12.5.09

'Ανθρωποι...

... φορτωμένοι τα λάφυρα της νίκης τους, τ απομεινάρια της ήττας τους, τα πολύτιμα πετράδια της ευτυχίας τους, τις νυχιές από τα σημάδια του πόνου τους!
'Ανθρωποι που πάντα βιάζονται. Πάντα κάτι έχουν να κάνουν, πιο σημαντικό.
Και κυλάει ο χρόνος...
Φτάνουν ως το τέλος τους, κρατώντας μέσα στην ψυχή τους ένα βουλωμένο γράμμα!
Τα βότσαλα της θάλασσας είναι τ' ανείπωτα μυστικά των ανθρώπων. 'Αλλα γιαλιστερά και πολύχρωμα, σαν πολύτιμες πέτρες, άλλα στρογγυλά και λεία, άλλα θαμπά και άχρωμα, και άλλα αιχμηρά σαν λάμες μαχαιριών...
A.Παπαδάκη


'Αλλοι σπεύδουν να την προσπεράσουν και βγαίνοντας μπροστά της, κοιτάζουν με αγωνία πίσω τους αν τους ακολουθεί.
Αλλοι πάλι, αργοπορώντας, την αφήνουν να περάσει και μετά τρέχουν να την προλάβουν λαχανιάζοντας.
Πολλοί την αγνούν, κάνουν σαν να μη την υπολογίζουν και περνούν από δίπλα της σφυρίζοντας αδιάφορα.
Υπάρχουν μερικοί, που, βλέποντας την σαν καθαρόαιμο άτι, την καβαλάνε, σαν καλοί αναβάτες, προσαρμόζονται στο ρυθμό της και την οδηγούν εκεί που θέλουν...
Ζωή είν' αυτή.
Σ.Πετρακίδης

16 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Ζωή είν'αυτή..
έτσι κλείνουμε κι έτσι ανοίγουμε.. τις ψυχές..

ζωή είν'αυτή..
κι άλλος τρέχει ξωπίσω να προλάβει..
άλλος φοβάται τα καθαρόαιμα άτια..

άλλος καβαλάει για λίγο το άτι και πέφτει, άλλος καθώς λές, προσαρμόζεται, στον καλπασμό και τρέχει..

ζωή είν'αυτή..

πολύ ωραίο το βίντεο..
κάτι μου θυμίζει..

χαιρετώ σε..

bagie είπε...

Η ζωη ειναι αυτη που ζουμε και ας μην θεςλουμε να το παραδεχτουμε.Ζησε το σημερα το αυριο δεν υπαρχει,ειναι του Θεου.Η μοιρα μας ειναι στα δικα μας χερια και μπωρει να αλλλαξει αρκει να το επιχειρησουμε να βγουμε απο το σκοταδι και να κοιταμε μπροστα απο τον ηλιο.Οχι με ισκιους και σε πρεπει που σου χαραξαν καπιοι αλλοι.Χαμογελα η ζωη εχει το χρωμα που της δινεις..

monahikoslikos είπε...

Πολύ μεγάλες αλήθειες μέσα σε πολύ μικρά κείμενα ή ως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι "το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν" αρκεί βέβαια να έχεις κάτι να πεις.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εγώ δεν εχω κάτι να πω.....
Απλά έτσι είναι η ζωή!!!!!!

THE LONELY SKIPPER είπε...

βαρεθηκα να κανω συνεχεια νεες
διαπυστωσεις ,μηπως τελικα ο
εξαερφος ο γιωργης μονος σε ερημονησι στο μεσο του αιγαιου
μου ελεγε πριν λιγο καιρο ασε
ολους τους παλαρους να τρεχου
εμεις στο εικομας κοσμο μονοι με την προαμας

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα Αγγέλα μου,είσαι καλά;
Life is life,just live!!
Kisses!!!

Athos Georgiou είπε...

Σαν μια γυναίκα που ξέρω, η ζωή...Της κάνω καμάκι, δέν ανταποκρίνεται. Της ζητάω να βγούμε και δέχεται. Αλλά ούτε το χέρι της δεν με αφήνει να αγγίξω. Νιώθω Λες και κατακτώντας αυτή, κατακτάω την ίδια τη ζωή. Και ας έχω την ζωή να μου δίνει μπουνιές ταυτοχρόνως...Δύσκολο πράγμα. Αλλα πιο ωραία είναι να ζείς έτσι παρα κρυμμένος σ'ένα κουτί...

keep it going :)

Osiris είπε...

Εγώ θα συμπλήρωνα, ότι είναι και μερικοί, που την βλέπουν σαν τεράστιο πλοίο πειρατικό, με μαύρα πανιά και ζωσμένο κανόνια, που όταν αυτό πέφτει στην φουρτούνα, αυτοί προτιμούν να βρίσκονται με τα χέρια ανοιχτά στο ψηλότερο κατάρτι και να βλέπουν τον Θεό ο οποίος έχει τρία κεφάλια, ένα Λιονταριού, ένα Φιδιού και ένα Αετού, να τους κλείνει το μάτι.

Τότε αυτοί σηκώνουν ψηλά το σπαθί τους στον ουρανό και η καταιγίδα σταματάει μονομιάς.

Βέβαια, γι΄αυτούς, δεν θα μιλήσει ποτέ κανείς και γι'αυτό δεν θα το βρεις πουθενά, αυτό γραμμένο.

Μπορεί άλλωστε και να μην είναι αλήθεια.
Μπορεί να είναι μόνο ένας μύθος.

;)

Osiris είπε...

Ωραίο και το καράβι.
Και φυσικά, είναι λευκό!!!

Έτσι είναι...
Λευκά πανιά έχουν οι Άγγελοι.

;)

dreamer-angel είπε...

Βιάζομαι και δεν έχω χρόνο να σας απαντήσω!!!Ευχαριστώ για τα σχόλια όλους!Πολλά φιλιά!Νάντια είμαι μια χαρά!!!Σ ευχαριστώωωωωω

osiri δεν μ αρεσει η εικόνα αυτή!
Μου φαίνεται μικρό γμτ

Εφυγααααααααααααααααααα

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Υπάρχουν άνθρωποι που «την» ομορφαίνουν για άλλους…. Ένας απ’ αυτούς είσαι εσύ Αγγελάκι μου … Φιλιά !!

dreamer-angel είπε...

Να μαι πάλιιι....
osiri νομίζω πως αυτή η φωτό είναι καλύτερη ε;;;;

Μεταλλαγμένε μου, μην ορκίζεσαι!
Καμιά φορά τα φαινόμενα απατούν χα χα χα
Φιλιά πολλά

Osiris είπε...

Μια χαρά είναι Angel.
Τέντωσε λίγο παραπάνω τα σχοινιά, για να πηγαίνει πιο γρήγορα. ;)

Ανώνυμος είπε...

ok χα χα χα

Osiris είπε...

Τώρα μάλιστα!!!

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΒΙ!!!

WOW!!!

;)

dreamer-angel είπε...

Είδες;;;Αυτό είναι καράβι!Το άλλο δεν μου ταίριαζε κι ας είχε λευκά πανιά!!!Φιλιά πολλάααααααααααα