15.6.09

Ματώνω...

Τα χέρια μου καμένα, τα σπλάχνα μου ξεριζωμένα!Προσπαθώ να καταλάβω σε τι έφταιξα...Τι έκανα για να αξίζω κάτι τέτοιο...Καίγομαι, μαζί μ εμένα καίγονται και τα παιδιά μου!
...μα και η ανάσα μου καίει.
Ματώσατε την ψυχή μου...
Γιατί;
"Μέγας Υμηττός"
Γιατί ρε άπληστα γουρούνια, γιατί ρε άχρηστα πλάσματα της κοινωνίας; Τι σας έκανε; Δεν χορτάσατε ακόμα; Φάγατε, κάψατε, χτίσατε...Δεν σας φτάνουν αυτα που έχετε;
Τι άλλο θέλετε ρε σεις, γαμώ τα λεφτά σας; Τι άλλο; Την ψυχή μας; Οσα λεφτά και να χετε, όσα σπίτια, εξοχικά και αυτοκίνητα ν' αποκτήσετε ποτέ δεν θα μας φτάσετε! ΠΟΤΕΓιατί σημασία έχει η ψυχή καθάρματα το ξέρετε; Γνωρίζετε τι θα πει καρδιά, μυαλό και ψυχή; Τα πλούτη δεν είναι στις τσέπες παλιο-εγωιστές και τιποτένιοι που γεμίζετε τα κενά σας φτιάχνοντας βίλες...Ολους τα σκουλίκια θα μας φάνε στο τέλος ρε, όλους, κανείς δεν θα ξεφύγει...Είμαστε περαστικοί ρεεεε
Το μόνο που ξέρετε, είναι να καταστρέφετε...
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣΣυγνώμη αν σας στεναχώρησα αλλά δεν άντεξα άλλο! Πήγα μια βόλτα προς τα εκεί και ένιωσα οργή και θυμό! Ξέρουμε όλοι μας τι θα γίνει σε λίγα χρόνια! Τα ξύλα για να καλουπώσουν τις νέες οικοδομές είναι έτοιμα μέσα στα οικόπεδα! Κάθε τόσο ξεπροβάλουν και νέες μαιζονέτες. Εχουν φτάσει σχεδόν στην κορυφή! Το χειμώνα με τις βροχές, θ αρχίσουν να γκρινιάζουν στα κανάλια πως βουλιάζουνε! Καλά να πάθουνε! Δεν υπολογίζουν τίποτα πια! Τίποτα...

Πάω να ζωγραφίσω κάνα δεντράκι, γιατί στο τέλος,
μόνο αυτά θα έχω να κοιτάζω...Διαστάσεις 80x100

17 σχόλια:

homemade είπε...

στεκομαι δίπλα στο σχόλιο σου ...μαζί και απολύτως σύμφωνως με αυτά που λές...και λίγα..θα έλεγα.....δυστυχώς όμως φταίμε και εμείς που δεχόμαστε όλα αυτά χωρίς αντίδραση.....η φωτια να τους κάψει...σήμερα τωρα που σου γράφω είμαι στο πλοίο ξέρεις για που....μάλιστα τώρα πλησιαζουμε...χαχα...και βλέπω στην τηλεόραση να καίγεται το βουνό δίπλα στο σπίτι μου...σχεδόν
αστα να πάνε αυτη η γλυφάδα δεν θα δεί πράσινο ποτέ...νάσαι καλά

Cosmos είπε...

Όσο οι φωτιές θα καίνε δάση, θα καίνε και τις καρδιές μας.
Όσο οι φωτιές θα θεριεύουν από τους ανέμους τόσο οι ψυχές μας θα χάνονται σε θύελλες.
Όσο υπάρχουν άνθρωποι κτήνη, τόσο θα νιώθουμε ότι δεν είμαστε άξιοι για το δώρο της ζωής.

matriga είπε...

Αγαπημένη μου φιλενάδα, είμαι μαζί όσο δεν παίρνει... Δυστυχώς, όμως δεν "συμφωνώ" στο...Καλά να πάθουνε! Δεν παθαίνουν μόνο αυτοί - που έτσι κι αλλιώς δεν μ' αφορά, γιατί αυτοί ευθύνονται! - αλλά την πληρώνουμε και εμείς και πολλές γενιές μετά από εμάς... Τι φταίνε τα παιδιά που δεν αναπνέουν πια οξυγόνο;;
Kρίμα...
Ένα μεγάλο μπράβο σου για την μεγάλη ψυχή σου και την ντομπροσύνη σου :)
Φιλιά γλυκά σαν και σένα xxx

dreamer-angel είπε...

Παναγιώτη μου,
έχω θυμώσει πολύ!
Οι φλόγες είναι τόσο μεγάλες που φαίνονται απ το σπίτι μου!Ντροπή τους και ντροπή μας!!!
Καλά να περάσεις.Φιλιά

cosmos μου,
το κτήνη που λες είναι λίγο!Πολύ λίγο και είναι κρίμα!
Φιλιά πολλά

matriga μου έχεις δίκιο αλλά θα το δούμε μαζί τον χειμώνα που έρχεται!Θ αρχίσουν πάλι να κλαψουρίζουν στα κανάλια οι ίδιοι που τώρα χαίρονται πως το έδαφος υποχωρεί και τα σπίτια τους βουλιάζουν (Οπως είχε γίνει στο Πανόραμα)Εμείς θα υποφέρουμε απ την καταστροφή αυτή αλλά θα χαρώ πολύ αν γκρεμιστούν και μερικά φτωχόσπιτα εκεί πάνω!Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ!

Ευρύνοος είπε...

Dreamer

απλά δεν καταλαβαίνουμε το αυτονόητο..

η Γή που είναι το ΔΑΝΕΙΚΟ μας σπίτι και επειδή είναι δανεικό δέν το σεβόμαστε..

ουδείς αχαριστότερος εκ του ευεργετηθέντος λένε και έχουν απόλυτο δίκιο..

η Γή θα συνεχίσει να υπάρχει και χωρίς εμάς..
εμείς απλά αυτοκτονούμε..

απλά δέν το ξέρουμε..

Vassilis είπε...

κρίμα και πάλι κρίμα.
Πάντως κάτι μου λέει ότι στη Γλυφάδα δεν θα βρεθεί (αν βρεθεί) υπαίτιος κάποιος παππούς/γιαγιά που τηγάνιζε και του πετάχτηκε το λάδι ...

ΛΕΩΝ είπε...

Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια! Να τώρα είχαμε εκλογές....άκουσες τι είπε ο αρμόδιος? Με τόσες βροχές, λέει, γιατί να έχουμε ελικόπτερα....!!!!! άλλα για άλλα της Παρασκευής το γάλα!
Γι αυτό είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι κι αυτοί που χτίζουν μαιζονέτες κι εμείς που τις κι τους ανεχόμαστε!
Καλημέρα, καλημέρα αν είναι....!

dreamer-angel είπε...

Ευρύνοε σώστα τα λες!Δυστυχώς δεν βλέπω φως στον ορίζοντα...
Φιλιά πολλά

Βασίλη μου κι εγώ το ίδιο πιστεύω...Τα φιλιά μου

Λιονταράκι μου, στο ίδιο έργο θεατές...
Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μια απ τα ίδια ρε παιδιά, δεν βαριέστε......
Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια.....
Να πάμε να δεντροφυτέψουμε!!!!
Γεια σου κοριτσάκι!!!!!

Osiris είπε...

Αστα να τα κάψουν Angel.
Πρέπει να καταλάβεις ότι η Ελλάδα δεν ανήκει στον κόσμο βρε.
Βασικά, αν δεν σε χρειάζονταν για να δουλεύεις (όσο ακόμα σε χρειάζονται), θα σε είχαν στείλει.
Δεν βρίσκεσαι σε χώρα αλλά σε επιχείρηση.
Και σκασίλα τους αν μείνεις χωρίς οξυγόνο.

Αρα λοιπόν... το μόνο που σου ανήκει, είναι ο πίνακάς σου.
Απόλαυσέ τον.

Παρ' όλα αυτά το "χώσιμο" είναι ωραίο πράγμα και το καταφχαριστιέμαι.

Μπούχαχαχαααα :)))

ΧΩΣΤΕΕΕΕΕΕ!!!

Φιλιά

dreamer-angel είπε...

Φούλη μου δεν θα προλάβουμε...
Τα μαδέρια και τα τσιμέντα είναι έτοιμα γλυκιά μου!Οι φωτογραφίες είναι χθεσινές και μιλάνε από μόνες τους!Φιλιά πολλά

osiri έτσι είναι δυστυχώς!
Το μόνο που μας μένει είναι να τους κράζουμε και να ζωγραφίζουμε!
Το οξυγόνο όμως δεν ζωγραφίζεται...Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα, εκεί στα ξένα...

THE LONELY SKIPPER είπε...

oταν σημερα δημαρχοι μαντευουν τις
περιοχες που θα καουν ,και γιατι
θα γινει αυτο ,για να οικοπεδοθουν
περιοχες ,δημοσιογραφοι αποκαλουν
τα χωραφια φιλετα οικοπεδικου πλουτου .ο υπουργος περιμενει την
αγια βροχα που δεν ηλθε.και τοσοι
που περιμενουν να κανουν την μεζονετα τους τι αλλο να ελπιζεις?
υπαρχει λυση? ΒΕΒΑΙΩς ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΕ
ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ
ΜΑΖΕΨΑΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΟΥΝ ΕΚΕΙ
ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΦΙΛΕΤΑ ΓΙΝΟΥΝ
ΚΑΤΙΜΑΣ ΓΙΟΚ ΦΩΤΙΕΣ

Ευρύνοος είπε...

υγ: ο πίνακας, σούπερ..

καληνύχτες ξάγρυπνες..

XxX Elfen Hans Gauschen XxX είπε...

Same sistuation almost every single summer at Greece >_<
I still remeber in terror the mass fire break out before two years >O<
You're so right,as long as we keep burning down the forests to expand land for building activities...we're damned to be build up U_U
I feel just so sorry for so many people unable to understand what nature provides us....
And...the picture at the ending..is it yours ? It look tottaly wonderful !*^*

dreamer-angel είπε...

Γείτονα έχεις απόλυτο δίκιο!Χώσε κι άλλα! Τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου!

Ευρύνοε βγήκε πολύ καλός αλλά στη φωτό δεν φαίνονται πολύ καλά τα χρώματα, τα οποία είναι πιο έντονα!Ισως να φταίει ο φωτισμός!Φιλιά πολλά κι από μένα!Ασε είχαμε αγρυπνία χτες!Φιλιά

Dear XxX Elfen Hans Gauschen XxX Thank you for the splendid comment! I wish to see you here again!Υes the picture that you saw is mine.I am very glad you liked!Kisses

πω πωωωωω πρέπει να ξεσκονήσω τα αγγλικά μου!Είναι απαίσια!
Πολλά φιλιά σε όλους

La Fei Er Of The D Party είπε...

Splendid picture !^O^
Are you a painter ? *^*
I'm astonished!.!.!
I'll surely be on your blog again!.! Watching you X3
P.S.: You really do not have to dust your english because I'm Greek ^^Reply to me in Greek,I can get them too^_^
P.S.2:It's me XxX Elfen Hans Gauschen XxX don't worry^^ Just changed my sign name ^^

Ανώνυμος είπε...

La Fei Er Of The D Party
Oχι καλή μου, δεν είμαι ζωγράφος απλά μου αρέσει πολύ και ασχολούμαι τον ελεύθερο μου χρόνο!
Πέρνα όποτε θέλεις!Θα χαρώ να διαβάσω σχόλιό σου ξανά!Τα φιλιά μου
DREAMER ANGEL