7.5.09

Χωρίς παρεξήγηση

Επιθυμώ πραγματικά να μην παίρνετε τα λόγια μου σαν να σας μεταδίδουν κάποιες πληροφορίες. Εγώ δεν σας διδάσκω τίποτα. Δεν έχω κανένα μήνυμα... Γράφω όσα με αγγίζουν, με πονάνε, με συγκινούν, με αναστατώνουν... Εγώ δεν έχω τίποτα να σας πω, αλλά έχω πολλά να μοιραστώ μαζί σας.
...Λυτρώθηκες από τη λύτρωση, ετούτος είναι ο πιο αψηλός άθλος του ανθρώπου, τέλεψε η θητεία σου στην ελπίδα και στο φόβο, έσκυψες στην άβυσσο κι είδες αναποδογυρισμένο το είδωλο του κόσμου και δεν τρόμαξες . Σκύψαμε μαζί στην άβυσσο, σύντροφε ακριβέ και δεν τρομάξαμε. Θυμάσαι ;
Νίκος Καζαντζάκης
: Αναφορά στον Γκρέκο

Συμβαίνουν πολλά τελευταία γύρω μου...Αυτός ο κόσμος είναι προβληματικός και σάπιος...Δεν μπορώ να λύσω όλα τα προβλήματα του κόσμου, μπορώ όμως να σταματήσω να δημιουργώ περισσότερα.

15 σχόλια:

matriga είπε...

Αγγελική μου, τι έγινε; Ποιος από όλους μας σε παραξήγησε; Σίγουρα δεν είμαι εγώ πάντως ;)
Σ' ευχαριστώ πολύ για όσα μοιράζεσαι μαζί μας και σου είμαι ευγνώμων για τη φιλία σου. Mείνε κοντά μας όπως είσαι γλυκιά μου...
Φιλάκια πολλά πολλά!!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα Αγγέλα μου,τί τρέχει;
Παρεξηγήθηκε κανείς;
Ξέρεις υπάρχιε κάποιο τραγούδι που λέει σ'όποιον αρέσουμε...
Άστους να λενε και προχώρα όπως νομίζεις και όπως αγαπάς.
Καλό απόγευμα.

Λευκή είπε...

Πέστα κοριτσάρα μου!!!!!
Πέστα....

Osiris7 είπε...

Μικροί άνθρωποι, μικρά λόγια, μικρές πράξεις.
Παρακάτω Angel.
Προχώρα παρακάτω.
Μην στέκεσαι πουθενά.
Άν σταΘείς και κοιτάξεις θα γίνεις "στήλη άλατος".

Καλό απόγευμα Angel.

;)

Ευρύνοος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=9KguKieqH90

αυτό μονάχα..

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Τα λόγια σου είναι βάλσαμο
λαφρώνουν την καρδιά σου
χαίρεσαι να μοιράζεσαι
τα συναισθήματα σου.

Είναι πολύ σημαντικό
ν΄ανοίγεις την καρδιά σου
του αλλουνού τα "βάσανα"
να γίνονται δικά σου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΣΤΕΝΟΧΩΡΕΣΕ;ΑΣΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ.ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αγγελική μου μη δίνεις σημασία στους
κακόβουλους,μοχθηρούς ανθρώπους.
Αν δεν τους αρέσει, τα κουβαδάκια τους και σε άλλη παραλία......
Μεγάαααααλο φιλί

dreamer-angel είπε...

Matriga Nantia και Λευκή μάλλον θα φταίει η νέα πανσέληνος!!!τι να πω;;;Θα περάσει

osiris προχωράμε!!!Φύγαμεεεεε

Ευρύνοε...
Βρε τι λείπει;Τι λείπει...χα χα χα

Φάνη μου, σκρουτζάκο, Φούλη να είστε καλά!!!Σας ευχαριστώ πολύ!!!

Φιλιά σε όλους
Προχωράμεεεεεεεεεεεεεε

So far away ..... είπε...

Κοίτα να λες εσύ αυτο που νιώθεις και γουστάρεις και άσε τους άλλους να . . . . Κουρεύονται !

Στη τελική γι ΄αυτο το λόγο δεν δημιούργησες το blog ;

Καλό σου βράδυ κοριτσάρα !

Ανώνυμος είπε...

So far away καλώς σε!!!
Βρε ναι, εγώ τα λέω αλλά έλα που οι υπόλοιποι δεν τα λένε μπροστά μου!!!Μακάρι να τα λεγαν...
Φιλιά πολλά

dreamer angel

El Corazon είπε...

Eσυ απλά να είσαι ο εαυτός σου
ειναι ότι πιο πολύτιμο..
Το σιγουροτερο βεβαια ειναι πως δε μπορουμε να ειμαστε με ολους τους ανθρωπους ιδιοι..όλο κ καποιος
θα παρεξηγηθει..
Ψηλα το κεφαλι κοριτσακι μου
Τα φιλια μου !!

dreamer-angel είπε...

Φιλιά κι από μένα φιλενάδα!!!

Εύη Καφούρου είπε...

έχεις μεγάλη εμπνευση τελευταία... η μια σου ανάρτηση καλύτερη από την αλλη.. ο κόσμος, σάπιος συμφωνώ...

dreamer-angel είπε...

Ευη μου να σαι καλά!Σ ευχαριστώ πολύ!