25.5.09

Ψηφίστε

τους 20 κορυφαίους Κρήτες εδώ
Ο Νίκος Καζαντζάκης με το Νίκο Ξυλούρη και τον Ελευθέριο Βενιζέλο είναι η τριάδα των σημαντικών Κρητών που προηγείται στις πρώτες ημέρες της ψηφοφορίας της «Π» η οποία εξελίσσεται μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας της εφημερίδας (www.patris.gr).
«Δεν ξεχνάμε»

Μνημόσυνο για τον ήρωα, Κώστα Ηλιάκη, τελέστηκε χθες στα Χανιά ενώ εκδηλώσεις τιμής και μνήμης με τίτλο “Ηλιάκεια 2009” διοργανώθηκαν στην Κάρπαθο. Φέτος, συμπληρώθηκαν τρία χρόνια από την ημέρα που χάθηκε το αεροπλάνο του ύστερα από εμπλοκή με τουρκικό μαχητικό. Περισσότερα εδώ

18 σχόλια:

Athos Georgiou είπε...

Γειά σου angel

Εκείνη να φτιάξεις που μου αναποδογύρισε τον κόσμο ολόκληρο. Μπορείς; Η εμένα να φτιάξεις, για πες;

homemade είπε...

πολύ καλύτερη ψηφοφορία από κάποια άλλη......ενδιαφέρουσα και ενημερωτική...νάσαι καλά....
δύσκολα μπορεί κάποιος να ξεχωρίσει κάποιον..απο αυτά τα ιερά τέρατα τις μεγάλες μορφές....λόγω ότι ο ξυλούρης ταλαιπωρήθηκε ..πολύ από μικρός και με το λαρύγγι του ξεσήκωσε εκατομμύρια ανθρώπων...κλείνω προς τα εκει.....νάσαι καλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟ ΠΙΛΟΤΟ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΤΟΣΟ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΔΙΚΑ.ΚΡΙΜΑ..ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

pandora είπε...

Θα συμφωνήσω με τον Σκρουτζάκο. Πολύ δύσκολη να επιλέξεις τον καλύτερο ανάμεσα στους άριστους!

Καλό βράδυ Αγγελικούλα

THE LONELY SKIPPER είπε...

καλη ημερα
δεν μπαινω στην λογικη του ψηφου
ο καθενας ειναι μοναδικος και αντικαταστατος στο ειδος του.ειτε
επωνυμος η ανωνυμος,δηλαδη ολους
πλαι μειτ θα τους κανουμε?οσο
για τα τατοο βλεπω οτι εφρικαρες εσυ εγω τοτε που ειμαι της εποχης
του ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ τι να πω

El Presidente είπε...

Εμεις οι Μακεδονες με τους Κρητες ειμαστε αδερφια διοτι μας ενωνουν πολλα..οτι τεκνο της κρητης ειναι και δικο μας τεκνο και δεν μπορουμε να τα ξεχωρισουμε!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Και ‘γω δυσκολεύουμε να ξεχωρίσω αν και έχω μια κλήση προς τους καλλιτέχνες .. ίσως είναι προτιμότερο να επισημάνουμε το γεγονός ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί άξιοι υποψήφιοι από τη Κρήτη … Σε μια εποχή που διαπρέπουν οι χειρότεροι .. είναι σοφό να θυμόμαστε τους καλύτερους. Φιλιά .

ΘΕΛΩ είπε...

Ο καθένας τους έχει μια ιδιαίτερη αξία.. Μια μεγάλη θέση στην καρδιά μου, ξεχωριστή έχει ο μοναδικός Νίκος Ξυλούρης.. Έχω ότι έχει τραγουδήσει και τα ακούω συχνα.. και ταξιδεύω..
Καλή σου μέρα..

ikor είπε...

Η Κρήτη έχει βγάλει και θα βγάζει πάντα σπουδαίους ανθρώπους. Δεν τους βάζουμε σε ζυγαριά...

Μπράβο σου που τιμάς τη μνήμη του Ηλιάκη dreamer-angel!

Osiris είπε...

Αν και δεν διαφωνώ με την "σειρά" που τους βλέπω... Νίκος Καζαντζάκης, Νίκος Ξυλούρης...

Παρ'όλα αυτά οι "αετοί" δεν ζυγίζονται.

Είναι εκεί, πετάνε ελεύθεροι και μας δείχνουν τον ουρανό.
;)

(Ούτε τα πρόβατα καλά καλά. Μερικά από αυτά ίσως). :))

Πολλά Φιλιά Αγγελάκι μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εγώ Άντζελα θα τους ψηφίσω και τους
τρεις τον κάθε έναν για το είδος του....
Και δεν ξεχνάμαι τον ήρωα ΚΩΣΤΑ ΗΛΙΑΚΗ να είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει!!!!!!

Ευρύνοος είπε...

Συγνώμη dreamer αλλά..

η Παλικαριά, το Συναίσθημα και η Σοφία δεν έχουν βαθμούς..

μονάχα πιστούς..

ούτε μπορούν να παλέψουν για ανάδειξη ανωτέρου..

τα πάντα όλα που λέμε..

χαιρετώ σε..

matriga είπε...

Αγγελική μου, εγώ είμαι κατά της ομαδοποίησης και του ψήφου για τη μεγαλύτερης προσωπικότητας. Κάθε ένας υπήρξε μοναδικός και αναντικατάστατος! Παρόλα αυτά αν ήταν να σου πω εσένα θα διάλεγα τον Καζαντζάκη.
Πως είσαι καλή μου; Εγώ το Σ/Κ έτρεχα γιατί είχα τραπέζια στο σπίτι και το Σάββατο βράδυ και γεύμα την Κυριακή. Τα έφτυσα και δεν μπήκα καθόλου στα blogs. Eίδα πως είχες πρόβλημα... Τώρα όλα καλά;

Φιλάκια φιλενάδα μου!!

dreamer-angel είπε...

Athos Georgiou
Θα σου απαντούσα πως πρέπει να φτιάξω εσένα για να μάθεις προσαρμόζεσαι ευκολότερα στα νέα δεδομένα!!!Ομως δεν μπορώ!Αυτό μόνο εσύ θα το καταφέρεις!Τα φιλιά μου

Καλέ μου homemade
κι εγώ τον ψήφισα!Αλλά να σου πω την αλήθεια, ήθελα να ψηφίσω περισσότερους από 20.Τα φιλιά μου

Σκρουτζάκο μου
κι εγώ δυσκολεύτηκα αρκετά!Σ ευχαριστώ πολύ που πέρασες!Τα φιλιά μου

Pandora μου
κι εγώ θα σου απαντήσω τα ίδια!Δυσκολεύτηκα πολύ!Φιλιά καλή μου

Γείτοναααα
τί να σου πω!!!η κατάσταση ξέφυγε!Χα χα χα φιλιά πολλά

El Presidente
καλώς σε!Βλέπω η γκρίνια έπιασε τόπο!Χα χα χα.Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ που πέρασες!

Μεταλλαγμένε μου
εγώ ξεκίνησα απ τον Μίνωα και έφτασα σε Καζαντζάκη, Θεοτοκόπουλο Κατράκη!!!Είναι τόσοι πολλοί...
Τα φιλιά μου

Θέλω καλώς σε
Χαίρομαι που πέρασες απο εδώ! Ελπίζω να σε ξαναδώ!Φιλιά πολλά

Καλέ μου ikor
να σαι καλά!Σ ευχαριστώ που πέρασες από εδώ!Πολλά φιλιά

Πειρατάκο μου!!!
Μ αρέσεις!Χα χα χα Εχεις δίκιο!Τα φιλιά μου

Φούλη μου
έχεις το δικαίωμα να ψηφίσεις 20!!!Φιλιά πολλά

Ευρύνοε
ψήφισέ τους όλους!!!Εμένα δεν μου φτασαν οι 20 ψήφοι!!!Ηθελα άλλους τόσους!
Τα φιλιά μου

Matriga μου, όλα καλά!!!Μην αγχώνεσαι!Σ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου!!!Οσο για την ψηφοφορία, το ξαναλέω:
Μπορείς να ψηφίσεις μέχρι και 20 πρόσωπα!!!Οπότε λίγο πολύ θα πάρουν όλοι ψήφο!!!Τα φιλιά μου

Φιλιά πολλά σε όλους

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Συντέκνισσα ,ερώτηση
πότε τα προλαβαίνεις;
Με τόσα ανακατεύεσαι
κι όλα τα καταφέρνεις.

ΘΕΛΩ είπε...

Με έχεις ξαναδει.. και θα με ξαναδείς.. Φιλιά.

Stelios είπε...

Γεια μετά από καιρό!
ωραία η ψηφοφορία, δεν ήξερα ότι υπάρχει...
ψήφησα κιόλας!
τώρα φταίω εγώ να αρχίσω τα τοπικιστικά μου?
με κρήτες τους μεγαλύτερους έλληνες??
μεγαλύτερος έλληνας πολιτικός ο Βενιζέλος, ζωγράφος ο ελ Γκρέκο, φιλόσοφος-συγγραφέας Καζαντζάκης, καλλιτέχνης Ξυλούρης, συνθέτης Χατζηδάκης και τόσοι άλλοι?????
και στους αγώνες και στις τέχνες πάντα πρώτοι είμαστε οι άτιμοι!!!
μας εμπνέει ο τόπος φαίνεται...
τιμή στον Ηλιάκη που είσαι από τις λίγες που τον θυμήθηκαν...
Να είσαι καλά και να μας ενημερώνεις με τέτοιες όμορφες αναρτήσεις...

dreamer-angel είπε...

Φάνη μου,
η αλήθεια είναι πως είμαι σβούρα!Χα χα χα
Αλλά νομίζω πως με λίγη καλή θέληση και πολύ καλό προγραμματισμό όλα γίνονται!!!Ολα είναι θέμα προτεραιοτήτων!!!
Τα φιλιά μου

Θέλω μου,
να σαι καλά!Το ελπίζω και το ευχομαι!Τα φιλιά μου

Στέλιο μου
καλώς σε!Πες κι άλλα χα χα χα
Τα φιλιά μου σύντεκνε!