29.4.09

Το καράβι της φυγής

...είναι αφιερωμένο, σε όλους τους τρελούς και ονειροπόλους που με επι-σκέπτονται!!!
Κάτω από τον τίτλο του blog μου, έχω εξ αρχής τα παρακάτω λόγια:
"Είμαι εδώ και συνεχίζω να ονειρεύομαι και χαίρομαι που κάνουμε παρέα! Αφιερωμένο λοιπόν αυτό το blog σε όσους ταξιδεύουν σε θάλασσες με καράβι τα όνειρά τους!!! Εγώ ψάχνω τον δικό μου ωκεανό!!!"
Πολλοί απορήσατε με αυτό, άλλοι το σχολιάσατε και άλλοι απλά χαμογελάσατε!!! Εδώ μέσα παρκάρετε κατά καιρούς τρελοί, παράουροι, πειρατές, σχολιαστές, ευαίσθητοι, αισθηματίες, ποιητές αλλά και ρεμάλια!!! Για να σας λύσω την απορία λοιπόν, σας το ξαναλέω και σήμερα...
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ - ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ - Αυτό μου είναι αρκετό! Κι αν καταφέρω να σας καθηλώσω, με το παρακάτω τραγουδάκι θα είμαι ικανοποιημένη! Γιατί αυτό θα είναι η απόδειξη πως άξιζε τελικά τον κόπο!
Αφιερωμένο σ εσάς λοιπόν!
Σας ευχαριστώ όλους! Είστε υπέροχοι!
υ.γ.Δυναμώστε το...

Επειδή έχει γίνει λάθος στο βίντεο θα ήθελα να προσθέσω πως η μουσική και οι στίχοι είναι του Ν.Ζουδιάρη και πρώτη εκτέλεση του Λιδάκη αλλά εγώ το προτιμώ από την Γ.Νταγάκη

Ένα καρά- ένα καράβι της φυγής, ένα γλυκό καράβι,
στα όνειρα, στα όνειρά μου έρχεται και μπαίνει κάθε βράδυ...
Στην πλώρη γράφει λεύτερος στην πρύμνη δεν αντέχω
κι έχει στα άλμπουρα ψηλά, ό,τι εγώ δεν έχω...
Κι ο καπετάνιος με ρωτά κι ο καπετάνιος λέει,
"μήπως πεινάς, μήπως πεινάς, μήπως διψάς,
κι είσαι σκοτεινιασμένος" ;
"Μήτε πεινώ, μήτε πεινώ, μήτε διψώ,
μα ψάχνω μια πατρίδα
γιατί δεν έχω μια μεριά,να γύρω το κορμί μου,
αν με προδώσει η θάλασσα,ο σκύλος κι η καλή μου"...

Ένα καρά- ένα καράβι της φυγής
ένα γλυκό καράβι,
στα όνειρά, στα όνειρά μου έρχεται
και φεύγει κάθε βράδυ....

16 σχόλια:

pandora είπε...

Υπέροχο!
Ραντεβού στο όνειρο Αγγελική.

monahikoslikos είπε...

Δεν χάνω τις ελπίδες μου έστω κι αργά θα το πάρω το καράβι της φυγής.

Καλησπέρα τρελάρα, ονειροπόλα, φιλενάδα.
Γι αυτό σ΄ αγαπώ!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Κάθε καράβι της φυγής
το ζεις στο όνειρο σου
ευχομαι και στο ξύπνιο σου
να γίνει το δικό σου.

Οποιος δεν ζει με όνειρα
μισή ζωή θα ζήσει
τις πιό καλύτερες στιγμές
θα έχει σπαταλήσει.

Λευκή είπε...

Πανέμορφο...
:))

Ευρύνοος είπε...

Ευχαριστούμε για την αφιέρωση dreamer..
καθότι ένας εκ των τρελών πήρα το θάρρος να ευχαριστήσω..
καθότι ένας εκ των ονειρευόμενων..
καθότι ένας εκ των ρεμαλίων..
ευαίσθητων
αισθηματιών
επίδοξων ποιητών..

Αιντε, ας σηκώσει κάποιος την γ#$%@*&η την άγκυρα να μπαρκάρουμε ντεεεεεε...........

πωπω.. ξέφυγα τελείως..

somebody stop me..

matriga είπε...

Καλησπέρα γλυκιά μου φιλενάδα. Σήμερα είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος. Εγώ έλεγα στην ανάρτησή μου για τα άσπρα καράβια... τα όνειρά μας! Εγώ πάντα ονειρευόμουν, αλλά νομίζω πως έχασα λίγο το μέτρο. Απόψε δεν είμαι και πολύ στα καλά μου. Συνειδητοποιώ πως μάλλον κανένα όνειρό μου δεν έγινε πραγματικότητα...και αισθάνομαι λίγη. Ο έρωτάς μου ίσως να μη βρίσκει την ανταπόκριση που ονειρεύομαι και νιώθω πως εθελοτυφλώ. Έχω τόση ανάγκη να βρω την ανταπόκριση, αλλά αυτή κερδίζεται και εγώ δεν είμαι καλή στα παιχνίδια, φαίνεται...
Δεν είχα διάθεση να πλατιάσω με τα δικά μου. Το τραγούδι είναι ονειρεμένο, όπως οι σκέψεις σου και τα υπέροχα έργα τέχνης σου! Φιλάκια πολλά!!

J. L. [X-GoteEngeL] είπε...

Είσαι μικρούλι και γλυκούλι!!!

Φιλάκια!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δεν μπορώ να το ακούσω,δεν ξέρω γιατί!!! το διαβάζω ώμος και έχει πολλές αλήθειες.
Αυτό το καράβι περιμένω και εγώ για το νησί σου..............
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

dreamer-angel είπε...

Πανδώρα μου χαίρομαι που σ άρεσε πολλά φιλιά

Λύκε μου σ ευχαριστώ πολύ!
Αλλος για τη βάρκα μαςςςςςςςςςς

Φάνη μου ίντα να πω εδά;
Οποιος δεν ζει με όνειρα
μισή ζωή θα ζήσει
τις πιό καλύτερες στιγμές
θα έχει σπαταλήσει.
Υπέροχος όπως πάντα!
Φιλιά

Λευκή μου, έχω πάθει πλάκα μ αυτό το τραγούδι!Φιλιά πολλά

Ευρύνοεεεεεε μ ακούς;;;;
Το χεις, το χεις αλλά...
Μ αρέσεις περισσότερο έτσι!!!
Χα χα χα keep walking χα χα χα

Καλή μου matriga τι να πω;
Εγώ απ την άλλη είμαι καλή στα παιχνίδια αλλά και δεν μ αρέσουν και με κουράζουν!!!Τα υπόλοιπα από κοντά.Δεν είναι εδώ το κατάλληλο μέρος!Φιλιά πολλά φιλενάδα!Χαίρομαι που σ αρεσε το τραγούδι!

Βαμπιράκιμ τα φαινόμενα απατούν!!!Χα χα χα

Φούλη είμαι σίγουρη πως η φωνη της Γεωργίας και η λύρα θα σ αρέσουν πολύ!Ξαναπροσπάθησε κάποια στιγμή!Θα περιμένω πάλι σχόλιο σου!Φιλιά πολλάααααααα

Osiris είπε...

Κάποτε, πριν γίνω πειρατής, την ώρα του μαθήματος, ζωγράφιζα καράβια. Μια μέρα ζωγράφιζα ένα τεράστιο πειρατικό. Είχα "φύγει" τόσο πολύ, που δεν άκουσα καν την καθηγήτρια η οποία μιλώντας για το μάθημα περπατούσε και σιγά σιγά έφθασε πάνω απο το κεφάλι μου.
Εγώ ούτε καν την άκουσα και συνέχισα να ζωγραφίζω.
Αυτή σταμάτησε και "καρφώθηκε" στο καράβι. Το κοίταξε για λίγη ώρα και μετά έβαλε το δάχτυλό της πάνω στο πειρατικό και μου είπε:

"Χμ! Καράβια ζωγρφίζεις, ε; Φίλε να προσέχεις με τα καράβια!!! Τα καράβια είναι όνειρα. Και όποιος κάνει όνειρα, δεν περνάει καθόλου καλά σ'αυτή τη ζωή."

Θα πρέπει να μάθεις και εσύ την ιστορία αυτή. Ίσως θα πρέπει, εσύ τουλάχιστον, ν'ακούσεις τι μου είπε η δασκάλα μου.

Εγώ δεν την άκουσα. Και βλέπεις;
Έγινα πειρατής. Δεν είναι ανάγκη να γίνεις και συ, ε;

Επίσης ένα άλλο παράξενο πράγμα, είναι ότι μου αρέσουν διάφορα πράγματα ανάποδα. Όπως π.χ, τα όργανα, που τα άσπρα τους πλήκτρα είναι μαύρα και τα μαύρα άσπρα.

Αφιερωμένο.

aa είπε...

Aν το όνειρο είναι η πατρίδα "όλων μας", εσύ, κοριτσάρα μου, είσαι ο πρωθ-υπ-ουργός της!


Φιλιά ονειρικά και... πρωθυπουργικά!

dreamer-angel είπε...

Χμ Osiri μου η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να γίνω πειρατής αφού ο άγραφος νόμος των πειρατών απαγορεύει την ύπαρξη γυναικών στο πλοίο.Ασε που δεν μου πάει καθόλου ο γάντζος και τα μουστάκια!!!Αλλά όνειρα έκανα πάντα κι έτσι θα συνεχίσω!!!
Κι όπως λέει και το άσμα θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό!!!
Δεν με πειράζει αν δεν περάσω καλά στη ζωή!Ζωή είναι θα περάσει!Εξάλλου αυτό που λέω πάντα και εφαρμόζω είναι αυτό:
Λάθη δεν κάνουν, όσοι δεν κάνουν τίποτα!!!Πολλά πολλά πειρατικά φιλιά γιατί αντίθετα με τους άγραφους νόμους σας στα όνειρα κάνω ότι γουστάρω!!!
Μπουα χα χα χα χα

aa δεν είμαι και τόσο δημοκράτισσα χα χα χα
Φιλιά πολλά και σ εσένα καλέ μου!

El Corazon είπε...

Πόσο σε νιώθω καθε φορα..
και καθε φορα σε τι στιγμές
με πετυχαίνεις...

Αν κ σε διαβαζω λιγο καιρο σε ευχαριστω..

dreamer-angel είπε...

Να σαι καλά κοριτσάκι!
Καλημέρα και καλό μήνα!
Τα φιλιά μου

homemade είπε...

υπέροχη επιλογη σου....
σε ευχαριστώ που με φιλοξενεις και εμένα στα όνειρα σου...
νάσαι καλά αγγελικη

dreamer-angel είπε...

Να μαστε όλοι καλά Παναγιώτη μου!
Καλό σου μήνα!Φιλιά