21.4.09

Ελα κοντά

Ελα κοντά τον κόσμο κρύψε...

τον κόσμο αυτόν που μου ζητά πολλά!

Ελα κοντά, μια σπίθα ρίξε...

να βγει απ τη στάχτη μου ξανά φωτιά!

Οταν περπατάς σε λάθος μονοπάτι, συνήθως το υποπτεύεσαι, εκτός κι αν είσαι ηλίθιος.Το υποπτεύεσαι αλλά σε τραβάει ο μαγνήτης της καταστροφής. Εκεί σ αυτή τη φάση, χρειάζεσαι κάποιον να σου ψιθυρίσει μια μαγική φρασούλα: "Θα είμαι εδώ.Μην το ξεχνάς" Αυτό χρειάζεσαι.Επειγόντως. Το λάθος, μπορεί να φαίνεται παράδοξο αλλά ζητάει συνένοχο.Ζητάει παρεάκι. Αν δεν βρει, βγάζει σουγιά και χαρακώνει. Εκείνοι που περπάτησαν σ αυτά τα δρομάκια, έμαθαν καλά τα μυστικά.Εκ των υστέρων, βέβαια...

υ.γ Είμαι κι εγώ ένας απ αυτούς!

17 σχόλια:

Αλοη Καππα είπε...

Auti ti spitha psaxnw ki egw. Tha ti vrw omws? ksexwristo to blog sou.

ΛΕΩΝ είπε...

Και το "εκ των υστέρων" είναι πολύ σημαντικό. Γιατί υπάρχουν κι αυτοί που όχι ούτε εκ των υστέρων δεν μαθαίνουν τα μυστικά αλλά και χάρτη να τους δώσεις....πάλι στις ίδιες λακκούβες θα πέσουν!
Πολύ σοφά τα λόγια σου, καληνύχτα!

Osiris είπε...

Θα είμαι εδώ.
Μην το ξεχνάς. ;)

Νομίζω άλλωστε ότι το ήξερες.
Δεν χρειαζόταν να στο πω.

Πειρατές είμαστε!
Ξέρουμε απ' όλων των ειδών τα μονοπάτια. Και δεν μασάμε, ε;
Χάχαχααα

Ευρύνοος είπε...

Τι είναι αυτά που κάνεις τώρα;

χαχα..

υπάρχει λάθος μονοπάτι;
πρώτη φορά το ακούω.. ;)

κάθε ρυτίδα άλλωστε απαιτεί κι ένα δρομάκι-λάθος..
αλλοίμονο σε κείνους που δέν έχουν..

τα μυστικά μαθαίνονται πληρώνοντας..

χαιρετώ σε..

ΦΟΥΛΗ είπε...

0λοι κατά καιρούς το λάθος δρομάκι η λεωφόρο, τα έχουμε διανύσει!!!!
είμαστε άνθρωποι και σφάλματα κάνουμε,από αυτά μαθαίνουμε!!!
Καλό βράδυ

dreamer-angel είπε...

Αλόη μου θα τη βρεις!!!Οχι ακόμα όμως!Υπομονή!Φιλιά

Λιονταράκι μου είναι μερικοί που δεν βάζουν μυαλό!Τι να κάνουμε;
Φιλιά πολλά

Πειρατή μου να σαι καλά!Ναι, δεν χρειαζόταν να το πεις!Είναι μερικά προφίλ που ξεχωρίζουν!!!
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ!

Καλέ μου φίλε Ευρύνοε ίσως και να σου ταιριάζει η σημερινή ανάρτηση!!!Θα είμαι εδώ!!!Φιλιά

Καλό σου βράδυ Φούλη μου

...αρκεί να μην είναι εκείνο το μονοπάτι το πονηρό που πάει ντογρου στην κατηφόρα τη μεγάλη!!!

Χα χα χα φιλιά πολλά σε όλους!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Οταν θα πεις πως περπατείς
σε λάθος μονοπάτι
τότε αλήθεια τη ζωή
βλέπεις με άλλο μάτι

αρα γνωρίζεις που θα πας
και τι θα συνατήσεις
ίσως θα πας συνειδητά
σ΄αυτό που θες να ζήσεις.

Είναι πολύ συμαντικό
να ξέρεις που πηγαίνεις
ακόμη και τοα λάθος σου
αν το καταλαβαίνεις

Χρόνια πολλά, Χρόνια Καλά.

zinaa kapa είπε...

ολοι περασαμε...
απο το μοναπατι αυτο....
ολοι μυριστηκαμε το λαθος....
αλλα ολοι το ποθησαμε...

το λαθος.... ειναι μια εμπειρια στην ζωη μας...
μας δινει σοφια...
γνωσεις...

μα οσες γνωσεις και αν αποχτησουμε...
παλι το λαθος θα μας τραβηξει
σαν μαγνητης!!!!

καλο βραδυ

matriga είπε...

Καλώς ήρθες φιλενάδα μου. Χρόνια μας πολλά με υγεία και αγάπη. Δεν σε ρωτάω πως πέρασες γιατί μας είπες. Και γω έφαγα χωρίς μέτρο και η ζυγαρία έδειξε πως πάχυνα 1,5 κιλό σε λιγότερο από μια εβδομάδα... Ας είμαστε καλά και τα πάχη μας τα κάλλη μας θα τα χάσουμε μέχρι να βγούμε στις παραλίες ;) Φιλάκια πολλά!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλώς την φιλόσοφο της παρέας!
Λάθος;Τί είναι λάθος;Ποιός μπορεί νά κρίνει ότι αυτό πού κάνω εγώ είναι λάθος;
Οι επιλογές μας καθορίζουν τη ζωή μας,αλλά στα μάτια των άλλων μπορεί νά φαίνονται λάθος!
Προσωπικά χ....κα για τη γνώμη των άλλων(κακοπροαίρετων0,πού προσπαθούν νά σου επιβάλουν κιόλας το δικό τους ώς σωστό!!
Καλό βράδυ Αγγέλα μου,πολλά φιλιά.

homemade είπε...

τα μυστικά δρομάκια έχουν την γλύκα τους...αλλά και το κόστος τους....σε όλους φωνάζει κάποιος την μαγική φράουλα...αλλά η γλυκιά γεύση της δεν σε αφήνει να δείς να ακούσεις...μετά το κόστος είναι πολύ πικρό......

γι' αυτό στις φράουλες βάζω ζάχαρη
να γλυκαθώ πρίν τις φάω....
νάσαι καλά αγγελική πολύ ωραία σκέψη

dreamer-angel είπε...

Φάνη μου τί να πω τώρα;;;Εγραψες για άλλη μια φορά με τον γνωστό σου δεκαπεντασύλλαβο!!!Τα φιλιά μου!!!Εντυπωσιασμένη!

zinaa kapa καλωσόρισες!Την καλησπέρα μου

Matriga μου όλο χάνω βάρος αλλά αυτό με βρίσκει!!!Χα χα χα φιλιά πολλά

Γεια σου βρε Νάντια μάγκα!!!Χα χα χα

homemade καλώς σε.Ολα έχουν ένα τίμημα!!!Υπάρχουν φορές που συνειδητά προχωράω και το αντιμετωπίζω!!!Δύσκολα πέφτω έξω τώρα πια!!!Φιλιά πολλά

El Corazon είπε...

Είμαι κ εγώ μια απο δαυτους..
να θυμάσαι ομως κάτι καλά,ανθρωπος
που δε κάνει λάθη δε κάνει τίποτε!!

Φιλιά αγγελούδι μου :)

dreamer-angel είπε...

...Ολοι κάνουμε λάθη αλλά λίγοι τα αγαπάμε!Φιλιά κι από μένα!

Blackangel είπε...

Αφιερωμένο σε όσους ψηφίζουν "ΛΑΘΟΣ".....:

Άσε με να κάνω λάθος
Μην μου λες πως ειν' ντροπή
άσε με να βρω μονάχος
Ποιο το τέλος ποια η αρχή
άσε με μονάχο μου να νιώσω
Την ουσία μέσα σ' όλα που 'χεις πει
Αν αντίρρηση μου φέρεις
Θα θυμώσω και το ξέρεις
Αν με χάσεις αιτία θα 'σαι εσύ

Άσε με να κάνω λάθος
άσε με να κούραστώ
άσε με να 'ρθω μονάχος
Και συγνώμη να σου πω
Έχω μπόλικο καιρό να κοροϊδεύω
Κάθε λέξη, κάθε έννοια και σκοπό
Έχω όρεξη πολύ να αλητεύω
Κι ας μη ξέρω για τι ψάχνω ή τι θα βρω

Μη μου λες για εξερευνήσεις
Και για χώρες μακρινές
Μη μου λες για κατακτήσεις
Και για μαζικές δομές
Πες μου μόνο πως περνούν τη νύχτα
Με δυο φίλους σ' ένα υπόγειο σκυφτό
Η σειρήνα πάνω ουρλιάζει
Και η σύριγγα αδειάζει
Και το αίμα χύνεται ζεστό

Άσε με να κάνω λάθος
άσε με να δω καλά
άσε με να βρω μονάχος
Τι μου παίρνει τα μυαλά
άσε με να σου σφυρίξω στο σκοτάδι
Ένα γνώριμο παλιό σκοπό
άσε με να σου γεμίσω κάποιο βράδυ
Τα κενά με μουσική, rock'n'roll που συμπαθώ

Άσε με να κάνω λάθος
Μη παριστάνεις το Θεό
Δεν μ' αρέσουν οι σωτήρες
Δε γουστάρω να σωθώ
Δεν πειράζει αν μετά θα μετανιώσω
Δεν τρέχει τίποτα αν διπλά θα κουραστώ
Δεν με νοιάζει απαγοήτευση αν νιώσω
Αφού ξέρω πώς έπαιξα και 'γω"


http://www.youtube.com/watch?v=tPvSE1Dp5bc

aa είπε...

Το λάθος δυστυχώς "λανθάνει", περνά απαρατήρητο. Το θέμα, my angel, είναι να μη γίνει "λήθη".

Φιλιά

dreamer-angel είπε...

Αγγελε να σαι καλά!Μ έφτιαξες πάλι!!!Φιλιά

aa σωστά τα λες!Συμφωνώ μαζί σου!Φιλιά και σ εσένα!