8.5.09

Αφιερώσεις και άλλα...

Κάτι συμβαίνει τελευταία στην blogοσφαιρα!!!Τα συναισθήματά μου ανάμικτα μιας και πέρα απ τα αφιερώματα και τις φιλίες, έχουμε και αποχωρήσεις!!!Οριστικές ή μη δεν το γνωρίζω αλλά ο Στέλιος και η Νάντια μας χαιρετήσανε και φύγανε! Τους εύχομαι από καρδιάς να είναι καλά, ότι κι αν κάνουν και να χαμογελάνε πάντα!!!

Θα συνεχίσω με κάτι που έχω στο μυαλό μου εδώ και πολύ καιρό!
Αφορμή στάθηκαν οι αφιερώσεις του Ευρύνοου, της Λευκής, της Matrigas αλλά και κάποια δικά σας σχόλια!!!Δεν θα αρχίσω πάλι τα ευχαριστώ κλπ κλπ αυτά τα γράφουμε συνέχεια!Εχω ξεχωρίσει κατά καιρούς όμως κάποιους εδώ μέσα, που τους θεωρώ φίλους και θέλω να σας τους παρουσιάσω έναν έναν...
Η έκπληξη είναι ότι όσα θα διαβάσετε είναι δικά τους λόγια ή σχόλια που με άγγιξαν και θέλω να μοιραστώ μαζί σας!(Η σειρά είναι τυχαία)
Matriga (shell land)
Νιώθω ότι το μυαλό μου τρέχει δέκα φορές πιο γρήγορα από τη ζωή μου, αλλά ταυτόχρονα συνειδητοποιώ ότι έχω ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μου μέχρι να αντικρίσω τη Γη της Επαγγελίας! Πάντως, όσο γρήγορα και να μιλήσω – που το συνηθίζω - όσα όνειρα κι αν ονειρευτώ, αυτό που προσδοκώ δεν θα έρθει πιο γρήγορα…
El Corazon
Αυτοί που αρπάζουν,δε χορταίνουν. Καλπάζουν την ψυχή σου σε καίνε σε ρημάζουν.. Οσο τους ποτίζεις τόσο διψουν..Η πηγη μου στέρεψε!
Pandora
Είμαι ένας καθρέφτης που κάποιος ιδιόρρυθμος κρέμασε στο κενό για να το διακοσμήσει.Παρακαλώ πολύ μην προκαλείτε άσκοπες δονήσεις.
Δεν είναι που χάνω πότε-πότε την ισορροπία μου.
Είναι που φοβάμαι μήπως ξυπνήσει η ρωγμή που κουβαλώ πάνω μου και με θρυμματίσει.
Amanda
Απόψε είμαι εδώ. Όπως κάθε βράδυ άλλωστε. Το να είμαι "μακριά" μου έχει δώσει πολλά και διαφορετικά συναισθήματα. Τις Κυριακές όμως....είναι σίγουρα η μέρα της μελαγχολίας. Την προηγούμενη ήμουν στα "ντάουν" μου. Το απέδωσα στην βροχή και τη συννεφιά. Την πρό-προηγούμενη στην κούραση από τη δουλειά.... Αυτή? Την επόμενη?
Mάτα (Μπορμπότσαλο)
Οταν εκείνα που σε διώχνουν είναι δυνατότερα από εκείνα που θέλουν να σε κρατήσουν, όταν εκεί μακρυά που είσαι γαληνεύεις με την θύμηση των αγαπημένων αλλά πονάς περισσότερο με την σκέψη όλων αυτών που σε πλήγωσαν, τότε βαθιά μέσα σου το ξέρεις...
Είσαι εκεί που θέλεις, ξεκουράσου...
Φουλη
Στη φουρτουνιασμένη θάλασσα, ένα πανέμορφο καράβι, έχει βάλει πλώρη για μακρινά ταξίδια.Όσο κύμα και αν έχει αυτό ούτε κουνάει ούτε παρεκκλίνει από την πορεία του.
Πηγαίνει αγέρωχο ίσια μπροστά!!!!!!!!Καλό βράδυ,ταξιδιάρικο καράβι!!!!!!!!
Miranda
Εχει μοναξια διπλα στο ονειρο ματια μου..
Εχει σιωπη, εχει σκοταδι, εχει ησυχια.
Μαλλον γι αυτο το λενε ονειρο κ οχι πραγματικοτητα.
...και πάμε στους άντρες τώρα!

xepetsa
Πότε δε με καταλαβαίνεις , αν είμαι στεναχωρημένος...Το αντίθετο με το όταν είμαι νευριασμένος....
Blackangel
Όταν είμαι στις "καλές" μου, θυμάμαι τον Guevara: «να είστε ρεαλιστές, να επιζητείτε το αδύνατο».Όταν είμαι στις "κακές" μου, θυμάμαι τον Καζαντζάκη: «δε φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, είμαι λεύτερος».
Τάσος (Ματωμένες πύλες)
Αργά, Π Ο Τ Έ να μη δεχτείς να ξεστομίσεις πως είναι τάχα για να ζήσεις !
Κι ότι βγει...Ίσως μετά, κάποια φορά,να μου θυμίσεις αυτό που τώρα σου λέω σαν προσταγή.

Paraouros
Aξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο;
Μοναχικός λύκος
Το αύριο μπορεί να περιμένει
το αύριο μπορεί να μην έρθει ποτέ
μα ποιος νοιάζεται τώρα για το αύριο…
Σκρουτζάκος
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ.ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ.
homemade
...και εκεί που είσαι στο απόλυτο χάος....από την αποκάλυψη των γεγονότων,εκεί που δεν ξέρεις που να πάς και τι να κάνεις εκεί που προσπαθείς να μαζέψεις τα κομάτια
νά ξαφνικά το αστέρι...ο φύλακας άγγελος σου αυτή που με μιάς σε παίρνει από τα χέρια και σε οδηγεί πάλι ψηλά......εκεί που ανήκεις....
vassilis online
Kλείστε τα μάτια, ανοίξτε την καρδιά σας ...
lonely skipper
θελω να βγαλω την καρδια διχως καρδια να μενω Μηε καλο Μηε κακο να μην καταλαβαινωOSIRIS
Ναι! ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΝΗΤΑ
Όλα των ανθρώπων είναι θνητά. Όπως και οι ίδιοι.
Και τα λόγια και η αγάπη (των ανθρώπων βέβαια) καθώς και άλλα πολλά.
Το μόνο που μένει, είναι αυτό που ΕΙΝΑΙ.
Αυτό μένει στο τέλος.
Αυτό που ΕΙΝΑΙ, είναι το μόνο που δεν είναι ψεύτικο και θνητό...
aa
Το φιλί μάς συνδέει και μας προδίδει. Είναι φίλος και εχθρός. Άρση και θέση. Ανάσα και υποταγή. Πρόκληση και πρόσκληση. Ανάκληση και ανάμνηση. Προσδοκώμενο και αόριστη επανάληψη στο παρόν και στο μέλλον. Μεταφυσικός υπερβατισμός. Προστυχιά και τυχοδιωκτισμός. Άδης και προσευχή. Παράνοια και γλύκα. Αναλφάβητος εγωισμός.
Παπαουρολόγος
Κανείς δεν είναι κακός από μόνος του. Φανταστείτε έναν άνθρωπο πάνω στην γη μας, ολομόναχο, δίχως άλλους του είδους του. Μπορεί ποτέ ένας τέτοιος να είναι... κακός;
Φάνης Ξημεράκης
Ιντα να πω εδά...
Μακάρι να γινότανε
μονάχα σ' ένα στίχο,
αυτά που πρέπει σου να πω
κι όλα να τα πετύχω
Μεταλλαγμένος
Υπάρχει η ζωή … και πρέπει να τη ζούμε κάθε μέρα και κάθε στιγμή … Η ζωή είναι το παρόν. Δεν είναι μόνο αυτή που θα έρθει. Δεν είναι μόνο αυτή που ζήσαμε κάποτε. Πόση ζωή χάνουμε σχεδιάζοντας το μέλλον επειδή πιστεύουμε ότι είναι αδύνατον να βρούμε ευτυχία στην καθημερινότητα μας ;; Πόσες φορές χανόμαστε αναπολώντας το παρελθόν .. επειδή δεν μας είναι εφικτό να ζήσουμε σήμερα; Και όμως .. η ζωή είναι τώρα .. είναι η κάθε στιγμή που περνάει … Η ζωή είναι για να τη ζούμε πάντα… χωρίς αναβολές!
Ευρύνοος
Πόσες φορές δεν γινόμαστε ξανά παιδιά..
εγώ ένα από αυτά... εσείς;
Κάποιοι μένουν πάντα παιδιά... οι άλλοι τους βλέπουν και κοροιδεύουν...
γίνονται απο κείνα τα παλιόπαιδα που μας κορόιδευαν μικρά...κάποιοι όμως βλέπουν και ζηλεύουν...που δέν μπορούν να γίνουν "παιδιά"...και απλά θαυμάζουν...
απλά ακούνε τις ιστορίες που δεν τους είπαν σαν παιδιά.. και μένουν με την απορία, κείνοι που λένε τούτες τις ιστορίες είναι παιδιά στην ψυχή, ή είναι γέροντες που λένε ιστορίες γύρω απο το τζάκι, ή την φωτιά σε μιά παραλία, ανάλογα με την εποχή..
the storytellers όπως λέγονται...

Αυτό ήταν!Ελπίζω να μην ξέχασα κανέναν...
Για να μην παρεξηγηθώ για άλλη μια φορά, θέλω να πω πως αναφέρθηκα μόνο σε bloggers.
kisses

31 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τσουπ ναμαι......
Τι να πω τώρα; σευχαριστώ, για τα ωραία λόγια σου να είσαι πάντα καλά.
Καλό βράδυ αγγελάκι μου....

Vassilis είπε...

Dreamer Angel,
χάρηκα που με συμπεριέλαβες στον κατάλογο των blogoφίλων σου.
Η αναγνώριση είναι πολύ σημαντική και όπως είχα ακούσει μια φορά σε ένα σεμινάριο, για αυτήν τα παιδιά κλαίνε και οι άντρες πεθαίνουν.
Σ'ευχαριστώ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΡΟ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ.ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

AETOS είπε...

Βρε συ, τρελλοκρητικιά, με συγκίνησες.. Να είσαι καλά..

Ευρύνοος είπε...

Ενας απλός storyteller είμαι εγώ..

δέν προσμένω εύσημα..
δέν προσμένω δάφνινο στεφάνι..

μα κάτι ανεκτίμητο..

η φιλία..

Miranda είπε...

Γλυκο μ Dreamerακι, να σαι καλα :))

Μ'αρεσει σε ολα τα θεματακια σου που βαζεις κ απο μια ομορφη φωτογραφια :)

Προσεχε ε!

El Corazon είπε...

Κοριτσάκι μου γλυκό..
εισαι απο α μοναδικα ατομα
που ξεχωρισω..εδω μεσα χωρις
να θελω να προσβάλω κανεναν..
Με αγιζουν οσα γραφεις κ μου θυμιζουν αρκετες φορες τον εαυτο μου..
Σε ευχαριστω πολυ!!
Καλο μεσημερακι τα φιλιά μου

Μάτα είπε...

Σε νοιώθω πάντα κοντά μου φιλενάδα!
Πολλά φιλάκια και νάσαι καλά!

homemade είπε...

Αγγελικούλα ζάχαρη αγγελικούλα μέλι.....νάσαι καλά είναι τύχη και τιμή μου που μου επιτρέπεις και συνομιλείς μαζί μου...σε ευχαριστώ μου δίνεις δύναμη και κουράγιο...
είσαι μια υπέροχη αγελική....

νάσαι καλά.....

Osiris είπε...

Νόμιζες ότι θα την γλύτωνες, ε;
Μπούχαχαχα
Χάχαχαχα

Ρωτάς γιατί γελάω, ε;

Θα σου εξηγήσω...

Να...

Κάποιον ξέχασες να βάλεις ανάμεσα σ'αυτά που σου άρεσαν.

Δεν πειράζει όμως...

ΤΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΕΓΩ

Άκου τα λόγια του:


"Είμαι εδώ και συνεχίζω να ονειρεύομαι και χαίρομαι που κάνουμε παρέα! Αφιερωμένο λοιπόν αυτό το blog σε όσους ταξιδεύουν σε θάλασσες με καράβι τα όνειρά τους!!!Εγώ ψάχνω τον δικό μου ωκεανό!!!"

ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΑΡΤΙΑ

Και θέλω να μου κάνεις μια χάρη...
Αυτόν, να μην ντρέπεσαι να τον βάζεις πρώτο.
Είναι ο μόνος που έχεις.
Και να τον αγαπάς.
Και να τον προσέχεις.

Ξέρω, βέβαια...
θα μου πεις ότι είναι στο Header.
Δεν είναι το ίδιο, όμως.
Εκεί τον θέλω εγώ.

ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ

Μ'ακούς ρε; ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!

Άντε...

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...>>>


ΥΓ1:Ο player μ'έστειλε ;)
ΥΓ2:ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ.
ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ.
ΣΚΟΡΠΑΝΕ.
ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
Μόνο που,το ξέρω...

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΟΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟ BLOG ;)

........>>>

Athos Georgiou είπε...

Ευχαριστώ για την καλησπέρα. Έστω κι αν δέν λέω γειά όταν περνώ απ΄τα λημέρια σου, συχνά περνώ. Να'ρχεσαι πιό συχνα, μοναχικά είναι κάποτε εδώ στην ξενιτιά.

aa είπε...

Υποκλίνομαι.


Μεγάλο φιλί.

Υ.Γ. Να γιατί αξίζει οι άνθρωποι να μιλούν.

dreamer-angel είπε...

Είναι δύσκολο να απαντήσω σε κάθε έναν ξεχωριστά!!!Νομίζω πως καταλάβατε τα αισθήματά μου για εσάς μέσα από την ανάρτηση αυτή!
Να είσαστε όλοι καλά και να χαμογελάτε!Τα φιλιά μου σε όλους!!!

Αthos Georgiou συγνώμη που δεν αναφέρθηκα σ εσένα στη συγκεκριμένη λίστα μιας και είσαι νέος στα λημέρια τα δικά μου!!!Θα περνάω συχνότερα!Υπόσχεση!!!
Φιλιά πολλά

AETOS είπε...

Φίλη μου, ένα σου λέω : Είναι τυχεροί εκεινοι στους οποίους μοιράζεσαι.. Να είσαι καλά..

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Σ΄ ευχαριστώ και εύχομαι
έτσι να συνεχίσεις
ότι θελήσεις στη ζωή
μακάρι ν΄αποχτήσεις.


Είσαι στο γράψιμο καλή
γράφεις και μαντινάδες
ε ας ετοιμαζόμαστε
να κάμωμε καντάδες.

monahikoslikos είπε...

τα αισθήματα είναι αμοιβαία αλλά δεν λέω περισσότερα γιατί μας ακούνε...
Τα υπόλοιπα από κοντά...
Φιλιά και αγκαλιές.

matriga είπε...

Αγγελική μου, σ' ευχαριστούμε για τα τόσα ωραία λόγια σου και τον πολύ όμορφο τρόπο που μας παρουσιάζεις.
Τιμή μου μεγάλη που είμαι και γω στη λίστα και πίστεψέ με, νιώθω πολύ μικρή για να το αξίζω... Χαίρομαι που μας ξεναγείς στα τόσα ωραία λόγια και σκέψεις των φίλων σου bloggers. Kάποιοι μου είναι άγνωστοι και θα τους επισκεφτώ σύντομα. Λυπάμαι για τις αποχωρήσεις που έχουμε, μα χαίρομαι για την ωραία παρέα που διαμορφώνεται εδώ σιγά σιγά. Το "παιχνίδι" σου αυτό με τις αφιερώσεις είναι ότι καλύτερο έχω δει τόσο καιρό! Ότι "πιάνεις στα χέρια σου" το κάνεις χρυσάφι. Πραγματικά με συγκίνησες πολύ. Αξίζεις το καλύτερο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ

Φιλιά πολλά
και τα σέβη μου για όλους που ανέφερες
Matriga

Υ.Γ. ...και δεν είναι γλύψιμο! ;)

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον angel δεν συμφωνούν όλοι με την άποψή σου περί φιλίας εεε;;;
Χα χα χα χα
Πού είναι οι υπόλοιποι ο έ ο;

Πέτσες © είπε...

Εγω δε θυμάμαι που την έχω γράψει αυτή τη φράση, αλλά την έχω πεί σίγουρα γιατι έτσι είναι...
Πάντως διαβάζοντας και των άλλων τα κειμενάκια, βγάζουμε ένα πολύ καλό ποίημα...Όλα αυτά που γραφτήκανε είναι τέρμα ποιητικά και με πολύ νόημα όλα ....
Ίσως ένας καλός μουσικός να μπορούσε να το κάνει και τραγούδι...!!!!ιδέα!

Τέσπα όπως λέει και τονίζει ο φίλος μολέμου : ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!

dreamer-angel είπε...

Συνεχίζω με πολλά φιλιά σε όλους και ένα μεγάλο ευχαριστώ!

Οσο για σένα ανώνυμε αν δεν έχεις τίποτα καλό να πεις καλύτερα να σωπάσεις (ή να πάρεις ένα magnum όπως λέει και ο φίλος μου Ευρύνοος)
kisses

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Γύρισα κατάκοπος από την δουλειά, έριξα κάτι στο στομάχι μου και είπα, πριν συρθώ μέχρι το κρεβάτι μου να ρίξω μια ματιά στην αλληλογραφία. Είδα μια πρόσκληση, γραμμένη με παραπονάκια τόσο γλυκά, τόσο τρυφερά και συνάμα τόσο δικαιολογημένα, που λύγισα...

Ναι, είναι λυπηρό (για εμάς μόνο, ελπίζω) να σταματούν το blogging κάποιοι συνοδοιπόροι. Αλλά εξίσου αισιόδοξο φαίνεται το να συνεχίζουν οι υπόλοιποι. Με πολλούς δεν συμφωνώ (κάποιοι ασφαλώς δεν συμφωνούν με εμένα) -μα αυτό τελικά είναι που έχει την ξεχωριστή αξία: ο πλουραλισμός της άποψης και η ελευθερία της έκφρασης.

Και, τουλάχιστον αυτά τα δύο, η dreamer-angel ξέρει πολύ καλά να τα φιλοξενεί στο μπλογκόσπιτό της.

Τιμή μας κυρία μου! Τα πιο γλυκά, γλυκά, γλυκά φιλιά μου και τις καληνύχτες μου.

pandora είπε...

Ακούς, καταλαβαίνεις, εισχωρείς στην ψυχή μας. Δεν σ΄έχω δει ποτέ. Νιώθω πως έχω μια φίλη καρδιάς.
Σ΄ευχαριστώ!
Είσαι ένας άγγελος.

dreamer-angel είπε...

Η τιμή είναι δική μου καλέ μου φίλε Πάνο!
υ.γ Ναι όταν χάνεσαι θα παραπονιέμαι και θα γκρινιάζω...

Πανδώρα μου σ ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!

Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να χουμε!!!

Λευκή είπε...

Χμμμ... ελπίζω να τέλειωσαν όλοι!!!
Ήθελα να έρθω τελευταία, όχι για να κάνω αίσθηση, αλλά για να πω πως συμφωνώ με όόόόόόόόλους!!!!!
Κι εγώ δεν σε έχω δει, μπορεί και να μην γίνει ποτέ, αλλά έχω αυτή την αίσθηση πως "με πιάνεις"! Κι εγώ "σε πιάνω"....
Να είσαι πάντα καλά, να είσαι όσο πιο ευτυχισμένη και όσο πιο "επαναστάτρια" μπορείς! Αυτά στα εύχομαι με όλη μου την καρδιά Αγγέλα μου...
Εύχομαι κάποια στιγμή να έρθω κι εγώ στο μαγαζί σου να γνωριστούμε από κοντά(αυτό δενε ίανι υπόσχεση, είναι ΔΗΛΩΣΗ), κι ας με κυνηγάς με τις βελόνες...

Φιλιά :))

Λευκή είπε...

*είναι.

(γαμώ την βιασύνη μου γαμώ)

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα ωραία, "πιανόμαστε"!!!Χα χα χα
Δυστυχώς ατύχησες, δεν είσαι η τελευταία!!!Χο χο λέιπουν δύο τρεις ακόμα!!!Φιλιά πολλά... κάποτε θα βρεθούμε και θα πιαστούμε χα χα χα

Λευκή είπε...

Γμτ,
πάλι δεν μέτρησα καλά!
:P

CON technologies είπε...

Απλοί, καθημερινοί άνθρωποι με μεγάλη σοφία.
Μην ψάχνεται μακριά η σοφία είναι μέσα μας, αρκεί να την εφαρμόζουμε που και που.

dreamer-angel είπε...

Σωστά!Τα φιλιά μου

Blackangel είπε...

Λίγο ακόμα και θα πόσταρα του χρόνου.

Σε ευχαριστώ γιατί παράθεσες ίσως την πιο αντιπροσωπευτική παράγραφο του Μαύρου Άγγελου.

:-)

Να είσαι καλά Αγγελάκι. ;-)

Υ.Γ. Από που είναι αυτή η μουσική που ακούω?

dreamer-angel είπε...

Golden melody - A time for us
Δες και το βιντεάκι εδώ, είναι πανέμορφο!
http://www.youtube.com/watch?v=9n49-W3cX8g&feature=PlayList&p=1787BBA9F57421CB&index=18

Να σαι καλά άγγελε!Φιλιά πολλά