26.4.09

Λόγια και σιωπές

Αγάπη μου φεύγω...

Μη με αναζητήσεις, μην αναρωτηθείς το γιατί.
Αποδέσμευσε την φαντασία σου από τη μορφή μου,
το σώμα σου απο την ανάσα μου,

την καρδιά σου από τα όνειρά μας.

Ζήσε ελεύθερος.

Δώσε αγάπη στον ίδιο σου τον εαυτό
και σε όσους την χρειάζονται...
Περπατω ολομοναχη στην πλαγια των λυκων.
Πέρα απο τα συνορα της ψυχης μου.
Περα απο τα συνορα της λογικης μου. Στην κοψη της νύχτας.
Σ'ενα μονοπατι που φυτρωνουν στην ακρη του πολυχρωμα όνειρα.
Σαν αγριολουλουδα.
Εκλεψα το χαμογελο απο τον υπνο ενος παιδιου και σκεπασα την γυμνια μου.Μαζεψα τα σκόρπια φύλλα του φθινοπωρου κι αναψα φωτια να ζεσταθω.
Αν συναντησω την λυπη θα της ζωγραφισω ενα χρωματιστο καραβακι.
"Σκισμενο Ψαθακι"
Αλ.Παπαδάκη
Είναι που δεν χωρώ σε ξένα όνειρα!
...''Μα είναι μυστήριο πράγμα οι στιγμές.'Εχουν όλη τη δύναμη να σε ρουφήξουν και να χαθείς για πάντα μέσα τους, κι όμως, ποτέ δεν στέκονται αρκετά για να προλάβεις. Βουτούν ένα κομμάτι σου και τρέχουν στα έγκατα σου να κρυφτούν. Κι εκεί ματώνουν, στα σκοτάδια της ψυχής. Εκεί ανθίζουν. Εκεί σιγά κι αθόρυβα σε πλάθουν.'' Χ.Χονδρογιάννηθα μείνω πάντα ιδανικός κι ανάξιος εραστής
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων
και θα πεθάνω μια βραδιά σαν όλες τις βραδιές
χωρίς να σχίσω τη θολή γραμμή των οριζόντων.
(Ν.Καββαδίας)

Το πνεύμα μου, σαν ουρανός, σαν ωκεανός, σαν θάλασσα,
λύνεται απόψε στο άπειρο χωρίς να βρίσκει αναπαμό.
Τις ζώνες γύρω του έσπασε και ανατινάζεται θερμό
το πνεύμα μου σαν ουρανός, σαν ωκεανός, σαν θάλασσα.

Σαν γαλαξίας απέραντος το σύμπαν σέρνω στο χορό.

'Hλιο τον ήλιο γκρέμισα, θόλο το θόλο χάλασα,
κι είμαι σαν μιαν απέραντη, πλατιά γαλάζια θάλασσα,
που οι στενοί πάνω μου ουρανοί δε μου σκεπάζουν το νερό.

Ν.Βρεττάκος

http://www.youtube.com/watch?v=qmojdc9acR0

Είναι υπέροχο το βράδυ απόψε!
Τόσο ήσυχο, τόσο γαλήνιο! Τόσο ρομαντικό...

'Ονειρα γλυκά σε όλους...

14 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Καλό ξημέρωμα.

Ευρύνοος είπε...

μαγεία..

οι ποιητές και οι τρελοί, αλήτες της ζωής..

παίρνουν στιγμές και τις κεντάνε με χρυσή κλωστή πάνω στον καμβά του χρόνου..

κι άλλοι ξενυχτούν απόψε..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μια γλυκιά καλημέρα.
Τόσο ρομαντικοί στίχοι!!!!!!!
Πολλά φιλιά dreamer angel.......

Osiris είπε...

Έχεις τους ποιητές, έχεις την θάλασσα, έχεις τα χρώματα...

...έχεις ένα...

"υπέροχο βράδυ απόψε!
Τόσο ήσυχο, τόσο γαλήνιο! Τόσο ρομαντικό..."

βλέπεις ότι τα έχεις όλα; Βλέπεις ότι είσαι πλούσια;

Τι άλλο θέλεις βρε μαμώτο, ε;
Τ Ι Α Λ Λ Ο Θ Ε Λ Ε Ι Σ!!!

Άντε... και καλή τύχη μάγκες.

;)

Καλημέρααα...>

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλημέρα ονειροπόλα μου Αντζελα!
Τάσεις φυγής,τάσεις αναπροσαρμογής??
Μία από τα ίδια κι εγώ!!
By the way,Νικηφόρας Βρεττάκος,the best!!!
Πολλά πολλά φιλιά..

dreamer-angel είπε...

Λύκε μου, να σαι καλά!!!Δουλεύω πάλι γμτ!!!%$$##&8

Ευρύνοε είσαι, είσαι.....
άστο καλύτερα θα στα πω από κοντά!!!Φιλιά

Φούλη μου να σαι καλά γλυκιά μου!Φιλιά πολλά

Πειρατάκομ σου είπα και πάλι ότι ο μόνος λόγος που γκρινιάζω είναι οτι θέλω και μπορώ να κάνω τόσα πολλά, που εδώ μέσα δε χωράνε και ο χρόνος μου είναι λίγος και η κούραση μεγάλη!!!
Δεν έχω χρόνο να γράψω, να ονειρευτώ, να ζωγραφίσω!!!Ζητάω πολλά;;;;Οχι!
ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ!!!

Νάντια μου θα έλεγα το δευτερο!!!Τάσεις αναπροσαρμογής!
Εκανα την ανασυγκρότηση μου και τώρα πρέπει να δράσω!!!Αφού τελικά θα μείνω που θα μείνω εδώ και θα καλμάρω μόνο με μικρά ταξιδάκια στο νησί, πρέπει να κυνηγήσω αυτά που άφησα πίσω!!!Τι κακό κι αυτο,
να μην ησυχάζω με τίποτα!!!
Φιλιά πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΟΒΕΡΟΙ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.ΗΡΕΜΗΣΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΟΡΕΞΗ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΟΥ.

dreamer-angel είπε...

Aυτό θα κάμω!Φιλιά πολλά Σκρουτζάκο!

Εύη Καφούρου είπε...

πολυ ωραίες επιλογες... το βιβλίο είναι που δεν χωρώ σε ξένα όνειρα το είχα και γω κάποτε ... ήταν από τα αγαπημένα μου... κρίμα που το χάρισα κάπου που μάλον δεν θα μπορούσε να καταλάβει την αξία του και να εκτιμηθεί...

Ανώνυμος είπε...

Ευη μου ναι, είναι πολύ ωραίο βιβλίο!Μη στεναχωριέσαι όμως,
ίσως βρεθεί σε χέρια που θα το εκτιμήσουν!ποτέ δεν ξέρεις!Φιλιά
dreamer angel

Paraouros είπε...

Κοπελια ορεξουλες για ποιηματακια,ε;;

Καληνυχτα και καλη σου εβδομαδα..

dreamer-angel είπε...

Ναι ναι ναι μ έπιασε το ρομαντικό μου!!!Μην κοιτάς που είμαι όλο νεύρα τελευταία!!!Χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Vassilis είπε...

Dreamer Angel με μερικά χρόνια θαλάσσιας εμπειρίας δεν μπορώ να μην προσθέσω το link με το τραγούδι από τους στίχους του Καββαδία

http://www.youtube.com/watch?v=ARxNbklxGmc&feature=related

dreamer-angel είπε...

Βασίλη μου και πολύ καλά έκανες!
Υπέροχο τραγούδι,
τα φιλιά μου