14.4.09

Συντρίμια ψυχής

ή μάλλον όχι! Καλύτερα θα 'ταν να πω ναυαγισμένα όνειρα...
Τι σημασία έχει άραγε, αφού όπως και να το πω, το ίδιο είναι;Οι πιθανότητες να φύγω λιγοστεύουν μιας και είμαι ακόμα στο μηδέν! Οσο και να προσπαθώ δεν γίνεται τίποτα! Παραιτούμαι λοιπόν και αφήνω τα πάντα στην τύχη!Ο καιρός θα δείξει!Ισως και να ναι για καλό! Κάτι τέτοιες ώρες προτιμώ να μην σκέφτομαι!
Οταν έπεσα κάποτε στα βαθιά νερά, χωρίς να ξέρω κολύμπι, ο λόγος που δεν πνίγηκα ήταν γιατί ξεδίπλωσα από μέσα μου, σαν σωσίβιο, τα όνειρά μου. Ισως να κάνω το ίδιο και τώρα...
Οχι, δεν θέλω λόγια παρηγοριάς! Τίποτα δεν χάθηκε ακόμα!
Οχι, ούτε ψεύτικες ελπίδες θέλω! Ο καιρός θα δείξει!
Προσγειώθηκα απότομα αλλά ευτυχώς πατάω γερά!!! Θα περιμένω, όσο χρειαστεί και δεν θα σταματήσω να ονειρεύομαι! Κανείς δεν μπορεί να μου στερήσει αυτό το δικαίωμα!Είναι κατάδικό μου!
Για κάποιο περίεργο λόγο, δεν είμαι στεναχωρημένη τώρα που τα λέμε! Ισως γιατί όλο αυτό ήταν ένα άπιαστο όνειρο που προσπάθησα να το κάνω αληθινό! Ναι, μάλλον αυτός είναι ο λόγος! Προσπάθησα! Δεν έχει σημασία, αν δεν τα κατάφερα αυτή τη φορά! Ισως την επόμενη!
Ανασυγκρότηση λοιπόν και προχωράμε...

20 σχόλια:

Αλοη Καππα είπε...

Στα ίδια είμαστε, λοιπόν! Θαυμάζω τη δύναμη που δείχνεις να έχεις και την αισιοδοξία σου. Μακάρι να μπορούσα να σε μιμηθώ.

Athos Georgiou είπε...

Όπως το είπες..."Δεν έχει σημασία, αν δεν τα κατάφερα αυτή τη φορά! Ισως την επόμενη!"

Αυτή είναι η δύναμη που κάνει άπιαστα όνειρα να γίνονται πραγματικά. Χωρίς να ξέρω τί περνάς, καταλαβαίνω πώς είναι να πέφτεις. Μήν σταματάς ποτέ να παλεύεις! Κράτα γερά, Θα τα καταφέρεις

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΚΑΛΗ ΜΟΥ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ.ΜΙΑ ΜΑΧΗ ΕΧΑΣΕΣ ΜΙΚΡΗ.Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Ευρύνοος είπε...

Δέν θα σου πώ υπομονή, δέν θα σου πώ κουράγιο..

ότι είχα να σου πώ το είπες..

μόνο ένα θα σου πώ..
σαν συμβουλή, απο έναν γεροτρελό..

η ζωή και τα γεγονότα, είναι σαν ένα ποτάμι..
κολύμπα στο ρεύμα..
θα φτάσεις γρηγορότερα..
όσο πάς κόντρα, τόσο θα αργείς και θα κουράζεσαι..
κάθετι που μας συμβαίνει, έχει τον λόγο του..
αυτό, στο υπογράφω..

πρίν λίγες μόνο μέρες ήμουν στο τέρμα κάτω αν με παρακολουθείς..
λίγο πρίν τέρμα πάνω..
γυμνάζω την ψυχή..

να είσαι καλά και μην ξεχνάς..

"ου φονεύσεις τα όνειρά σου"
http://www.youtube.com/watch?v=6WKAgTvMUwM&NR=1

ΛΕΩΝ είπε...

Κάθε εμπόδια για καλό! Τετριμμένο αλλά σοφό!Καλή δύναμη κορίτσι!

monahikoslikos είπε...

Ανασυγκρότηση ως την επόμενη επίθεση και τα κάστρο θα πέσει.
Για να τα παρατάς δεν σε κόβω άρα στο τέλος θα γίνει το δικό σου.
Καλό βράδυ.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άσε τα πράγματα να κυλήσουν μόνα τους, μην αγχώνεις τον εαυτό σου.
Εύχομαι όλα να πάνε καλά!!!

THE LONELY SKIPPER είπε...

MHN ΦΟΒΑΣΑΙ ΑΝ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ
Η ΘΑ ΝΙΚΗΘΕΙΣ ΠΟΛΕΜΑ
ΠΑΡΤΟ ΑΛΛΟΙΩΣ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΕΡΑΣΕ
ΑΛΛΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ,ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ
ΕΓΩ ΕΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ
ΠΙΑΣΕ ΚΟΝΔΥΛΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ
ΤΟΥ ΣΥΓΡΑΦΕΑ ΠΟΥ ΘΩΚΕΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙΣ
ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΑΠ'ΑΛΛΟΥ
ΤΟ ΒΙΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΟΡΙΖΕΙΣ
ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ

dreamer-angel είπε...

Αλόη μου δεν είναι μόνο δύναμη...
Είναι και κουζουλαμάρα μαζί!!!Προσπάθησα, αλλά απέτυχα.
It s ok! Υπομονή καλή μου!Θες το χρόνο σου.Φιλιά πολλά

Athos Georgiou καλώς σε!Ολοι πέφτουμε, τρώμε τα μούτρα μας και ξανασηκωνόμαστε!Σάμπως είναι η πρώτη φορά που το παθαίνω;Εχουμε καιρό...Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ για την επίσκεψη και για το σχόλιο!

SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου σ ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά και να περάσεις όμορφα!Τα φιλιά μου

Καλέ μου Ευρύνοε είμαστε τόσο διαφορετικοί μα έχουμε τόσα κοινά...
Σ ευχαριστώ πολύ για όσα λες και για όσα δε λες...
Τι πιο όμορφο απ τα όνειρα;
Τα φιλιά μου καλέ μου τρελέ!

Λέων μου έτσι είναι!Αυτό σκέφτομαι κι εγώ!Φιλιά πολλά

Λύκε μου κάτι ξέρεις και δεν το λες εσύ!Χα χα χα
Την ξέρεις την ιστορία μου!Σάλτο μορτάλε μου είπες!!!
Δεν έχω δώσει τίποτα και συνάμα με ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει δουλειά κάτω...Οπότε, πού πας ρε καραμήτρο λέω κι εγώ;;;Ασε να περάσει η κρίση και βλέπουμε!
Αν υπήρχε δουλειά κάτι θα γινόταν αλλά έτσι αντε τι να πάω να κάνω;Ναυάγιο σκέτο το βλέπω!Πιο μεγάλο κι απ τον Τιτανικό!Χα χα χα
Τα φιλιά μου

Φούλη μου να σαι καλά και σ ευχαριστώ πολύ!Ο καιρός θα δείξει!Τώρα βαθιές ανάσες και προχωράμε, σωστά;;;

Γείτοναααα
τι είναι αυτά που λες;;;;Είσαι καλά;Εγώ συγκραφέας;;;Χα χα χα
Απο που κι ως που καλέεεε!εδώ τόσα χρόνια ζωγραφικής πήγαν στράφι και το ριξα στα tattoo!!!
Οπως και να χει σ ευχαριστώ πολύ
για τα καλά σου λόγια!Να σαι καλά!Φιλιά

ΣΟΥΙΤΑ είπε...

Eύχομαι η Ανάσταση του θεανθρώπου να σου φέρει αυτό που επιθυμείς.

καλό Πάσχα...

Osiris είπε...

Μην κυνηγάς τα όνειρά σου γιατί φεύγουν. Αρχικά, μείνε ακίνητος και μετά κάνε ότι το βάζεις στα πόδια απ'την αντίθετη(φρόντισε όμως να μην καταλάβουν ότι τα "δουλεύεις").Θα παρατηρήσεις, ξαφνικά, ότι σε κυνηγάνε αυτά.

Μην βιαστείς όμως να χαρείς με αυτά που σου γράφω...

...γιατί θα πρέπει πρώτα να είσαι πολύ προσεχτική με αυτά που εύχεσαι, γιατί μπορεί να πραγματοποιηθούν!!!
Να το προσέχεις αυτό. Και πίστεψέ με...
Αυτό είναι χειρότερο απο την αποτυχία. ;)

Fair Winds

-O-

matriga είπε...

Κούκλα μου, με συγκίνησες. Πριν σου άφησα σχόλιο στην προηγούμενη σου ανάρτηση, χωρίς να έχω διαβάσει αυτή πρώτα. Τώρα κατάλαβα ότι δεν ισχύει η μετακόμισή σου. Με συγκίνησες κούκλα μου. Δεν ξέρω γιατί ανατρίχιασα... Ίσως γιατί έχω περάσει παρόμοια φάση και γω. Ένα έχω να σου πω: Συμφωνώ απόλυτα με τον Ευρύνοο! Κύλα με το ρεύμα του ποταμού και αφήσου, όπως έκανα και γω. Έχεις τόσο θετική σκέψη που σύντομα θα δεις πως το γνωμικό που υποστήριζε μια ζωή ο πατέρας μου, θα γίνει το moto σου... Κάθε εμπόδιο για καλό, μου έλεγε και αποδείχτηκε σωστό τελικά. Εμένα μου ήρθαν όλα όπως τα ήθελα, όταν δεν το περίμενα. Αφού τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και είσαι δυνατή, μην φοβάσαι τίποτα!!
Φιλάκια γλυκά, σαν και σένα :))

katerina είπε...

Dreamer μου έχεις δώσει μόνη σου τις απαντήσεις!Συμφωνώ απόλυτα μ΄αυτά που γράφεις.
Καλό Πάσχα να περάσεις και να γίνουν όλα όπως θέλεις!

Μάτα είπε...

Φιλενάδα,σκάσε και κολύμπα,που λένε!
Με ελπίδα και αισιοδοξία όλα θα γίνουν!

Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Σουίτα μου να σαι καλά!Σου εύχομαι τα καλύτερα κι εσένα!Φιλιά πολλά

Καλέ μου osiri αυτά που μου λες είναι λόγια δικά μου!Μήπως έχεις διαβάσει παλιότερη ανάρτηση;;;Χα χα χα
"Να προσέχεις τι εύχεσαι" έλεγα κάποτε!Εχουμε πολλά κοινά τελικά,
παλιορεμάλι!Χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο σχόλιο, τα φιλιά μου!

Matriga μου, δεν ξέρω γιατί αλλά δεν στεναχωριέμαι τόσο όσο περίμενα...
Και ξέρεις κάτι;;;Ανοίγω ξανά τα φτερά μου, έστω και εδώ και ξεκινάω το θέμα tattoo!!!Δεν θα με πάρει από κάτω, όχι τόσο εύκολα!Θα κάνω αυτό που θέλω ο κόσμος να έρθει ανάποδα έστω και με νέα δεδομενα!!!Τα φιλιά μου

Κατερινώ μου, ήθελα πολύ να φύγω και με χάλασε!!!Το ψαξα πολύ όμως αυτό το διάστημα και σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω αυτή την αναποδοδιά αλλιώς!!!Συνεχίζω να ονειρεύομαι και αυτό έχει σημασία!!!Φιλιά πολλά και να περάσεις όμορφα καλή μου!

Μάτα μου, είμαι περίεργη ράτσα!!!Οταν συμβαίνουν κάτι τέτοια, πριν με πάρει από κάτω κοιτάω τις επιλογές που έχω...
Ευτυχώς έχω πολλές ακόμα!
Θα ξεκινήσω αλλιώς και θα δούμε που θα φτάσω!!!

Φιλιά πολλά σε όλους, να στε καλά!!!Να χαμογελάτε ΠΑΝΤΑ κλπ κλπ

Φευγω γιατί πνίγομαιιιιιιιι
Ισως μπω μετά!

dreamer angel

Osiris είπε...

...και σε περίπτωση που ακόμη δεν κατάλαβες τι θα πρέπει να κάνεις, πάτησε εδώ για να δείς το manual!!!

Δεν θα πεθάνουμε ποτέ ρέεεεεεε!!!

Άντε, και να βλέπω χαρούμενες φάτσες! Ετσι;

:)))

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Εύχομαι κάθε όνειρο
όπως το θες να γίνει
Το φως απ΄την Ανάσταση
δύναμη να σου δίνει.

Πολλές ευχές από καρδιάς
σ΄ολη τη συντροφιά σου
ανθρώποι που σε αγαπούν
να βρίσκονται κοντά σου.

Ανώνυμος είπε...

Σιγά μην κλάψω εεεε
Καλόοοοοο, έγραψες!Φιλιά πολλά

Θα παω να χτισω μια φωλιά στον ουρανό, θα κατεβαίνω μοναχά για να γελάσω.....kisses

Φάνη μου, για 543453547687 φορά τρώω τα μούτρα μου!!!Δεν πειράζει όμως!!!Ελπίζω πως τα καλύτερα θα ρθουν!!!Που θα πάει;;;Θα ρθουν!
Φιλιά πολλά, καλές γιορτές και να περάσεις όμορφα!
Dreamer angel

Paraouros είπε...

Κοπελια τι κανεις;;
Οχι και τοσο καλα αν καταλαβα..
Ηληθια ερωτηση..
Τα Χανια σε περιμενουν να το ξερεις
για την επομενη φορα που θα σε πιασουν τασεις φυγης..
Ζυγιασε την κατασταση και αναθεωρησε..
Αν κατσεις Αθηνα αλλαξε ή βρες ενδιαφεροντα..
Κατι να σε γεμιζει..
Παντος ξανασκεψου..
Τιποτα δε τελειωσε..
Προλαβαινεις κι εχεις τη δυναμη και τα κοτσια να το κανεις..
Μαχαιρια,καρπουζια εσυ τα'χεις..

dreamer-angel είπε...

Για σου βρε φοίνικα....ξέρεις εσύ!!!Φιλιά στα Χανιά!!!
Τη συγκεκριμένη στιγμή άλλος κάνει το πισωγύρισμα κι εγώ κουράστηκα προς το παρόν να το παλεύω!!!!Η θα χαλαρώσω για λίγο ή θα τα πάρω στο κρανίο!!!
Κι επειδή άμα τα πάρω (δεν γνωρίζεις) ως που μπορώ να φτάσω
λέω να ξεκινήσω ανασυγκρότηση και βλέπουμε!!!
Τα φιλιά μου σε όλους και να περάσετε όμορφααααααα