24.6.09

Το τίποτα

Σκέφτηκε κανείς πόσο σημαντικό, πόσο μοναδικό γίνεται ένα κουρελάκι, ένα τριμμένο πατάκι, όταν το τυλίξει κάποιος με την αγάπη του;
Ισως πολλοί, ίσως και κανένας...Μάλλον δεν έχει σημασία, αφού κανείς δεν το έψαξε.Η παραπάνω φωτόγραφία, είναι από ένα έργο μου!Ισως να σας πει πολλά, ίσως και τίποτα! Εγώ όμως το αγαπάω πολύ, πάρα πολύ! Είναι ένα κομμάτι της ψυχής μου, όπως και τόσα άλλα! Πριν από ένα χρόνο το έφτιαξα, για μια φίλη.Της το έκανα δώρο...Σιγά το δώρο θα πείτε κάποιοι, όμως δεν είναι έτσι.Είναι κάτι πολύ σημαντικό για μένα, ακόμα κι αν δεν δείχνει τίποτα συγκεκριμένο!Δεν ξέρω γιατί! (Η μάλλον ξέρω, μιας και όλα έχουν έναν λόγο ύπαρξης, αλλά δεν θα σας το πω) Αυτό το τίποτα λοιπόν, ποτέ δεν στόλισε τον τοίχο του σπιτιού της φίλης μου! Ποτέ δεν βρήκε ένα μέρος, να δώσει χρώμα, κίνηση, παλμό!Να δώσει λίγη ζωή και πολλή αγάπη! Ποτέ! Εναν ολόκληρο χρόνο, βρισκότανε κρυμμένο μέσα σ ένα ντουλάπι! Δεν άντεξα άλλο, σήμερα πήγα και το ζήτησα πίσω...Πείτε με κακιά, ίσως και να μαι! Ομως είμαι πολύ χαρούμενη που αυτή τη στιγμή χάνομαι μέσα σ ένα τίποτα!

29 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Π-όσα "τίποτα" αλήθεια,

κοσμούν ψυχές και τοίχους..

dreamer

τα σέβη μου..

Savvina είπε...

Είναι πολύ ωραίος πίνακας.
Αυτό είναι ένα από "τα παιδιά σου" και είναι κρίμα και άδικο να βρίσκεται καταχωνιασμένο μέσα σ'ένα ντουλάπι.
Δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε με τέτοιους ανθρώπους.
Σημασία έχει ότι τώρα βρίσκεται στα σωστά χέρια.
Καλό βράδυ dreamer.

dreamer-angel είπε...

Μ αρέσει που εσείς οι δύο
πάτε πάντα μαζί!Χα χα χα

Το Τίποτα και το Ολον...
Στην Αρχή δεν υπήρχε τίποτα. Ήταν όλα ένα Όλον...
http://ellania.pblogs.gr/2008/08/to-olon.html

Σαββίνα μου,το χειρότερο είναι ότι χάθηκε το δεύτερο έργο, που ήταν μαζί με αυτό!Ελπίζω να βρεθεί!

Εχουν συμβεί πολλά τέτοια αλλά δεν παραπονιέμαι!Οχι, μου βγήκε σε καλό!Αυτός ήταν ο λόγος που το γύρισα στα tattoo.Τα φτιάχνω με την ίδια αγάπη και δεν διακοσμούν τα ντουλάπια!
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

monahikoslikos είπε...

Έκανες πολύ καλά και το πήρες πίσω.
Ένα έργο τέχνης είναι ένα κομμάτι από την ψυχή του καλλιτέχνη και μόνο ως τέτοιο άξιζε καλύτερη τύχη από τη φίλη σου.

Osiris είπε...

Όχι. Δεν θα σε πω κακιά!
ΘΕΟΠΑΛΑΒΗ θα σε πω! :)

Μπούχαχαααα

Δεν παίζεσαι με τίποταααα!

Γι΄αυτό σε "πάω".

Χάχαχαχαχααα

Καλή σου μέρα Αγγελάκι.

Orsalia είπε...

Είναι πολύ όμορφο! και αφού το έχεις φτιάξει εσύ και είναι δικό σου έργο τότε κάτι από συναισθήματα δικά σου θα έχει πάνω του.... Καλά έκανες και το πήρες πίσω....
Α! μου αρέσει πολύ το τραγούδι που ακούω όταν ανοίγω το blog σου.
φιλάκια πολλα πολλά
λια

dreamer-angel είπε...

Λύκε μου έχεις απόλυτο δίκιο!Σ ευχαριστώ που πέρασες.Να σαι καλά!
Σε φιλώ

Osiriiii δεν έχεις άδικο!Αλλά αυτό είναι κάτι που φαίνεται άλλωστε!Χα χα χα Φιλιά πολλά πειρατάκο μου!

Orsalia μου, το είχα φτιάξει αρχές Φθινοπώρου θυμάμαι...Μόλλις είχα γυρίσει από διακοπές και ήταν η εποχή των μεγάλων αποφάσεων για μένα!Ενα φύλλο στον άνεμο είμαι κι εγώ, πάνω απ τη γαλάζια θάλασσα με φόντο το χρυσό-κόκκινο ηλιοβασίλεμα!Ολα αυτά μέσα σ ένα τίποτα!Οσο για το τραγούδι αγαπημένος ο Τζουγανάκης!Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

Prince Of The City είπε...

ΑΧ έχω αισθανθεί έτσι πολλές φορές!

Μερικές φορές στο τίποτα, αισθάνεσαι τα πάντα!

dreamer-angel είπε...

Prince καλώς σε!Αχχχ αυτό το τίποτα είναι όλα τα λεφτά λέμε!
Φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αφού δεν το εκτίμησε , και το έχωσε στη ντουλάπα καλά έκανες και το πήρες πίσω....
Σμααααααατς......

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα σμουατςςςςς στα μούτρα σου Φούλη μου!Να σαι καλά!
dreamer angel

ikor είπε...

Σίγουρα πάντως δεν πρόκειται να της λείψει... Μάλλον χώρο της έπιανε!

Την επόμενη φορά χάρισέ της ένα τσουρέκι. Απ' ό,τι φαίνεται θα το εκτιμήσει περισσότερο!

(Πολύ όμορφο το "τίποτά" σου!)

Ανώνυμος είπε...

ikor μου σ ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!Οσο για το τσουρέκι, δεν έρχεσαι καμιά βόλτα να σε κεράσω ένα;;;Εεεε τι λες;
Φιλιά πολλά σύντεκνε!
DREAMER ANGEL

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Είσαι κακιά πολύ ..κακιά
όμως χαριτωμένη,
χάνεσαι μες το τίποτα
αυτο ΄ναι απού μένει.

Ενα φτερό στον άνεμο
το παίρνει και το πάει,
εκεί που θέλει η σκέψη της
εκεί που αγαπάει.

Ostrakoo είπε...

Την ρωτάω, με ρωτάει
Απαντάω, απαντάει
Κι έτσι πιάνουμε κουβέντα
Για το τίποτα

Κι ο καφές όταν τελειώσει
Φτιάχνουμε άλλη μια δόση
"τι ‘ναι αγάπη μου η αγάπη"
Λέει τίποτα!

Την χαϊδεύω, με χαϊδεύει
Την μαγεύω, με μαγεύει
Κι έτσι φτάνουμε μαζί
μπροστά στο τίποτα

Μα η βραδιά όταν τελιώσει
Κάποιος πρέπει να πληρώσει
Το δωμάτιο που χάνεται
στο τίποτα

Μα στο τέλος συμφωνούμε
Πως αν ψάξουμε θα βρούμε
Μια ελπίδα γεννημένη
Από το τίποτα

κι όμως, δίπλα στο πλευό της
Είμαι ένας στρατιώτης
Που τη μάχη πάει να δώσει
Για ένα τίποτα.

Να το ακουσεις.....Μιλτος Πασχαλιδης...
Φιλια....

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Άν και το πήρες,ξαναπάρτο!
Χίλιες φορές και λίγες είναι!
Πέρνα Αγγέλα μου για το βραβείο σου και απο μένα!!!

dreamer-angel είπε...

Με λεν κακιά μα δε βαστώ
κακία να κρατήσω
τα πράγματα που χάρισα
είπα να πάρω πίσω

Κομμάτια απ τη σκέψη μου
αγάπη απ την καρδιά μου
αφού την Κρήτη θα θωρώ
μόνο στα όνειρά μου!

Φάνη μου, σε κάλυψα ή θες κι άλλο;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλά σύντεκνε

ostrakoo
καλώς σε!Σ ευχαριστώ που πέρασες!Να κεράσω μια τσικουδιά;
Θα το ακούσω με την πρώτη ευκαιρία!!!Φιλιά πολλά

Νάντιά μου σ ευχαριστώ πολύ!Να σαι καλά κοριτσάκι!Φιλιά πολλά

issallos είπε...

...αμα ηξερες ποσα τιποτα εχω να ....σου πω!!! Αχ και να ηξερες ποσο μερακι βρισκω μες το τιποτα της στιγμης που περναει....ζωη ολοκληρη και συ να λες μονο τιποτα !!!!
Τιποτα δεν ειναι..θα μου περασει.. μονο που μουλιασα στην υγρασια αποψε......!!! Κλαις; Μπα τιποτα ....η βροχη θα ξεπλυνει τα παντα !!!!!
Αντε παμε πιο κατω τωρα....
ζντουυυυυυπ φτασαμε πατο !!!!
δεν παθαμε και τιποτα μωρε...χαμογέλα !!!!

Osiris είπε...

Να μην "μασάς" με τίποτα.
Έτσι είναι οι άνθρωποι.
Τη δουλειά μας εμείς όμως Angel, ε;
Στα όνειρα και στα σύννεφα.
Κι' όπου μας βγάλει!!!

Φιλιά Αγγελίνα μου.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΠΙΣΩ. ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.............ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑ!!!!!!!!!!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

πράγματα που χαρίζουμε
οπίσω δε γιαγιέρνουν
σκαλίζουνε το παρελθόν
και θύμισες μας φέρνουν.

Λες πως κακία δεν κρατάς
έτσι να συνεχίσεις
στους φίλους και στους γύρω σου
αγάπη να χαρίσει.

So far away ..... είπε...

Είχες τους λόγους σου ρε κορίτσι . . . .

Εσύ ξέρεις καλύτερα από τον καθένα μας !

Υ.Γ. Πολύ ταξιδιάρικο το έργο σου . . . . .

dreamer-angel είπε...

issalle χαίρομαι που καταλαβαινόμαστε!Είναι πολλά τα τίποτα λέμε...Σμουατςςςςς

osiri καλώς σε...
Ναι, τη δουλειά μας εμείς...
Μασάμε και φτύνουμε και τα κουκούτσια καμιά φορά αλλά τί να κάνουμε;Ετσι είναι η ζωή!Φιλιά πολλά

Ανώνυμε καλώς σε!Να σαι καλά!Ναι η αλήθεια είναι αυτή, δε βαριέσαι...
...έτσι είναι η ζωή!

Φάνη μου ίντα να σου πω
τι να σου εξηγήσω
χαρίζω εκιά που αγαπώ
κι όπου αναγνωρίζω

μα είναι στ αλήθεια μια πληγή
να μην κατανοούνε
και στα ντουλάπια να κοιτούν
τα δωρα μου να βρούνε!

so far away
χαίρομαι που σ αρέσει!Ναι είναι λίγο φεύγα αλλά μ αρέσει κι εμένα τρελά!Καλύτερα να μου πει κάποιος πως δεν του αρέσει όμως, από το να το βάλει στην αποθήκη!!!Μ αρέσουν τα σταράτα λόγια και θα το εκτιμήσω περισσότερο!Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

ta dwra den epistrefontai pisw...

dreamer-angel είπε...

Γιατί;;;;;Ποιός το λέει αυτό;;;
Υπάρχει κάπου γραμμένο;;;;

Ανώνυμος είπε...

h filh sou ti eipe pou ths to zhthses pisw;

krhth gia panta...............

dreamer-angel είπε...

θα σου απαντήσω...αλλά πες μου κι εσύ ένα όνομα να μην αισθάνομαι πως μιλάω στον τοίχο καλό μου!
Δεν είπε τίποτα γιατί της είχα πάει στη θέση του ένα άλλο, (έτοιμο αγοραστό) που της άρεσε!
Εκτός αυτού, μάλλον θα πρέπει να αισθάνθηκε άσχημα, γιατί δεν έβρισκε το ταίρι του!Οπως έγραψα και παραπάνω της είχα φτιάξει δύο κομμάτια!Το άλλο χάθηκε μάλλον....
Φιλιά

El Corazon είπε...

Eπειδη ζωγραφίζω κ εγώ
μπορώ να καταλάβω΄πόσο σημαντικός
είναι ένας πινακας για σένα ..
Καλά έκανες και τον πήρες πίσω
κάτι τέτοια στολίδια μπορούν
να μονο γεμάτες ψυχές ..

dreamer-angel είπε...

Ετσι είναι κοριτσάκι!!!Φιλιά πολλά καλή μου