12.4.09

Σκέψεις

Να κουβαλάς αδειανή μια βαριά, επίχρυση σκαλιστή κορνίζα στην ψυχή σου, δεν είναι και το πιο εύκολο του κόσμου.Και να μην μπορείς να την πετάξεις.Να τη σπάσεις.Να την παρακάμψεις έστω...
Στοιχειώνει εκεί, φάτσα κάρτα, για να σε κάνει ν' αναλογίζεσαι πόσο χρόνο έχασες να την ξεσκονίζεις, πόσα χρώματα ξόδεψες για να ζωγραφίσεις κάποτε το περιεχόμενό της.
*****************************************************
Υπάρχουν τρία είδη ανθρώπων.Αυτοί που σέρνονται με τα τέσσερα πίσω απ τη μοίρα τους, αυτοί που την πιάνουν απ τα κέρατα και την αλλάζουν, με όποιο κόστος, κι αυτοί που απλώς την ακολουθούν, φυτεύοντας όμως σε κάθε σωρό σκατά που συναντούν κι από μία τουλίπα...
***********************************************
Αν έχεις μπροστά σου έναν τοίχο, το πιο ανόητο είναι να παίρνεις φόρα και να κουτουλάς.Κάθησε κάτω, βολέψου κι άρχισε να προβάλλεις σ αυτόν τον τοίχο τα τοπία της δικής σου ψυχής.Ετσι κι αλλιώς, στην ουσία, όλοι είμαστε μόνοι.Μπορεί ν' ανήκουμε στην αγέλη, αλλά καθένας κοιτάζει το δικό του αστέρι.
(ή ξεκοιλιάζει το δικό του θήραμα.Ανάλογα με την περίπτωση...)
Από το βιβλίο Αν ήταν όλα... αλλιώς της Παπαδάκη
Αφιερωμένο σε κάποιον τρελό που πήρε τα βουνά!

28 σχόλια:

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε...

Αχ πίκρα!

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα dreamer..

ευχαριστώ για την αφιέρωση..

απλά πρέπει να "σκοτώσω" τον βλάκα μέσα μου..

και αυτό γίνεται με άσκηση..

το έχω ζήσει πάλι και πάλι άλλωστε..

όσο για τις κατηγορίες, ποτέ δεν γνωρίζουμε σε ποιά ανήκουμε..

η νεκροψία δείχνει πάντα τα αίτια ζωής..

τρελός του χωριού..

χαιρετώ σας..

υγ: http://www.youtube.com/watch?v=Efjf_gCvgtU

Paraouros είπε...

Κρητικια δεν ειναι η Αλκυονη;;
Μια χαρα σκεψεις κανει..
Στο τελευταιο θα ηθελα να πω,κανεις δε θελει να παραδεχτει οτι ειναι μελος της αγελης..
Ολοι κοιταζουμε το δικο μας αστερι, το θεμα ειναι να μη μεινουμε απλως να κοιταμε ενα αστερι διοτι ποτε δε θα δουμε τη "Μεγαλη αρκτο" ή την "Κασσιοπη" αλλα και ποτε δε θα εκανε καποιος "ενα μικρο βημα για τον ανθρωπο"..

Νηρηιδα είπε...

με αγγιξαν πολυ οσα λες...παααααααρα πολυ...καλο βραδυ καλη μου

monahikoslikos είπε...

Αν ήταν όλα αλλιώς μπορεί να μουν κι εγώ ...δεσπότης.
καλό βράδυ

Osiris είπε...

Την καλημέρα μου.

Είμαι ο Osiris o πειρατής και έκανα βόλτα με το πειρατικό μου, όταν συνάντησα ξαφνικά το blog σου που έγραφε:
"Αφιερωμένο λοιπόν αυτό το blog σε όσους ταξιδεύουν σε θάλασσες με καράβι τα όνειρά τους!!!"
...Όπως καταλαβαίνεις, μου έκανε εντύπωση που κάποιος ή κάποια στον κόσμο, αφιερώνει το blog του σε κάτι ρεμάλια σαν εμάς!!!

Αν αναρωτιέσαι τι είδους απόβρασμα της κοινωνίας είμαι, θα σου συστηθώ μέσα απο τα λόγια του post σου. Είμαι λοιπόν απο αυτούς που την μοίρα τους... "την πιάνουν απ τα κέρατα και την αλλάζουν, με όποιο κόστος".

Όποτε θέλεις θα χαρώ να σε δω στο πειρατικό μου.

Νά' σαι καλά και σου εύχομαι ποτέ να μην σταματήσεις να ονειρεύεσαι.

ΣΟΥΙΤΑ είπε...

Να΄σαι καλά Αγγελάκι.
Εύχομαι να έχεις χαρούμενες γιορτές.
Φιλάκια.

matriga είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αγγελική μου! Τι ωραία αποσπάσματα είναι αυτά! Φαντάζομαι όπως το βιβλίο που πρέπει να το αγοράσω. Φιλάκια :)

AETOS είπε...

Να κουβαλάς κάτι που να λάμπει, χρυσό και όχι επίχρυσο είναι κι αυτό βαρύ φορτίο, που κάνει πληγές βαθιές και αφήνει σκαλίσματα στις ψυχές μας..Και σε σκορπάει όπου αγαπάς.. Μα είναι τόσο μοναδικά όμορφο, να ξέρεις πως κομμάτια σου χαρίζονται... Ήλιο το λένε.. και νομίζω πως κάτι τέτοιο όσο και αν δεν θέλεις καμμιά φορά να φανεί, έχεις μέσα σου κρατημένο..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλή βδομάδα ,
ονειρεμένε μου άγγελε

Dreaming_Harlequin είπε...

Κορυφαίο το τελευταίο απόσπασμα...

dreamer-angel είπε...

J. Luna [X-GoteEngeL] άστα να πάνε καλέ μου!Φιλιά

Τρελέ μου να σαι καλά και να προσέχεις!Δεν σε φοβάμαι!Φιλιά

Paraouros συμφωνώ μαζί σου αλλά γι αυτό το μικρό βήμα για τον άνθρωπο κανείς δεν ξέρει πόσες ψυχές χαθήκαν...
Η δική μου ψυχή δεν είναι διαθέσιμη!
Φιλιά πολλά

Νηρηιδα μου αυτός είναι ο σκοπός μου!Φιλιά πολλά

monahikoslikos κι εγώ καρδινάλιος αλλά δεν το κάνω θέμα!Χα χα χα φιλιά πολλά

Osiris καλησπέρα!Καλωσόρισες!
Να σε κεράσω μια τσικουδιά κι ένα παξιμαδάκι;
Σ ευχαριστώ για τις ευχές σου και ανταποδίδω αν και θα στα πω μόλλις επιβιβαστώ στο πειρατικό σου!Κι εγώ ρεμάλι είμαι αν δεν το κατάλαβες! Χα χα χα για κοίταξε καλύτερα το προφίλ μου....

ΣΟΥΙΤΑ μου να σαι καλά!Επίσης καλέ μου!Φιλιά πολλά

matriga μου μέχρι στιγμής φαίνεται καλό βιβλιαράκι!Οσα με αγγίζουν θα σας τα γράφω από εδώ!Τα υπόλοιπα μάλλον θα πρέπει να το αγοράσεις για να τα διαβάσεις!Φιλιά πολλά

AETΕ μου υποκλίνομαι!!!Ειλικρινά σ ευχαριστώ από καρδιάς!Δεν ξέρω τι να σου πω...
Με συγκινείς!Φιλιά

ΦΟΥΛΗ μου επίσης καλή μου!

Dreaming_Harlequin καλώς σε!
Ναι είναι πολύ καλό κι ελπίζω να βρω κι άλλα τέτοια στο βιβλίο αυτό!Δεν το χω τελειώσει ακόμα!Θα δείξει
Την καλησπέρα μου και να σε ξαναδώ...
Φιλιά

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα Αγγελική μου.
Τί να πώ τώρα,τί να σχολιάσω;
Πόσο δίκιο έχει και πόσο παραστατικά είναι αυτά πού λέει!!
Καλό βράδυ,μ'εφτιαξες πάλι!!

homemade είπε...

πολύ ωραία επιλογή σου...νάσαι καλά

dreamer-angel είπε...

Καλό βράδυ και σ εσένα Νάντια!Να σαι καλά!

homemade επίσης καλέ μου!Φιλιά!

El Presidente είπε...

Καλο Πασχα να εχεις!
Και μπολικη Αγαπη αυτες τις μερες.
Φιλια

Μάτα είπε...

Σοφά κι αληθινά λ'ογια.
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση φιλενάδα!

Φιλιά

Osiris είπε...

Μόνο σε ένα μέρος στον κόσμο πίνουν τσικουδιά. Είναι ένα μέρος που οι άνθρωποι φοράνε μαύρα και ζουν μαζί με τους αετούς. Άν κατάγεσαι απο εκείνο το μέρος να δώσεις τις ευχές μου στους ανθρώπους αυτούς, όπως και στους αετούς.

Άντε, στην υγειά μας. ;)
Χάρηκα που σε γνώρισα Άγγελε.

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Πολλές πολλές ευχές
σε όλη την παρέα
το Πάσχα να περάσετε
πολύ πολύ ωραία.

dreamer-angel είπε...

Προεδράρα επίσης καλέ μου, να σαι καλά!Φιλιά

Μάτα μου σ ευχαριστώ πολύ επίσης!
Τα φιλιά μου

Osiris από εκεί κατάγομαι αλλά δυστυχώς δεν θα πάω για Πάσχα!!!Αργησες, πριν λίγες μέρες γύρισα!!!Οπως και να χει σ ευχαριστώ πολύ!Χάρηκα κι εγώ για τη γνωριμία!Φιλιά

Φάνη μου, σ ευχαριστώ πολύ!
Σου εύχομαι με τη σειρά μου να περάσεις όσο πιο καλά μπορείς!

Φιλιά πολλά και καλές γιορτές σε όλους σας

Ευρύνοος είπε...

Καλή σας Ανά(σ)ταση..

http://www.youtube.com/watch?v=Dogp6FAfAFI

dreamer-angel είπε...

Ετσιιιιι
Φιλιά πολλά καλέ μου Ευρύνοε!
Εγώ δεν φεύγω ακόμα και μάλλον δεν θα φύγω γενικώς!!!

Ευρύνοος είπε...

Καλέ εσύ τώρα γύρισες..

πάλι να φύγεις;

εγω ακόμη δεν έφυγα, ξαναγύρισα..

έκανα την ενδοσκόπηση μου και αναστήθηκα, ως Αναστάσιος..

που να πας τέτοιες μέρες.. δεν λέει.. κι εγώ εδώ..

έχουμε και γιορτή βλέπεις..
καλά να περνάτε..
και τον νού σας στον Δρόμο..
και προσοχή λίγο παραπάνω Αύριο..

dreamer-angel είπε...

Φευγάτη είμαι γενικώς!Η απάντησή μου στην επόμενη ανάρτηση καλέ μου!Εξήγησέ μου όμως τί εστί αυτό το Αυριο που λες;;;
Φιλιά

Ευρύνοος είπε...

Απλώς ένα προ-αίσθημα..

λίγη παραπάνω προσοχή δεν έβλαψε ποτέ κανένα..

άλλωστε υπάρχει και η περίπτωση του λάθους.. μακάρι..

dreamer-angel είπε...

Μακάρι...
αν και δεν έχω σκοπό να μετακινηθώ αύριο!Δουλεύω μέχρι και το Σάββατο!
Να σαι καλά βρε Τρελέ

matriga είπε...

Αγγελική μου, καλημέρα! Κατάλαβα καλά ότι δεν φεύγεις; Μακάρι!!! Φιλάκια :)

Ανώνυμος είπε...

Σωστά κατάλαβες!!!Φιλιά πολλά
Dreamer angel

υγ σου έστειλα μνμ
και στα γράφω εκεί!
Βιάζομαιιιιιιιιιι
Τα φιλιά μου