17.4.09

Eυχές και άλλα...

Ας αφήσω τις ευχές για το τέλος κι ας ξεκινήσω με τον αγαπημένο Καζαντζάκη...

«Και του λόγου σου, άγιε Ονούφριε, που θες να με ξομολογήσεις, σούριξε, με τι μούτρα, δε μου λες, θα παρουσιαστείς μπροστά στο Θεό; Πας κι έρχεσαι στο χωριό και κορδώνεσαι σαν κόκορας, τρώει κι η αγιοσύνη σου το καταπέτασμα, κι αν έρθει ένας φτωχός, την ώρα που την τυλώνεις, και σου χτυπήσει την πόρτα, μαλακώνεις τη φωνή σου, γεζουίτη, και λες: “Ο Θεός να σε κυβερνήσει, αδελφέ μου∙ κι εγώ πεινώ!”, και την ώρα εκείνη τρέχουν τα ξίγκια από τα γένια σου, τραγόπαπα! Κι αλίμονο στον κακομοίρη το φτωχό που θα πεθάνει και δεν έχει τα θαφτικά του∙ τον αφήνεις και βρωμίζει! Έχεις πάντα ανοιχτή την παλάμη σου και μοσκοπουλάς το Χριστό. Τόσο ο αγιασμός, τόσο η βάφτιση, τόσο το ευκέλαιο, τόσο η στεφάνωση – έβγαλες και συ ταρίφα, αγιογδύτη, και την κόλλησες στην πόρτα της Παράδεισος και στέκεσαι απόξω και τελαλίζεις: “Πλέρωσε, ραγιά, πλέρωσε, αλλιώς δεν μπαίνεις!”»

Από το βιβλίο "Ο Χριστός ξανασταυρώνεται"

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΕΥΧΕΣ...

Εύχομαι η Ανάσταση του Χριστού να φέρει στις καρδιές μας Ελπίδα, Αγάπη και Γαλήνη!!! Εύχομαι σε όλους τους φίλους του BLOG και τις οικογένειες τους Χρόνια Πολλά και Καλό Πάσχα!!! Και όσοι φύγουν...

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!!!


Keep Smiling!!!

DREAMER ANGEL

15 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Να είσαι καλά Άγγελε μου.
Χρόνια πολλά,καλή Ανάσταση σε εσένα και στα αγαπημένα σου πρόσωπα !!!!!!

Ευρύνοος είπε...

να δώ πόσες φορές θα πούμε καλή Ανά(σ)ταση..

χαρά εύχομαι..
και τα "θέλω" του καθενός να γίνουν αλήθειες..

χαιρετώ σε..

υγ:το τραγουδάκι μου αρμόζει που έβαλες στο μπλόγκ μου.. με πιάνεις..

homemade είπε...

νάσαι καλά και να περάσεις όμορφα..
καλή ανάσταση....
υγεία ευτυχία αγ'απη.....

Paraouros είπε...

Χρονια Πολλα κοπελια..

Απο την Κρητη σου γραφω..

Σε περιμενουμε..

Τις ευχες μου στην οικογενια..

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Χρόνια πολλά ξεχωριστά
εύχομαι στον καθ΄ ένα
και τις καλύτερες ευχές
"Αγγελε" και σε σένα.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλή ανάσταση,
Στη ψυχή μας
Στη ζωή μας
Στην Ελλάδα μας.

TreloKouneli Rules είπε...

καλή ανάσταση και καλό πάσχα σε όλους...

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

να περάσεις όμορφα και ξεκούραστα

Osiris είπε...

Angel,

Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση και καλό δρόμο στο ταξίδι σου.
Θα σε περιμένω για να ρίξουμε φοβερό γέλιο. ;)

Άδειασε το μυαλό σου και μην σκέφτεσαι τίποτα

Πολλά Φιλιά Ελληνιδάρα μου

........

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους σας.

;)

matriga είπε...

Αγγελική μου, σου εύχομαι καλό ταξίδι και να έχεις πολλές όμορφες στιγμές εκεί που θα πας, για να αποζημιωθείς μετά τα τόσα πολλά τσουρέκια που αμπαλάρισες ;)
Καλή Ανάσταση με πολλή αγάπη! Φιλάκια πολλά και καλή αντάμωση xx

aa είπε...

Συμφωνώ απολύτως με τα του Καζαντζάκη.Καλώς σε βρίσκω και Καλό Πάσχα σε σένα και τους δικούς σου!!

ΛΕΩΝ είπε...

Ο Δάσκαλος της ζωής Καζαντζάκης μας δίνει μαθήματα! Εμείς τα παίρνουμε?
Ευχές για καλό Πάσχα με λιγότερη κούραση και περισσότερα χαμόγελα!

Vassilis είπε...

Πάντα επίκαιρος ο Καζαντζάκης, δυστυχώς! Χρόνια Πολλά Dreamer Angel, ελπίζω να πέρασες καλά!

agapi είπε...

Χρόνια πολλά! Εύχομαι το Αναστάσιμο μήνυμα Ελπίδας και Δύναμης του Κυρίου να χαρίζει σε όλους ευτυχία και υγεία. Ο Χριστός ας μας δώσει την δύναμη για την δική μας ανάσταση, από το σκοτάδι στο φώς.

dreamer-angel είπε...

Φούλη μου, σ ευχαριστώ πολύ!Να σαι καλά!

Ευρύνοε δεν πειράζει καλέ μου τσάμπα είναι!Χα χα χα

homemade ευχαριστώ πολύ κι ανταποδίδω!Φιλιά

Παράουρε χα χα χα
Αντε!!!Αλήθεια;;;Δεν σε πιστεύω!!!
Θα τα πούμε από κοντά!Ωραία φωτό!Χα χα χα

Φάνη μου, σ ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!Τα φιλιά μου

Νάντια, επίσης γλυκιά μου!Φιλιά

Τρελό κουνέλι σ ευχαριστώ πολύ!Να κάνεις καμιά βολτα κι από δω!Χα χα χα φιλιά

Αισθηματική ηλικία επίσης καλέ μου!

Πειρατάκο μου, γύρισααααα
Κάτι περιμένω εεεε!Χα χα χα φιλιά!

matriga μου σ ευχαριστώ πολύ!Ελπίζω κι εσυ να πέρασες καλά!Θα τα πούμε!

aa να σαι καλά!Ελπίζω να σε ξαναδώ!

Λέων μου σ ευχαριστώ, να σαι καλά!Τα φιλιά μου

Βασίλη μου πέρασα μέτρια αλλά δεν με πειράζει!!!Χαίρομαι που γύρισα και προπαντώς που δεν έφαγα κίνηση!!!Φιλιά πολλά

Αγάπη σ ευχαριστώ πολύ!Ανταποδίδω τις ευχές και πάω για ύπνο!!!

Να είστε όλοι καλά παιδιά!Σας ευχαριστώ από καρδιάς!Οχι δεν πέρασα καλά!!!Αναμενόμενο ήταν άλλωστε και δεν ξεκουράστηκα!!!
Γι αυτό το λόγο αυτή την εβδομάδα λέω να ρίξω ατέλειωτες ξάπλες!!!Φιλιά πολλά σε όλους
Καλό σας βράδυ!