15.4.09

Eίναι κρίμα

... οι Έλληνες, ο λαός που έχει καταγεγραμμένα στην ιστορία του άπειρα «Πάσχα», να βρίσκονται στις μέρες μας σε μια ατέλειωτη Μεγάλη εβδομάδα, που δε λέει να οδηγήσει στο Μεγάλο Σάββατο της Ανάστασης και της Αναγέννησης.
...κι επειδή εγώ δεν μπορώ να περιμένω άλλο, τηλεφώνησα στη μάνα μου!!!Αμέ...
-Μαμά ποιός είναι ο νονός μου? Χωρίς λαμπάδα θα μείνω γαμώτο...;
-Επειδή ο πνευματικός μου πατέρας πρέπει να ναι έξυπνος, όμορφος, πλούσιος και βαθυστόχαστος μπορώ να τον διαλέξω μόνη μου;;; Για το όνομα δεν μ ενδιαφέρει αρκεί να μου φέρνει κάθε χρόνο αυγό kinder, ρούχα benneton, παπούτσια nike και μια ανοιχτή επιταγή για να πληρώσω τις βενζίνες και τα διόδια της πασχαλινής μου εξόρμησης...
Υπόσχομαι να μην τρέξω γιατί καίει πολύ μετά τις 3500 στροφές!!!Όσο για το αρνί, δεν το συζητώ θα χρειαστώ δάνειο με εξόφληση σε 12 άτοκες δόσεις ! Πατέρα βάλε κι εσύ το χέρι στην τσέπη γιατί έρχεται και η Πρωτομαγιά.....
Ξέρεις πόσο κοστίζει το στεφάνι;;;
Eεεε;;;;;

Δεν ξέρω εσείς τι λέτε, εγώ πάντως αισθάνομαι μια χαρά!!!

11 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Ανοίχτε τα τρελάδικα
να βγει ο κόσμος έξω,
την τρέλα πια των γνωστικών
δε γίνεται ν' αντέξω.

Και εγώ μια χαρά αισθάνομαι... έτοιμος να φουντάρω!

Ευρύνοος είπε...

Τρέξτε να πάρετε Πασχαλοδάνειο..
όλο και κάποια κοινωφελή ιδρύματα (τράπεζες) θα δίνουν..

εμένα ο νονός απεβίωσε κάποια χρόνια πρίν..
τώρα είμαι εγώ νονός..
μιά λαμπάδα την πάω.. αλλά ευτυχώς δέν έχει όχημα το βαφτιστήρι..

dreamer πολυέξοδη είσαι, αλλιώς θα γινόμουν νονός σου.. χαχα..
ως πνευματικός πα-τέρας νομίζω, πληρώ τους όρους..

το αρνί εστάλλει απο το τρελοχωριό, στοπ..
υπάρχει για όλους, στοπ..
κρασί δε, θάλασσες, στοπ..
εδώ Ανατολική Αττική, στοπ..
άιντε, έχω και γιορτή λέμε, στοπ..

κι εγώ καλά είμαι (?)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Μέ λένε Νάντια και είμαι καλά!!
Ήρθε η ώρα γιά χρόνια πολλά!
Χριστός ανέστη,νά πούμε στο blog,
και τον Χριστούλη,σέ ένα μπρελόκ!!

Χρόνια πολλά Καλή ανάσταση μέ υγεία
και ευτυχία Αγγέλα μου.
ΥΓ.Εμένα η νονά μου σκοτώθηκε σέ δυστύχημα το '97!!

homemade είπε...

φαίνεται από μακρυά.....
νάσαι καλά ....πολύ ωραίο
πάντως θες και δώρα αλλά και φίρμες
χμμμ...ο νονός σου χαρές που θα κάνει δεν βρίσκω να σου βάλω την διαφήμιση του jumbo...χαχα

Blackangel είπε...

Αφεντικό τώρα που είναι ΠΑΣΧΑ θα με αφήσεις λίγο λάσκα?

Καλά να περάσεις αγγελάκι.

:-)))

THE LONELY SKIPPER είπε...

απο την ΚΑΣΟ Την μικρη
σου πεμπω τις ευχες μου
και ευχομε να ειναι και σου οι εορτες
λαμπρες σαν τις εεικες μου
ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ @ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑ

Ανώνυμος είπε...

εμενα ο νονος μου πηγε να κανει μια κομπινα με κατι λεφτα αλλα ο πατερας μου τον πηρε γραμμη και απο τοτε εξαφανιστηκε..LOL!!!

αυτο πρεπει να εγινε πριν παω παιδικο σταθμο...ισως και οταν ηδη πηγαινα...δεν θυμαμαι καλα..

inkve

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ένας λόγος που δεν εχω βαπτίσει παιδί, είναι γιατί θέλω να είμαι στης υποχρεώσεις μου εντάξει,όχι σαν την δική μου νονά!!!!!
Γαυτο και το τρενάρω!!!!!!!!
Και εγω καλα ειμαι κανω κουλουρακια ακι τσουρεκια τωρα
Μααααααααααααααααααααααατς φιλί

dreamer-angel είπε...

Λύκε μου δεν είμαι μόνη έεεε;;;;
Ηδη αισθάνομαι καλύτερα!!!Χα χα χα κι ακόμα να πάρουν αυτό το ψυγείο γμτ!!!

Ευρύνοε γίνε εσύ νονός μου και θα κάνω περικοπές!!!Χα χα χα Μια χαρά είμαστε σου λέωωωωωω...

Ούτε ο δικός μου νονός ζει αλλά τι σημασία έχει;Μια χαρά σε βρίσκω και σένα!!!Χα χα χα φιλιά πολλά

Καλέ μου homemade ο νονός μου έχει πεθάνει εδώ και 25 χρόνια αλλά και που ζούσε δεν ερχόταν ποτέ!!!Ετσι γκρινιάζω πάντα μη δίνεις σημασία!Χα χα χα

Αγγελεεεεε επίσης καλέ μου, να σαι καλά και να περάσεις όμορφα!Τα φιλιά μου και να σου πωωωω Ειμαστε πρωταθλητέςςςςςςςς χα χα χα

Γείτοναααα να σαι καλάααααα και να περάσεις ακόμα καλύτερα!!!
Φιλιά πολλάααααα

inkve χα χα χα από μικρός στα βάσανα ε;;;Χα χα χα φιλιά καλέ μου!Να περάσεις σούπερ

Φούλη μουυυυυ κι εγώ τα ίδια, ούτε γάμους, ούτε κουμπαριές!!!
Εχω ένα κόλλημα μ αυτά!!!

Βλέπω πως είμαστε όλοι μια χαρά εεεε
ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑΑΑΑΑ τί ωραία!!!
Θα χω και παρέαααααα
Γιούχου

Φιλιά πολλά σε όλους

Paraouros είπε...

Ευτυχος που δεν ειμαι εγω ο νονος σου κοπελια..
Θα ηθελα δανειο μονο για τα δικα σου δωρα..
Ασυμφορη εισαι..

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα χα καλάαααα
Φιλιά βρε τρελέ!!!