24.5.09

Eνός κακού

...μύρια έπονται.
Ναι ναι ναι, είναι νόμος!Δεν μου φτανε η σακατεμένη μου μέση και ο πονοκέφαλος ήθελα να κάνω και ανακαίνιση στο μπάνιο! Καλά να πάθω, το κεφάλι μου φταίει για όλα!Αλλά βρε παιδιά χρειαζότανε! Φουσκώσαν οι τοίχοι από διαρροή νερού γμτ... Ηταν άμεση ανάγκη να φτιαχτεί! Το πρόβλημα βέβαια δεν ήταν αυτό, αλλά το γεγονός ότι αυτό το διάστημα δεν παίζει μία! Οπότε τί κάνουμε; Επιστρατεύουμε γνωστούς και φίλους για βοήθεια και βάζουμε και προσωπική εργασία μπας και γλιτώσουμε κανα φράγκο! Αμα χρειαστείτε ποτέ μετακόμιση, διακόσμιση, βάψιμο, στοκάρισμα ή κατασκευές μη διστάσετε! Πείτε dreamer angel κι εμφανίζομαι με το team μου για άμεση βοήθεια! Πως λέμε μεταφορές μετακομίσεις ο Μητσάρας!Ε κάπως έτσι... Και στο τέλος σας κάνω κι ένα tattoo δώρο, προσφορά του καταστήματος! Πάει, δεν την παλεύω άλλο η γυναίκα!Οχιιιι, δεν έχω τελειώσει ακόμα.Αύριο ξεκινάω γκρέμισμα και σκάψιμο στον τοίχο για να περάσουμε καινούριους σωλήνες!Θα αναλάβουν οι άντρες τις παρέας που είναι ειδικοί σ αυτά, ενώ εγώ θα κουβαλάω τα μπάζα μέχρι την αυλή για να αδειάζει το σπίτι! Αν έχετε νεύρα, αν έχετε ψυχολογικά και ερωτικά προβλήματα, αν θέλετε να σκοτώσετε την πεθερά σας μην καλέσετε 090 και σας φάνε τα λεφτά άδικα! Πάρτε μια βαριοπούλα κι ελάτε να ξεθυμάνετε! Και θα εκτονωθείτε και θα τελειώνω κι εγώ γρηγορότερα! Δεν μου έφταναν όλα αυτά, είχαμε και διακοπή ρεύματος από τις 9.00 το πρωί εώς τις 8.00 το απόγευμα! Δεν μου φτανε που δεν έχω νερό δλδ, σήμερα απ το πρωί δεν είχα και ρεύμα! Εντάξει δεν ήρθε και η καταστροφή του κόσμου θα σκεφτείτε! Για μένα όμως ήρθε, γιατί στο μαγαζί λιώσανε όλα τα παγωτά και μέχρι τώρα πέταγα! Δεν έχει που δεν έχει δουλειά αυτές τις μέρες, έγινε κι αυτό κι έδεσε το γλυκό! Κυριακάτικα την τύχη μου μέσα....
Δε βαριέσαι ξαναλέω, συμβαίνουν αυτά..."Στην Ελλάδα ζούμε!"Το απόγευμα λοιπόν ετοιμάστηκα και πήγα στο tattoo convetion να ενημερωθώ, και να ψωνίσω πέντε πράγματα που ήθελα!Εντάξει δεν θα ασχοληθώ με τους αποτυχημένους artist που κάνουν ότι λάχει μόνο και μόνο για τα λεφτά! Αυτοί είναι τελειωμένοι, θέμα χρόνου να κλείσουν τα μαγαζιά τους με τη δουλειά που κάνουν! Αλλά βρε παιδιά είδα κάτι καλλιτέχνες, που φτιάχνανε παπάδες! Κάτι σχέδια, που άλλα δέκα χρόνια να βαράω, δεν θα τα καταφέρω! Μ έπιασε το υπαρξιακό μου, μετά απ αυτό! Το μόνο ελπιδοφόρο της υπόθεσης είναι, ότι ο κόσμος δύσκολα παίρνει την απόφαση να κάνει τέτοια tattoo, οπότε θα επιβιώσουμε κι εμείς οι μικροί και ταπεινοί καλλιτέχνες!!! Ναι, στο ελλαδιστάν, είμαστε πίσω και σε αυτό!Ο κόσμος φοβάται τα μεγάλα και πολυσύνθετα κομμάτια και δεν τα κάνει εύκολα (για να μην πω καθόλου). Ζήλεψα όμως! Θα καθόμουν άνετα σε έναν καλλιτέχνη, απ αυτούς που θαύμασα να μου "ζωγραφίσει" την πλάτη!('Οση έχει απομείνει άδεια.)Αυτά τα νέα μου!Ποιά νέα δλδ, αφού όλα πάνε απ το κακό στο χειρότερο (και ειδικά τα οικονομικά μου)
Παρ όλα αυτά, έχω να σας πω.........πως είναι μερικοί άνθρωποι που δεν έχουν την ικανότητα να απολαμβάνουν τις όμορφες στιγμές της ζωής τους...
Ζουν τη μεγαλύτερη χαρά και στεναχωριούνται μήπως τη χάσουν.Ζουν το παρόν με το άγχος για το μέλλον...
Τους λες:
-Είμαι εδώ, μαζί σας και σου απαντάνε:
-Ναι, αλλά αύριο;;; Θα είσαι και αύριο;
Τους λες:
-Είναι όμορφη η μέρα, και απαντάνε:
-Κι αν σκοτεινίασει; Κοίτα τα σύννεφα, θα βρέξει...
Τους ρωτάς να σου πουν αν ένα λουλούδι μυρίζει υπέροχα κι αυτοί σου απαντούν πως αύριο θα χει μαραθεί...
Και με αυτά τα άμα, τα αν και τα αλλά, το παρόν περνάει από μπροστά τους και γίνεται παρελθόν. Σπάει σε μικρά κομματάκια και χάνεται... Το ίδιο και η ζωή τους...
Και η ζωή είναι τόσο όμορφη, σαν ένα ποτήρι παλιό καλό κρασί...
Τόσο μα τόσο υπέροχα όμορφη! Απολάυστε την γουλιά γουλιά χωρίς να σκέφτεστε ότι κάποτε θα τελειώσει και να λέτε πάντα: ''Το ποτήρι αυτό δεν είναι μισοάδειο - είναι μισογεμάτο.''Στην υγεία σας!!!

15 σχόλια:

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Εγώ είμαι μακριά,δεν μπορώ νάρθω,θα σου κατέβαζα τον τοίχο μέχρι να πείς κίμινο.Έχω και κάτι νταουνιάρικα,'οτι πρέπει για...κοπάνημα!!
Καλησπέρα,νάσαι καλά,μωρε΄μη με παρεξηγήσεις,είμαι πολύ ευαισθητούλα,μέχρι αηδίας δηλαδη..

THE LONELY SKIPPER είπε...

αν και πονα η μεση ευχαριστως οτι
βοηθεια τεχνικη μπορεις να εχεις
επισης καλες τιμες για καταπληκτικα
πλακακια απο φιλο εισαγωγεα σε τιμη
που δεν θα πιστευεις η δουλεια μου
ειναι γειτονισα αυτη σπουδασα και εδω.και στα ξενα αστα χε..τα
οσο για το τατοο φεστιβαλ στην
πλατεια νερου ωραιοι οι πιτσιρικαδες που ζωγραφιζαν με σπρει.ημουν σιγουρος οτι καπου
εκει θα ησουν.κατι κομωσεις κοκκινες και πρασινες μου εκαναν εντυπωση αλλα αναρω τιεμαι για
κατι κεντιμενους απο την κορφη μεχρι τα νυχια τι αραγε θελουν να
μας πουν? εγω βλεπεις οπως συνεχισα
την βολτα μου πιο περα καταλαβα
οτι ειμαι παλιας κοπης

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ax βρε κορίτσι μου πως σε καταλαβαίνω
και εγώ εχω φαΐ το λούκι γκρέμισμα μπάνιου!!!!!
Το τι άγχος είχα δε λέγεται, όσο καιρό κράτησε 25 μέρες κυνηγούσα τους μαστόρους!!!!!Τον οικοδόμο,αλουμινά,ξυλουργό,τζαμά,
πλακατζη(οχι καλε αυτόν που κάνει αστεία) υδραυλικό,ηλεκτρολόγο
Ασ το καλό τα θυμάμαι και συγχύζομαι..
Άσε που ξυπνούσα 2 τη νύχτα και που να ξανακοιμηθώ,έχτιζα και γκρέμιζα με το μυαλό μου...
Καλό κουράγιο....είμαι μακριά....

Ευρύνοος είπε...

Κουράγιο..

έχεις μέλλον..

άμα χρειαστείς τίποτα απο ντουλάπια ντουλάπες και στέγες, εδώ είμαι..

βλέπεις έπιασε τώρα δουλίτσα.. καθόμουν τόσο καιρό..

χαιρετώ σε..

homemade είπε...

αγγελικη...κουράγιο..νάρθω?
θα στο γκρεμίσω στο πίτσι φιτίλ...
α...και τατοο θέλω την γατα μου γίνεται?...καλά κουράγια...και καλή εβδομάδα

pandora είπε...

Μεσούλα άκουσα; Κι εγώ την κατέστρεψα κουτρουβαλώντας την σκάλα προχτές.
Οικονομικά προβλήματα; Στενάζουμε όλοι απ΄αυτά.
Το μπάνιο οκ αλλά αύριο θα ξηλωθώ για το αυτοκίνητο.
Σε παρηγόρησα καθόλου Αγγελικούλα μου;
Πάντως αν θες βοήθεια μην διστάσεις! Θα βάλουμε όλοι ένα χεράκι.

Μην πτοείσαι! Είσαι λεβεντιά και το ξέρουμε.

Φιλιά

ΛΕΩΝ είπε...

Μη μου λες για μαστόρους.....τα νεύρα μου!!!!!! Δυο μήνες τους είχα στο κεφάλι μου...σε κατανοώ πλήρως!!!!! Περαστικά για τη μέση....θέλει προσοχή...μη μείνουμε κι ανάπηροι για το μπάνιο!!!!
Φιλιά!

Cosmos είπε...

Δυστυχώς έχει τύχει να έχω περάσει αρκετές φορές το στάδιο επισκευές - ανακαινήσεις στο σπίτι!
Για να καταλάβεις και τώρα σε τέτοιο στάδιο βρίσκομαι! Δηλαδή με εξαίρεση κουζίνα και μπάνιο, όλα τα άλλα δωμάτια (εντάξει δεν είναι και πολλά) βρίσκονται σε κάπως... "άγρια" κατάσταση!
Ελπίζω τουλάχιστον να σου πάνε όλα καλά και σύντομα.
Α, και προσοχή με τη μεσούλα γιατί είναι πολύ ύπουλο πράγμα κι άμα την κάνεις τη ζημιά, τί να το κάνεις μετά;!

Όσο αφορά για τους "απαισιόδοξους" ανθρώπους, πράγματι υπάρχουν και είναι και αρκετοί! Κακό αυτό γιατί διαμορφώνουν αρνητικό κλίμα στους υπόλοιπους!

Η ζωή είναι το ποιο πολύτιμο δώρο που έχουμε!

Λευκή είπε...

Αχ κι εγώ θέλω να βοηθήσω! Ειδικεύομαι άλλωστε στα πάσης φύσεως γκρεμίσματα!
Κουράγιο Αγγελική... θα περάσει κι αυτό. Περαστικά και για τη μέση.
Πολλά φιλιά :))

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Μου άρεσε πάρα πολύ η ανάρτηση σου γιατί ενώ αναφέρεσαι σε τόσα προβλήματα που σε ταλαιπωρούν, επιμένεις στο τέλος ότι η ζωή είναι όμορφη…. Συνεχίζεις να γράφεις εδώ … ασχολείσαι με τα πράγματα που αγαπάς όπως τα τατουάζ… Καλά το παλεύεις… Έτσι έτσι έτσι !! Φιλιά !

aa είπε...

Α, ΣΕ ΤΣΑΚΩΣΑ! Δεν είπες ότι δε θες ημίμετρα, Κρητιτσά; Τι μας λες για μισο-άδειο, μισο-γεμάτο ποτήρι;
:))

Καλά, έχεις φλέβα κωμική και είναι η πολλοστή φορά που το ανακαλύπτω. Τώρα, αν έλιωσαν τα παγωτά, δε βαριέσαι;! Εδώ λιώνουν τα όνειρα. Ευτυχώς, υπάρχουν και κάποια κορίτσια σαν και σένα, που μας ανεβάζουν το ηθικό.

Φιλιά λιωμένα αλλά όχι ληγμένα!

dreamer-angel είπε...

Nάντια,
να σαι καλά, δεν πειράζει!
Να σε συγχωρήσω γιατί;Δεν μου κανες κάτι!!!Κοίτα να ανέβεις μόνο και όλα τ άλλα γίνονται! Φιλιά πολλά

Γείτονααααα,
άργησες!Τα έχω παραγγείλει όλα και επίσης τους έχω επιστρατεύσει όλους!Σήμερα γκρεμίστηκε το μπάνιο και από αύριο περνάω τα υδραυλικά!
Οσο για τα tattoo τί να σου πω!!!Δεν τους είδες; Πιστεύεις πως είναι όλοι normal;;;;Επαθα πλάκα με ορισμένους!!!Ακόμα κι εγώ φρίκαρα με κάποια άτομα!!!
Μερικά τα βρήκα άκρως αντιαισθητικά!!!Δεν με πειράζει αν κάποιος κάνει κάτι exreme πάνω του αρκεί να μη χαλάει την αισθητική!Εκεί αγγίξαμε την παράνοια όμως!Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ για την προθυμία!

Φούλη μου
κι εγώ το ίδιο άγχος έχω και δεν ξέρω αν όσα αγόρασα τελικά θα ταιριάξουν μεταξύ τους!Θα δούμε!Οσο για τους μαστόρους, μέχρι στιγμής δεν έχω παράπονο!Μέσα σε μια μέρα γκρεμίσανε, μαζέψανε και πετάξαμε και τα μπάζα!Αυριο έχω υδραυλικό μαζί με οικοδόμο για τα μπαλώματα!Τετάρτη έρχονται τα πλακάκια.Φτου φτου να μην τους ματιάσω μια χαρά πάνε και σε 10 μέρες θα έχω μπάνιο!Σήμερα έκανα ντουζ με το μαγιώ στο μπαλκόνι!Χα χα χα η χαρά του γείτονα!Χα χα χα
Πολλά φιλιά

Ευρύνοε
σ ευχαριστώ πολύ!Κάτι έχω στο μυαλό μου αλλά δεν είμαι σίγουρη αν χωράει!Αν μου πούνε το οκ θα στο σχεδιάσω να μου το φτιάξεις οκ;;;;;
Φιλιά πολλά

homemade
να σαι καλά γλυκέ μου!Το γκρέμισα γρήγορα!Μέσα σε 3 ώρες είχε έρθει όλο κάτω!!!Αμα είναι για καταστροφή είμαστε πρώτοι χα χα χα!Να σαι καλά και σ ευχαριστώ!Οσο για το tattoo ολα γίνονται!Φιλιά πολλά

pandora μου,
κι εγώ σήμερα το φερα το αμαξι από συνεργείο!!!Αμορτισερ!Αστα να πάνε!Αμα λέω ότι όλα μαζί συμβαίνουν, ξέρω τι λέω!!!
Περαστικά καλή μου,να προσέχεις!
Οσο για την παρηγοριά χμ...
είμαι μουλάρι!Σε κάτι τέτοια κάνω ντου και φωνάζω αέραααα χα χα χα...Δεν μασάμε από τέτοια εμείς, έτσι δεν είναι;Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Λιονταράκι μου,
συμφωνώ κι εγώ με όσα λες!!!Ευτυχώς η ομάδα που ήρθε είναι αστέρια!Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ!τα φιλιά μου!

cosmos
καλώς σε!!!
Ασε και πέρυσι είχα ανακαίνιση κουζίνας!Μία απ τα ίδια!Και του χρόνου μάλλον κουφώματα!Από δουλειά να βρίσκομαι δλδ!Οσο για τη μέση, ήδη ο ένας σπόνδυλος τα χει παίξει!δεν μπορώ να κάνω κάτι!Είναι η δουλειά μου τέτοια!Μόνο φυσιοθεραπείες με σώζουν!Φιλιά πολλά και καλά κουράγια και σ εσένα!Φιλιά

Λευκή μου
να σαι καλά!Σ ευχαριστώ πολύ!Τωρρραααααα
Το παλιό μπάνιο είναι παρελθόν!Χα χα χα φιλιά πολλά

Μεταλλαγμένε,
είμαι περίεργος άνθρωπος!Αν αφεθώ και με πάρει από κάτω, αν δεν πιάσω πάτο δεν σταματάω τον κατήφορο!Γι αυτό το παλεύω!!!
Αλλωστε δεν ήρθε και ο 3ος παγκόσμιος...Θα επιβιώσω...Μου πάνε τα χαμόγελα καλέ μου και δεν μπορώ τη μιζέρια!!!Αστα να πάνε!Ζήτω η τρέλαααααα
Φιλιά πολλά καλέ μου

αα
Η ανάρτηση αυτή κύριέ μου γραφτηκε για όλους τους μίζερους και κακορίζικους ανθρώπους που μου σπάνε τα νεύρα!Οχι για μένα!Εγώ όλο το σπίτι να ρθει τούμπα, θα χορεύω πεντοζάλι!Αν αρχίσω τα κλάματα θα χτιστεί μόνο του;;;;ΟΧΙ
Αρα
είμαι καλή στους ελιγμούς!!!Χα χα χα
ΦΙΛΙΆ ΠΟΛΛΆ
και μην περιμένεις να βγάλεις άκρη μ έμενα!!!Είμαι θεότρελη!
Χα χα χα σμουατς

Cosmos είπε...

Με τέτοιο πρόβλημα πάντως, θα σου πρότεινα να τις βλέπεις από μακριά τέτοιες δουλειές!
Μη το τσιγκλάς, δε θα φταίει κανείς μετά και το ξέρεις πολύ καλύτερα ότι μετά δεν θα είναι καθόλου καλά, άρα δε θα αξίζει και τον κόπο ή το ρίσκο.

Osiris είπε...

Ο εχθρός του καλού...
...είναι το καλύτερο.

;)

Φιλάκια Πολλά

dreamer-angel είπε...

cosmos
λες να μην το ξέρω;Αλλά δεν γίνεται!Είμαι και νευρόσπαστο και δεν κάθομαι ήσυχη πουθενά!Αστα!Σ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.Φιλιά πολλά

Κατέχω το, πειρατή μου!Προσπαθώ!
Τα φιλιά μου