31.5.09

Μεσοπέλαγα αρμενίζω...

...κι έχω πλώρα τον καημό
κι έχω την αγάπη πρύμα κι άλμπουρο τον χωρισμό
Θάλασσα, μη με διώχνεις μακριά
Χωρισμέ, μου ματώνεις την καρδιά


Την κορφή του Ψηλορείτη με παράπονο θωρώ
και με δάκρυα απ’ την Κρήτη φεύγω κι αποχαιρετώ
Θάλασσα, μ’ εξορίζεις μακριά
Χωρισμέ, μου ‘χεις κάψει την καρδιά

Μαύρη μοίρα το ‘χει γράψει, να μακραίνω, να χαθώ
και να ζω μακριά απ’ την Κρήτη κι από κείνη π’ αγαπώ
Θάλασσα, μη με διώχνεις μακριά
Χωρισμέ, μου ‘χεις κάψει την καρδιά

Νίκος Ξυλούρης (Κώστας Μουντάκης, Τα Ερωτικά 1977)

Ο Αποχαιρετισμός του Κώστα Μουντάκη είναι το τραγούδι που σιγοτραγουδάω πάντα όταν μου λείπει η Κρήτη! Ετσι και σήμερα! Οφουυυ
Μα δεν είναι υπέροχο;Αξέχαστος ο Μουντόκωστας και ο Ψαρονίκος

27 σχόλια:

matriga είπε...

Όφουυυυ, Αγγελική μου ήμουνα που ήμουνα χάλια με έκανες να μελαγχολήσω πιο πολύ...
Χαλάλι σου, γιατί είναι τρομερό τραγούδι.

Καληνύχτα γλυκιά μου και σε λίγο ξημερώνει ένας νέος καλύτερος μήνας!

Osiris είπε...

Να σου πω την αμαρτία μου... το γουστάρω και από Πάριο.
Μπούχαχαχααα

Εύγε Angel, και κρητικοί καλλιτεχνάρες!!!

;)

THE LONELY SKIPPER είπε...

ttp://www.youtube.com/watch?v=4T-45HOC_iY

Ευρύνοος είπε...

dreamer

πάλι σου λείπει η Κρήτη;

τι σε έπιασε πάλι;

κι εγώ πτώμα είμαι..
μόλις γύρισα απο ταξίδι..

αλλά δεν κάνω έτσι..
τούτη την στιγμή σκέφτομαι τις εικόνες που έζησα..

κάποτε θα φύγω κι εγώ.. να δείς..

ΛΕΩΝ είπε...

Απίθανο τραγούδι...ιδίως από τον Ξυλούρη! Καλό μήναααα! Φιλιά!

Cosmos είπε...

Πόσο καιρό έχω να πάω στο νησί;!
Μου 'χει λείψει κι εμένα!
Το τραγούδι αυτό νομίζω ότι εκφράζει όλο αυτό που νιώθουμε πολλές φορές για αυτή μας την έλλειψη.
Ελπίζω κάποια στιγμή να μη χρειάζεται να μας λείπει!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλό μήνα κοριτσάρα ........κόρη της λεβεντογένας Κρήτης.......
Όλα τα τραγούδια είναι ξεχωριστά....

Ανώνυμος είπε...

matriga μου
καλό σου μήνα γλυκιά μου!Να ανεβαίνουμε σιγά σιγά έτσι;;;Ολα περνάνε μαζί με τα καλύτερα μας χρόνια!!!Φιλιά καλή μου

Καλέ μου Πειρατή
τί σχέση έχει ο Πάριος με την Κρήτη καλέ μου και με τον αξέχαστο Ξυλούρη;Ακουσέ το απ τον Χαρούλη ή από τον Τζουγανακη και πες μου!Οσο για τη φωνή της κοπελιάς να πω κι εγώ την αλήθεια δεν μ αρέσει αλλά μου άρεσε το βίντεο!Φιλιά πολλά!

Αααα το χει πει και ο Κότσιρας καλά αλλά επιμένω κρητικά!!!!Χα χα χα Φιλιά και καλό μήνα!

Γείτοναααα είσαι υπέροχος!
Ξυλούρης!
Τι να λέμε τώρα!Καλό μήναααα

Ευρύνοεεεε
άρχισε να μου λείπει γμτ...Ισως να φταίει η κούραση!Εσύ έχει εικόνες απ το ταξίδι σου!Εγώ τι εικόνες να χω;;;Ολη μέρα μπογιές πλακάκια βλέπω εδω μέσα!Οφουυυυυ
Κάποτε θα φύγουμε όλοι, το βλέπω χα χα χα φιλιά φευγάτα!

Λιονταράκι μου
συμφωνώ μαζί σου!Φιλιά και καλό σου μήνα!

cosmos
μακάρι γιατί δεν την παλεύω άλλο!Φιλιά πολλά και καλό σου μήνα!

Φούλη μου,
επίσης γλυκιά μου!Να σαι καλά!
Φιλιά

DREAMER ANGEL

m.blanco είπε...

Πολύ ωραίοι στίχοι
καλημέρα

matriga είπε...

Καλό μας μήνα Αγγελική μου! Πέφτουμε μαζί διαπιστώνω, ε;; Σήμερα ανέβηκα!! Εσύ;;

Φιλάκια πολλά!!

Ανώνυμος είπε...

m.blanco καλώς σε!
Χαίρομαι που σ αρέσουν!Αγαπημένοι στίχοι!Φιλιά πολλά

matriga μου, μέχρι τις 12 ήμουν ένα πτώμα και σερνόμουν να εξυπηρετήσω τον κόσμο!!!Εφυγα απ τη δουλειά και πήγα για ύπνο!Δεν την πάλευα άλλο!Τώρα που πίνω το καφεδάκι και σας διαβάζω είμαι καλύτερα!Φιλιά πολλά

DREAMER ANGEL

matriga είπε...

Χαίρομαι που ξεκουράστηκες και είσαι καλύτερα Αγγελική μου! Όταν χαλαρώσεις αρκετά, πέρνα να σε τρατάρω μια φρουτοσαλάτα με γλυκό σταφύλι του κουταλιού. Είναι μούρλια (από τις Συνταγές της Καρδιάς)

Φιλάκια πολλά!!!

Osiris είπε...

Angel,

O Πάριος είναι... νησιώτης.
Χάχαχαααα

Αστειεύομαι βρε. Ξέρω τι μου λες. ;)
Όσο για τον Τζουγανάκη... κάποια μέρα ίσως σου εξηγήσω καλά τι σημαίνει για μένα αυτό το όνομα.

Είναι αλλού το άτομο!!!
Μακράν.
Έτη φωτός Μπροστά.

Έφυγαααα .......>

dreamer-angel είπε...

matriga μου να σαι καλά!Φιλιά

Πειρατάκομ
χα χα χα είσαι μεγάλη λέρα τελικά χα χα χα
Οσο για τον Τζουγανάκη!!!Μιλάμε για μεγάλο έρωτα!Τον εκτιμώ και σαν άνθρωπο και σαν καλλιτέχνη!
Θα σκάσω αν δεν μου εξηγήσεις σύντομα!!!!φιλιά πολλά

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Σε καταλαβαίνω Αγγελάκι μου .. έχω περάσει μέρες και μήνες των καλοκαιριών … μόνος σε μια παραλία του Los Angeles … ακούγοντας τέτοια τραγούδια από το Walkman.. να σκέφτομαι ότι είμαι χιλιάδες μίλια μακριά από την Ελλάδα και να ματώνει η ψυχή μου. Αυτός ο πόνος είναι αβάσταχτος … η αγάπη για μια πατρίδα είναι ένας γίγαντας συναισθημάτων και δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε με των έρωτα για έναν άνθρωπο … Το μόνο που μπορώ να σου πω .. είναι ότι αυτός ο πόνος .. γίνεται η μεγαλύτερη χαρά .. όταν τελικά φτάσεις στον τόπο που ονειρεύεσαι .. και τα όσα πέρασες μακριά από αυτόν … σε κάνουν να εκτιμάς και να λατρεύεις το χώμα που πατάς. Σου εύχομαι να φτάσεις γρήγορα !!!! φιλιά.

dreamer-angel είπε...

Μεταλλαγμένε μου να σαι καλά!
Κι εγώ νόμιζα πως δεν είναι φυσιολογικό αυτό το (πάνω απ όλα)
συναίσθημα!Εχω κουραστεί τόσο πολύ!και τι δε θα δινα να ήμουν τώρα εκεί!Φιλιά πολλά

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Σου λείπει η Κρήτη ε;
Εμένα πάλι δε μου λείπει καθόλου...

Ανώνυμος είπε...

Στέλιο μου, άστα να πάνε!!!
Καταλαβαινόμαστε έτσι;
Φιλιά πολλά

DREAMER ANGEL

AATON είπε...

Κάποια βράδυα, όταν έρχονται κάποιες παρέες Κρητικών στο μαγαζί, παίρνω την 'ποντιακή' μου λύρα και τους τραγουδάω κάποια Κρητικά τραγούδια. Αυτό είναι ένα απ' αυτά, και τους βλέπω που χαίρονται σαν παιδιά και χαίρομαι μαζί τους..
Μου λένε συχνά, "μήπως μωρέ Ράμμο δεν είσαι Πόντιος, μα Κρητικός;"
Και τους απαντώ, "θαρρείτε πως είμαστε ξένοι Πόντιοι και Κρήτες;"
Φιλιά :)

Stelios είπε...

κάθε φορά που μπαίνω στο καράβι για να φύγω από την Κρήτη ασυναίσθητα αυτό το τραγούδι σκέφτομαι...
οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα!
(εγώ βέβαια ξεμπερδεύω και γυρίζω μόνιμα Κρήτη σύντομα! ελπίζω και εσύ!!)

dreamer-angel είπε...

Νίκο μου καλώς σε!!!
Μα δεν είναι υπέροχο τραγούδι;;;
Σ ευχαριστώ για την επίσκεψη, να σαι καλά!

Εγώ Στέλιο μου το δοκίμασα κι απέτυχα!Το μόνο που με σώζει προς το παρόν είναι τα συχνά ταξιδάκια που λειτουργούν σαν παυσίπονα!
Τα φιλια μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.ΜΕΡΙΚΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Skroytzako μου ευχαριστώ πολύ!
Ερχομαι να δω
Καλό μας μήνα
Φιλιά

dreamer angel

aa είπε...

Γεια σου, Κρητικοκόρασο. Δε σε έχω ξεχάσει, αλλά τον τελευταίο καιρό τρέχω και δε φτάνω...

Φιλιά πολλά πολλά!

El Corazon είπε...

Aγαπημένο κομμάτι λατρεμένο μπορώ να πω!!

Κ εγω θέλω Κρητη Αγγελικουλα..:(:(

Φιλια πολλα πολλα ..

dreamer-angel είπε...

aa κάνε τις δουλειές σου καλέ μου!
Εδώ είμαστε εμείς!Φιλιά

Κοριτσάκι μου να σαι καλά!Τα φιλιά μου