16.4.09

Ενα τσουρέκι...

Δύο τσουρέκια, τρία τσουρέκια -το κέρατό μου, τέσσερα τσουρέκια -την εβδομάδα των παθών περνάω, πέντε τσουρέκια -την τύχη μου μέσα... Εκατό τσουρέκια-αύριο σκέφτομαι σοβαρά ν αρρωστήσω, εκατόν ένα τσουρέκια -σαν τα δαλματίας τον ατέλειωτο έχουν... Διακόσια τσουρέκια -μα τον Θεό θα σαλτάρω σε λίγο...
Τριακόσια τσουρέκια -και δεν θα πάω και στην Κρήτη γαμώ την @%8@*$ μου... ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟ
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑΑΑΑΑ
Δεν κάνω πλάκα, έχω σαλτάρει!
Από τη Δευτέρα τυλίγω κάθε μέρα εκατό τσουρέκια με φιόγκους,κόκκινα αυγά και διακοσμητικά λουλουδάκια!!! Τα χω παίξει!Πονάνε τα χεράκια μου σας λέω! Αύριο ελπίζω να ναι τα τελευταία!!!Αλλιώς σας το δηλώνω,θα φύγω για Κρήτη κολυμπώντας!!!

Και μην τολμήσει κανείς να μου πει, άντε και του χρόνου!!!

28 σχόλια:

Athos Georgiou είπε...

kai ti den tha edina gia ena tsoureki edo stin xenitia:)

Ευρύνοος είπε...

Καλά, φούρνο έχεις;

θα μου κρατήσεις κι εμένα ένα;

στέλνετε delivery?

πάντως αυτό το ήξερα με προβατάκια πρίν τον ύπνο.. (το μέτρημα).. χαχα

AETOS είπε...

Ε... σε σας θα παραγγείλω 750 τσουρεκάκια με κόκινο περιτύλιγμα και χρυσούς διπλούς φιόγκους ;
(χαχαχαχα)..
Καλή Ανάσταση και πάλι..

dreamer-angel είπε...

Παρακαλώ πολύ,να μην παίζετε με τον πόνο μου!!!Αντε
Χα χα χα

Δεν πουλάω τσουρέκια, τέλος τα τσουρέκια!!!Μετά το Πάσχα πάλι άμα θέτε!
Χα χα χα

ΛΕΩΝ είπε...

Η φράση "μου τάκανες τσουρέκια" έχει βρει την απόλυτη ερμηνεία σε σένα!
Κουράγιο σε καταλαβαίνω, αλήθεια.
Καλή ξεκούραση Και ....Καλά Χριστούγεννα! χιχιχιχι

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα Dreamer,
αυτή τη στιγμή πού σού γράφω,τρώω τσουρέκι!!ΧΑΧΑΧΑ,Κυπριακό παρακαλώ!
Νάσαι καλά..

monahikoslikos είπε...

Στα πόσα τσουρέκια μπαίνεις στο Γκίνες?
Καλό βράδυ και πρόσεξε μην σου κλέψουν το ψυγείο.

dreamer-angel είπε...

Λεων μου να σαι καλά!!!Σ ευχαριστώ πολύ!Φιλιά

Νάντιαααα στο λαιμό να σου κάτσει!!!Χα χα χα καλά να περάσεις καλή μου!Φιλιά

Λύκε επειδή δεν έχω χρόνο, δεν το ψάχνεις λίγο μπας και έχω μπει και δεν το ξέρω;;;Χα χα χα
Οσο για το ψυγείο...
Τι να πω;;;Ακόμα έξω περιμένει!!!

Φιλιά σε όλους!

Ανώνυμος είπε...

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!
Α και καλή χώνεψη :)




Βρές μου εσύ όνομα..:/

Ανώνυμος είπε...

Τώρα το είδα αυτό με το κυπριακό, νομίζω το δικό μας αντίστοιχο του τσουρεκίου είναι η φλαούνα, αν και δεν είμαι σίγουρος αν είναι το ίδιο πράμα...

Basilis4 είπε...

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε σένα στήν οικογένεια σου και σε όσους αγαπάς!Και πάντα Χαρές!-)

dreamer-angel είπε...

Ανωνυμε
εγώ θα γίνω νονά;;;Χα χα χα
Δεν πιστεύω να θες κι εσύ λαμπάδα και αυγό;;;Τί όνομα να σου βρω καλέ μου;;;Να σε βγάλω "Κυβερνήτη" απ τη γνωστή παραλία του νησιού σου;;;;Αρχοντικό όνομα δεν μπορείς να πεις!!!Αν δεχτείς πάντως γράφε το σε κάθε σου σχόλιο για να ξέρω πως είσαι το ίδιο πρόσωπο!!!Μη χάνω τη μπαλα!
Φιλιά και καλές γιορτές!

Βασίλη μου να σαι καλά! Φιλιά πολλά

Ευρύνοος είπε...

εντελώς off topic.. (στο χρωστάω)..

ο νονός μου ήταν -θεός σχωρέστον)- μέγας χαρτοπαίκτης..
θυμάμαι με είχε πετύχει τυχαία 13 ετών στο δρόμο και είχε κερδίσει στο χαρτί και μου έδωσε χοντρό ρεγάλο..

άλλες φορές τίποτα.. χασούρα βλέπεις..

μην πώ για τον παππά που με βάφτισε..
για δέσιμο..
έβγαινε στις γειτονιές της Νέας Ιωνίας με παιδικό τρίκυκλο ποδηλατάκι και έκανε πατίνι με αυτό.. χαχα..
σε μνημόσυνα έπαιρνε κασετοφωνάκι μαζί και εν μέσω των ψαλμών σταματούσε και έβαζε ράδιο και έλεγε, "τώρα θα χορέψουμε".. εντέλλει αυτοκτόνησε..
λές να φταίει που έγινα έτσι;
ή μήπως μετά την βάφτισή μου να έγινε έτσι ο φουκαράς?

σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης σου..
είμαι καλάαααααααααα....

Osiris είπε...

Θα σου πρότεινα να έρθουμε με το πλήρωμα, τους πειρατές μου, να βάλουμε ένα χεράκι μπας και ξεμπερδέψεις, αλλά φοβάμε, ότι μόλις μας δουν οι πελάτες, θα το βάλουν στα πόδια και θα μείνεις άνεργη.

Μπούχαχαχααα!!!

Την καλημέρα μου.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα κορίτσι!!
Εγώ εχθές έφτιαξα τσουρεκάκια αλλά όχι τόσα, καμιά 30αρια.
Να είσαι καλά ,θα τα ξαναπούμε για ευχές!!!!!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

ΓΚΟΥΧ-ΓΚΟΥΧ,ΑΦΤΟΥ,
Παραλίγο νά μέ πνίξεις μαρίίίίίίί!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Εσύ παιδί μου δεν είσαι dreamer-angel, τσουρέκι-angel είσαι!!! Πάντως... μην τολμήσεις κι αγγίξεις πάνω από δύο, το πολύ τρία, και χαλάσεις την σιλουέτα σου, τ' ακούς;;;

Καλό Πάσχα dreamerάκι μου. Και... καλή Κρήτη νά 'χεις!

truth around us......... είπε...

kali anastasi angelako na eisai kala glikia mou oneiremeni kai na peraseis poli omorfa filia polla

ikor είπε...

Καλή Ανάσταση dreamer-anglel!

Το χειρότερο δεν είναι το τύλιγμα, είναι που δεν θα πας Κρήτη!

Κράτα πάντως κανένα τσουρέκι και για σένα, ε; Μην τα δώσεις όλα!

Φιλιά! Να περάσεις καλά!

dreamer-angel είπε...

Ευρύνοέ μου κι εγώ καλά λέω πως είμαι αλλά κανείς δεν με πιστεύει!!!Χα χα χα χα αυτό θα πει τρελός παπάς σε βάφτισε!!!Φιλιά πολλά

captain μου, άστο καλύτερα!!!Χα χα χα

Φούλη μου σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!Αντε και του χρόνουυυυ

Νάντια καλά να πάθεις μαρή!Χα χα χα

Πάνο έχεις χάσει επεισόδια αλλά δεν πειράζει!!!Φιλιά πολλά, να σαι καλά!

Τρουθάκι σ ευχαριστώ πολύ, επίσης.Τα φιλιά μου

Καλέ μου ikor έτσι είναι, αλλά δεν πειράζει!Οσο για το τσουρέκι, ούτε να το δω δεν θέλω!!!Φιλιά πολλά καλέ μου!

El Corazon είπε...

Πόσο μ'αρεσει να σε διαβάζω..
Πλασματακι μου κουρασμένο !!
Ελα θα περάσει κ αυτο!!
Καλο Πασχα γλυκιά μου ..
Υγεία πάνω απο όλα..

dreamer-angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ φιλενάδα!
Να σαι καλά!Να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες!Τα φιλιά μου

Paraouros είπε...

Θα στειλω φιλους και γνωστους τσουρεκια ν'αγορασουν, για να τελειωσουν, να ξανατυλιγεις, να τα παρεις στο κρανιο,να απελπειστεις και να παρεις το καραβι για το νοτο..

dreamer-angel είπε...

Αντε ντεεεεε
τι κάθεσαι!!!
Χα χα χα και θα κάνουμε κάτι BBQ
Πες στον φίλο σου, ότι θα του στείλω το δέμα στις 25 με το ζόρι!!!Χα χα χα

Νηρηιδα είπε...

ξερω οτι γελαω με τον πονο σου και συγνωμη αλλα εχω δακρυσει απο τα γελια!Εγω παντως δεν τρωω τσουρεκι με τπτ αρα που να καουν ολα να μην εχεις να σε κουραζουν χεχεχεχε Αντε καλη Ανασταση και αναταση!!

Ανώνυμος είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου
Να σαι καλά και να περάσεις καλύτερα!
DREAMER ANGEL

Εύη Καφούρου είπε...

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Επίσης γλυκιά μου!
Dreamer angel