7.4.09

Αν η ψυχή μας...

...φορούσε πάντα τα καλά της και καλωσόριζε τα όνειρά μας... Αν το καράβι μας έφτανε φωταγωγημένο στο λιμάνι που είχαμε διαλέξει... Αν στην προβλήτα μάς περίμεναν, με ανθοδέσμες και χειροκροτήματα, όλοι αυτοί που αγαπήσαμε... Αν δεν είχαμε αφήσει την πόρτα της ψυχής μας ανοιχτή, για να βρουν άσυλο οι κατατρεγμένοι...Αν ξέραμε να διαβάζουμε εγκαίρως τα σημάδια των καιρών και να προβλέπουμε τις καταιγίδες... Αν δεν είχαμε μπερδέψει τα σημεία του ορίζοντα και περιμέναμε να βγει ο ήλιος από τη δύση...Πόσος χαμένος χρόνος, αλήθεια!
Aν... Αν...Αν ήταν όλα... αλλιώς! Μα τότε, πώς θα ξεχωρίζαμε το φως που κλείνουν μέσα τους τα φύλλα της παπαρούνας;

Ηταν εκείνο το θλιμμένο σούρουπο που άρχισε να βρέχει και είχα απελπιστεί γιατί δεν μπορούσα να μετακινηθώ!Δεν ήξερα πως εκείνη την ώρα γινόταν η παρουσίαση του βιβλίου της Αλκυόνης στα Χανιά!Απλά είδα κόσμο και πέρασα να δω τι συμβαίνει!Δεν την πρόλαβα.Την επόμενη μέρα στη βιτρίνα ενός βιβλιοπωλείου εκεί στη Χάληδων, είδα το συγκεκριμένο βιβλίο και όπως κάνω πάντα, διάβασα το οπισθόφυλλο και το αγόρασα!!!Ηταν το κατάλληλο βιβλίο, την κατάλληλη στιγμή!Πόσο απλά είναι όλα τελικά! Πόσο δίκιο έχει...

***Οι φωτογραφίες που σας έταξα είναι στην προηγούμενη ανάρτηση!

9 σχόλια:

matriga είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου Αγγελική. Καλώς ήρθες! Χαίρομαι που πέρασες καλά. Εγώ ακόμη τρέχω στο νοσοκομείο για τον πατέρα μου...
Πόσο δίκιο έχεις με το...αν όλα ήταν αλλιώς! Φιλάκια πολλά xx

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αχ...αν όλα ήταν αλλιώς!!!!
Καλημέρα καλός ήρθες!!
Βρε κορίτσι μου , μάλλον οδηγώντας τραβούσες φωτο και τράκαρες τη ζέβρα!!
Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!
Φιλάκια......

katerina είπε...

Αν πράγματι είμασταν αλλιώς δεν θα λεγόμαστε και άνθρωποι Αγγελική μου. Τη Αλκυόνη την αγαπάω πολύ και θα διαβάσω και εγώ το νέο της βιβλίο, σε συνέντευξή της εδώ στο Ηράκλειο σε ερώτημα του παρουσιαστή για την ικανότητά της ν΄αποδίδει τόσο καλά τους χαρακτήρες των βιβλίων της, είπε ότι φταίει το άνοιγμα της ψυχής της σε όλους.. αυτό σημαίνει πολλές φορές και την είσοδο πολλών ληστών..
Και εγώ δεν πιστεύω σε τυχαία γεγονότα.. μην αφήνεις στην τύχη τους σημάδια λοιπόν. Καλή τύχη στις επιλογές σου!

AETOS είπε...

Ίσως αν όλα ήταν αλλιώς, να'μασταν κι εμείς.. και να μην παίρναμε χαμπάρι από τέτοια... Ίσως, να'ναι καλύτερα έτσι, να αναζητούμε διαρκώς μέσα μας κι ότι βρούμε να το σκορπάμε.. Καλώς ήρθες, καλή σου μέρα..

El Corazon είπε...

Λατρευω την Παπαδάκη την εχω ξεζουμίσει που λένε :)))
Αχ ναι να ήταν όλα αλλιως..όντως!!
Μόλις τελειώσω το βιβλίο που
διαβάζω είναι το επόμενο..

Φιλιά καλημερούδια :)

Λευκή είπε...

Κι εγώ την διαβάζω!
Αν όλα ήταν αλλιώς...!!!!! Αχ αν ήταν...:))
Καλημέρα και καλώς ήρθες :)

dreamer-angel είπε...

matriga μου σ ευχαριστώ και εύχομαι να πάνε όλα καλά!Μακάρι να ήταν όλα αλλιώς!!!Πόσο ευκολότερη θα ήταν η ζωή μας!

Φούλη μου καλώς σε!Χα χα χα
Οχι δεν τράκαρα επειδή έβγαζα φωτογραφίες!!!Μπορώ να τα κάνω και τα δύο!!!Χα χα χα δεν έφταιγα εγώ βρε Φούλη μου.Η ζέβρα έφταιγε και τη συγκεκριμένη στιγμή, δεν μπορούσα να την αποφύγω!Φιλιά

katerina μου έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα βιβλία της.Κάθε φορά μαθαίνω και κάτι νέο!!!Είναι απλή και υπέροχη!Σ ευχαριστώ για το σχόλιό σου κι εύχομαι να σ αρέσει κι αυτό το βιβλιαράκι!Τα φιλιά μου

Αετέ μου καλώς σας βρήκα!Ισως αν ήταν όλα αλλιώς να μην βλέπαμε τι έχει αξία στη ζωή τελικά!Τα φιλιά μου

El Corazon συμφωνώ μαζί σου!Πιστέυω πως θα σ αρέσει κι αυτό το βιβλίο!Φιλιά πολλά

Λευκή μου καλώς σας βρήκα!Αν ήταν όλα αλλιώς....Ελα που δεν είναι όμως!Δεν πειράζει!Δεν μασάμε εμείς, έτσι δεν είναι;Φιλιά πολλά

Ευρύνοος είπε...

πόσο μεγάλη κουβέντα αυτή..
αν ήταν όλα αλιώς..

η τύχη και ο Ερως είναι απρόσμενοι επι-σκέπτες στις ψυχές..

πόσος πόνος και πόσες πληγές θα είχαν αποφευχθεί..

αλλά μήπως μας συμβαίνουν για κάποιο λόγο;

άδραξε την ημέρα και την ευκαιρία απο τα μαλλιά η κάνε ατό που λέει η συν-είδησή σου?

οι "ληστές" ίσως δέν έμαθαν να μήν είναι "ληστές".. αλλά να ακολουθούν την καρδιά τους..

καλώς ήλθες πίσω..

χαιρετώ σας..

dreamer-angel είπε...

Καλώς σας βρήκα καλέ μου Ευρύνοε!
Να σαι καλά