22.4.09

Ποιός νοιάζεται

Ποιός νοιάζεται αν κλαίω ή αν γελάω;
Ποιός έψαξε να μάθει τι περνάω;
Ποιός είναι αυτός που τόλμησε ν αγγίξει το λίγο
απ' το πολύ μου, ποιός τόλμησε να αγγίξει την ψυχή μου;
Βουλιάζω στη θάλασσα της μοναξιάς μου, πνίγομαι...
δεν μπορώ ν΄ανασάνω...
βυθίζομαι...
Αλλά τι λέω τώρα;
Ποιός έχει τα μάτια για να δει πέρα απ' την εικόνα;
Ποιός έχει τη διάθεση ν' ασχοληθεί, να πονέσει
και να κλάψει για ξένους πόνους;
Ποιός έχει την αντοχή να ματώσει με ξένες πληγές;
Μην πεις - Εγώ -
Θα είναι ψέμα!
Και τώρα σιγή...

20 σχόλια:

homemade είπε...

αγγελικη λόγια ψυχής.....εσωψυχα
δεν ξέρω τι να σου πώ....
είμαι ακριβως στο ίδιο παρονομαστή.....λες και με διάβασες.....
ειναι πάντως πολύ όμορφο να μπορείς να βγάζεις από μέσα σου την πίκρα που πιθανόν μας καίει..
είναι ωραίο να μπορεί να σου σταθεί κ'αποιος/α.....να σε ακούσει
μεγάλο βάλσαμο....
εγω προσωπικά την βρήκα...και μάλιστα μεσα από δω....και μου είπε εγώ και δεν έλεγε ψέματα...
νάσαι καλά λοιπόν αγγελική
ο παναγιωτης ειναι εδώ.....

So far away ..... είπε...

Κλείσε τα μάτια σου και άκου . . .

Μάθε την αλήθεια !

Ποιός σου είπε πως οι τυφλοί δε βλέπουν !

Χαμένοι είμαστε Αγγελική στα χρόνια που πέρασαν μα πιο πολύ σε αυτά που προσμένουμε να 'ρθούν !

Άσε τις μέρες σου να 'ρθουν , σαν καλοί οιωνοί θα σε ετοιμάσουν και ισως τότε καταλάβεις πως ξημέρωσε μια άλλη μέρα !

Ο συνοδοιπόρος bloger ,

- Χρήστος -

monahikoslikos είπε...

Αν βρεις κάποιον να μου τον συστήσεις, τον χρειάζομαι επιγόντως.
Καλησπέρα.

matriga είπε...

Αγγελική μου, δεν θα πω εγώ, παρότι σε νιώθω ήδη φίλη μου ;)
Θα πω καταρχάς ότι με συγκίνησε το άνοιγμα ψυχής σου και η απίστευτη γραφή σου. Δεν είσαι κορίτσι μου για να τυλίγεις τσουρέκια (παρότι δεν υποτιμάω καμία δουλειά και ίσως ο φούρνος να είναι οικογενειακή επιχείρηση), αλλά θα πω ότι σε νιώθω!
Έχω περάσει τη ίδια φάση, αλλά όπως είπε και ο φίλος ο Παναγιώτης, βρήκα κάποιον που νοιάζεται "βουβά" για μένα προς το παρόν... Με καταλαβαίνεις φαντάζομαι και αφήνω και κάτι για να πούμε στο καφέ, αγαπημένη μου. Φιλάκια πολλά!!
Y.Γ. Είμαι και γω εδώ και στο e-mail για σένα :))

Vassilis είπε...

ίσως κανείς ... μα αν η καρδιά μου δεν βλέπει κανένα τριγύρω που να νοιάζεται αν κλαίω ή αν γελάω,
αν δεν βλέπει κανέναν που να με κοιτάζει να βουλιάζω στη θάλασσα της μοναξιάς μου,
μήπως πρέπει πιο ψηλά στον ουρανό να κοιτάξουν τα μάτια της ψυχής μου;
Ίσως Αυτός ...

Osiris είπε...

Έχεις φίλους πειρατές και αναρωτιέσαι τέτοια πράγματα;
Το ξέρω ότι νομίζεις ότι είμαι "μαϊμού" πειρατής.
Μπορεί να έχεις λάθος. ;)
Όποτε με ζητήσεις θα είμαι στο πειρατικό μου.

J. L. [X-GoteEngeL] είπε...

Ξερω κι εγω ενα πραγμα...
Οσους φιλους/ανθρωπους εχεις γυρω σου, κι ας χτυπουν τα πισινα τους κατω πως νοιαζονται, εμεις παντα θα αισθανομαστε μονοι...

Γλυκια μου,
κάνε τον πόνο σου άρπαπου λεει κι ο ποιητης...

Ευρύνοος είπε...

..................................

Osiris είπε...

Ακόμη κοιμάσαι; Ε;
Άντε ξύπνα...
έχω παραγγελία για 300 τσουρέκια.
Χάχαχααααα

Κοιμήσου, γιατί προβλέπεται party σήμερα.

;)

...>

ΛΕΩΝ είπε...

Έστω και ψέμα να είναι το "εγώ" πολλές φορές είναι αρκετό για να πάρεις ανάσα και να βγεις στην επιφάνεια! Μέχρι στιγμής δεν διέκρινα κανένα ψεύτικο "εγώ" στα παραπάνω σχόλια! Δεν είσαι μόνη1
Καλημερούδια!

Μάτα είπε...

Δεν το λέω αλλά σε νοιώθω...

Φιλιά

aa είπε...

Είσαι πολύ τυχερή, my angel, αν έχεις πετύχει την απόλυτη σιγή. Τότε θα ακούσεις πολλά πράγματα. Κυρίως, αυτά που απέκλειες.

Φιλιά αγγελικά

Εύη Καφούρου είπε...

όλοι περνάμε τα ίδια συχνα... θα περάσει η μοναξιά πάλι...
άντεξέ την όσο μπορείς...

dreamer-angel είπε...

Παναγιώτη μου,
εγώ χαίρομαι που σας συνάντησα εδώ!Φιλιά

Χρήστο μου να σαι καλά!Ολοι μας ελπίζουμε πως τα καλύτερα θα έρθουν...Ελπίζω να μην αργήσουν!Φιλιά πολλά και σ εσένα!

Λύκε άστα να πάνε σου λέω!!!Θα βάλω αγγελία!Χα χα χα φιλιά πολλά

matriga μου η δουλειά που κάνω τόσα χρόνια είναι καθαρά για βιοποριστικούς λόγους και ομολογώ πως δεν μ αρέσει καθόλου!Κάθε πρωι ακούω τις αλυσίδες που σέρνονται...
Ελπίζω φέτος ν αλλάξει κάτι γιατί δεν αντέχω άλλο!Φιλιά πολλά, θα τα πούμε!

Βασίλη μου νομίζω πως κι Αυτός τελευταία έχει πολύ δουλειά!!!τι να πω;Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!Φιλιά πολλά

Νέε μου φίλε, πειρατάκο μου να σαι καλά!!!Σ ευχαριστώ πολύ!Τα φιλιά μου!

J. L. [X-GoteEngeL] τελικά κατά βάθος είσαι καλός άνθρωπος εεε;;;Χα χα χα φιλιά πολλά καλέ μου!Αρπα δεν έχω, να πιάσω τη λύρα;;;

Καλέ μου Ευρύνοε είπες τα περισσότερα!Φιλιά

Πειρατάκοοοοο όχι άλλο ξενύχτιιι
έλεος!!!Χα χα χα

Λιονταράκι μου κι εγώ αυτό είδα και χάρηκα πολύ!Είμαστε πολλοί και είμαι περήφανη που έχω τέτοιους φίλους!Φιλιά

Μάτα μου φιλιά πολλά!!!Μη χάνεσαι γιατί μου λείπεις!!!

aa το χω διαπιστώσει αλλά είμαι γκρινιάρα και παραπονιάρα!!!Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ που μ επι-σκέφτεσαι!

Εύη μου, δεν είναι τίποτα!!!Τα κυκλοθυμικά μου πάλι!!!Να σήμερα είμαι καλά!Φιλιά πολλά!

Φίλοι μου τί να πω;;;
Είσαστε όλοι υπέροχοι!
Σ
Α
Σ

Ε
Υ
Χ
Α
Ρ
Ι
Σ
Τ
Ω

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αγγελική μου τα όμορφα λόγια σου,αγγίζουν πολλές καρδιές.
Και όμως πολλοί νοιάζονται,αν κλαίς,γελάς,η ότι άλλο.
Καλό βράδυ.

dreamer-angel είπε...

Επίσης γλυκιά μου Φούλη!!!Να σαι καλά και να χαμογελάς!Φιλιά πολλά

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Ότι και νά νιώθω,όπως κι άν αισθάνομαι,είμαι ΖΩΝΤΑΝΗ,ΖΩ,και χαίρομαι γιαυτό!!

Athos Georgiou είπε...

Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρείς,
αν μέν' η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή
συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Κωνσταντίνος Π. Καβάφης (1911)

pandora είπε...

Ίσως κάποιοι νοιάζονται Αγγελική μου όμως πάντα αυτοί που δεν νοιάζονται ενώ θα θέλαμε το αντίθετο είναι που μας πονούν.
Όλη η αγάπη του κόσμου δεν φτάνει να αναπληρώσει εκείνη που ο ένας μας αρνήθηκε.
Χαμόγελο!
Η ζωή φοβάται τη θλίψη. Ας την ενθαρρύνουμε να μας πλησιάσει.

Σε φιλώ

dreamer-angel είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!Ειστε υπέροχοι
Φιλιά πολλά