27.4.09

Μοιάζει...

...η ζωή με θάλασσα και καθετί που γίνεται μοιάζει με κύμα.Μα το κύμα κάποτε αγριεύει και μετά τη γαλήνη έρχεται η φουρτούνα, κι η φουρτούνα ανατρέπει τις όποιες βεβαιότητες, και πολλές φορές μας ανοίγει τα μάτια, μας κάνει να αντιληφθούμε ότι όλα όσα θεωρούσαμε σαν τις βεβαιότητές μας δεν στηρίζονταν παρά στο τίποτα, στο πουθενά. Και τότε οι ψευδαισθήσεις καταρρέουν. Και τότε αρχίζουμε να πιάνουμε και πάλι από την αρχή το νήμα της ζωής μας. Ψάχνουμε να βρούμε που κάναμε λάθος. Προσπαθούμε με νύχια και με δόντια να βγούμε απ’ το σκοτάδι της ψυχής προς το νέο φως, εκείνο που πάντα ζητούσαμε αλλά ποτέ δε βρήκαμε.

12 σχόλια:

matriga είπε...

Αγγελική μου, καλή εβδομάδα. Το Σάββατο το βράδυ πέρασα από τα μέρη σου, αλλά ήταν αργά. Θα το κανονίσω μάλλον το επόμενο Σ/Κ. Πολύ ωραία τα λόγια σου.
Kαλή καινούργια αρχή, φιλενάδα! ;)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗ ΑΒΔΟΜΑΔΑ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ.ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ.

monahikoslikos είπε...

Πάλι φουρτουνιασμένη είσαι?
Ποιος σε πείραξε και σε ταράζει να τον περιλάβω...
Καλό σου βράδυ και μην ξεχνάς, κι αυτό θα περάσει.

homemade είπε...

μέσα στη φουρτουνιασμένη θάλασσα..ψάχνω την γοργόνα που θα με τραβήξει και πάλι έξω....στην ηρεμία στην γαλήνη.....
την γοργόνα μου.......

ΦΟΥΛΗ είπε...

Στη φουρτουνιασμένη θάλασσα, ένα πανέμορφο καράβι, έχει βάλει πλώρη γι μακρινά ταξίδια.
Όσο κύμα και αν έχει αυτό ούτε κουνάει ούτε παρεκκλίνει από την πορεία του.
Πηγαίνει αγέρωχο ίσια μπροστά!!!!!!!!
Το όνομά του μαγευτικό DREAMER ANGEL!!!!!
Καλό βράδυ,ταξιδιάρικο καράβι!!!!!!!!

aa είπε...

Δεν είναι υπέροχο το νέο φως, η καινούργια αρχή αλλά με καινούργιες ψευδαισθήσεις πιο καλοτάξιδες και με πιο έμπειρη καπετάνισα;


Φιλιά

Φύλαξέ μου μια θέση, έστω κι αυτή του μούτσου!

dreamer-angel είπε...

matriga μου να σαι καλά!Γιατί δεν με πήρες ένα τηλ;;;;Εκανες τόσο δρόμο και δεν μου είπες τίποτα;Να υποθέσω ότι πήγες στο Τζουγκρί;;;;
Ελπίζω να συναντηθούμε γρήγορα!!!
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μου σ ευχαριστώ πολύ!!!
Ισως αύριο οκ;;;Τα φιλιά μου

Λϋκε μου, τι να πω ρε γαμώτο;Ασε, το ψυγείο ακόμα στο δρόμο είναι και δεν ασχολείται κανείς!Τα υπόλοιπα μέλη πήγανε κρήτη να τακτοποιήσουν δουλειές και πάλι δεν ασχολήθηκε κανείς!
Τι ναρκωτικά παίρνουν όλοι ρε γμτ και καταφέρνουν και είναι στον κόσμο τους;;;;

homemade μου ψάχνεις τον φύλακα άγγελο σου με μορφή γοργόνας;;;
Σου εύχομαι να την βρεις ή μάλλον να σε βρει σύντομα!!!Φιλιά

Φούλη μου τί να σου πω τώρα ε;;;;Με συγκινείς!Δεν έχω λόγια, αλήθεια...
Υπέροχα όσα έγραψες!Σ ευχαριστώ!

dreamer-angel είπε...

aa σε περιμένω!!!Ελα και σαλπάρουμεεεεεε

Φιλιά πολλά

katerina είπε...

dreamer μου τι κάνεις; Που βρίσκεσαι τώρα Κρήτη; μη μου πεις Χανιά ήμουν εκεί ένα 3ήμερο.. υπέροχη πόλη και ιδιαίτερα τον Απρίλη που λέει και το Τρίφωνο.
Συμφωνώ απόλυτα με τις σκέψεις σου όλα όσα συμβαίνουν, συμβαίνουν για ένα σκοπό.Οι φουρτούνες πράγματι ανατρέπουν τις ψευδαισθήσεις και μας αναγκάζουν να θέσουμε νέες βάσεις. Δεν ξέρω αν είμαστε βέβαια όλοι στο ίδιο έργο θεατές, αλλά δεν χάνουμε τίποτα να παλαίψουμε για τα όνειρά μας, σου εύχομαι τα καλύτερα!

dreamer-angel είπε...

Kατερινιώ μου δεν είμαι στην Κρήτη!Γύρισα πριν τη μεγάλη εβδομάδα!ναι είναι υπέροχη πόλη τα Χανιά!Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!Φιλιά πολλά καλή μου!Να σαι καλά!

Ευρύνοος είπε...

Μα δεν είναι ωραία να μαθαίνεις αν στηρίζεσαι σε θάλασσες η σε στεριές;

μα δεν είναι ωραία να μαθαίνεις να βλέπεις το Φώς;

βέβαια μετά απο βαθύ σκοτάδι τυφλώνει..
μα σαν τα μάτια συνηθίσουν, οι εικόνες είναι πεντακάθαρες..

χαιρετώ σας..

dreamer-angel είπε...

Οντως είναι πολύ όμορφα καλέ μου Ευρύνοε!Φιλιά πολλά!
Καλό σου βράδυ