6.4.09

Ημερολόγιο


Οχιιιι, δεν γύρισα ακόμα!!!
Μόνο που βρέχει και είπα να κάτσω λίγο στο pc.
Χανιά 2/4
'Εφτασα το απόγευμα και το παρεάκι το συνάντησα στο καφέ!Μια βόλτα από την παλιά πόλη μέχρι το Κουμ Καπί ήταν ότι έπρεπε για αρχή!!!
Χανιά 3/4
Πρωινό στο παλιό λιμάνι και βόλτα στο ναυτικό μουσείο!
Ο καιρός άρχισε να χαλάει και τα σχέδιά μου αλλάξανε!
Είπα να πάω να δω κάτι δουλειές και να κοιτάξω τις τιμές των ενοικίων λίγο έξω απ την πόλη!Οι σκέψεις δεν φεύγουν απ το μυαλό μου κι έχω αρχίσει να σαλτάρω!Δεν είναι μόνο η έρευνα αγοράς στο νησί.Είναι και οι υποχρεώσεις στην Αθήνα και οι τηλεφωνικές οδηγίες για παραγγελίες και πληρωμές!Δεν είναι εύκολο να τα καταφέρει η κόρη μου στο μαγαζί τώρα που λείπω!Ευτυχώς, απ ότι μου είπανε, μέχρι στιγμής όλα πάνε καλά!Το κακό είναι ότι ένω ήρθα να χαλαρώσω, δεν τα χω καταφέρει ακόμα!
Χανιά 4/4
Βρέχει πολύ και δεν έχω αμάξι να μετακινηθώ!Από εχτές το βράδυ αισθάνομαι εγκλωβισμένη με την παρέα μέσα στο ξενοδοχείο!Οσο κάθομαι εδώ, τόσο σκέφτομαι...κι όσο σκέφτομαι τόσο προβλη-
ματίζομαι και στεναχωριέμαι!Το μόνο καλό είναι ότι κατάφερα να δώσω το μηχανάκι σ έναν σύντεκνο και να το ξεφορτωθώ!!!Ετσι κι αλλιώς άχρηστο μου είναι, ούτε ασφάλεια δεν έχω κάνει, αφού το χω μόνο για ώρα ανάγκης!Για να αλλάξει η διάθεση μου και μέχρι να συναντήσω τους φίλους μου, αποφάσισα να πάω να κάνω μια αλλαγή στα μαλλιά μου!Η αλλαγή πέτυχε και αισθάνθηκα όμορφα αλλά η διάθεση μου μέχρι το απόγευμα άρχισε να χαλάει πάλι μ αυτόν τον ηλίθιο μελαγχολικό καιρό!Τα νεύραααα μου
Ευτυχώς ήρθαν τα παιδιά με αυτοκίνητο και πήγαμε για καφεδάκι και φαγητό και πέρασε η ώρα!Τελικά άμα έχεις μάθει στους ρυθμούς της Αθήνας και είσαι υπερκινητικός όπως εγώ, δύσκολα προσαρμόζεσαι στους χαλαρούς ρυθμούς που έχουν εδώ!!!Εμείς εκεί πάνω τρέχουμε σαν τους παλαβούς και δεν ευχαριστιόμαστε τίποτα!Ελα όμως που έχω συνηθίσει να ζω έτσι και μου κακοφαίνεται τώρα που κάθομαι και δεν περνάει η ώρα!!!Μάλλον έχω σοβαρό πρόβλημα, τι να πω....Ισως να πρέπει ν αρχίσω τις τσικουδιές, να γίνω ντίρλα και να στρώσω!Χικ
Χανιά 5/5
Αλλη μια βροχερή μέρα σήμερα!Δεν αντέχω άλλοοοοο...
Θέλω να βγω μια βόλτα στο λιμάνι, θα σκάσωωωω...Οι γύρω μου δεν με καταλαβαίνουν και τους φαίνεται περίεργο!Εχω σαλτάρει, δεν μπορώ να κάτσω άλλο εδώ μέσα!!!Με κοιτάνε λες κι έχω κατέβει απ το φεγγάρι γμτ.Τηλεφώνησα στο μαγαζί να δω τι γίνεται και τους είπα πως έχω απελπιστεί και πως θέλω να γυρίσω πίσω!Τελικά μόνο αυτοί κατάλαβαν πως είμαι!Δεν το κρύβω πως απ την πίεση αυτή με πήραν τα ζουμιά...Οχι, δεν τα χω παίξει!!! Δεν έχω τι να κάνω και φρικάρω.Ξαφνικά μου ρθε αναλαμπή.Τσαφ!Θα νοικιάσω αυτοκίνητο και θα βγω έξω απ την πόλη!Εδώ να σας πω, πως αν ποτέ έρθετε στο νησί καλό θα ήταν να πάρετε μεγάλο αμάξι ή κατά προτίμηση τρακτέρ!Φίλοι κρητικοί μη στραβώσετε αλλά σαν οδηγοί είστε απίστευτοι!!!Ξεκινάτε, σταματάτε και αλλάζετε λωρίδα, όποτε γουστάρετε, χωρίς να κοιτάξετε καθρέφτη και χωρίς φλας!!!Διακοσμητικά είναι, άραγε;;;Τέλος πάντων!Νοίκιασα κι εγώ ένα SEAT CORDOBA και ξεκίνησα τη διαδρομή Χανιά-Καστέλι.Εδώ είμαστε λέω...Εβαλα μουσικούλα και όπου έβρισκα κάτι αξιόλογο σταματούσα για φωτογραφίες!Μια χαρά όλα, βρήκα τη χαρά μου μέχρι που........
....ένας παπούς μ ένα παλιό αγροτικό σε χρώματα ζέβρας αποφάσισε να ξεπαρκάρει και ήρθε κι έπεσε πάνω μου!Οχι ρε πούστη μου λέω, μέσα στη βροχή!Ηταν ανάγκη;;;Κατέβηκα απ το αμάξι και πήγαμε σ έναν καφενέ να τα πούμε!
-Κοπελιά φταίγαμε κι οι δύο!
-Παπού κάτσε καλά, γιατί ξεπάρκαρες κι έπεσες πάνω μου στη μέση του πουθενά!
-Να κεράσω μια τσικουδιά, να τα βρούμε;
-Να πάρουμε τηλέφωνο την εταιρία και να τα βρείτε μαζί;Οσο για την τσικουδιά άμα θες την πίνουμε να ζεσταθούμε!
Πήρα τηλ την εταιρία!Χα χα χα άντε να συνενοηθείς με τον παπού!!!Επρεπε να είστε από μια μεριά να τους ακούτε!Ο παπούς πήρε τη ζέβρα του και κατέβηκε απ τα βουνά και όποιον πάρει ο χάρος!Ας μη συζητήσουμε για ΚΤΕΟ κι ασφάλεια!!!Τί είναι αυτά;
-Δεν είναι δυνατός ο βρόντος κοπελιά, ίντα θες τώρα;
-Παπού, αν ήταν δικό μου το αμάξι δε θα με πείραζε, αλλά δεν είναι δικό μου και δεν θέλω μπελάδες!
-Μα δεν σου δωσα τα στοιχεία μου;Να και η ταυτότητα!
-Ναι, βρε σύντεκνε αλλά δεν φτάνουν, κάνε ότι σου λέει ο άνθρωπος να φύγουμε!
Με τα πολλά ο παπούς παρεξηγήθηκε!!!
-Με αμφισβητείς;Ιντα θαρείς, πώς δεν έχω μπέσα;
-Οφουυυυ ίντα παθα στα καλά καθούμενα!!!Ενταση και σασπένς δεν ήθελα;Καλά να πάθω!
Οπως καταλαβαίνετε δεν έβγαλα άκρη, γι αυτό σας λέω, αν έρθετε ποτέ να πάρετε τρακτέρ.Για να μή σας πω ερπύστρια!!!Εδωσα τα στοιχεία στον αντιπρόσωπο κι ο παπούς με τα πολλά είπε πως θα κάνει δήλωση!Πάει κι αυτόοο.Συνέχισα τη βόλτα μου προς το Καστέλι!Το απόγευμα ήρθε η παρέα και πήγαμε πάλι στο Κουμ Καπί για καφέ και φαγητό!
Χανιά 6/5
Πάλι βρέχει!Το πρωί η μέρα μου ξεκίνησε με καφεδάκι στο ξενοδοχείο!Μια βόλτα στα μαγαζιά για ψώνια ήταν ότι έπρεπε!Στη βιτρίνα ενός βιβλιοπωλείου, είδα το νέο βιβλίο της Α.Παπαδάκη με τίτλο "Αν ήταν όλα....αλλιώς" και σκέφτηκα να το αγοράσω.Για άλλη μια φορά κάτι με κάνει να πιστεύω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο, αλλά αυτό θα το διαβάσετε σε μια άλλη ανάρτηση! Η ώρα τώρα είναι 2.10 και πρέπει να ετοιμάσω τα πράγματά μου σιγά- σιγά!
Τα νέα από την Αθήνα είναι ότι βρέθηκε αγοραστής για το μαγαζί αλλά μόλλις πάω θα δώσει την προκαταβολή!Για τα έπιπλα με πήρε ένας χριστιανός στο κινητό πριν από λίγο αλλά του είπα να μιλήσουμε καλύτερα αύριο!Λέτε να άλλαξε το γούρι;
Τι να πώ;Μακάρι
Εδώ σας χαιρετώ, γιατί η Ζωίτσα που δουλεύει στο ξενοδοχείο, χρειάζεται το pc!!!Δεν θέλω να κάνω κατάχρηση, οπότε κλείνω. Η επόμενη ανάρτηση θα είναι από την Αθήνα!Σας ετοιμάζω και βιντεάκι με φωτογραφίες!
kisses

*Αγροτικό ζέβρα=Δεξιά πόρτα, καπό και καρότσα, άσπρα.Αριστερή πόρτα φτερά και προφυλακτήρες μαύρα!

20 σχόλια:

matriga είπε...

Αγγελική μου μας έλειψες ήδη! Δεν θέλω να φύγεις τώρα που είπαμε να γνωριστούμε, αλλά πάλι καλά που μπορούμε να τα λέμε και από δω...
Καλή επιστροφή και τέλος στις περιπέτειες σου ;)

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Φτάνει μονάχα μια στιγμή
με τα γραφόμενα σου
να έρθει και να πιεί καφέ
στα όμορφα Χανιά σου

Πάνω στις Μούσες στα ψηλά
απάνω στ΄ Ακροτήρι
έχουμε πιεί πολλές ρακές
για μια φιλιάς χατίρι.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλή επιστροφή, τα λέμε με πολλές φώτο, καλό σου βράδυ.

monahikoslikos είπε...

Καλη επιστροφή και θα τα πούμε από κοντά σύντομα

THE LONELY SKIPPER είπε...

μην εισαι εγωηστρια,τια θελεις
ολοι να τρεχου σαν παλαροι.και στην επαρχεια?εσυ μπορει να επαθες
απο το καυσαεριο και απο το να ακουεις για τις γεννες,τα βαφτησια,τους γαμους ,τα κερασα.
των VIP.ΚΛΠ εγω στο χωριο γιατι
να ποθανω γληορα απο το αγχος για
να με γραψου η εφημεριες?εγω μαλλον
σε βλεπω για ενα καλο free traveling reporter μουρμουριζεις
για ολοκληρη κρητη τια να πουμε
λοιπος εμεις οι κοντογειτονες?

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Μακριά από Αθήνα και ότι νάναι,πέρασες καλά πάντως απ'ότι κατάλαβα..
Μέ το καλό η επιστροφή.

Μάτα είπε...

Αγγελάκι,έλπιζα να φτιάξει ο καιρός για να χαλαρώσεις λίγο...
Μην μου στεναχωριέσαι όμως,θα τον βρεις κι εσύ τον ήλιο σου,είμαι σίγουρη γι αυτό!

Φιλάκια

ΛΕΩΝ είπε...

Αισιοδοξία και όλα θα στρώσουν! Καλή επιστροφή!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

katerina είπε...

Αμάν περιπέτειες...το αγροτικό ζέβρα όλα τα λεφτά, καλά τι γκαντεμιά αλλά τι λέω, μένω Κρήτη και ξέρω, πρέπει να έχεις τα ματια τετρακόσια στο δρόμο ο καθένας κάνει ότι του γουστάρει.
Καλή σου επιστροφή και καλά ξεμπερδέματα με τις δουλειές σου!

So far away ..... είπε...

Για σου ρε Άγγελε !
Με το καλό οτι κίνηση αποφασίσεις για τη ζωή σου ! Και μη ξεχνάς αυτό που γράφεις και στο profile σου :
"ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΔΕ ΞΟΦΛΗΣΑΜΕ ....
Τα όνειρα των εραστών δε σβήνουν ! "

Καλή αντάμωση !

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Απ΄ότι καταλαβαίνω, όλα πάνε μια χαρά!
Συνέχισε με τον ίδιο ενθουσιασμό. Το όνειρό σου άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά!
Ελπίζω το καλοκαίρι που θα κατεβούμε με την οικογένειά μου στα Χανιά, να πιούμε μια ρακί στο παλιό λιμάνι...
Πολλά φιλιά!!

dreamer-angel είπε...

matriga μου γύρισα!Οποτε θες κανονίζουμε καφέ ή έρχεσαι από τη δουλειά μου μιας και μέχρι το Πάσχα θα έχω πολύ τρέξιμο!!!Φιλιά πολλά

Φάνη μου ελπίζω κι εύχομαι κάποια μέρα να πιούμε και μαζί ρακές στο όμορφο Ακρωτήρι!Φιλιά σύντεκνε!

Φούλη μου, να σαι καλά!Προσεχώς θα σας ετοιμάσω τις φωτό!Φιλιά καλή μου!

Λύκε μου, σε περιμένω!!!Αν θες και τσουρέκι, θα έχω την Πέμπτη!
Τα φιλιά μου

Γείτονα πιστεύω πως θα συνηθίσω με τον καιρό!!!Δεν είναι εύκολο από και που τρέχεις σαν παράουρος και δουλεύεις σαν τρελλός ξαφνικά να κάθεσαι όλη μέρα μέσα σ ένα ξενοδοχείο!!!Μου κακοφάνηκε καλέ μου!!!θα προσαρμοστώ πού θα πάει;Φιλιά πολλά

Νάντια ήταν καλά, αλλά έχω περάσει και καλύτερα!Μου τα χάλασε η βροχή!Τις δουλειές που ήθελα βέβαια τις έκανα αλλά κλείστηκα μέσα και ξενέρωσα λιγουλάκι!Φιλιά πολλά

Μάτα μου πού θα μου πάει;Θα φτιάξει!!!Φιλιά φιλενάδα

Λέων σ ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!Το ελπίζω!!!Φιλιά

Σκρουτζάκο σ ευχαριστώ πολύ καλέ μου!Φιλιά πολλά

Κατερινιώ μου με κατάλαβες ε;;;
Αστα κοπελιά, σκέφτομαι να πουλήσω το αμάξι και να πάρω τρακτέρ!!!Φιλιά πολλά καλή μου

So far away έτσι!!!Να σαι καλά και σ ευχαριστώ πολύ.Φιλιά

Στέλιο μου, δεν ξέρω τι παθαίνω όταν κατεβαίνω στο νησί!!!Οτι ανάποδο και να τύχει, ότι στραβό και απρόοπτο κι αν πάθω, το ξεχνάω και κάνω σαν χαζοχαρούμενο!!!Τι να πει κανείς...
Οφουυυ μακάρι να συναντηθούμε και θα πιούμε όσες τσικουδιές θες!!!Φιλιά πολλά!

Παιδιά να στε καλά!Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και για τις ευχές σας!Τα φιλιά μου σε όλους!

homemade είπε...

αγγελικούλα ζάχαρη αγγελικούλα μέλι

στα χανιά όπως και νάναι ωραία είναι....δεν ηξερα να σου δώσω τον κωδικό μου να νοικιάσεις αυτο..

την άλλη φορα...με το καλό..
για μαγαζί να σου δώσω τηλ από φίλο που ξέρει την αγορά..

έλα με το καλό και τα λέμε
νάσαι καλά

dreamer-angel είπε...

homemade σ ευχαριστώ πολύ!Να σαι καλά!Θα τα πούμε κάποια στιγμή!Οχι μόνο για το μαγαζί αλλά για να σας γνωρίσω πριν φύγω!
Πολλά φιλιά

Vassilis είπε...

Χοντρές ψιχάλες βλέπω στα Χανιά από ότι μας γράφεις αλλά και τι μ'αυτό; Ας πέσει η "χοντρή" προκαταβολή όταν έρθεις στην Αθήνα και ας κάνει ότι καιρό θέλει!
Άντε με το καλό!

El Corazon είπε...

Λες και ταξίδεψα μαζι σου ..
να σαι καλα γλυκιά μου
να θυμάσαι όλα γινονται για κάποιο λόγο..
Ευχομαι όλα να σου πάνε καλα..
Ο γυρισμος σου να έιναι μια
καινουρια αρχή να σου πάνε όλα ΄πως θέλεις..Ομορφες οι φωτογραφιές!!
Φιλια καλημερούδια

dreamer-angel είπε...

Βασίλη μου σ ευχαριστώ πολύ!Οσο για την προκαταβολή χμ...
Αισθάνομαι λίγο περίεργα και δεν ξέρω τι θα κάνω!!!Μέχρι να βάλω σε σειρά τις σκέψεις μου προσπαθώ να κερδίσω χρόνο!!!Φιλιά πολλά

El Corazon επίσης καλή μου!Μακάρι να ξερα τι είναι σωστό και τι λάθος!Δεν ξέρω τι να κάνω αυτή τη στιγμή!Θα δούμε!Φιλιά πολλά

Ευρύνοος είπε...

ωραίο το φωτορεπορτάζ dreamer..

είχε και τα απρόοπτά του.. αλλα τι είναι η ζωή χωρίς α-πρό-οπτον..

άντε και να μας στέλνεις πάντα ωραίες φωτό..

οι εικόνες μεταφέρουν συν-αισθήματα, θύμισες, και έναν πόνο..
για καλό ή για κακό..

χαιρετώ σας..

dreamer-angel είπε...

Καλέ μου Ευρύνοε χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες που διάλεξα σ αυτή την ανάρτηση!Δυστυχώς δεν μπορούσα να ανεβάσω περισσότερες!
Η αλήθεια είναι ότι τα συναισθήματα είναι ανάμικτα!
Τα φιλιά μου