18.5.09

I have a dream

Ευχαριστώ για την πρόσκληση τον Σκρουτζάκο και τη Νηρηίδα
Ονειρεύομαι έναν κόσμο χωρίς όλα αυτά (αλλά και αυτά)...
Ονειρεύομαι έναν κόσμο χωρίς φτώχεια, πείνα, πολέμους, aids, καρκίνο και ναρκωτικά...
Εναν κόσμο χωρίς οικονομικούς μετανάστες, άνεργους, άστεγους, μόνους και ανήμπορους ηλικιωμένους, ορφανά...
Ονειρεύομαι χαμόγελα ευτυχίας σε όλους!!! Ονειρεύομαι έναν πλανήτη γεμάτο αγάπη!!!
Ονειρεύομαι.....ονειρεύομαι....ονειρεύομαι.... Tέλος,
για μένα ονειρεύομαι ένα μικρό σπίτι στη θάλασσα γεμάτο χρώματα και πινέλα!!! Ενα μικρό στούντιο για να κάνω tattoo!!! Εναν κήπο γεμάτο ανθισμένες πορτοκαλιές, πολύχρωμες φρέζες και ζουμπούλια! Μια αυλή με ζωάκια και καλούς φίλους!Οχι, δεν ζητάω πολλά, άλλωστε δικά μου είναι τα όνειρα και τα κάνω ότι θέλω! Καλώ με τη σειρά μου όποιον έχει διάθεση να συνεχίσει!
Φιλιά πολλά

12 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Απλά πράγματα και αληθινά..

πόσο δύσκολα όμως ε;

έφτασε το Φυσικόν να είναι Αδύνατον..

χαιρετώ σε..

Osiris είπε...

Ονειρεύεσαι, αλλά τι μπορείς να κάνεις γι'αυτά;
Ποιές οι πρατάσεις σου;
Ποιά η δύναμή σου;
Ποιά τα όπλα σου.
Ποιά από αυτά που ήδη έχεις θα δεχόσουν να χάσεις;

Ποιοί οι συνεργάτες σου;
Πόσοι από αυτούς, έχουν μεγαλύτερη δύναμη από σένα;

Έχε υπ' όψιν ότι ολόκληρη Ελλάδα έχει μόνο όνειρα. Σπάνια κάνει πράξεις μεθοδικές. Δεν παράγει τίποτα. Και όταν ζοριστεί, πουλάει τη γη της (Κρήτη, Πελοπόνησσος κ.λ.π), σε πλούσιους Γερμανούς κ.λ.π οι οποίοι ως δια μαγείας, βρίσκουν τι να κάνουν στην ίδια γη.

ΥΓ:Δεν χρειάζεται να μου απαντήσεις.
Απλά σκέψου τα.

ΥΓ2: Βλέπω στην satellite, μια εκπομπή που λέγεται "εφιάλτης στην κουζίνα". Δές την και θα καταλάβεις τι θέλω να πω.

Φιλιά και καλό σου βράδυ.
(Κι εγώ κάνω όνειρα). ;)

homemade είπε...

αγγελικη ωραία τα όνειρα σου....
μακάρι να τα βρείς κάποτε....αλλά και αν όχι καλά να είμαστε...να τα βλέπουμε.....γραφεις για χ....τότε ξέρεις...τι σημαίνουν....

νάσαι καλά ....α...τατοο..θα μου κάνεις....μια γατούλα θέλω...χαχα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΗΠΟ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΘΙΣΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΣ.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ονειρεύομαι σχεδόν ότι και εσύ,καθώς ακόμα να μάθουμε επιτέλους να αγαπάμε, τα ζώα και να μην τα κακοποιούμε.
Καλό βράδυ Άντζελα......

matriga είπε...

Αγγελική μου εμείς ζούμε για να ονειρευόμαστε! Πολύ ωραία τα είπες και νομίζω με κάλυψες. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΕΣ! Καλομελέτα και έρχεται Φιλάκια πολλά! ;)

Υ.Γ. Αύριο σου παρουσιάζω την πρότασή μου για την καλυτέρευση για http://dreamer-angela.blogspot.com/2007/10/blog-post_677.html

Vassilis είπε...

Εξαιρετικά αφιερωμένος για να σου δίνει δύναμη :

"Όμως με τίποτα δε μπορείς
Να μου στερήσεις το όνειρο
Δικαίωμα στο όνειρο
Δικαίωμα στο τίποτα
Όμως με τίποτα δε μπορείς
Να μου στερήσεις το όνειρο"

http://www.youtube.com/watch?v=-fchbKf3GXc

... "Φτιάχτηκα" τώρα που το άκουσα, πάω να το ανεβάσω και κάπου αλλού!

matriga είπε...

Βασίλη να δεις αύριο πόσο θα φτιαχτείς με το δικό μου post ;)

Ωραία η μουσική σου φιλενάδα μου

matriga είπε...

Γλυκιά καλημέρα σαν εσένα!!
Η πρόσκληση σου επίσημα..

http://shell-land.blogspot.com/2009/05/blog-post_19.html

Φιλιά πολλά ~~~@

Για τριαντάφυλλο το προόριζα...

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Αν όλοι οι άνθρωποι έκαναν τόσο όμορφα και απλά όνειρα .. τα όνειρα σου θα ήταν εφικτά. Τα άπληστα όνειρα των άλλων δυσκολεύουν την πραγματοποίηση των δικών σου ονείρων. Άρα πρέπει να βρούμε τρόπο να καταστρέψουμε τα όνειρα των άπληστων. Αυτό θα ήταν το πρώτο όνειρο το δικό μου. Συμφωνώ με τα όσα έγραψε ο συμπαθέστατος πειρατής που πάντα προσπαθεί να μας αφυπνίσει και να μας καθοδηγήσει προς την πραγματοποίηση … και χαίρομαι που κάποιο σχόλιο του που διάβασα εδώ στο blog σου έγινε η αφορμή για να πάω στο «πειρατικό» του. Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις το κάθε όνειρο σου !!! Φιλιά !

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Ονειρο είναι η ζωή
μπορείς και να το ζήσεις
φτάνει μονάχα απαλά
τα μάτια σου να κλείσεις.

Θα δεις τον κόσμο που ζητάς
και μπες να σεργιανίσεις
όμως δεν πρέπει να βιαστείς
γρήγορα μη ξυπνήσεις.

dreamer-angel είπε...

Ευρύνοε είδες;;;Τα πιο απλά είναι και τα πιο δύσκολα!

Οsiri γι αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο γύρω μας, δεν μπορώ να κάνω τπτ!!!Οσα ονειρέυομαι για μένα όμως, θα ρθει ο καιρός που θα τα φτιάξω!Λένε πως δεν μπορούμε ν αλλάξουμε τον κόσμο αν δεν ξεκινήσουμε πρώτα απ τον εαυτό μας!Δεν νομίζω πως είναι αρκετό αλλά τέλος πάντων!!!Προσπαθώ!Οσο για τoν εφιάλτη στην κουζίνα που λες το βλέπω κι εγώ!!!Πριν απ αυτό όμως έχω γίνει κι εγώ ο εφιάλτης μερικών με την άδεια του αφεντικού βέβαια και πίστεψέ με...
ορισμένοι όσο κι αν ακούγεται άσχημο θέλουν τον γερμανό τους!!!Φιλιά πολλά

homemade για tattoo όποτε έχεις όρεξη το συζητάμε χα χα χα
Οσο για τα όνειρα, πιστεύω πως δεν θα είναι όνειρα για πολύ ακόμα!!!Προσπαθώ!Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μου σ ευχαριστώ πολύ!Ηταν χαρά μου!

Φούλη μου χαίρομαι που συμφωνούμε και εδώ!Φιλιά πολλά

matriga μου την είδα την πρόταση!!!Σ ευχαριστώ πολύ!Ετοιμάζω κι εγώ τον ανασχηματισμό μου σιγά σιγά!θα τον δεις αργότερα!Φιλιά

Βασίλη μου να σαι καλά!Σ ευχαριστώ πολύ!Σμουατς

matriga μου χα χα χα
που ναι η μπαλα ο ε ο;;;
Ακόμα σκέφτομαι τα υπουργεία!Χα χα χα

Μεταλλαγμένε μου ο osiris είναι ένας ξεχωριστός πειρατής που με συγκλονίζει κάθε φορά!!! Χαίρομαι που μεγαλώνει η παρέα μας!!!Οσο για τα όνειρα!Εχεις απόλυτο δίκιο αλλά δεν το βάζουμε κάτω έτσι;;;Φιλιά πολλά

Φάνη μου καλώς σε!!!Σ ευχαριστώ πολύ για τις ωραίες μαντινάδες!Την καλησπέρα μου και πολλά φιλιά!

Εφυγαααααααααααααααααα