26.6.09

Μυστήριο

...σκοτεινό και ανυπόταχτο η καρδιά του ανθρώπου, μια στάμνα τρυπημένη με το στόμα πάντα ανοιχτό...και όλοι οι ποταμοί της γης να χυθούν μέσα της, απομένει αδειανή και διψασμένη".

«Όλα φεύγουν κι όλα ξανάρχονται.Αιώνια στριφογυρνάει η ρόδα της Ζωής.Όλα πεθαίνουν κι όλα ξανανθίζουν.Αιώνια τρέχει της Ζωής ο Χρόνος.Όλα τσακίζονται, όλα χωρίζουν, όλα χαιρετιούνται ξανά...
Ν.Καζαντζάκης

Ευχαριστώ πολύ τους φίλους, που με ακολουθήσανε στη χτεσινοβραδινή μυσταγωγία στο Βεάκειο! Θέλω να πιστεύω πως περάσανε όμορφα! Τι καλύτερο άλλωστε όταν σου λείπει το νησί, από το να ακούς αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο να τραγουδάει και να σε ταξιδεύει...
Κάθε φορά που στεναχωριέμαι, ένα του τραγούδι λειτουργεί σαν παυσίπονο. Ακούω τις μαντινάδες του, πίνω μια τσικουδιά και πού ξέρετε...ίσως και χορέψω ένα πεντοζάλι! Χτες όμως το παυσίπονο δεν μ έπιασε... Αντίθετα, μεγάλωσε τη θλίψη μου, τόσο πολύ, που θέριεψε και τρόμαξα πως δεν θα την αντέξω. Ευτυχώς, δεν το κατάλαβε κανείς. Πάλι ήπια μια τσικουδιά στην υγειά μας και σηκώθηκα για να χορέψω ένα πεντοζάλι! (Osiri έτσι δεν κάνουν οι πειρατές;) Το άκουσμα της λύρας, όπως κάθε φορά με συγκλόνησε... Χαμογελούσα και χόρευα μέχρι να τελειώσει το τραγούδι.Δεν το κατάλαβε κανείς, μιας και έχω μάθει να κρύβομαι καλά από τον κόσμο!
Ομως...
Τα δάκρυα των ομαθιών
με τση καρδιάς δεν μοιάζουν,
των ομαθιών παρηγορούν
μα τση καρδιάς σε σφάζουν.

...κι αν θέλετε τον ένοχο, ονομάζεται Κρήτη!

Σίγουρα κάποιοι από σάς, ξέρετε για τι ακριβώς μιλάω!
Οσοι δεν γνωρίζετε, θα το διαβάσετε και στο blog του αγαπημένου μου Στέλιου.Ευτυχώς ή δυστυχώς είμαστε πολλοί!!!

21 σχόλια:

Σήσση... το καλητεχνικό μου είπε...

Ναι, Κρήτη..., ξέρω από Κρήτη...
φιλάκια...
επέστρεψα αλλά πρώτα διαβάζω και μετά θα γράψω καινούργιο ποστ.
Ελπίζω, αύριο...

ΚΥ+ΩΝ είπε...

TH καλησπερα μου

Μάνος είπε...

Μάλιστα... Εξ ου και η όχι καλή διάθεση που μου έγραψες...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Τη νοσταλγία που λες την έχω βιώσει. Ένα χρόνο έλειπα εξωτερικό και γυρνώντας αποφάσισα ότι κατά 95% δεν πρόκειται να ξαναφύγω. Από τότε βλέπω το νησί πολύ διαφορετικά. Το κλασικό δηλαδή, ότι πρέπει να χάσεις κάτι για να το εκτιμήσεις ακόμα περισσότερο. Από πριν λάτρευα τον τόπο μας, αλλά αφ'ότου γύρισα δε χορταίνω να το γνωρίζω ξανά και ξανά. Και να σκεφτείς ότι έλειπα εξωτερικό μόνο 1 χρόνο...

Ελπίζω τώρα το καλοκαίρι να βρεις ευκαιρίες να περάσεις χρόνο εδώ. Γιατί δεν είναι μόνο ο τόπος, αλλά κυρίως οι άνθρωποι σου που θα περιμένουν.

Για να σε ανεβάσω σκέψου τη μέρα που θα ταξιδεύεις για μόνιμη επιστροφή Κρήτη. Τη χαρά της ετοιμασίας και του ταξιδιού. Κάθε μέρα που περνά είσαι και πιο κοντά :)

Πολλά φιλιά!

Μάνος είπε...

Και επειδή διάβασα αυτά που μου έγραψες, εύχομαι πραγματικά να τα καταφέρεις να γυρίσεις. Συνέχισε τις προσπάθειες και θα βοηθήσει και το νησί :)

Τώρα θα μου πεις τι σου λέω ε...

dreamer-angel είπε...

Σήσση καλώς σε!Αναμένουμε!Φιλιά πολλά

ΚΥ+ΩΝ και τη δικιά μου!

Μάνο μου, χαίρομαι που καταλαβαίνεις τι εννοώ!Μου είναι πολύ δύσκολο!Φιλιά πολλά σύντεκνε!

Ευρύνοος είπε...

Μυσταγωγία πράγματι..
--------------------------------
φουρτούνες δεν φοβήθηκα, πνίγουμαι στο ποτήρι..
ως πότε αυτή η φυλακή θα κλείνει το αγρίμι..

τον χρόνο πέ μου ποιός μπορεί να τον κοροιδέψει..
να τονε βάλει φυλακή κι αυτός να δραπετεύσει..

20 χρόνια να γυρνώ.. να τα γυρίσω πίσω..
να σ'ανταμώσω απ'την αρχή, να σε ξαναγαπήσω..

μέσα στη φλέβα να κυλώ, ωσάν με συλλογιέσαι..
τα φυλλοκάρδια να χτυπούν κι εσύ να τυρανιέσαι..

μές στο μεθύσι μου εγώ, εσένα σε θυμούμαι..
μαζί μες στο ποτήρι μου, τα δάκρυα θέ να μπούνε..

ο η θύμιση σου με πονά, σαν έρχεται σιμά μου..
ο να ξαναγινότανε, νά σουν στην αγκαλιά μου..

--------------------------------

πάρτε μιά μερίδα..
dreamer 10 λεπτά μου πήρε, αλλά "την άκουσα" κανονικά όταν την έγραφα..

χθές μοναχός μου ήμουνα μαζί με τα αστέρια..
τον Μιχαλιό ακούγαμε και δίναμε τα χέρια..
μα κείνα δέν μ'αγγίζανε στα ακροδάκτυλά μου, μονάχα μέσα στην καρδιά στάζαν τα δάκρυά μου.

οφουυυυυυυ..

υποτροπίασα πάλιιιιιιιιιι.......

χαιρετώ σε..

dreamer-angel είπε...

Ευρύνοεεεε θες να με αρρωστήσεις;;;;
Εεεεε;;;;;
Πάρε κι εσύ να χεις
γιατί μάλλον δεν το άκουσες καλά

Όπου πατάς να ρίχνεις
μάτια μου φως να πατώ
κι όπου κοιτάς να δείχνεις
μάτια μου για να κοιτώ

Σου στέλνω με τ' αγέρι χαιρετισμούς
όταν θα σε χαϊδεύει να με ακούς
και να στους τραγουδάνε στον ουρανό
οι βραδινές παρέες των αστεριών

Να 'ναι γλυκά τα ξένα
μάτια μου κι ας μ' αρνηθείς
παρά σκληρή για σένα
μάτια μου να είναι η γης

Σου στέλνω με τ' αγέρι χαιρετισμούς
όταν θα σε χαϊδεύει να με ακούς
και να στους τραγουδάνε στον ουρανό
οι βραδινές παρέες των αστεριών.

Ευρύνοος είπε...

Τελικά η Ελλάδα έχει ταλέντο..

μπουχαχαχαχαχα

dreamer

αυτό ήταν χτύπημα κάτω απο την ζώνη..

κίτρινη κάρτα..

χαχα

dreamer-angel είπε...

Μώρε και στα πέναλντι να πάμε πάλι μαντινάδες θα σας λέω
χα χα χα
οφουυυυυυυ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Tι έγινε Αγγελάκι; μας πιάσανε οι νοσταλγίες; έχεις δίκιο εδώ με πιάσανε έμενα που δεν είμαι από Κρήτη .
Κανε υπομονή καρδιά μου,λιγο η ρακί
λίγο οι μαντινάδες θα περάσει....
Καλό ΠΣΚ.....

Savvina είπε...

Αγαπητή Dreamer
Έγω δεν κατέω από μαντινάδες αλλά η χθεσινή βραδιά ήταν από τις καλύτερες.
Καιρό θέλαμε να πάμε να ακούσουμε τον Τζουγανάκη αλλά δεν τα είχαμε καταφέρει μέχρι εχθές που μας έδωσες την ευκαιρία να έρθουμε μαζί σου στην συναυλία που έδωσε στον Πειραιά.
Σε ευχαριστώ πολύ.
Τον απόλαυσα μέχρι το τέλος.
Ήταν φανταστικός.
Αλήθεια δεν κατάλαβα τίποτα από τον πόνο που ένιωθες,κρυβόσουν καλά.
Σε καταλαβαίνω όμως.Είναι δύσκολο να είσαι μακρυά από τον τόπο που αγαπάς.
Δεν το συνεχίζω...
Πονάει πολύ.
Φιλιά.

dreamer-angel είπε...

Φούλη μου να σαι καλά!
Θα περάσει ή θα θεριέψει;;;
οτι θα πάω, θα πάω...
το θέμα είναι ότι όταν θα γυρίσω πάλι τα ίδια θα χουμε!!!Οφουυυ
Κρατάει πολλά χρόνια αυτή η κολόνια!Φιλιά πολλά

Σαββινάκι χαίρομαι που πέρασες όμορφα!Μελαγχόλησα πολύ αλλά δεν φάνηκε!Εχω εκ-παιδευτεί καλά!Δεν το συνεχίζω άλλο,τα ξέρεις!
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ

Osiris είπε...

Ευτυχώς είσαστε πολλοί...
Και ευτυχώς... παλικάρια.
Και δυστυχώς δεν ήμουν εκεί για να σου δείξω τι κάνουν οι πειρατές.

Την ιστορία που θέλεις δεν θα στην πω.
Ίσως κάποια μέρα...
Είναι ιστορία μεταξύ πειρατών.
Και οι πειρατές, κρατάνε πάντα το στόμα τους κλειστό.

Να είσατε όλοι καλά.
Και να περνάτε καλά.

Μιχαλιό... το ήξερα για σένα.
Ήμουν σίγουρος!!!

Πάντα τέτοια παλικάρι μου.
Σε καμαρώνω από αλλού.
Δεν έχουμε τις ίδιες πορείες άλλωστε...
Καθένας τον πόλεμό του. ;)

Βρήκα όμως μια Κρητικιά... για να σου στείλω χαιρετίσματα.

Τα λέμε...

Και Angel... σταμάτα να με βάζεις στην πρίζα...

Καλό σου βράδυ

ΛΕΩΝ είπε...

Ακόμα κι όσοι δεν έχουμε σχέση με την Κρήτη.......μες την καρδιά ακούγεται της λύρας τους ο ήχος!
Καλημέρα

monahikoslikos είπε...

καλημέρα,
ξέρω τα σαράκι που σε τρώει όμως έχω καταλάβει και πόσο ξεροκέφαλη κρητικιά είσαι και θαρρώ στο τέλος εσύ θα βγεις καβάλα...

aa είπε...

Τιμάς τα πάτρια εδάφη και μας κάνει περήφανους, μωρέ κοράσι!!

Φιλιά λεβέντικα!

dreamer-angel είπε...

Osiri
θα περιμένω όσο χρειαστεί για να μάθω την ιστορία σας!Να το θυμάσαι!Φιλιά πολλά και μη μου λες τι να κάνω!Το ξέρεις πως λειτουργώ κάπως παράξενα έτσι δεν είναι;;;Μεταξύ μας όμως, μην το πεις παραέξω έτσι;;;Σμουατς καλέ μου, να σαι καλά!

Λιονταράκι μου
ιλιά πολλά!Ετσι είναι, αλλά όχι για όλους....

Λύκε δ
εν θέλω να λέω πολλά, αλλά τώρα τελευταία το πιστεύω κι εγώ αυτό!Είμαι ξεροκέφαλη ε;;;;Καλάααααα χα χα χα
ΝΑΙ το ομολογώ πως είμαι και ξεροκέφαλη και πεισματάρα!ΠΟΛΥ
Πάρα πολύ!Φιλιά λύκε μου!

aa να σαι καλά!Ευχαριστώ από καρδιάς!Ανταποδίδω τα λεβέντικα φιλιά!!!

gsatelite είπε...

Κρητη....αυτη η μακρινη αγαπημενη ολων...Τα Σελινιωτικα βουνα να'κανα σπιτι μου για παντα....
Με τις υγειες σου κοπελια...

dreamer-angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ!Να σαι καλά, φιλιά

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Καλησπέρα
τι άλλο να πω;
Πολλά φιλιά!!

D.Angel είπε...

Να σαι καλά!Φιλιά κι από μένα σύντεκνε!