17.5.09

Κυριακή

...σήμερα και μετά τη δουλειά, (ο Θεός να την κάνει) είχα την ιδέα να πάω για μπάνιο στη θάλασσα! Αν και η Κυριακή δεν ενδείκνυται για μπάνιο και την αποφεύγω, σήμερα λόγω συννεφιάς σκέφτηκα πως δεν θα χει κόσμο και ξεκίνησα! Ετοιμάστηκα λοιπόν, φόρεσα μαγιό και παρεό , πέταξα δίπλα μια πετσέτα κι ένα βιβλίο κι έφυγα. Είχε λίγη κίνηση στους δρόμους αλλά τσουλάγαμε, ας μην αρχίσω από τώρα τη γκρίνια! Μέχρι τη Βούλα ήταν καλά από κει και πέρα όμως ήταν μανίκι. Δε βαριέσαι σκέφτομαι, αφού έφτασα ως εδώ ας συνεχίσω, άλλωστε ο προορισμός μου ήταν ο λαιμός! Μη μου πείτε ότι δεν τον ξέρετε...Πέρασα το καβούρι λοιπόν και συνέχισα ....
Αμ δε που έφτασα!!! Δεν ξέρω αν έχετε πάρει χαμπάρι του τι γίνεται στον αστέρα της Βουλιαγμένης! Αν όχι ρίξτε μια ματιά εδώ. Ωραία θα μου πείτε και πού το πρόβλημα;
Θα σας απαντήσω αμέσως!Με το που στρίβω από παραλιακή για τον αστέρα, αριστερά και δεξία τα καλά μας τα στρουμφάκια με σταματήσανε!Με είδανε με το μαγιό και το παρέο, τους είπα ότι πάω για μπάνιο αλλά τίποτα αυτοί!Ντε και καλά να σταματήσω!Αφού τελειώσαμε γρήγορα με τις τυπικές διαδικασίες με αφήσανε να συνεχίσω!Αμ δε που συνέχισα! Απέναντι απ τις Νηρηίδες πάλι τα ίδια!!! Τρεις φορές σταμάτησα το κέρατό μου μέσα!!!Δεν μπορώ να καταλάβω τί ήταν αυτό που τους έκανε κάθε φορά να μου σπάνε τα νεύρα με τις ηλίθιες ερωτήσεις τους...Καλά το λέω πως έχω μ....μαγνήτη! Ποιό πολύ ώρα πάντως έκανα να περάσω τον αστέρα απ΄ότι έκανα να φτάσω εκεί από το σπίτι μου!!!Κάποια στιγμή τα κατάφερα, ξεμπέρδεψα απ τα στρουμφάκια, πάρκαρα το αμάξι μου και ξεκίνησα τα ακροβατικά στα βράχια μέχρι να φτάσω στη μέση του πουθενά και να βουτήξω!!! Ευτυχώς επειδή εκτός από παράξενη είμαι και κομπλεξική βρήκα έναν βράχο που δεν είχε κόσμο γύρω γύρω και βούτηξα!Αμεεεε τα κατάφερα! Επιτέλους εγώ και οι γλάροι! Εκανα το μπανάκι μου λίγη ώρα, χαλάρωσα και αποφάσισα να ανέβω στο βράχο να στεγνώσω (όχιιιι δεν είμαι λοκατζής, ούτε βατράχι αν και θα μου χρειαζότανε μια ειδική εκπαίδευση για ν' ανέβω) Δε βαριέσαι λέω, αξίζει τον κόπο μιας και είναι ήσυχα εδώ και μ αρέσει! Πήρα και το βιβλιαράκι μου, ξάπλωσα και πάνω που είχα λιώσει τι ακούω;Τι μπορεί να με ταράζει στη μέση του πουθενά ντάλα μεσημέρι ε;;; Ενα ελικόπτερο με στρουμφάκια!!!
Μη γελάτε ρεεεε, είναι σοβαρό το θέμα λέμε!Ξέρετε τι είναι να φτάνεις τέρμα Θεού και να χοροπηδάς σαν κρι κρι 30 λεπτά για να φτάσεις στη θάλασσα και να είσαι μόνος σου και να σου σκάει απ το πουθενά στα καλά καθούμενα ελικόπτερο;;;;Σας μοιάζω για τρομοκράτης;;; Ελεος δλδ, όφουυυυυυυυυυυ

υ.γ Εντάξει, είμαι κι εγώ απ αυτούς που πιστεύουν πως τα γκαζάκια δεν είναι μόνο για καφέ, αλλά όχι κι έτσι!!!

25 σχόλια:

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Σε σταματήσαν λογικά
σωστά τα σχόλια σου
όλα νομίζω γίνανε
για την ασφάλεια σου.

Στρουμφάκια, ελικόπτερο,
δουλεύανε για σένα
για να βουτήξεις άνετα
σωστά, ασφαλισμένα.

Καλή βδομάδα

Ευρύνοος είπε...

χαχα..
καλά, κι εσύ εκεί βρήκες να κάνεις μπάνιο;

άστα αυτά.. άλλους σκοπούς είχες και σε πήρανε χαμπάρι..

ευτυχώς δηλαδή..
τα στρουμφάκια έσωσαν τον κόσμο απο βέβαιο τέλος..

χαχα..

χμ.. τα γκαζάκια δέν είναι μόνο για καφέ?

bessy είπε...

τι να πω dreamer?
βασικα τους ενοχλησε που ανεβηκες στο βραχο!!!
'Η υποπτη γιατι παρατηρουσες την θαλασσα και ειχες αφεθει στην απεραντη θεα της
τι να πω πια η γυναικα
Αμαν πια

homemade είπε...

εμμμ που πα΄ς κυρία μου στο λαιμό σημερα που συνεδριάζει η λέσχη των φτωχών και πλήν τιμίων του κόσμου.....μπιλντεμπερκ..κάπως έτσι
εμμπου πάς...σου λέει ο σερίφης..
να δούμε και λίγο μπούτι...χαχαχα..
έπεσες στην περίπτωση αγγελική...
χαχα..πως ηταν η θάλασσα.....

νάσαι καλά..σε ευχαριστώ πολύ..για τα λόγια σου..δίνουν δύναμη και κουράγιο καλή σου εβδομάδα

dreamer-angel είπε...

Φάνη μου ήταν σαν να βλέπω τις επικίνδυνες αποστολές!!!Χα χα χα
Σιγά μη νοιάζονται για τη δική μου ασφάλεια!Φιλιά

Ευρύνοε ναι ναι φορούσα και την ανάλογη ενδυμασία βλέπεις χα χα χα
Τι ακριβώς δεν κατάλαβες απ τα γκαζάκια;;;;Χα χα χα

bessy καλώς σε!τι να πω;Δεν ξέρω!!!Μάλλον περάσανε για να με θαυμάσουν επειδή έμοιζα με γοργόνα!!!Χα χα χα
Μάλλον δεν πρέπει να κάθομαι πολύ στον ήλιο!!!Χα χα χα

Πες τα βρε homemade μαζεύτηκε η φτωχολογιά στο Ελλάντα!!!Ωραία η θάλασσα αλλά κρύα μπρρρρρ
Να μαστε όλοι καλά!!!
Φιλιά και καλό βράδυ σε όλους

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πάντως μπανάκι έκανες!!!!!!
Εγώ θα έκανα το 8 αν δεν κρύωνα
σήμερα, και που είσαι εμείς στη θάλασσα πάμε σε 5 λεπτά χαχαχα!!!!!!
Πέρασες καλααααααααα
Καλό βράδυ.....

John Begood είπε...

Βρήκες κι εσύ το καλύτερο μέρος για μπάνιο!Στο στόμα του λύκου!Έκανες τα φτωχαδάκια της υφηλίου να τρέμουν με τις ιδέες σου.
Μολόγα,πέστα όλα τρομοκράτισσα!
Καλό βράδυ και πάντα τέτοια.

monahikoslikos είπε...

Την άλλη φορά να πας κατά Ασπρόπυργο μεριά, μπορεί να βγάλεις καντήλες λόγω "καθαριότητας" αλλά δεν σε σταματάνε στρουμφάκια.
Ε, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα...

Athos Georgiou είπε...

"Smooth Criminal"

CON technologies είπε...

Εύχομαι την άλλη Κυριακή να το απολαύσεις το μπάνιο σου.
Πάντως και η μπανιέρα έχει τα καλά της.

Osiris είπε...

Δεν είπες όλη την αλήθεια Angel...

Έφτασε η ώρα να τα βγάλω όλα στην φόρα...

Λοιπόν, μάθετε όλοι ότι η Angel, την ώρα που έκανε εκείνη την - κατά τα άλλα - "αθώα" βουτιά, φορούσε φιάλες οξυγόνου, μάσκα και βατραχοπέδιλα και κατασκόπευε στρατιωτικό υποβρύχιο με σκοπό να το εξουδετερώσει.
Επίσης την ώρα που την συνέλαβαν τα στρουμφάκια φορούσε μάσκα miss piggy και εκινήτω υπόπτως.

Νόμιζες ότι θα ξεφύγεις, ε;
ΧΑ!!!

Μάθε λοιπόν γλυκιά μου, ότι οι αρχές επαγρυπνούν.
ΚΑΙ κράτος έχουμε ΚΑΙ Οργανωμένο είναι!

Αμα θες ξαναδοκίμασε!!!

Μπούχαχαχαχαχαααα
Άχαχαχααααα

Τι το θες το μπάνιο Angel, ε;
Νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις μπάνιο χωρίς να πληρώνεις την παραλία του Αστέρα; :)))
Δεν σου λέμε βέβαια να μην περνάς από δώ...Απλά, σου κάνουμε σπασιματάκια μήπως και το καταλάβεις. ;)

Πώπω κάτι χάλια!!!
Περαστικά μας. ;)

THE LONELY SKIPPER είπε...

καλη εβδομαδα
εμενα μου σφυριξανε οτι παρακολουθουν οσους εχουν τατοο
οσο δε πιο μακρια πας τοσο υποπτος
εισαι δεν ειδες το στρουμφακι που
ειχε μεταμορφωθει σε γλαρονι πως
και ετσι?

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Έτσι είναι η μαγνήτες .. δεν υπάρχει διάκριση .. τραβούν τα καλά και τα κακά … Σημασία έχει ότι έχεις …και δεν περνάς απαρατήρητη από πουθενά. καλή βδομάδα .. Άντε να περάσει .. και να πάμε όλοι το επόμενο σ/κ… μήπως τους ξεφύγεις μέσα απ’ τη πολυκοσμία … Φιλιά.

Πέτσες © είπε...

Mήπως μάθανε για μια όμορφη κοπέλα με τατού που πέρασε και αφου δουλειά δεν έχουν , είπαν να κάνουνε κάνα καμάκι..????Λέω μήπως!!!!

Δε θέλω να έχετε παράπονα και σεις οι γυναίκες απο αυτούς...Όλα οι άντρες τα τραβάμε ...Αφού σε κάθε ευκαιρία τρώμε κλήση...Αρκεί να αναφέρω οτι με έχουν σταματήσει πάρα πολλές φορές , αλλά ποτέ με γυναίκα μέσα !!!

Orsalia είπε...

Η ουσία είναι ότι έκανες το μπανάκι σου, χαλάρωσες, διάβασε το βιβλίο σου... όλα τα άλλα άστα ξέχνα τα.... εσύ να είσαι καλά!!!!!
φιλιά πολλά πολλά!!!!!

matriga είπε...

Έμπαινε Αγγελική μου!! Καλά τα λες... που μας φράζουν τις παραλίες και μας παρακολουθούν συνεχώς με τις κάμερες...
Μπράβο σου θαραλλέα κολυμβήτρια! Εγώ είμαι κότα και δείλιασα. Πως ήταν το νερό;
Φιλάκια

dreamer-angel είπε...

Φούλη μου δεν παραπονιέμαι!Καλά ήταν, επεισοδιακά!Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!

John Begood μπραχαμιώτες παιδί μου, περίμενες καλό;;;;Χα χα χα Φιλιά πολλά και να χαμογελάς!

monahikoslikos
Παντα με τον καλό του λόγο αυτός ο λυκάνθρωπος!Χα χα χα Καλή εβδομάδα λύκε.Χάθηκες!
Μη γελάς καθόλου, εδώ πήγα για καφέ στα Χανιά και γύρισα σε μια μέρα...είμαι τρελή λέμε!

Athos Georgiou χα χα χα κι εγώ σ αγαπάω βρε!Χα χα χα

CON technologies σ ευχαριστώ!Ναι δεν λέω, ειδικά αμα ρίξω και τα παπάκια μου μέσα μούρλια είναι και η μπανιέρα μου!Χα χα χα Φιλιά

Οσιρι χα χα χα είσαι μεγάλος ρουφιάνος χα χα χα...
Αλλά εγώ για να τους τη σπάσω πήγα και σήμερα!Αμεεεεεε
Εντάξει τα στρουμφάκια λείπανε αλλά μ έπιασε βροχή &%&%&*6
Ρε παιδιά μήπως πήρε εκεί πουθενά το μάτι σας τον Μητσοτάκη;;;;Δεν μπορεί, θα πέρασε!Χα χα χα χα Φιλιά πειρατάκομ

THE LONELY SKIPPER αμαν κι εσύ!!!Δεν τα λες νωρίτερα να φυλάγομαι!!!Την επόμενη θα πάω με φλόμπερ!!!Χα χα χα φιλιά γείτοναααα

Μεταλλαγμένε ζήλια ζήλια πριν λίγο γύρισα!!!Χα χα χα Φιλιά πολλά καλέ μου!Και μη φανταστείς ότι τους έκανα εγώ εντύπωση!Μάλλον το αμάξι μου έφταιγε!

Πέτσες μπαααα δεν νομίζω!υποθέτω πως το αμάξι μου φταίει που τραβάει τα βλέμματα!!!Οσο γι αυτό που λες δεν έχεις κι άδικο!Παλιότερα με σταματήσανε με μηχανάκι γιατί φόραγα μπουφαν- τζιν και κράνος και με περάσανε για άντρα!Μόλλις έβγαλα το κράνος άλλαξαν αμέσως συμπεριφορά!!!Οχι ότι δεν έχω φάει κλήσεις με το αμάξι όμως!!!Κάνω συλλογή!!!Χα χα χα

orsalia μου καλώς σε!Χαθηκες!
Ναι καλά ήταν, απλά περιμενα να ναι όλα πιο χαλαρά!Φιλιά πολλά

matriga μου σ ευχαριστώ πολύ!Χα χα χα κρύο ήταν μπρρρρρ αλλά σήμερα ξαναπήγα!Αν και φύσαγε ήταν καλύτερα σήμερα κι ο ήλιος εκαιγε!Φιλιά πολλά

ikor είπε...

Μήπως είχαν κανένα laptop μαζί και έψαχναν το ΑΦΜ σου;; Ή μήπως διάβασαν το blog σου και σε θεωρούσαν ύποπτη;;

Καλή βδομάδα dreamer-angel!

aa είπε...

Κάνε και συ τη Στρουμφίτα να σε αφήσουν ήσυχη...:)

Φιλιά

dreamer-angel είπε...

ikor καλώς σε!!!Χα χα χα λες;;;
Καλή εβδομάδα και σ εσένα σύντεκνε!

aa μήπως να κάνω τον Δρακουμέλ που μου πάει κιόλας;Χα χα χα
Φιλιά πολλά

El Corazon είπε...

Αχ Καβουρι ..τι μου θυμισες τωρα...
Γκαντεμο μέρος μη ξαναπάς :p
Τα στρουμφακια δεν εχουν τι να κανουν πουλακι μου ..μπορει να
επεσε κ συρμα απο τον πρωτο που σε σταματησε..χαχαχα η φαντασια μου δεν εχει ορια :p
Μη πτοεισαι !!
Απλα μην ξαναπας εκει :p

El Corazon είπε...

Αχ Καβουρι ..τι μου θυμισες τωρα...
Γκαντεμο μέρος μη ξαναπάς :p
Τα στρουμφακια δεν εχουν τι να κανουν πουλακι μου ..μπορει να
επεσε κ συρμα απο τον πρωτο που σε σταματησε..χαχαχα η φαντασια μου δεν εχει ορια :p
Μη πτοεισαι !!
Απλα μην ξαναπας εκει :p

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα
Κι όμως ξαναπήγα!
Φιλιά πολλά

Dorothea είπε...

χαχαχαχαχα να δουμε τι δολοφονικα μπρατσακια κουβαλουσες για να σε κυνηγα η αστυνομια απο στερια και αερα... δεν μπορει πρεπει να εισαι υποπτη! :))

dreamer-angel είπε...

Είναι να μη σου τύχει!Χα χα χα
Σ ευχαριστώ που πέρασες!Φιλιά πολλά