21.4.09

Γύρισααα

Εντάξει, δεν πέρασα καλά αλλά δεν θα σκάσω κιόλλας!!!Εξάλλου δεν είναι η πρώτη φορά!Θέμα συνήθειας πια!Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, δεν πήγα στην ανάσταση!Γιούπιιιι...Δεν ξέρω εσείς τι άποψη έχετε, αλλά εγώ μετά από τόση δουλειά και 4 ώρες ταξίδι, δεν έχω καμία διάθεση να πάω κομμωτήριο και να φορέσω τα "καλά" μου και το ψηλοτάκουνο, για να παρελάσω μπροστά απ όλο το χωριό για 5 λεπτά!!!Κι επειδή άμα πάω με το τζην, οι μισοί θα κατεβάσουν τα μούτρα και οι άλλοι μισοί θα γκρινιάζουν, φοράω τις πυτζαμούλες μου και τους περιμένω στο σπίτι να φάμε!Οχι που θα κλωνοποιηθώ εγώ, για να χαίρονται οι υπόλοιποι!Δε σφάξανε!!!Ναι ΟΤΑΝ ΜΕ ΖΟΡΙΖΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΩ κι όταν δεν με ζορίζουν, πάλι αντιδρώ αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία! Το θετικό ήταν ότι φέτος είχα και παρέα γιατί κανείς απ τους δικούς μου, δεν ακολούθησε!Πρόπερσι είχαν πάει και τα δύο μέλη!!!Πέρυσι στείλαμε αντιπρόσωπο, τη μικρή να βγάλει το φίδι απ την τρύπα, αλλά φέτος μας την έκανε και πήγε νωρίς για ύπνο, οπότε δεν πήγε κανείς!Χα χα χα Μην κουνάτε το κεφάλι πάνω κάτω σαν τα σκυλάκια στα Datsun των γύφτων, σας βλέπω!!!Είμαι καλός άνθρωπος κατά βάθος, το κατά πλάτος τα κάνει όλα και το χαλάει λίγο!!!Η Κυριακή του Πάσχα πάλι ήταν ημέρα κρεπάλης!!!Εχασα το μέτρο...Σίγουρα έχω γυρίσει 5 κιλά βαρύτερη πίσω!!!Η ζυγαριά με κοιτάει απειλητικά, αλλά δεν της κάνω τη χάρη!Και καλά θα κάνει να κάτσει φρόνιμα, για να μην πάει εκδρομή σε καμιά χωματερή!Ουφ!Πάει κι αυτόοο... Σκέτη ταλαιπωρία ήτανε!!!

11 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.5 ΚΙΛΑ ΒΑΡΥΤΕΡΗ;ΕΣΥ ΤΟ ΕΦΑΓΕΣ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΝΙ;ΧΕ ΧΕ!!ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ.ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΥΡΑΣΗ.

MARINOS είπε...

Χριστός Ανέστη!
Πολύ καλά φαίνεται πως πέρασες !

ΛΕΩΝ είπε...

Βρήκα κι άλλον οπαδό! Γιουχου!
Καλώς όρισες!

monahikoslikos είπε...

Ασθενής και οδοιπόρος... Ο Θεός δεν παραξηγεί που δεν πήγες να δεις το γιο του να ανασταίνεται.
Άλλωστε τόσα χρόνια το ίδιο νούμερο έχει κουράσει κι αν θέλει να μαζεύει κόσμο ας αλλάξει ρεπερτόριο.
Λοιπόν και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναπάς ...στο χωριό, όχι στην εκκλησία.

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!!
Ελπίζω να περάσατε όμορφα!
Λύκεεεεεε όχι καλέ μου και του χρόνου εκεί!!!Θα σαλτάρωωωωω
χα χα χα

Φιλιά πολλά σε όλους!
DREAMER ANGEL

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΓΓΕΛΑ ΜΟΥ,κάπου θα το πήρε το αυτί σου!!!!!!1

dreamer-angel είπε...

Ναι καλή μου!!!Να σαι καλά!Φιλιά

El Corazon είπε...

Παντα με υγεία Ατζελα και του χρόνου

dreamer-angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!Φιλιά πολλά

Πέτσες © είπε...

χρόνια πολλά ...ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ...
Ξέρεις τι δε κατάλαβα ρε συ???/
Γιατι να πρέπει να ντυθείς σα τη κότα για ένα δεκάλεπτο...
Για να σε δούνε όλοι οι χτικιάριδες που είναι και κουτσομπόλιδες.????
Εγώ πάντως και που δε πήγα με τη μπλούζα του Άρη ...Πολύ ήτανε...χαχαχα
Καλημέρες -ΦΙΛΟΥΡΕΣ!

dreamer-angel είπε...

Πέτσες μου έτσι είναι η κλειστή κοινωνία του χωριού καλό μου!!!να ταν το δικό μου χωριό καλά θα ταν!!!Αλλά έλα που δεν...
Φιλιά πολλάαααα κ ευχαριστώ για τις ευχές