14.6.09

Aπό καρδιάς

Χρόνια τώρα πίστευα, πως το ίντερνετ και οι άνθρωποι που κρύβονται πίσω απ τις οθόνες και τα πληκτρολόγια στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν! Οχι, δεν τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι αλλά σίγουρα το ποσοστό είναι μεγάλο! Περισσότερα, δεν θα πω μιας και πιστεύω πως όλοι το χετε δει το έργο και γνωρίζετε σε τι άτομα αναφέρομαι! Εδώ μέσα έκανα αρκετούς φίλους -πιστεύω αληθινούς- και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό! (Απόδειξη τα θερμά σχόλια και τα μνμ που ανταλάσουμε κατά καιρούς.)Πριν από μια εβδομάδα λοιπόν, είχα μια πρόσκληση για φαγητό στο σπίτι ενός φίλου blogger. Ονόματα δε λέμε- οικογένειες δε θίγουμε (Αν θέλει ας καρφωθεί μόνος του χα χα χα) Περάσαμε υπέροχα και του οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ! Εχθές πάλι, μια άλλη φίλη blogger μου έστειλε μνμ και με προσκάλεσε στο πάρτυ που έκανε για τα γεννέθλιά της! Ηταν μεγάλη τιμή για μένα και την ευχαριστώ από καρδιάς! Ειλικρινά να είστε όλοι καλά και να χαμογελάτε πάντα!
Μετά από το Saturday Night Perfumes του αγαπημένου μου πειρατή και λίγο πριν από τη Δεξ-ίωση του αγαπημένου μου τρελού, θα μαρτυρήσω πως κάποιοι φίλοι bloggers είναι καλεσμένοι σήμερα, στο δικό μου σπίτι για φαγητό -και όχι μόνο-!!! Ψιτ εσείς, κανονίστε να φέρετε και τάπερ μαζί! Δεν θα τα φάω μόνη μου, όλα αυτά που έφτιαξα έτσι;;;
Μη ζηλεύετε οι υπόλοιποι! Θα ρθει και η σειρά σας! Εδώ σας αφήνω...
Κάτι μυρίζει...ελπίζω να μην πήραμε φωτιάααααααααα
Χα χα χα
kissesυ.γ Αααα και μη νομίζετε πως είμαι και καμιά νοικοκυρά έτσι;
Η κουζίνα είναι ο εφιάλτης μου! Αλλά έβαλα στοίχημα ότι θα το παλέψω και θέλω να βουλώσω στόματα! Ναι ναι ναι το πήρα πατριωτικά το θέμα...
Χα χα χα χα

18 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πάω στοίχημα ότι το τραπέζι το έστρωσες στο καινούργιο μπάνιο....
Πα πα πα φαντασμένη!!!
Καλά είναι πια, πάψε να το χαζεύεις όλη την ώρα,θα κάψεις το φαγητό, και το υπόλοιπο σπίτι όμορφο είναι....
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑντε καλή όρεξη!!!!!ζηλεύω..
Εμείς τώρα θα πάμε σε μια παραλία, με χρυσή άμμο, ξαπλώστρες, καφεδάκι, μη μου πείτε ότι δεν σκάτε από ζήλια
αμμμμμμμμμμε.......

Ευρύνοος είπε...

θα δούμε και θα σου πούμε..

χαχα

καλή όρεξηηηηηηηηηηηηη

εγώ πάντως έχωωωωωωωωω

monahikoslikos είπε...

Καλή όρεξη και όχι μόνο για φαϊ...

dreamer-angel είπε...

Φούλη ναι ναι ναι
είμαι ζηλιάραααααα χα χα χα χα
Οσο για το μπάνιο να σου πω την αλήθεια δεν το είχα σκεφτεί και τους έβαλα στο σαλόνι!Τι λες προλαβαίνω να αλλάξω;;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό μπάνιο!

Ευρύνοε χα χα χα
Είσαι τέρας!Χα χα χα

Λύκε μου, εννοείς και το πλύσιμο των πιάτων έτσι;;;Χα χα χα Φιλιά πολλά

matriga είπε...

Γλυκιά μου φιλενάδα. Ελπίζω να περάσατε όμορφα και σήμερα στο τραπέζι σου! Εγώ πέρασα πολύ όμορφα παρότι κουράστηκα χθες και χάρηκα πολύ γιατί ήρθε δύο καλεσμένοι που με τίμησαν με την έκπληξή τους ;)
Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ από καρδιάς για όλα! xxxx

THE LONELY SKIPPER είπε...

βλεπω αρχισαμε τραπεζοματα,χμ
δημοσιες σχεσεις? η προεκλογικη
εκστρατεια ?γιαυτο κι αλλαγες στο
σπιτι και η ανακαινιση τωρα κρητικατσι μου πρεπει να προσλαβεις
και σεφ παντως οποτε θες βοηθεια
για οριενταλ κουζινα στειλε μηνυμα.
οχι τον ΙΟΥΛΙΟ.ΑΥΓΟΥΣΤΟ.ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ
τοτε θα μαγυρευω για αλλους στο
κρητικο πελαγος.απο οκτωμβριο
καλο καλοκαιρι

Ευρύνοος είπε...

Χμ..

λοιπόοοοοοοον

θα βάλω άριστα στην οικοδέσποινα για το κοκκινιστό κοτοπουλάκι και τα σουτζουκάκια, για το μπουρέκι λαχανικών, για τις μπριζόλες με τις πατατούλες φούρνου, για το ωγκρατέν, και για τις σαλάτες μα και για το άψογον service..

υγ1 : πάρτε καλέ ένα ζευγάρι γυαλιά στο τρισχαριτωμένο σκυλάκι σας..
με πέρασε για γραμματόσημο και με έγλυφε απο πάνω ως κάτω..

υγ2 : βάζω ένα τγία -όπως έλεγε ο famous Jason Triantafillides- στον εαυτό μου που ξέχασε το κρασί στο σπίτι.. (βλέπεις μου πήρε το μυαλό η προετοιμασία του χθεσινοβραδυνού πάρτυ)..

μπουχαχαχαχχααχαχαχα

ευχαριστούμε για όλα

Ευρύνοος είπε...

Φτού..

καρφώθηκα ε;

dreamer-angel είπε...

matriga μου
κι εγώ σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά και να χαμογελάς πάντα!
Φιλιά

Γείτοναααα φεύγεις;;;Οφουυυ
3 μήνες στο νησί τι άλλο θες!
Ζηλεύωωωωωωω

Ευρύνοε χα χα χα χα
χα χα χα χα χα είσαι απίστευτος!
Χα χα χα να κεράσω ένα υποβρύχιο;;;Χα χα χα
Να βάλω κι εγώ ένα άριστα στην κομμώτρια;;;Εεεε φανταστικέ τρελέ;;;Σούπερ όλα!Χαίρομαι που σας άρεσαν αλλά δεν φέρατε τα τάπερρρρρ...Ακόμα τρώμεεεε χα χα χα Φιλιά πολλά

dreamer-angel είπε...

Αααα ξέχασα χα χα χα
είδες βρε;;;Ακόμα και το σκυλάκι μου ξέρει από κρητική φιλοξενία χα χα χα χα χα χα

υ.γ Για την τσικουδιά δεν είπες τίποτα θα σε μαλώσω χα χα χα

Ευρύνοος είπε...

Ωσαν θα πιω την τσικουδια
κι ο νους θα ταξιδεψει
η dreamer απο απεναντι
θα εχει μαγειρεψει..

κι η Σιμπα που ειναι τρυφερη
και πιασει να με γλυψει
παρτε της υποβρυχιο
μην τυχει και της λήψει..

υγ: δεν πειράζει που δεν φεραμε ταπερ..
να βγάλει φωτο η μικρή σου το ψυγείο.. μπουχαχαχαχχα

matriga είπε...

Αγγελική μου έμεινα ενθουσιασμένη από εσάς. Τώρα τα λέγαμε με τη Λία και θα θέλαμε να τα ξαναπούμε :)
Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι!

Όσο για την κομμώτρια, τι λες... να μου τη συστήσεις και μένα!

Φιλάκια πολλά!

dreamer-angel είπε...

Τρελέ είσαι αστέρι λέμε χα χα χα
Για δες τι θα κάνεις την Πέμπτη!!!
Εκεί να δεις μαντινάδα χα χα χα

Matriga μου, θα κανονήσουμε καφεδάκι έτσι;;;;Οσο για την κομμώτρια χμ...
Εχουμε έχουμε και νύχια νομίζω φτιάχνουμε και ταττοο άμα θέτε!!!
Χα χα χα

Φιλιά στα μούτρα σας

matriga είπε...

Nαι μωρό μου! Χανόμαστε εμείς τώρα που βρεθήκαμε;; Να κανονίσουμε beaute day ;)
Φιλούδια πολλά!

Μάνος είπε...

Εύχομαι πάντα χαρές και τραπεζώματα!!!
Τι καλύτερο από καλή παρεά, καλό φαγητό και ποτό;;;!

;)

Καλησπέρα!

dreamer-angel είπε...

Μάνο μου ίντα να σου κάμω που σαι μακριά!Φιλιά πολλά

Osiris είπε...

Πάντα να γλεντάμε και να τα σπάμε Angel!!!

Φιλιάααααααα

dreamer-angel είπε...

Osiriii smouats