αυτές τις μέρες, δεν είμαι καλά! Ολοι το ξέρετε, δεν κρύβομαι άλλωστε!Μου λείπει η Κρήτη είναι γνωστό!Κι εγώ τι κάνω;;;;Τι κάνω; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω και δεν το έκανα; Ολα τα έκανα! Δοκίμασα κι απέτυχα! Αλλά γιατί αυτή η εμμονή; Αφού ο πρώτος και χειρότερος κρητικός που γνώρισα ήταν ο πατέρας μου! Αυτό το πράγμα ποτέ δεν κατάφερα να το εξηγήσω! Μάλλον θα ναι οι κυτταρικές μνήμες ή κάποιο γονίδιο! Χμ, ο πατέρας μου! Ας πάρω ένα τηλέφωνο τ αδέρφια του, για να δω τι κάνει! Μια απ τα ίδια! Ξεπουλάει ότι έχει, για να μη βρω τίποτα και τρώει τα λεφτά, με τη νέα του σύζυγο! Πάρα πολύ ωραία! Κι εγώ τι κάνω; Τι μπορώ να κάνω; Δεν είναι του στυλ μου να πάω να ζητιανέψω! Ασε που μπορεί να τον δω και να τον αρχίσω στις γρήγορες! Ο θείος μου λέει να ηρεμήσω και να πάω να του μιλήσω! Κι αν με βρίσει πάλι, τι θα κάνω; Θα καλέσεις την αστυνομία, μου απαντάει! Εχετε τρελαθεί όλοι; Είμαι εγώ απ αυτές που κάνουν πίσω και φωνάζουν άλλους για να καθαρήσουν; Θέλει διπλωματία Αγγελικούλα! Μάλιστα! Θέλει διπλωματία, κι εσύ τι κάνεις ρε θείε; Κάνω ότι μπορώ, για να γλυτώσει το σπίτι μας, απ τα νύχια της!Ας πάρει ότι άλλο θέλει, αλλά όχι το σπίτι των γονιών μας!Αυτό σου ανήκει, κάνε κάτι! Δεν ζητιανεύω θείε, δεν μπορώ να κάνω τίποτα!
Κι όμως, μπορείς...
Δεν μπορώ!
Ασε τα πείσματα.
Κρητικιά είμαι!
Ασε τις περηφάνιες τώρα.Διάολε τς απολυμάρες σου!!Εχεις το όνομα της μάνας μας.Θυμήσου...

Εκλεισα το τηλέφωνο!
Ακόμα σκέφτομαι την κουβέντα μας!
Μπορώ να πάω να τον δώ και να του μιλήσω ανθρώπινα;
Οχι, δεν μπορώ! Κι όμως, είναι η τελευταία μου ελπίδα!
Ναι, αλλά δεν μπορώ....Σκέψου την Κρήτη Αγγελικούλα!
Θα πας και θα ζητήσεις πίσω όλα αυτά που σου κλέψανε!
Δεν μου κλέψανε αυτά!
Αυτά που σου κλεψανε όμως, δεν μπορούν να στα δώσουν πίσω!
Ναι, σωστά...και λοιπόν;
Τι και λοιπόν, ρε ζώον! Πήγαινε να διεκδικήσεις τα χρωστούμενα!
Τι έκανε τόσα χρόνια για σένα;
Τίποτα
Πήγαινε...

Οφουυυυ
Πήρα το αμάξι κι έφυγα σαν τρελή. Πέρασα απ το άδειο "πατρικό" μου!(το έδωσε αντιπαροχή) Ανοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα! Πόσα θυμήθηκα! Βρήκα και κάτι πεταμένες φωτογραφίες απ την Κρήτη...Τον παπού μου...Κρητικός λεβέντης.Την γιαγιά μου! Οφουυυ ρε γιαγιά! Ούτε στην κηδεία σου δεν με ειδοποίησε, ο άθλιος ο γιός σου...
Πού να σαι άραγε;;; Βοήθα με λίγο...
Ιντα να κάμω; Ιντα;

Εξομολόγηση είναι το μυστήριο της μετάνοιας

Μάλλον δεν έπιασε το κόλπο!
Ετοιμάζομαι για πόλεμο...

42 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Πρώτα θέλω να σου πω ότι συγκλονίστηκα με την "εξομολόγηση"!
Κι επειδή δεν έχω συνέλθει ακόμα....θα επανέλθω αργότερα για την ουσία του θέματος!

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Τι να πω;
Σβήστα όλα αυτά από τη μνήμη σου, λες και στον εγκέφαλο έχεις σκληρό δίσκο;
Πάντως είναι αμαρτία ένας άνθρωπος με την ευαισθησία σου, να φιλτράρει τη ζωή του μέσα από κάποιους ανάξιους γονείς και συγγενείς.
Όσο για την περιουσία, προς θεού μη την χαρίσεις, μην αφήσεις να σε πουν άλλη μια φορά κορόϊδο.
Ανέθεσέ τη σε κάποιο καλό δικηγόρο, και εσυ μην ασχοληθείς καθόλου, αφού σε πειράζει.

Athos Georgiou είπε...

Αγγελική μου συγχαρητήρια που έχεις τη δύναμη να κάνεις τέτοια εξομολόγηση. Συνέχισε να παλεύεις

Είσαι δυνατή, θα τα καταφέρεις.

Ath

dreamer-angel είπε...

Λιονταράκι μου, όποτε θες!Τα φιλιά μου

Στέλιο μου,
το θέμα μας είναι η Κρήτη!!!Η εξομολόγηση έγινε για να μη με δείτε στα κανάλια ξαφνικά!
Χα χα χα Πλάκα κάνω!
Δεν έχω άλλη λύση, αλήθεια στο λέω!Αυτό το σπίτι είναι η τελευταία μου ελπίδα!Οι δικηγοροι σηκώνουν τα χέρια ψηλά κι εγώ θέλω να πάω στο νησί όσο κι εσύ!Δεν έχω άλλη επιλογή!Πρέπει να πάω και να μετρήσουμε αντοχές!Οποιος αντέξει κι ας με πείτε τρελή!
Φιλιά πολλά

Αthos μου αυτό κάνω!!!
Αλλά θέλει κότσια και γερό στομάχι!Ολοι μου λένε να κάνω πίσω γιατί δεν θα κερδίσω τίποτα!Ομως οχι!Αυτή τη φορά δεν θα κάνω πίσω.Αυτή τη φορά θα μετρηθούμε στα ίσα!Ετσι πρέπει, του το χρωστάω!Ετσι κι αλλιως, τί έχω να φοβηθώ;;;Λες να με αποκληρώσει;;;Χα χα χα

monahikoslikos είπε...

Χαμένη για χαμένη δεν έχεις τίποτα άλλο να χάσεις οπότε βουρ στον πατσά.
Μην το αφήσεις γιατί θα το κουβαλάς μαζί σου ότι δεν προσπάθησες....
Ακόμα κι αν δεν κερδίσεις θα μπορείς να θάψεις χωρίς καμιά τύψη τις μνήμες της γέννησης σου και να ξαναγεννηθείς από την αρχή.
Την αγάπη και μια μεγάλη αγκαλιά να σε στηρίζει.

Osiris είπε...

Ρε τον...
Ρε τον... ... .....
Ρε τον ...... ..... !!!

Τι να σου πω ρε "φίλε"!!!
Τι να σου πω!!!

ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΡΕ
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!!!

ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ!

Φτού!!!

...>

ΥΓ: Κρίμα στο Λουλούδι το Αγγελάκι ρε!!!
Δεν σου άξιζε τέτοια κόρη!!!

Ού ρε!!!

THE LONELY SKIPPER είπε...

αχ και να ξερες αγγελικη τι παιρνω
και εγω δεν μπορεσα να σου πω τιποτα στο τηλεφωνο κατι απο τα ιδια ισως και χειροτερα στο θεμα
περιουσιες,αντεξα ? δεν ξερω το
να προσπαθεις να γινεσαι ηθοποιος
επειδη εχεις παιδια οικογενεια υποχρεωσεις .εχεις σκεφθει να αλλαξεις μεχρι επιθετο? προσπαθησε
και μονο η καταθεση ψυχης που
κανεις ειναι αποδειξη ποσο δυνατη
εισαι .μην φοβασαι αν θα νικησεις
η θα νικηθεις πολεμα
ωραια τραγουδια ακουσα σημερα στο
μπλοκ σου για οτι χρειασθεις
εδω ειμαι.

dreamer-angel είπε...

Λύκε μου ο άνθρωπος δεν έχει φιλότιμο ούτε μπέσα οπότε δεν περιμένω τίποτα απ αυτόν!Εδώ πέρα μου λένε ότι θα χαλαστώ άδικα!Το ξέρω, αλλά να μην τους χαλάσω κι αυτούς;;;;Εεεε;
Φιλιά πολλά καλέ μου λύκε!

Osiri δεν βρίσκω λύση έτσι!Τόσα μπινελίκια έχω ρίξει, τίποτα δεν έγινε...Εχεις να προτείνεις κάτι;;;
Σμουατς στα μούτρα σου!

dreamer-angel είπε...

Γείτονα σ ευχαριστώ πολύ!Δεν μπορώ να γίνω ηθοποιός, αμα τον βρω θα τσακωθώ πολύ άσχημα!Σ αυτό το θέμα δεν μπορώ να είμαι διπλωμάτης!Να πολεμήσω λες κι εσύ ε;;;Η μάχη μου, μάλλον θα ναι χαμένη...αλλά να μην τους πάρω μαζί μου στον κατήφορο;;;
Φιλιά πολλά και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας!

Ostrakoo είπε...

Εισαι δυνατο παιδι...παλεψετο...κρατησε κατι που ειναι δικο σου...μην τον αφησεις ετσι...
Δυστυχως μπορουμε να διαλεγουμε τους φιλους...ΟΧΙ τους συγγενεις μας...
Θα μπορουσα πολλα να σου πω...αλλα δεν σε φοβαμαι θα ανταπεξελθεις στην ολη κατασταση...

http://www.youtube.com/watch?v=tv3ZkLTP9OI

Αφιερωμενο!!!!

dreamer-angel είπε...

Οφουυυ να σαι καλά γλυκιά μου!
Πολλά φιλιά

Ευρύνοος είπε...

Α,ρε Αγγελική..

δυστυχώς κάμποσοι, τσάμπα φοράνε παντελόνια..
όμως σε καταλαβαίνω..
δυστυχώς οι νόμοι δέν βλέπουν τέτοιες περιπτώσεις..
αυτά, ανήκουν στους νόμους Τιμής που μάλλον ορισμένοι, ΔΕΝ διαθέτουν..

κανένας δέν βοηθάει την σήμερον..
στάσου στα πόδια σου και όλα τα άλλα ξέχνα τα..
αν υπάρχει νόμος που μπορείς να διεκδικήσεις, εντάξει..
αλλιώς παράτα τα..
μονάχα την γυρισμένη πλάτη σου να δούν..

άστα, αισθάνθηκα πολύ περίεργα για όσα διάβασα..

αλλιώς έχω μάθει τον όρο "πατέρας"..

φταίει μάλλον οτι στα 17 μου εξέπνευσε μέσα στα χέρια μου..

αστα..

παράτα τα..

bessy είπε...

στεναχωρηθηκα με την αναρτηση σου
ειναι λαθος να μην διεκδικησεις αυτα που σου ανηκουν.
ειναι το σπιτι σου,το πατρικο σου,εκει εζησες καλες κ κακες αναμνησεις.
μην τα παρατας αξιζει "να πολεμησεις".
μην παραδωσεις ποτε τα"οπλα"!!
εισαι δυνατη κ θα τα καταφερεις
φιλια

katerina είπε...

Οφοού βρε Αγγελική..
Γιατί εγώ δεν είδα να διεκδικείς μόνο ένα σπίτι, διεκδικείς ακόμη έναν πατέρα..Αχ βρε Αγγελική, ποτέ δεν είναι αργά, συγχώρησέ τονε θα νιώσεις πρώτα ΕΣΥ καλύτερα.Συγχώρησέ και μετά θα βρεις εύκολα τον τρόπο νατον συναντήσεις.Είμαι σίγουρη ότι εκείνο το χαστούκι αποτέλεσε τροχοπέδι στις σχέσεις σας, αλλά να ξέρεις ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι, ο ίδιος ο μπαμπάς σου δεν έχει την κατάλληλη παιδεία και το θάρρος να κάνει την πρώτη κίνηση-όπως θα έπρεπε- κάντη εσύ πρώτη αφού όμως θα τον συγχωρήσεις.Κάνε το για την δική σου ψυχή καιχ@@@@ τους άλλους.
Φιλιά πατριώτισσα1

matriga είπε...

Αγγελική μου, συγκλονίστηκα και μου σηκώθηκε η τρίχα...
Κούκλα μου, όλη αυτή τη βδομάδα είμαι στο τρέξιμο και δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι κάτι σου συμβαίνει. Δεν έχω να σου πω κάτι παραπάνω απ' ότι σου είπε ο φίλος μας ο Ευρύνοος. Με κάλυψε απόλυτα ίσως γιατί κουβαλάμε την ίδια τρέλα! Επειδή εσύ έχεις πιο πολύ κρητικό αίμα στις φλέβες σου από μένα... κοίτα να είσαι ψύχραιμη και να αντιμετωπίσεις τα πάντα με λογική και σαν να πρόκειται για κάποιον ξένο.

ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ & ΟΛΗ Η ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΣΕΝΑ!

Απέραντα κοχυλένια φιλιά για σένα xxxxxxxxx

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αχ βρε καρδούλα μου,στεναχωρήθηκα,
άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου......
Αλήθεια ο παπούς σου ,που κάποτε μας είχες αναφέρει, τι κάνει;;
Να είσαι καλά, και με καθαρό μυαλό θα πάρεις την απόφαση που πρέπει...
Καλή σου μέρα....

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Στα μεγάλα ύψη ανεβαίνεις με περιστρεφόμενη σκάλα.
Καλή δύναμη!

dreamer-angel είπε...

Ευρύνοε ή στήριξε την απόφασή μου αυτή ή σώπασε!Θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό....
Φιλιά πολλά φιλαράκι!

Μπέσσυ μου θα δούμε!Θα το παλέψω κι όπου βγει!Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

Μatriga μου σ ευχαριστώ πολύ!Να σαι καλά!Φιλιά πολλά κι από μένα!

Φούλη μου αυτός είναι ο πατέρας της μάνας μου!Δεν είναι ο κρητίκαρος που αναφέρω!Εκείνος είναι καλά!Φιλιά πολλά καλή μου

Gi Gaga Kouni Beli αν πω ότι κατάλαβα θα ναι ψέμα!Διπλωματία;;;Αυτό εννοείς;
Μου είναι τόσο δύσκολο...
Φιλιά πολλά

dreamer-angel είπε...

Κατερινιώ μου σε ξέχασα.Ζητώ συγνώμη!Δεν διεκδικώ τον πατέρα μου γλυκιά μου!Εχει πεθάνει μέσα μου!Φοβάμαι πως δεν θα μπορέσω να συγκρατήσω την οργή μου μόλλις τον συναντήσω!Κι αυτό όχι γιατί μου λείπει.Οχι!Αλλά γιατί δουλεύω σαν σκυλί τόσα χρόνια για να επιβιώσω...
Φιλιά πολλά καλή μου!Οφουυυ δε λες τίποτα!

zoyzoy είπε...

Με συγκίνησε αφάνταστα η ιστορία σου!
Τι φταίει το αγγελούδι τους για την δυστυχία που κουβαλάνε οι γονείς δεν μπορούν να το καταλάβουν.
Εγώ λέω να μαζέψεις τα κουράγια σου και να πας να καθαρίσεις ήρεμα,ανθρώπινα να διεκδικήσεις την ευτυχία που σου έκλεψε από παιδί να του τα πείς στα μούτρα. Γιατί όσο μεγαλώνουμε φορτωνόμαστε και προβλήματα υγείας που μας βαραίνουν ανεπανόρθωτα και όλα αυτά είναι αποτελέσματα του θυμού και της οργής που κουβαλάμε.
Πάρε κουράγιο και πήγαινε βγάλε το θυμό σου.
Αργησα να'έρθω αλλά ήρθα σ'ασχημη στιγμή.
Φιλιά θαλασσινά!!

ΛΕΩΝ είπε...

Επανήλθα...αφού συνήλθα...!
Λοιπόν, γνώμη μου είναι να πας, να διεκδικήσεις, να τσακωθείς, να τα πεις, να ξεσπάσεις. να κάνεις ό,τι περνά από το χέρι σου....κι άσχετα με το αποτέλεσμα μετά....να συγχωρήσεις...αλλά να μην ξεχάσεις!
Θέλει μεγάλα π@π@ρια...κι είμαι σίγουρη ότι τα έχεις!
Μαζί σου, σε φιλώ!

dreamer-angel είπε...

zoyzoy καλώς σε!Σ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!Να σαι καλά!Αυτό σκέφτομαι να κάνω φιλενάδα!Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου, θα το κάνω κι ο Θεός βοηθός!Να σαι σίγουρη ότι τα έχω....
Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΓΕΛΙΚΟΥΛΑ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΠΟΤΕ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΧΘΕΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ,
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ,ΟΧΙ ΥΠΟΤΑΓΗ ΑΛΛΑ ΑΓΩΝΑΣ,ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ........

ΖΩΗ
ΧΑΝΙΑ

dreamer-angel είπε...

Ζωούλα μου,
θα τα πούμε από κοντά εμείς!
Εσύ με ξέρεις!
Φιλιά πολλά

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Αγγέλα μου καλησπέρα.
Διάβασα την ανάρτησή σου και λυπήθηκα,αλλά ταυτόχρονα οργίστηκα.
Θα συμφωνήσω με τον ΛΕΟΝΤΑ παραπάνω,αλλά όχι απλά να διεκδικήσεις μόνο.Να απαιτήσεις,έχεις κάθε δικαίωμα.Αν ήμουν εγώ στη θέση σου,δεν θα περιοριζόμουν μόνο στα χαστούκια,θάπεφτε πολύ ξύλο,στον παρείσακτο το πιό πολύ!!
Σού έχω να δείς κάτι,να απαλύνει τη ψυχή σου και να πάρεις δύναμη!
http://www.youtube.com/watch?v=UJB2TT1bJXQ

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου Νάντια σ ευχαριστώ πάρα πολύ!Υπέροχο το βιντεάκι σου!
Μακάρι να ρθει ο καιρός...
Οχι για μένα!Ασε με εμένα, μεγάλωσα, αλλά για τα υπόλοιπα "άτυχα" παιδιά!Οσο για το χαστούκι,ήμουνα μόνο 14 χρονών!Ακόμα κι αυτό το ένα ήταν άθλος για μένα!Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

DREAMER ANGEL

Αγνή είπε...

Γεια σου dreamer angel. Μπήκα στο blog σου από τον Ευρύνοο και σε πέτυχα σε δύσκολη στιγμή.

Κοπέλα μου, τι να πω.. πολύ άσχημα πράγματα.

Αν ήμουν στη θέση σου νομίζω θα άφηνα πίσω όλη αυτή την άρρωστη κατάσταση. Αν νιώσει κάποια στιγμή να πει ένα συγγνώμη, ας είσαι ανοιχτή (πιο πολύ για σένα). Αλλά μην προσπαθείς να αλλάξεις την κατάσταση, ακούγεται πραγματικά πολύ... κάπως, τι να πω άλλο.

Για τα περιουσιακά βέβαια, υπάρχουν δικηγόροι και αυτό νομίζω πρέπει να το κάνεις.
Από εκεί και πέρα, πραγματικά πολύ επώδυνο αυτό που πέρασες και μην το αφήσεις να σε πληγώσει άλλο. Δε φταις εσύ αν κάποιοι δεν είχαν την ωριμότητα να καταλάβουν τι σημαίνει να φέρουν ένα τόσο όμορφο κοριτσάκι στον κόσμο.

ΥΣ! Φοβερό το τατουάζ του Ευρύνοου!! Τέλειο σκίτσο, πολύ ταλέντο!! Μπράβο!!!!!!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΝΑΕΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.ΠΑΛΕΨΕ ΤΟ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ.Ο ΕΠΙΜΕΝΩΝ ΝΙΚΑ.
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΤΟΥ ΕΥΡΥΝΟΟΥ ΤΕΛΕΙΟ.ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.

dreamer-angel είπε...

Αγνή μου σ ευχαριστώ πολύ που πέρασες και άφησες και ένα σχόλιο!
Από καρδιάς σ ευχαριστώ πολύ!
Οσο για το tattoo του τρελού!Ρίξε μια ματιά και στο άλλο μου Blog και θα το δεις εκει!Πραγματικά πολύ καλό σχέδιο!Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ κοπελιά!

Σκρουτζάκο μου να σαι καλά γλυκέ μου!Ναι ο τρελός έγινε σούπερ!
Σούπερ ντούπερ τρελός χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

homemade είπε...

αγγελικη γειά...ε..τι να πω τώρα..χμμμ...λοιπόν είμαι και εγω παιδι χωρισμένων γονιών με πέταξαν πριν χρόνια και όλα καλά γι αυτούς στην πορεία πέθαναν....μου έμειναν τα χρέη και οι γκομενες και ενα αδελφι..που δεν εφτιαγε σε τίποτα παει και αυτό..τα σπίτια όλη η περουσία πάει καπνός....δύσκολα τα πράγματα αγγελική...εγω τα έγραψα όλα τους εκανα πέρα αυτούς και τα σπίτια τους και έζησα...καλυτερα οσο γινόταν....ενα λαθος έκανα
δεν διεκδίκησα ότι μου αναλογούσε
γι' αυτο επάνω τους και είμαι εδω ότι χρειαστείς....να θυμάσαι
σε ευχαριστώ για το τραγούδι το κρατώ να σε θυμάμαι....πέρνα όμορφα

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Άργησα αλλά θα σου εξηγήσω. Σημαίνει εν μέρει διπλωματά αλλά κυρίως σημαίνει να περνάς τα δύσκολα πιο ανώδυνα (κατά μια έννοια. Σόρι αν σε μπέρδεψα, δε φταίω εγώ, ο εαυτός μου μερικές φορές ξεφεύγει από τα όρια της άνοιας στα όρια της παράνοιας!)
Καλή εβδομάδα!

dreamer-angel είπε...

Καλέ μου Παναγιώτη, σ ευχαριστώ πολύ για την εξομολόγηση και για το κουράγιο!!!
Να σαι καλά!Τα φιλιά μου...

Gi Gaga Kouni Beli
τα δύκολα τα πέρασα σε μια τρυφερή ηλικία!Τώρα έχω ανοιχτούς λογαριασμούς και πρέπει να κλείσουν και να μπουν στο χρονοντούλαπο!Να σαι καλά!!!Φιλιά πολλά!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Μοιάζει με μυθιστόριμα,
εξομολόγηση σου
απλό μα και αληθινό
βγαίνει απ΄ την ψυχή σου.

Αγγελικούλα σκέψουτο
το φούρνο να αφήσεις
γράφε μυθιστορίματα
μπορείς να συγκινήσεις......

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΓΕΛΙΚΟΥΛΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ Μ.....Σ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΛΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΕΔΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΟΙΩΣΕ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ....ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΝΕΥΡΙΑΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ

dreamer-angel είπε...

Φάνη μου λες;;;;
Χα χα χα για φαντάσου να το κάνω και αυτό!!!
Μπορεί σε μια καινούρια τρέλα μου!!!Εγώ βέβαια θα γελάσω πολύ!
Οι υπόλοιποι δεν ξέρω σύντεκνε...
Μάλλον δεν θα το αντέξουν!
Φιλιά πολλά

Ανώνυμε το ξέρω πως δεν θα καταλάβει αλλά δεν με νοιάζει!
Το θέμα είναι να τα ακούσει μετά από τόσα χρόνια απ το παιδί του!!!Οσο να ναι πονάει...
Φιλιά πολλά και μη μασας!
Ολα εδω πληρώνονται!

Vassilis είπε...

Dreamer Angel επειδή είναι θέματα προσωπικά σου δεν νομίζω ότι μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Όμως μπορώ να πω ότι δύο δρόμοι (όπως πάντα;) υπάρχουν : Η γόμα ή το μολύβι. Με τη γόμα τα σβήνεις όλα και προχωράς τη ζωή σου, δεν ασχολείσαι πλέον είτε συγχωρείς είτε όχι, είτε ξεχνάς είτε όχι.
Με το μολύβι αφήνεις τη δική σου έντονη γραφή σε αυτή την ιστορία αναλαμβάνοντας δράση. Το "μολύβι" όμως μπορεί να πληγώσει και αυτόν που γράφει και για αυτόν που γράφει ... Πάντως ότι και αν αποφασίσεις σου εύχομαι καλή δύναμη και πάνω από όλα ξεκάθαρο μυαλό :)

dreamer-angel είπε...

Βασίλη μου σ ευχαριστώ πολύ για όσα μου γράφεις!Εχεις απόλυτο δίκιο!Προσπαθώ να ηρεμήσω λίγο, για να σκεφτώ πιο σοβαρά τα πράγματα!Δεν γίνεται να λειτουργήσω κάτω από πίεση γιατί θα κάνω λάθη ανεπανόρθωτα!ΟΜΩΣ διαλέγω το μολύβι, με οποιοδήποτε κόστος!Φιλιά πολλά

El Corazon είπε...

Το θέμα είναι ένα οτι εσύ τα έχεις καλά με την Αγγελική΄κάτι που εκείνος δε νομίζω..
Πάλεψε για όσα σου ανήκουν
μη του δίνεις καν την οργή σου
δεν την αξίζει ουτε αυτην !!
Εισαι αντράκι κοριτσάρα μου
δύναμη να έχεις και την έχεις!!

Σε φιλώ

Αθανασία είπε...

Γειάσου Αγγελάκι μου....ααα,να αυτό το πόστ,είναι τόοοσο συγκλονιστικό μα τόσο όμως που καταρχήν σε καθηλώνει,και κατά δέυτερον δε σου δίνει,και πολλά περιθώρια για σχολιασμούς...ΛΥΠΑΜΑΙ πραγματικά όμως ΛΥΠΑΜΑΙ πολύ...για όλα αυτά που σε ανάγκασαν,να ζήσεις από τόσο μικρή ηλικία,χωρίς να σε ρωτήσουν αν θέλεις και λυπάμαι για το κακό που σου έκαναν αυτοί,οι άνθρωποι με τις όποιες δικές τους αποφάσεις ή με τις όποιες κινήσεις τους...αλλά περισσότερο λυπάμαι για την απαίσια στάση του πατέρα σου που για μένα,είναι εντελώς απαράδεκτη και δεν αρμόζει σε έναν πατέρα να φέρεται έτσι στο ίδιο του το παιδί έτσι;;στο αίμα του... γιατί όσο να το κάνεις είσαι κομμάτι και από εκείνον...τι να πώ έχω μείνει άφωνη..πραγματικά με όλο αυτό....έυχομαι να μετανιώσει πικρά κάποτε για τη στάση,του απέναντι στο ίδιο του το παιδί και να τον κυνηγούν οι τύψεις του,έως και την άλλη του ζωή...αυτή νομίζω είναι η χειρότερη τιμωρία...να μην υσηχάσει ούτε στον άλλο κόσμο.... όσο αυτό και αν φαίνεται σαν κακία η μίσος....λυπάμαι πολύ αυτό μόνο έχω να πώ...τίποτε άλλο....χαιρετώ.....

dreamer-angel είπε...

El corazon σε φιλώ γλυκά για το σχόλιο!Οντως έτσι είναι!
Καλό σου απόγευμα!

Αθανασία μου
να σαι καλά γλυκιά μου!
Ενα θα σου πω και να το κατέχεις...
Αυτό που διάβασες είναι μία απ τις πολλές ιστορίες της ζωής μου!
Δυστυχώς υπάρχουν κι άλλες χειρότερες που ίσως με τον καιρό να σας τις πω
ΟΜΩΣ μέσα απ όλα αυτά που έζησα
έγινα αυτό που είμαι τώρα!
Μπορεί να τους λυπάμαι κατά βάθος...ΑΥΤΟΙ ΕΧΑΣΑΝ όμως!Δεν με γνώρισαν και δεν θα με μάθουν ποτέ!Δεν νομίζεις κι εσύ ότι αυτοί χάνουν;;;;Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ που πέρασες απ τα μέρη μου!Να σαι καλά!

Άθεος είπε...

Μπορεί αυτός να είναι Κρητικός αλλά το ίδιο είσαι κι εσύ.
Καπάτσα και έξυπνη μου φαίνεσαι και είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρεις!
Εμείς εδώ!
Συμπαράσταση ηθική!
Κι αν το ποθούμενο δεν καταφέρεις,
να είσαι σίγουρη, πώς θα τα πεις και θα ελαφρώσεις,
γνωρίζοντας ότι αυτό ποτέ δεν θα το ξεχάσει,
γιατί στη σκέψη του θα τον ταλαιπωρεί και θα τον βασανίζει!

dreamer-angel είπε...

Αθεε καλά το πας!!!!Ακριβώς έτσι!Πολλοί την παρεξήγησαν αυτή μου την ανάρτηση!!!Νομισαν πως βασανίζομαι για τα χρόνια που πέρασαν χωρίς αυτόν!Δεν είναι έτσι!Θα πάω να του τα πω στα μούτρα!!!Μεγάλος άνθρωπος είναι και μπορεί να πεθάνει και να μην προλάβω...Κρίμα δεν είναι;;;Πολύ θα ήθελα να δω τα μούτρα του όταν θα ακούει απο μένα το πόσο άχρηστος είναι!Φιλιά πολλά και να μας ξαναρθεις!