20.6.09

Ανακοινωνάω...

Προσοχή προσοχή!Χρειάζομαι τη βοήθεια σας!Οχι για μένα, για τους φουκαριάρηδες bloggers! Χα χα χα Λοιπόν, επειδή η προηγούμενη ανάρτηση έκανε θραύση, αποφάσισα να το παίξω μητέρα Τερέζα!!! Είμαι κοντή, δεν θα σας κοστίσει ακριβά μια λαμπάδα στο ύψος μου χα χα χα.Λοιπόν αποφάσισα, εντελώς δημοκρΗτικά, όπως πάντα άλλωστε να φτιάξω άλλη μια ανάρτηση με διαφημίσεις! Ομως θα ήθελα -Οσοι από εσάς θέλετε- να μου στείλετε ένα mail με πληροφορίες για τη δουλειά σας, αν έχετε κάποιο σχετικό link και μια μικρή περιγραφή!Αυτά τα ολίγα! Και θα σας κάνω εγώ μια διαφήμιση μούρλια! Τύφλα να χει το 11880 που μου έχει σπάσει τα νεύρα με αυτή την Αγγελικούλα!Αμεεεε, θα σου δείξω εγώ τώρα!(Η εκδίκηση της Αγγελικούλας) Αυτά για την ώρα! Ααααα το δικό μου mail αν δεν το έχετε, θα το βρείτε στο άλλο μου το blog.Περάστε κι από κει, ανοιχτά είναι μπείτε χα χα χαΦιλιά πολλά σε όλους και καλό Σ/Κ

υ.γ 1 Και μη νομίζετε ότι είμαι καλός άνθρωπος και τα κάνω αυτά!Οχιιιιιιι
Απλά περνάω μια κρίση τελευταία!

υ.γ 2 Κι αν με θεωρήσετε τρελή και δεν ασχοληθείτε, θα σας απαντήσω πως χρόνια προσπαθώ να το κρύψω, αλλά δεν γίνεται...
Καταπιέζομαι χα χα χα

υ.γ 3 Κι αν με ρωτήσετε, γιατί να το κάνετε η απάντησή μου θα ναι
ΓΙΑΤΊ ΟΧΙ;;;;ΤΙ ΈΧΕΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ;;;ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ;
Κουνηθείτε λοιπόν όφουυυυυυ, με σκάσατε....

18 σχόλια:

aa είπε...

Είσαι πραγματικά θεόμουρλη! Αλλά για αυτό μ' αρέσεις, Κρητικιά...

Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!

dreamer-angel είπε...

Μα γιατί το λες αυτό;;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλά καλέ μου aa
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ κι εγώ σ αγαπάω χα χα χα

busy bee είπε...

Καλησπέρα Angel
Τα αφήνω πάνω σου...
εν λευκώ!!!:)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κάνε ότι καταλαβαίνεις,αλλά εμένα τι θα με κάνεις;;; δεν είναι σύμπτωση, πριν σε διαβάσω σου έγραψα για τη δουλεία μου........ε λοιπόν, το αφήνω πάνω σου, με τακτ οκευ οκευ

dreamer-angel είπε...

Ωραίααααα πολύ χαίρομαι!!!Βρε συ Φούλη μου γι αυτό σας είπα να μου γράψετε στο mail και όχι εδώ!Οκ δεν είναι σύμπτωση αλλά στείλε μου ένα περιγραφικό μνμ να το ανεβάσω προσεχώς μαζί με τους υπόλοιπους!!!Αντε φιλιά πολλά τώρα και καλό Σ/Κ

La Fei Er Of The D Party είπε...

Όπα και διαφημίστρια τώρα XDDD
΄Χμμμ πολλές καλοσύνες και ανυσυχώ xD
Έγω που είμαι wannabe novelist να δω αν θα διαφημιστώ ποτέ!:3
Καλή νύχτα γλύκα,πολλά φιλιά!.!.!
XxX

Ευρύνοος είπε...

Dreamer

ευχαριστώ για το advertising..

είσαι καταπληκτική..

mail μπορεί να μην σου έστειλα, αλλά θα το έκανα εντός της αυριανής (σημερινής μάλλον, αφού είναι 5 παρα κάτι ψιλά)..

μεγάλη καρδιά, μεγάλες πράξεις, όσο κι αν δεν το καταλαβαίνουν κάποιοι..

ευχαριστώ απο καρδιάς..

καληνύχτα

καλημέρα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρααααααα
Καλά είσαι πολύ όργιο....χαχαχαχα

dreamer-angel είπε...

La Fei Er Of The D Party
στείλε μου ένα mail και θα δω τι θα κανω και για σένα χα χα χα Μην ξεχάσεις να γράψεις στα ελληνικά όμως Please και να μου πεις περιοχή!Φιλιά πολλά

Ευρύνοεεεε
καλημέρα καλησπέρα κλπ κλπ χα χα χα δεν είναι η επίσημη ανάρτηση αυτή!Είπα να ξεκινήσω μ εσάς μέχρι να δω τι ανταπόκριση θα χω και ποιοί θα ακολουθήσουν!Μόλλις σκεφτώ περισσότερα θα σας τακτοποιήσω χα χα χα.Οσο για τα υπόλοιπα που γράφεις!Πάρε ένα magnum καλύτερα χα χα χα φιλιά πολλά

Φούλη μου ευχαριστώ πολύ, το ίδιο επιθυμώ και για εσάς!Χα χα χα.Να σου πω μαρή, να δώσω το mail σου μπας και ξεστραβωθεί κανείς ή δε θες;;;;Πάντως δεν μπορείς να πεις σε τακτοποίησα!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλές βουτιές

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ.!!ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Γειά σου Αγγέλα μου,έτσι πάντα χαρούμενη,χαμογελαστή και κεφάτη!
Εγω αρχίζω τη καινούργια μου ζωή πλέον.
Δε θα χαθούμε,τους πραγματικούς φίλους δεν τους ξεχνάω ποτέ.
Πολλά φιλιά και να περνάς καλά.

Vassilis είπε...

πολύ καλή η ιδέα, μπράβο. Θα σου στείλω τα δικά μου μόλις ολοκληρώσουμε την αναβάθμιση του website, γιατί τώρα είμαστε ακόμα στους ... σοβάδες!

Osiris είπε...

Πειρατής "Ο Osiris"!

Αναλαμβάνουμε:
Κλοπές πολύτιμων λίθων, αρχαίων κοσμημάτων, θησαυρών παντός είδους, αξίας και μεγέθους.
Ειδικότης μας τα διαμάντια, ρουμπίνια και ζαφείρια παντός μεγέθους.
Λειτουργεί ειδικό τμήμα για κλοπές ρουμιού όπως και κλοπές τρούφας (ειδικής ποικιλίας μανιταριών).

Ειδικό επιτελείο εκπαιδευμένων αντρών για πλιάτσικο σε άλλα πειρατικά. Παρέχονται και υπηρεσίες ξεχωριστά.

*ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΤΗΣ "OSIRIS"!!!
Ειδικά επιτελεία πειρατών για μεταφορές και ανεύρεση αμφορέων.
Θα προτιμηθούν οι παλαιότεροι.
(Δεν είμαστε λάτρεις του μοντέρνου).

Ειδικές προσφορές - υπηρεσίες σε ξανθές πελάτισσες.

Σημ: Το ρούμι χορηγείται δωρεάν σε όλους τους πελάτες μας (και σε ενδοφλέβιες).

* ΠΕΙΡΑΤΗΣ "Ο OSIRIS" *

Γιατί...

!!! ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ !!!

Διεύθυνση:
4ο κύμα δεξιά.
Ανοιχτής θαλάσσης 34

Τηλέφωνο:
Αφήστε μήνυμα σε μπουκάλι.

Μάτα είπε...

Αντε σε βλέπω να μοιράζεις και φεϊγ βολάν :Ρ

Υ.Γ.Στο μπλογκ της φίλης σου αν και καθυστερημένα πήγα και το άλλο σου μπλογκ το λατρεύω...ελπίζω να το γλύτωσα το ματσούκωμα...ονειροπόλο κι αλλοπαρμένο αγγελάκι μας!

Φιλιά

dreamer-angel είπε...

Σκρουτζάκο μου, να σαι καλά!Τα φιλιά μου

Βασίλη μην αργήσεις πολύ έεε;;;;;
Ποτέ δεν ξέρεις!Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Αυτός ο osiris πως τα καταφέρνει και κάθε φορά πεθαίνω στο γέλιο!Εεεε παλικάριιιιιι, το ρούμι με ρέγουλαααα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Μάτα μου, άντε να βολευτείς κι εσύ για να σε βλέπουμε συχνότερα!Καλή σου εβδομάδα γλυκιά μου!Φιλιά πολλά

dreamer-angel είπε...

Ουπς Νάντια σε πέρασα πριν και δεν σου απάντησα!Φτου γμτ
Σου εύχομαι τα καλύτερα κοριτσάκι!
Να σαι καλά!Εδώ θα με βρεις!Τα φιλιά μου

Λευκή είπε...

Εγώ πάντως με την οικονομική κρίση και τα τοιάυτα, το σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα, είπα να δοκιμάσω το αρχαιότερο επάγγελμα.
Καλέ μην τρελένεστε, είπα να τη δω ζωγράφος.

Φιλιάαάάάάάά

ΥΓ.Γυμνά δεν κάνω, τουλάχιστον δεν έχω δεχτεί καμιά πρόταση ως τώρα!
χαχαχχα

dreamer-angel είπε...

Xα χα χα είσαι και συ "Αντε γειά"
Χα χα χα φιλιά πολλά κοριτσάκι.