18.6.09

Διαφημίσεις

Οτι είμαι ένα ονειροπόλο αγγελάκι το ξέρετε!-Κι όσοι δεν το ξέρετε, να το μάθετε-.Μην κοιτάτε που δεν μου φαίνεται...Στο πολύ βάθος είμαι (Ο γιατρός είπε να μου λέτε όλοι "ΝΑΙ" κάτι παραπάνω θα ξέρει!!! Οτι θεωρώ τον εαυτό μου τρελοκαλλιτέχνη το ξέρετε;;;;
Μην πείτε όχι, για το καλό σας! Ωραίααααα....Μιας και συμφωνούμε λοιπόν,
ήρθε η ώρα ν αρχίσω τη γκρίνια! Γιατί δεν βλέπω σχόλιά σας στο άλλο μου blog εεεε;;;; Γιατίιιιι;;;;; Πού είναι η συμμετοχή σας, ο ε ο;;;; Δεν ξέρετε ότι ψοφάω για δημοσιότητα; Πού είναι οι paparazzi και τα φλάς εεε;;;; Πού είναι τα κόκκινα χαλιά και οι δημοσιογράφοι; (Αγγελάκι ξύπνα, θα χτυπήσεις σε κάνα κομοδίνο) Τέλος πάντων σας συγχωρώ! Μη νομίζετε ότι καθαρίσατε έτσι εύκολα όμως!
Αυτή εδώ η ανάρτηση έχει έναν πολύ σημαντικό λόγο ύπαρξης! Ο λόγος αυτός ονομάζεται Σαββίνα, και αν θέλετε να τα πάμε καλά περάστε απ το blog της. H Σαββίνα λοιπόν, είναι ο ψαλιδοχέρης μου. Ουπς sorry, η φιλενάδα που μου φτιάχνει τα μαλλιά ήθελα να πω! Περισσότερα για την ίδια -και όχι μόνο- θα διαβάσετε στο blog της. Εγώ θέλω να την ευχαριστήσω από εδώ, που δεν με άφησε φαλακρή μετά από ένα tattoo που της έκανα χα χα χα. Οχιιι δεν θα σας πω τι tattoo. Θα το δείτε μόνοι σας, στο άλλο μου τo blog με τίτλο Indian Design. Ακουσα παλαμάκια ή η ιδέα μου είναι;

Επίσης, σ αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον καλό Θεούλη που μ έκανε όμορφη, έξυπνη και μετριόφρον. Ευχαριστώ επίσης τους γονείς μου, που δεν με έπνιξαν στην κούνια όταν ήμουν μικρό χα χα χα

20 σχόλια:

Παλαβιάρα είπε...

Πέρασα και από το άλλο σου blog! Σκιάχτηκα λίγο να σου πω την αλήθεια... Τι μεγάλο τατουάζ είναι αυτό στην πλάτη σου;;; Δεν πονάει;; Εσύ το έκανες; Α πα πα.
Εγώ θα περνάω με την πλάτη στον τοίχο με τα συγχωρήσεως! lol

Φιλιά Παλαβιάρικα

issallos είπε...

εισαι θεοτρελλη και σε λατρευω....
αλλα κατσε σιγα σιγα.....να χαρω λιγο παραπανω για την τιμη που μου κανεις.......!!!!Και σε ευχαριστω...που με εκτιμας.....!!!!
Παταω κλικ και παω να δω......
εχω αγωνια !!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αυτό μου αρέσει σε σένα, η
μετριοφροσύνη ......
Καλά, δεν φοβάσαι που μας διαφημίζεις άλλα blog!!!! κανόνισε να κολλήσουν εκεί, και να μείνουμε οι δυο μας!!!
Άντε πάω να δω ,τα λέμε.....

Savvina είπε...

Dreamer
Την καλησπέρα μου.
Γιατί γκρινιάζεις σήμερα?
Όλα καλά?
Μην τους αγριεύεις και δεν έρθουν ούτε για μια απλή βόλτα και απο μένα.
Τι να πώ???
Μια μικρή λέξη είναι το "ευχαριστώ" που μερικές φορές το λέμε για τυπικούς λόγους.Αυτή την φορά όμως έχει βαθειά συναισθήματα.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
Για όσα κάνεις για μένα.
Δεν γνωριζόμαστε πολύ καιρό αλλά έχω καταλάβει ότι είσαι ψυχούλα και ας σε πιάνουν μερικές στιγμές κάποιες κρίσεις.Λίγοι είναι οι Άνθρωποι που με έχουν βοηθήσει σε κάθε ξεκίνημα.
Για το tattoo δεν έχω να πώ πολλά.Είναι το πρώτο μου και χαίρομαι που μου το έφτιαξες ΕΣΎ, με αγάπη, μεράκι και πείσμα για να βγεί καταπληκτικό.
Φιλιά πολλά.

issallos είπε...

γυρισα παλι....!!!!
κατσε να θυμηθω πως το κανεις....
sssmouatsssssssssssssss !!!!
αυτο ηταν !!!!
χαχαχαχαχαχα !!! γκρινιαρογατο
καλα κανεις και ακους παλαμακια...
για σενα ειναι....!!!!
παρε και ενα δωρακι
αγγελακι....!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=D0oTC7IGV2Q

dreamer-angel είπε...

Παλαβιάρα καλώς σε!Χα χα χα τοίχο τοίχο μη σε πετύχω!Χα χα χα
Φυσικά και πονάει ένα ταττοο αλλά να ξέρεις, είμαι και λίγο μουλάρι χα χα χα Τα φιλιά μου!

issale σου χρώσταγα ένα ευχαριστώ!
Ασχετα που δεν έχω κάνει ακόμα δικό σου σχέδιο, εκτιμώ την προθυμία σου να με βοηθήσεις!Φιλιά πολλά

Φούλη μου το χω το χω!Χα χα χα
Γιατί καλέ και οι δυό μας άσχημα θα περάσουμε;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σαββίνα μου έχω παρατηρήσει πως όταν γκρινιάζω έχω πέραση!Χα χα χα Οπότε μην ανησυχείς θα ρθουν!Εδώ μετά από τόσο καιρό άρχισαν να σχολιάζουν και σ εμένα δίπλα!Χα χα χα
Η απάντησή μου στο θέμα βοήθειας βρίσκεται εδώ
....μονάχα που δεν ξέρω να τα δώσω
όχι τα δίνω,
μονάχα που δεν ξέρω αν μπορούν να τα πάρουν,
πάντως εγώ τα δίνω...
Τα φιλιά μου κοριτσάκι

Ιssalle
smouatssssss στα μούτρα σου!!!
Αντε βρε άγγελος είναι αυτός;;;
Ειναι που δεν έχεις δει εμένα ακόμα!Χα χα χα Ευχαριστωωωω

La Fei Er Of The D Party είπε...

Oh no T.T
Can not believe I hadn't checked your other blog!.!*puts it immediately in watchlist*
I have no words my great artists! *^* Astonished !I loved all the designs!.!The dragon and tiger ones were so...imaginative !.! Do you make designs out of your imagination ?.? I'd love one tatoo on my arm XD!.! Me and my girlfriend were searching for a tatoo to do and wow....I saw your designs...just WOW!.! ^O^

So kind of you to be promoting your friend's work here !.! ^^Will she take upon her my wedding haircut ? XD

And I think you're cute when grumbling too =3 *hugs you*
Sweet engel ^^

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα έχω αρκετά σχέδια κι αν δεν σ αρέσει κάτι, στείλε μου ότι βρεις στο google και σ αρέσει!Επίσης υπάρχει η βοήθεια του καλού μου φίλου και ζωγράφου Issallos! Οσο για τα μαλλιά σας!Η Σαββίνα θα κάνει ότι καλύτερο είμαι σίγουρη!Σ ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο σχόλιό σου!
Είδες; Είμαι χαριτωμένη όταν γκρινιάζω χα χα χα
Φιλιά και αγκαλιές!!!
Εχω μια απορία μονο
Γιατί δεν γράφεις ελληνικά να μην απιδεύομαι το αγγελάκι;;;;

Ευρύνοος είπε...

Γειά σου βρέ dreamer φοβερή..

χαχα

κάτσε να βάλω κι εγώ τα επαγγελματικά μου μπρός..

ναυάγια λέμε..

η επόμενη μου ανάρτηση έχει προγραμματιστεί να αυτοαναρτηθεί το βράδυ..

παρακαλούνται όσοι πάσχουν απο καρδιοαναπνευστικοψυχολογικά προβλήματα μην την δούν..

stay tuned

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Το βλέπω είσαι δυνατή,
παθιάζεσαι γρινιάζεις,
αγριοβόρι αληθινό
του Ψηλορείτη μοιάζεις.

La Fei Er Of The D Party είπε...

Όντως δίκιο έχεις αγγελάκι καλύτερα να επιστρέψω στα ελληνικούλια =3

1000000 ευχαριστώ,θα κοιτάξω για σχέδια και θα ρωτήσω και την soon-to-be΄νύφουλα μου τι θέλει -α όλα και όλα,δεν διαλέγω τίποτα χωρίς την έγκριση της XDDD-
Προετοιμαστείτε θέλω μαλλάκι αλλά 80's XDD

Την καλησπέρα μου αγγελάκι-πυ-είσαι-γλυκό-όταν-γκρινιάζεις!.!.!
xXx Mwaa XxX

bessy είπε...

με αυτα που εχω ακουσει απο την αδερφη μου,(παντα καλα σχολια) τολμω να πω, πως εισαι απο τους λιγους ανθρωπους που εκτιμαει
και θεωρει φιλη.
κ σπανια η Σαββινα εμπιστευεται ανθρωπους.
Χαιρομαι που εχει μια τετοια φιλη.
Φιλια ελπιζω να τα πουμε συντομα απο κοντα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙΣ ΑΣΧΗΜΗ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

dreamer-angel είπε...

Ευρύνοε να υποθέσω πως ενθουσιάστηκες έτσι;;;Χα χα χα
Είδες τι κάνω άμα έχω κέφια;;;Χα χα χα Γράφω τα σχόλια κι έρχομαι να δω τι έχεις κάνει!Φιλιά

Οφουυυ Φάνη μου
κατέχεις το πως κάτι έχει το νερό που πίνουμε εκεί κάτω και μας πειράζει!Χα χα χα...Σ ευχαριστώ πολύ σύντεκνε για την μαντινάδα! Είναι ολα τα λεφτά!Τα φιλιά μου

La Fei Er Of The D Party γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιι επιτέλους ουφ σε διαβάζω κανονικά!!!Ασε τα ευχαριστώ καλέ!Δεν κάνει τίποτα!Σιγά!Ετοιμάσου εσύ και μη σε νοιάζει!Με τη Σαββίνα είμαστε φοβερό team χα χα χα
Φιλιά πολλά καλέ μου!Ευχαριστώ για το γλυκιά χα χα χα και που να με δεις από κοντά! Χα χα χα

Μπέσσυ μου εμπιστεύομαι το ένστικτο της αδερφής σου!Είμαι κι εγώ δύσκολη με τους ανθρώπους!Σκορπιός βλέπεις!Ο χρόνος θα δείξει!Πάντως εγώ αισθάνομαι πως την ξέρω χρόνια!Τα φιλιά μου κι ελπίζω να σε δω από κοντά!

dreamer-angel είπε...

Σκρουτζάκο μου καλά έκανες!Αν και έχω παρατηρήσει πως όταν γκρινιάζω μ ακούτε περισσότεροι!!!Να υποθέσω πως σας αρέσω πιο πολύ έτσι;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Osiris είπε...

Πέρασα να πω ένα γεια και πάω στον Vishnu. Όχουουου!!!
Cya ........ >

Savvina είπε...

Δεν είναι τυχαίο να συναντηθούνε δύο ΣΚΟΡΠΙΝΕΣ.
Είναι δυναμικές,γκρινίαρες,ευαίσθητες,δεν ξεχνάνε όσους τους κάνουν καλό αλλά ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΜΕ δεν ξεχνάνε ΠΟΤΈ όσους τους κάνουν ΚΑΚΟ.
Γι'αυτό να μας προσέχετε παρακαλώ.
Και εγώ το ίδιο αισθάνομαι dreamer.Μπας και γνωριζόμαστε από κάπου?
Άντε καλό βράδυ...

dreamer-angel είπε...

osiri την καλησπέρα μου!

Σαββίνα είμαστε βαθιά συναισθηματικά άτομα κι αυτό λειτουργεί άλλοτε υπερ μας κι άλλοτε εις βάρος μας!Είναι να μην πάρουμε ανάποδες χα χα χα
Φιλιά πολλά

homemade είπε...

ε...μάλιστα πάω αμέσως....ολοταχώς....νάσαι καλά..παραπονιάρα

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα χα έτσι με συνοπτικές και δημοκρΗτικές διαδικασίες!Χα χα χα.Φιλιά πολλά καλέ μου!