19.5.09

Ανασχηματισμός

Μετά από πρόταση-πρόσκληση της matrigas και του shell land (για περισσότερα κλικ εδώ) ξεκινάω ανασχηματισμό επιλέγοντας τα ικανότερα κυβερνητικά στελέχη από τους φίλους bloggers.!!!
κλαπ κλαπ κλαπ...Δεν θέλω ουυυυ....

Η νέα κυβέρνηση

1) Πρόεδρος της κυβέρνησης: Osiris (Δεν έχει γιατί! Γιατί έτσι! Δημοκρατία έχουμε ότι θέλω κάνω) Περισσότερες λεπτομέρειες στο blog του!
2) Υπουργός Εσωτερικών: XePeTsa
Αναπληρωτής Υπ. Εσωτερικών με αρμοδιότητες Υπ. Δημοσίας Τάξεως: Xμ... Νομίζω πως η Θεσσαλονίκη πρέπει να τα βρει με την Αθήνα και να κάνουν ότι μπορούν για το καλό μας (και για το καλό τους.) Ο So far away .....είναι καλός σ αυτά! Ελπίζω να μην κάνουν το υπουργείο λωρίδα της Γάζας!
3)
Υπουργός Πολιτισμού:Ευρύνοος γιατί τα λόγια είναι περιττά.
Υφυπουργοί Πολιτισμού: Φυσικά η ομάδα Παυσανίας γιατί παράγει έργο μαζί με τον τρελό του χωριού.Μαζί τους και η Νηρηίδα γιατί ταιριάζουν.
4) Υπουργός Υγείας:Black angel γιατί είναι σκληροπηρυνικός και θα τα καταφέρει με το καλό ή με το άγριο αν χρειαστεί!
5) Υπουργός Οικονομίας & Οικονομικών:Μοναχικός λύκος γιατί το κατέχει!
Υφυπουργοί Οικονομίας & Οικονομικών:Ο μικρός Σκρουτζάκος για να μάθει απ τον μεγαλύτερο !Ο Γιάννης γιατί έχει καλή ψυχή και δεν θα μας αλλάξει τα φώτα. Γιάννη μ ακούς; Μη μας κάνεις φτερό στον άνεμο, χάθηκες!Athos Georgiou ο τρίτος της παρέας για να μη μου το κλείσετε το μαγαζί!!!Είναι κι αυτός ευαίσθητη ψυχή!!!Θέλετε κι άλλους;;;; Μια χαρά είσαστε, σαν τον Νταρντανιάν με τους 3 σωματοφύλακες είσαι λύκε! Χα χα χα
6) Υπουργός Εξωτερικών:Μπορμπότσαλο γιατί κάτι παραπάνω θα ξέρει εκεί στα ξένα!!!
Υφυπουργός Εξωτερικών:Παπαουρολόγος γιατί έχει τη γνώση και την εμπειρία.Μαζί με τη Μάτα θα ναι αχτύπητο δίδυμο!
7) Υπουργός Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων:Μεταλλαγμένος γιατί δεν μασάει και μ αρέσει!
8) Υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών:Παναγιώτης γιατί είναι ήρεμος άνθρωπος και θα το αντέξει!
9) Υπουργός Παιδείας και θρησκευμάτων:Ο aa σε συνεργασία με τον Βασίλη
Yφυπουργοί:Σιγά μη βάλω και υφυπουργούς! Οι δυό τους είναι άπαιχτοι.Το πολύ πολύ στα δύσκολα να τους κάνω πάσα και την Μιράντα!
10) Υπουργός Απασχόλησης:Ο Σιδεράς χωρίς σχόλια!!!Είναι νέος στην παρέα αλλά μ αρέσει πολύ.
11) Υπουργός Οικολογίας & Περιβάλλοντος:Φυσικά το καλό μου Λιονταράκι!
12) Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων:Οικοφυσικά οικεία
Υφυπουργός ΤροφίμωνΓιώργος. Αντε μπας και δούμε μια άσπρη μέρα!
13) Υπουργός Εθνικής Άμυναςparaouros γιατί είναι τρελοκρητικός και μ αρέσει! Εκτός αυτού, το κατέχει το άθλημα!
Υφυπουργοί Εθνικής Άμυνας: Noμίζω πως θα κάνουν καλό δίδυμο με τον άλλο κρητικό της παρέας απ το μεγάλο κάστρο!Αρκεί να μην τα χαλάσουν στις ομάδες και γίνει η μάχη του Χάνδακα!!!Για να χαλαρώνουν με μαντινάδες στέλνω και και τον κύριο Φάνη μαζί τους!Ετοιμαστείτε για πόλεμο αέρααααααα χα χα χα
14) Υπουργός Ανάπτυξης:Πάλι σύντεκνος!!!Πιστεύω πως ο busy bee θα με βγάλει ασπροπρόσωπη!
15) Υπουργός Δικαιοσύνης:Matriga και ξερό ψωμί!Της πάει γάντι.
Υφυπουργός Δικαιοσύνης:Οrsalia και Φούλη.3 γυναίκες μαζί, θα μας τσατσαλιάσουν! Χα χα χα
16) Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής: Kώστα για σένα είναι η θέση αυτή!Ετοίμασε το σμόκιν γιορτάζουμεεεε...Δεν σ αφήνω μόνο σου όμως!!!Θα έχεις και συνεργάτη και μάλιστα από την Κύπρο.Μαρίνοοοοο ακούς βρε, πιάνεις δουλειά!
17) Υπουργός Τουρισμού:Pandora χωρίς πολλά λόγια!Ζήτω η δημοκρατία!
Υφυπουργός Τουρισμού:Φεγγαρένια γιατί και οι δυο κοπελιές μας ταξιδεύουν.
18) Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης:Λευκή για να μη γκρινιάζει χα χα χα
19) Υπουργός Επικρατείας:Νικόλας και το μπινελικοδρόμιο! Ξέρει τι κάνει και το κάνει καλά!
Πρόεδρος της Βουλής: Αετός και ματωμένες πύλες!

υ.γ.Η σκυτάλη για το παιχνίδι δίνεται σε όποιον το θελήσει και ιδιαίτερα στα κυβερνητικά μου στελέχη!

****
Ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής
Πολιτικής μόλλις μας απάντησε εδώ:

http://www.123greetings.com/send/view/05219709610404339146

30 σχόλια:

Πέτσες © είπε...

Εγώ θα είμαι αντάρτης σου, μιας και είναι επίκαιρο...
χαχαχαχαχαχα

monahikoslikos είπε...

Σκέπτομαι ως πρώτο μέτρο να σας ρίξω μια έκτακτη εισφορά και ως δεύτερο μέτρο μια τακτική (εβδομαδιαία) εισφορά... αλλά φοβάμαι μην με αναδομήσει η Αγγελική.

Athos Georgiou είπε...

Υφυπουργός Οικονομίας & Οικονομικών?

Θα πέσει πολύ σύντομα η καινούργια κυβέρνηση, δεν τα πηγαίνω πολύ καλά με τα οικονομικά, χεχε

Γιά μετακίνησέ με σε δημόσιες σχέσεις :)

Osiris είπε...

Μπούχαχαχαααα
Άχαχαχααααα :)))

Angel, προλαβαίνεις να αναθεωρήσεις όσο είναι καιρός.

Μπούχαχαχααα

Σε περίπτωση που δεν αναθεωρήσεις, ετοιμαστείτε όλοι για την ορκομωσία, που θα γίνει στα πειρατικά μου και θα ξεκινήσει από Παρασκευή βράδυ στις 21.00 και θα διαρκέσει... ούτε ο Θεός ξέρει ως πότε.
Το ρούμι θα ρέει ποτάμι (όχι μόνο αυτό βέβαια) και ο God να βάλει το χέρι του.

Θα γίνει της blogόσφαιρας.

Μπούχαχαχαχαχααα.

Angel, ενημέρωσε σε παρακαλώ τον κόσμο τι σημαίνει party στου Osiri, μην τυχόν έρθουν για ένα ποτάκι και μετά "εξαφανιστούν".

Ειδικά για τους Κρητικούς, σας περιμένουν ειδικές "εκπλήξεις".

Ορε ντουβάρ
C.U

YΓ: Κάτι μου λέει ότι αυτή η κυβέρνηση, θα σημάνει και το τέλος της blogόσφαιρας
Θα τα e-σπάσουμε και θα τα e-ρημάξουμε.

Μπούχαχαχααααα
:)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

dreamer-angel είπε...

Πέτσες κάτσε καλά είπα!Δεν έχει τέτοια εδώ!Η δημοκρατία που ήξερες πάει....χα χα χα

Λύκεεεε, τον φόβο μου να χεις!Ξέχνα τις εισφορές!Μ έχεις δει νευριασμένη, έτσι;;;;
Χα χα χα

Athos 4 άτομα σ ένα υπουργείο και γκρινιάζετε βρε;;;;Αχάριστα πλάσματα κι εσύ κι ο από πάνω!Χα χα χα Γιατί νομίζεις ότι αυτοί που είναι τώρα στο υπουργείο ξέρουν τι τους γίνεται;;;;Δεν θέλω αηδίες!Σας έχω σούπερ ντούπερ ομάδα!Ο θεός να βάλει το χέρι του!Χα χα χα χα

dreamer-angel είπε...

Osiri εγώ σ έκαμα πρόεδρο για να τους βάλεις μυαλό, όχι για να τους χαλάσεις βρε!Χα χα χα τα υπουργεία μου μέσα!!!θα τους βάλω όλους στο πειρατικό και θα τους πνίξω σαν τα ποντίκια πειρατή μου!!!Χα χα χα Απ ότι είδα ο Μεταλλαγμένος σου ήρθε από κει!Σιγά σιγά θ ακολουθήσουν κι άλλοι!!!Χωράμε ωρε ή θα πιάσω το τελευταίο κατάρτι;;;;Γιου χουυυυυυ
Είσαστε όλοι τρελοίιιιιιιιιιιιιιι

Σκρουτζάκο βλαλε μυαλό στους άλλους δύο και πάμε δυνατάαααα
Χα χα χα

Προλαβαίνω να μεταναστεύσω σε άλλη χώρα;;;;

Osiris είπε...

Ναι... τώρα έβαλες τον λύκο... Μπούχαχαχααα.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα δεν θα θυμόμαστε ούτε το όνομά μας από το πολύ ρούμι.

Μπούχαχαχααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αν κατάλαβα καλά υφυπουργός δικαιοσύνης άνευ χαρτοφυλακίου...
Καλά εγώ πειράζει να εχω βαλίτσα,αντί
χαρτοφύλακα;;;;;
Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε
πρόεδρε.........
Καλό βράδυ

Ευρύνοος είπε...

χοχο..
κι άλλη πρόταση..
χμ.. Πολιτισμού ε;

μεγάλη κουβέντα σηκώνει αυτό..
με φαντάζεσαι να μπαίνω σε σπηλιά και να είναι απ'έξω οι φουσκωτοί οι χέστες;
να λένε:"μα κύριε υπουργέ, θα λερωθείτε" χαχαχαχαχαχ..

είχα γράψει πολλά αλλά θα τα έκοβε η λογοκρισία..

μερσί πάντως dreamer..

να είσαι καλά, αν και συγχίστηκα τώρα που θυμήθηκα ποιοί μας κυβερνάνε.. καλά το είχα ξεχάσει τόσα χρόνια.. εννοώ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.. τουλάχιστον 15..
αλλά και πάλι μετά απο 3768 χρόνια τα ίδια ονόματα θα είναι στα έδρανα..

aa είπε...

Είσαι ένα αγγελάκι...αθεόφοβο! Και γιατί να σκιαχτείς; Πάντα ένας καλός λόγος απ΄το στόμα σου...


Ηello, my angel. Hello, my love!

dreamer-angel είπε...

Φούλη μου άξια!Χα χα χα
Να σαι καλά!!!

Ευρύνοε εχεις δυνατό "Team" και θα τα πάτε άψογα!!!Φιλιά και μη μου συγχύζεσαι!!!

aa χα χα χα αθεόφοβο ε;;;;Δεν ξέρεις πόσο μ αρέσει!!!Φιλιά πολλά

THE LONELY SKIPPER είπε...

ΓΙΑ ΜΠΆΝΙΟ ΕΞΕΚΙΝΗΣΕΣ
ΤΣΕ ΠΑΡΕΟ ΦΟΡΟΥΣΕΣ
ΤΣΕ ΕΙΠΑΣΙ ΠΩς ΚΟΡΝΑΡΕΣ
ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΤΣΑΟΥΣΕΣ
ΕΣΤΕΙΛΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΥΝΕΤΊΣΕΙ
ΜΑ ΜΕΣ ΤΙΣ BIDEBERGER ΤΟ ΧΑΜΌ
ΤΗΝ ΕΙΧΕΣ ΚΟΠΑΝΉΣΕΙ
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΑΜΑΝΕ
ΠΩΣ ΔΕ ΘΩΡΟΥΝΕ ΛΎΣΗ
ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΛΙΚΟΦΤΕΡΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΡΕΥΝΉΣΕΙ
ΕΤΟΙΜΆΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΠΊΣΗΜΟ ΚΟΚΤΈΙΛ ΛΌΓΟ ,ΤΩΝ ΑΥΞΗΜΈΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΏΣΕΩΝ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΕΠΕΊΓΟΝΤΟΣ ΒΑΣΙΛΙΚΌ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΌ ΠΟΛΤΌ.ΣΤΑΚΟΒΟΤΥΡΟ.ΚΑΙ ΡΩΣΊΔΑ ΓΙΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΊΑ.ΟΙ ΔΗΛΏΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΤΟ ΠΈΡΑΣ ΤΟΥ ΛΙΤΟΎ
ΔΕΊΠΝΟΥ ΓΑΡΊΔΕΣ,ΑΣΤΑΚΌΣ, ΠΟΥΤΕΝ ΑΛΑ ΠΡΕΖΑΝΤΑΚΟ, ΡΥΖΙ ΤΡΑΒΕΣΤΕΝ.ΚΑΙ ΚΡΑΣΊ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΟΥ
ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΕΞ ΛΑΘΡΑΙΩΝ ΑΝΑΣΚΑΦΩΝ ΑΧ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΟΝΕΙΡΟ
Ο ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΥΡΓΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Xα χα χα χα
χα χα χα αυτό δεν είναι ομάδα!!!Ιδρυμα είναι!
Α πα πα πα όλοι οι τρελοί σ αυτό το blog έρχονται;;;
Μήπως συμβαίνει κάτι που θα πρεπε να ξέρω;;;;Χα χα χα Κώστα είσαι για τα σίδερα!!!
dreamer angel

Vassilis είπε...

Dreamer Angel,
σ' ευχαριστώ για την επιλογή σου! (Πάλι στο Παιδείας,μα πόσα έχουμε;) Πάντως η επιλογή του συνεργάτη μου ήταν ... ΑΑ!

John Begood είπε...

Ευχαριστώ πολυ για το διορισμό μου,αλλά βρε παιδί μου στο οικονομίας,όχι φτερό στον άνεμο,στα εξ ών συνετέθει θα γίνουνε όλα!!
Και πρώτα πρώτα απο τις τράπεζες,θα τις ξεπουπούλιαζα όλες τους!
Τώρα πώς να παίξω εγώ,αφου καλά καλά δεν ξέρω τον κόσμο εκτός απο 3 με 4 άτομα.Εκτός αν αναλάβω δικτάτωρ!
Καλό βράδυ.

Prince Of The City [X-GoteEngeL] είπε...

Thank God, τη γλίτωσα!!

Νηρηιδα είπε...

psssssssssssssssss μεγαλη τιμη! στον πολιτισμο! Βασικα ο Ευρυνοος θα επιμενει να βαλουμε παντου Σωκρατη, εγω δε 8α αφησω αστολιστο απο σχεδια ουτε ενα κτιριο και τα υπολοιπα παιδια της Παυσανιας θα μαθουν σε ολους τα πιο τελεια μερη της χωρας μας και την ιστορια αυτων!
Για αρχη καλα παμε!!!Αντε και πλησιαζουν ευροεκλογες χεχεχε

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Η πιό καλή επιλογή
για το οικονομίας
ο Λύκος είναι φύλακας
μα και καλός ταμίας.

Ποιός θα τολμήσειτώρα πια
το χέρι του ν' απλώσει;
Και να νομίζει πως μπορεί
έτσι να τη γλυτώσει;

Ευρύνοος είπε...

για πέρνα απο το μπλόγκ μου..

έχεις διοριστεί..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλέ μα δεν προσέξατε τίποτα; τόσα σκέρτσα κάνω για να δεις το καινούργιο μου σκουφί!!!!τοοοοοοσο απαρατήρητο πέρασε;;;;;καλά κλαψ

dreamer-angel είπε...

Βασίλη μου κι εγώ αυτό πιστεύω!Χαίρομαι που συμφωνούμε!
Φιλιά πολλά

Γιαννάκη δεν πειράζει σε συγχωρώ χα χα χα!!!Θα σου αναθέσω με την πρώτη ευκαιρία άλλο παιχνίδι που θα είναι στα μέτρα σου!Φιλιά πολλά

Πρίγκιπα της πόλης έχουμε ΔΗΜΟΚΡΗΤΙΑ χα χα χα χα που να σε στριμώξω εσένα στα επίγεια ε;;;;Χα χα χα, φιλιά πολλά

Νηρηίδα μ αρέσεις!Συνέχισε έτσι!
Φιλιά πολλά

Φάνη είδες;;;;Σας έχω κάνει σουπερ ομάδα!!!Μου γκρινιάζει λίγο αλλά θα τον μαζέψω εγώ!Χα χα χα, φιλιά πολλά

Τρελέεεεεε ήρθα πριν μου το πεις!Σ ευχαριστώ πολύ, δέχομαι το υπουργείο με μεγάλη χαρά!
Φιλιά

Φούλη μου το είδα!!!Είναι το επίσημο ε;;;;Σαν κοκκινοσκουφίτσα είσαι!Φιλιά πολλά

Osiris είπε...

Λοιπόν,

Δεν βλέπω να πίνουμε ρούμι...
Ενα βαρέλι από χτες και δεν λέτε να το τελειώσετε!!!

Για, να δώσω μια εντολή να αυξήσουν τις δόσεις ρούμι/άτομο!!!
Πως θα δουλέψετε έτσι;
Η πολιτική θέλει φαντασία.

Όσο για την "ψυχοθεραπεία", έχει τακτοποιηθεί ήδη το θέμα.
Μπούχαχαααα :)))

;)

Λευκή είπε...

Του διορισμού το κάγκελο γίνεται! Μα τι πάθατε όλοι?
Λοιπόν.
Θέεεεεεενκς!
Υπουργίνα Μακεδονίας-Θράκης και πασών των Βουλγαριών παρακαλώ!
Φχαριστώ, πάω να ετοιμάσω το χαρτοφυλάκειό μου, θα βάλω και κανένα κραγιονάκι να μας βρίσκεται...

χαχα
φιλιά ρε Dreamer :)

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Ωραίο υπουργείο μ’ έβαλες … (Αυτό το «με» πάλι .. με στραβό κοιμήθηκες…) Φραγκάτο .. Άντε να βάλω και ‘γω το δαχτυλάκι μου στο μέλι … επιτέλους !!! Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ …. Ο Θεός να βάλλει το χέρι του … και ‘γω το δικό μου στο ταμείο. (ενταξ .. ρε … μισά μισά ;)

dreamer-angel είπε...

Πρόεδρε δεν φταίω εγώ καλέ μου!!!Το μπάνιο μου γέμισε νερά και μοιάζει με το πειρατικό σου!!!
Ψάχνω τα υλικά για ανακαίνιση και τρέχωωωωωω!!!Μην απορείς, έτσι ειμαι εγώ!οτι χαλάει το γκρεμίζω και το ξαναφτιάχνω για να μάθει!Χα χα χα χα φιλιά πολλά

Λευκή αν και άργησες σε συγχωρώ!!!Χαίρομαι που σου άρεσε το συγκεκριμένο υπουργείο!κοίτα να παράγεις έργο γιατί σ έφαγα!Χα χα χα

Μεταλλαγμένε νταξ, ότι πεις!Μπορώ να σου χαλάσω χατήρι;;;Για τι ποσό μιλάμε;;;;
Χα χα χα

busy bee είπε...

Την καλησπέρα μου!
Πολλά υπουργεία αναλαμβάνω(μου αναθέτετε δηλαδή) τελευταία και μπορώ να πω ότι δεν είμαι συνηθισμένος...!!!:) :)
Θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ στα καθήκοντα μου όσο γίνεται καλύτερα!!:)
Καλή συνέχεια και πάντα με πολύ κέφι!
Ωρα καλή!
Σημ.
Γιατί ενώ πάντα κυνηγάω του Τουρισμού δεν το παίρνω ποτέ??

Ανώνυμος είπε...

Καλώς σε!!!Δεν το ήξερα βρε σύντεκνε!Την επόμενη φορά θα σε έχω στα υπ όψιν χα χα χα
Φιλιά πολλά

dreamer angel

El Corazon είπε...

OOOOOΛΟΙ αξιοι!
Σε ευχαριστω πολυ για τι διορισμο
θα προσπαθησω να ειμαι ανταξια
της θεσης μου!!
Αχ Κρητηηηηηηηηηηη ...
Τωρα για το αν συνεχισω το παιχνιδι
θα δειξει!
Φιλιααααααα

dreamer-angel είπε...

Αξια!!!Χα χα χα
Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις!