22.5.09

Ψαροκάικο

Μια ζωή θυμάμαι τον εαυτό μου να φτιάχνει στέκια και καταφύγια για την ψυχή μου. Κι εκεί που είναι όλα έτοιμα κι έχω αρχίσει να βολεύομαι, εκεί που είναι τα πάντα ταχτοποιημένα και κάθομαι λίγο να ξεκουραστώ και να κάμω τσιγαράκι, μπαίνει ο διάολος μέσα μου και μου την ανάβει. Τι 'ναι τούτα δω τα σκιάχτρα; μου λέει. Δεν είναι για σένα η λούφα, κορίτσι μου. Πάλι πλαστογραφίες κάνεις; Και βροντάω τότε ένα ασιχτίρ και τα κάνω όλα κεραμιδαριό. Ύστερα κάθομαι σταυροπόδι και γλείφω τις πληγές μου σαν το σκυλί. Δεν πειράζει, λέω. Πάμε γι' άλλα...
Ένα μικρό ψαροκάικο είναι η ζωή μου. Ένα μικρό φθαρμένο ψαροκάικο που έχει σμαραγδιά φεγγάρια στο κατάρτι του κι έναν ξεσκούφωτο ήλιο αληταρά για τιμονιέρη. Ένα ψαροκάικο, δίχως ρότα.
Πού πάμε, καπετάνιο; με ρωτάει ο τιμονιέρης και μου κλείνει το μάτι. Όπου πάν' τα κύματα! λέω επίσημα εγώ. Και τα σμαραγδιά φεγγάρια που είναι στο κατάρτι, σκάνε σαν ρόδια στην κουβέρτα. Κι ο ξεσκούφωτος ήλιος ο αληταράς παρατάει το τιμόνι του και χορεύει. Και η νύχτα γεμίζει χιλιάδες ήλιους, αληταράδες. Και η ψυχή μου γεμίζει νύχτες πολύχρωμες. Γεμίζει σμαραγδιά φεγγάρια και θαλασσινά πουλιά. Πού να χωρέσουν μέσα μου όλ' αυτά; Πού να στριμωχτούν, π' ανάθεμα τα;
(Α.Παπαδάκη-Σκισμένο ψαθάκι)

17 σχόλια:

matriga είπε...

Περαστικά σου, κοπέλα μου!!!

Γρήγορη ανάρρωση :))

pandora είπε...

Περαστικούλια Αγγελική!
Σε περιμένουμε.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Περαστικά σου κοπέλαμ!!
Καλό Σ/Κ.

Ευρύνοος είπε...

Βιταμίνη C των 1000 mg μία ταμπλέτα κάθε μέρα..

σε 3 μέρες θα είσαι σούπερ..

περαστικά..

El Corazon είπε...

Περαστικα σου κοριτσι μου!!
Μη το βαζεις κάτω δωστου να καταλαβει...

dreamer-angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!!Καλέ μου τρελέ!Φταίει και η τρελή κούραση που έχω αυτές τις μέρες!Βλέπεις γκρεμίζουμε κάτι τοίχους, πλακάκια κλπ!Εχουμε και διακοπή ρεύματος και έχω ρυθμίσει τα ταττοο το ένα μετά το άλλο για να προλάβω...
Μ έπιασε και η μέση....

Δεν θέλω βιταμίνεςςςςς
διακοπές θέλωωωωωωω!!!!

Σας ευχαριστώ όλους πολύ!
Τα φιλιά μου!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Περαστικά σου φιλενάδα

homemade είπε...

αγγελική περαστικά σου...
νάσαι καλά και τα λέμε....
καλή ξεκούραση

THE LONELY SKIPPER είπε...

περαστικα αυτα παθαινουναι,οσοι
πολιτικοι γυριζουν τα βραδια στα
κοκτειλ παρτυ με εξωπλατα ,ευχαριστω για τα λουλουδια να εισαι παντα καλιτερα
rampina usruf aalek

dreamer-angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας!Να είστε καλά!!!Γείτονααααααα ίντα ναι αυτά στο τέλος καλέ μου;;;
Δεν κατάλαβα Χριστό!!!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Ενα μικρό ψαράδικο
είν΄ όλη η ζωή μου
φόρτωσα τις ελπίδες μου,
έδωσα τη ψυχή μου.

Φθαρμένο ψαροκάικο
σε σμαραγδλα φεγγάρια,
φουρτουνιασμένες θάλασες,
νεράιδες, παληκάρια.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΛΕΩΝ είπε...

Μπες στο καΐκι σου και βουρρρρρ! Διακοπές και με το μυαλό ακόμα μας ξεκουράζουν! Περαστικά, φιλιά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Που είναι η ΝΑΝΤΙΑ οεο θέλω να της ευχηθώ μα το έκανε prive......
Tεσ πα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ μικρο μου
ΠΑΡΑΠΟΝΙΆΡΙΚΟ!!!!!!!

THE LONELY SKIPPER είπε...

AΛΛΗ βολα
θε να σου πω
με μαδια δακρισμενα
πως ειναι να ονειρευγεσαι
ολιμερης στα ξενα

katerina είπε...

Καλά καταπληκτική η Αλκυόνη να περιγράφει συναισθήματα...
περαστικά και από μένα Ντρίμερ μου!

dreamer-angel είπε...

Φάνη μου όπως πάντα υπέροχος!!!
Να σαι καλά σύντεκνε!

Σκρουτζάκομ σ ευχαριστώ πολύ, τα φιλιά μου.

Λιονταράκι μου πολλά πολλά φιλιά!
Να σαι καλά κι εσύ.

Φούλη μου, δεν έχω ιδέα!!!Ας δώσει στίγμα να κρατήσουμε επαφή!
Φιλιά πολλά

Γείτονα άστα...
Μια ελπίδα είχα, πάει κι αυτή!
Δε βαριέσαι!!!!Δε μασαν τα παλικάρια λέμε!Φιλιά

Κατερινιώ μου είναι υπέροχη!Σ ευχαριστώ πολύ, είμαι ήδη καλύτερα!Φιλιά πολλά