12.6.09

Αναρωτιέμαι...

...τι θα λέει αν κάποιος βρίσκεται από πάνω και βλέπει αυτές τις φυσαλίδεςTάχα πως πνίγεται κάποιος ή πως ένας δύτης ανιχνεύει τους βυθούς;
Κι αλήθεια δεν είναι λίγες οι φορές που ανακαλύπτω εκεί,
στο βάθος του πνιγμού, κοράλλια και μαργαριτάρια και θυσαυρούς ναυαγισμένων πλοίων, απρόοπτες συναντήσεις, και χτεσινά και σημερινά μελλούμενα, μιαν επαλήθευση σχεδόν αιωνιότητας, κάποιο ξανάσαμα, κάποιο χαμόγελο αθανασίας, όπως λένε, μιαν ευτυχία, μια μέθη, κι ενθουσιασμόν ακόμη,
κοράλλια και μαργαριτάρια και ζαφείρια,
μονάχα που δεν ξέρω να τα δώσω
όχι τα δίνω,

μονάχα που δεν ξέρω αν μπορούν να τα πάρουν,
πάντως εγώ τα δίνω...

(Γ.Ρίτσος από τη σονάτα του σεληνόφωτος)

12 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

μονάχα που δεν ξέρω αν μπορούν να τα πάρουν,
πάντως εγώ τα δίνω...

έτσι..............................

Osiris είπε...

Δάσκαλε Ρίτσο,

Θα σε μαλώσω!
Τα παίρνουμε και τα παραπαίρνουμε!!!
Τι λες τώρααααα

Δώσε εσύ... και μη σε μέλλει.
Θα σου τα μεταμορφώσω εγώ και η Angel σε μέλι.
(παρακολουθήσατε μια αποτυχημένη προσπάθεια πειρατή, να γράψει μαντινάδα)

Μπούχαχαχαααα

ΥΓ:Που πας ρε φουκαρά Καραμήτροοο!!!

Προσπάθεια Δεύτερη:

Μονάχοι μας ξωμείναμε
Μες την μπλοκόσφαιρ' όλοι
Σαν ξωτικά βαφτήκαμε
Με μας... γελάν κ'οι Κ..οι.

Φτού!!!
Χάλια

Πάω και θα ξαναδοκιμάσω
....>

ΛΕΩΝ είπε...

Αγγελική μου η χαρά είναι γι αυτόν που δίνει...κι όχι σε όσους παίρνουν!
Όποιος δε ξέρει να εκτιμήσει...ας μην πάρει! Εσύ όμως που έδωσες του έχεις κλέψει τη χαρά!
Φιλιάαααα!


OSIRIS...έγραψες!!!!!

Μάνος είπε...

Διστακτικός ο ποιητής στο συγκεκριμένο απόσπασμα και δε μας έχει συνηθίσει έτσι.

Αν δεν τα πάρουν, κακό δικό τους ;)

Καλημέρα!

aa είπε...

Γλυκιά μου Αγγελική, το δούναι και λαβείν είναι υπόθεση τελικά για επιθεωρητές αστυνομικών μυστηρίων, για ποιητές-καλή ώρα- για μικρά παιδιά, όταν παίζουν στα πεζοδρόμια της πόλης και όχι μόνο. Είναι για τους αθώους που διέπραξαν εγκλήματα και για τους ενόχους που το άλλοθί τους ήταν ατράνταχτο. Είναι για αυτούς που έμειναν φεύγοντας ή έφυγαν μένοντας. Είναι, λοιπόν, περίεργο που δεν ξέρω πότε δίνω και πότε παίρνω; Πότε τάζω και πότε μου υπόσχονται;
Αχ, με έκανες να συλλογιστώ πολύ σήμερα, τρελή Κρητικιά!

Φιλιά "συστημένα"!!

dreamer-angel είπε...

Ευρύνοεεεεεεε
http://www.youtube.com/watch?v=JVDmggDj624
χα χα χα χα

Καραμήτροοοοοο
είσαι τρέλα
με την πειρατική φανέλα!
Χα χα χα για ξαναπροσπάθησε λέω....

Λιονταράκι
δίνω σ αυτούς που νομίζω πως αξίζουν!Μπορεί και να τρώω τα μούτρα μου καμιά φορά αλλά δε βαριέσαι...
Τα ρεμάλια παρακαλώ να μείνουν μακριά!Χα χα χα φιλιά πολλά

Μάνο μου, το κακό δεν είναι αυτό...Το κακό είναι να πάρουν σαν άπληστα γουρούνια και να μην το εκτιμήσουν!Οπότε το καλύτερο για όλους τότε είναι...
...να πάρουν δρόμο!!!Χα χα χα φιλιά πολλά σύντεκνε!

aa καλό δεν είναι κι αυτό;;;
Φιλιά πολλά με αγάπη δοσμένα!
Αυτό το τρελή κρητικιά πολύ μου άρεσε χα χα χα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άντε καλέ και νόμιζα ότι μου έγινες και δύτης,και ψάχνεις τους βυθούς!!!
Καλό σου βράδυ.....

homemade είπε...

αγγελική..πολύ καλή επιλογή σου....ωραία λόγια καλό νόημα...
νάσαι καλά

Ανώνυμος είπε...

Φούλη μου αυτό μου λειπε χα χα χα
ν αρχίσω τις καταδύσεις χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

Παναγιώτη μου, σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά κι εσύ!Τα φιλιά μου

dreamer angel

Osiris είπε...

Κι'ο πειρατής συνέταξε
μια μαντινάδα μέλι
κι'η Angel του εφώναζε
ΠΟΥ ΠΑΣ ΩΡΕ ΚΟΠΕΛΙ!!!


Επανέρχομαιαιαι

Μπούχαχαχαχαααα :)))

......>

Osiris είπε...

Mandinada Part2
(Copyright by Osiris)


Κι' η Angel κουζουλάθηκε
κούναγε το κεφάλι...
κι' ο πειρατής σαν την θωρεί
ρίχνει ένα πεντοζάλι

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα είσαι τρελός λέμεεεεε
αλλά όχι μόνο εσύ....
είμαστε πολλοίιιιι
Θα ζηλεψεις αν σου πω ότι την Πέμπτη θα πάω να τον ακούσω live;;;Μπορεί να ρίξω κι εγώ ένα χορό και ξέρεις γιατί;;;;
Γιατί...
Η μερακλίνα κοπελιά
κάνει με άντρες δέκα
Και είστε όλοι τυχεροί
που μαι τέτοια γυναίκα

Τςςςςςςςς τι λέω το ψώνιο μεσημεριάτικα!!!
Χα χα χα χα