26.4.09

Νέα αρχή

Η μπέσα, φίλε μου, είναι πράγμα ακριβό...
Να το θυμάσαι αυτό!
“Είναι τόσο δύσκολο το μάθημα πως το κάθε πράγμα έχει τους δικούς του ρυθμούς, τους δικούς του σκοπούς, τις δικές του ανάγκες και για όλα υπάρχει κάποιος καλός λόγος τελικά που γίνονται και είναι έτσι. Και πως, απλά, όταν κάτι δε μας πάει, πρέπει να το αποδεχόμαστε και να προχωράμε αλλάζοντας δρόμο!”. “Όχι να κοιτάς τ’ αστέρια και να λαχταράς την ώρα να βρεθείς εκεί. Όχι! Να βρεις τον τρόπο να τα κατεβάσεις εδώ κάτω”. “Τι το σκέφτεσαι το αύριο; Δεν έχει νόημα. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνει οτιδήποτε και να τα φέρει όλα τούμπα. Με το να φοβάσαι δεν κερδίζεις τίποτα. Πρέπει να τα περιμένεις όλα και να είσαι έτοιμη για όλα. Και το χειρότερο να έρθει, κάποια στιγμή θα περάσει… Έτσι είναι πάντα”.
Χονδρογιάννη
βιβλίο:
Αναπάντεχο φτερούγισμα θνητών

13 σχόλια:

aa είπε...

Δικαιολογημένη η οργή, αν το παθαίνεις πρώτη φορά. Την επόμενη ή τις επόμενες φορές-γιατί φαίνεται πως είσαι άνθρωπος δοτικός- να ξέρεις εκ των προτέρων πως, ναι, υπάρχουν δύο ειδών μαθητές: αυτοί που γράφουν από μόνοι τους και αυτοί που αντιγράφουν (μεταφορικά μιλώντας). Και τις περισσότερες φορές νικητές είναι τα λαμόγια.

Μη στενοχωριέσαι, όμως. Έμαθες.
Φιλιά

monahikoslikos είπε...

Καλά να πάθεις.
Την άλλη φορά θα προσέξεις με ποιον νταλαβερίζεσαι... έτσι δεν είναι Αγγελικούλα.

Υ.Γ Σε πεθύμησα κάποια μέρα θα περάσω για καφέ.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Μεγάλο πράγμα η αξιοπιστία,η εμπιστοσύνη,η μπέσα.
Όταν ο άλλος δέν είναι μόνο τυπικά "άντρας"βράσε όρυζα λαπά!!
Αντζελα,άν είναι γιά ξύλο,μέσα είμαι!!

Paraouros είπε...

Εχω την εντυπωση πως καταλαβα τι επαθες κοπελια..
Μια καληνυχτα ειπα να σου πω και μας εκανες κι εσυ την καρδια περιβολι..
Kαληνυχτα anyway..

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Είναι ο κόσμος μας κακός
ίσως να μας πληγώνει,
όταν τα λάθη αλλουνού
ο άλλος τα πληρώνει.

Ομως το βλέπω δύσκολα
το σκύβεις το κεφάλι
μπορεί να "πέσεις" προς στιγμής
σηκώνεσαι και πάλι.

να ΄σαι καλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άντζελα μου αυτό το ταξίδι στο
νησί ;;
Αυτό έπαθες;;;;λυπάμαι,μα μην το βάζεις κάτω, κάθε εμπόδιο για καλό,
δεν αξίζει να χαλιέσαι για τετοια ανδρείκελα που φορούν φουστάνι.
Μια αγκαλιά για να γλυκάνει ο πόνος της αχαριστίας.

dreamer-angel είπε...

aa Ναι έμαθα!!!Απλά δεν το περίμενα και νευρίασα πολύ!!!
Σ ευχαριστώ για την επίσκεψη και για το σχόλιο!Να σαι καλά!

Λύκε μου κι εγώ αυτό λέω!Καλά να πάθω!Αμα ξαναβοηθήσω άνθρωπο να με χέσεις!...
Φιλιά πολλά και πέρνα όποτε θες μεσημεράκι ξέρεις, για να τα πούμε!

Νάντια, χα χα χα ευχαριστώ για την προθυμία αλλά δεν τρέχει τίποτα καλή μου!Απλά ξενέρωσα!Φιλιά

Παράουρε σωστά κατάλαβες!
Εδωσα μάχη πάλι!!!Μην αγχώνεσαι και μη λυπάσαι!Τα κατάφερα!Τέλος καλό!!!
Φιλιά πολλά σύντεκνε, ελπίζω να σε δω σύντομα!!!Καληνύχταααααα

Φάνη μου, να σαι καλά κι εσύ!!!
Μέσα έπεσες!!!!Δεν το βαλα κάτω!
Τα κατάφερα τελικά!Φιλιά πολλά

Φούλη μου σ ευχαριστώ πολύ!!!να σαι καλά και καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

Ευρύνοος είπε...

Ω..
μην κατηγορείς ποτέ κανένα για τίποτα..
ποτέ δεν ξέρεις αν την επόμενη στιγμή δεν προδώσεις εσύ η ίδια πατρίδα και σημαία και ότι ιερό μπορεί να έχεις..

μα αν δεν προδώσεις και δεν προδωθείς, τίποτα δεν έμαθες..
δεν έμαθες πως είναι..
δεν έμαθες τον πόνο..
που έδωσες ή πήρες..

εμπειρία λέγεται..
και μάθημα..

ζωής..

καληνύχτα..

Osiris είπε...

Αυτό, μαζί με τη καλημέρα μου.

ΑΥΤΟ... “Όχι να κοιτάς τ’ αστέρια και να λαχταράς την ώρα να βρεθείς εκεί. Όχι! Να βρεις τον τρόπο να τα κατεβάσεις εδώ κάτω” ...ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!!!

;)

AATON είπε...

Όμορφα λόγια..
Δεν ξέρω τι έπαθες Κρητικιά μας, μα δεν σε φοβάμαι, ξέρω, αντέχεις.

pandora είπε...

Keep walking!


Φιλί

AETOS είπε...

Kαι τώρα που έπαθες, τί έμαθες ; Πως και την άλλη φορά, τα ίδια λάθη θα κάνεις.. Σημασία έχει ΕΣΥ να μην αλλάξεις.. και σε όποιον αρέσει.. Καλή σου μέρα..

dreamer-angel είπε...

Ευρύνοε έχεις απόλυτο δίκιο αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ασχολήθηκα με ξένες υποθέσεις που ο ίδιος μου ζήτησε, τα κατάφερα και στο τέλος πάλι ο ίδιος κλώτσησε!Ε δεν είναι κρίμα;;;Εδωσα το λόγο μου εκ μέρους του αλλά αισθάνομαι εγώ εκτεθειμένη!Φιλιά πολλά

Πειρατάκομ να σαι καλά!!!Σ ευχαριστώ πάρα πολύ, είναι υπέροχο!Τα φιλιά μου

AATON ναι, αντέχω!!!Δεν είναι τίποτα, θα περάσει!Φιλιά πολλά καλέ μου!

pandora μου καλή εβδομάδα να χουμε!!!Φιλιά και σ ευχαριστώ.

Αετέ μου σωστό σε βρίσκω!Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου!
Και ναι, για κανέναν δεν θα αλλάξουμε...

Καλή εβδομάδα σε όλους!!!
kisses