19.3.09

Ντροπή

Aυτό είναι το νέο μυθιστόρημα της
Τουρκάλας συγγραφέως Σαμπά Αλτίνσαϊ
με τίτλο «Κρήτη μου» το οποίο λέει πως
θα μας «ταξιδέψει» σε μια ιστορία για
«χαμένες πατρίδες»!
Ωρα είναι η Άγκυρα να μας θέσει
και θέμα τουρκικής μειονότητας στην
Κρήτη!
πηγή: Εφημερίδα Ελεύθερη ώρα

Να απαντήσω με εικόνες;
____________________________________Β.Ουγκώ 18-2-1867
('Ολα όσα έγραψε ο Β.Ουγκώ θα τα βρείτε στο blog του Δρακοστυλιανού)
...ή να το πω στη γλώσσα σας;;;

Αι Σιχτίρ πια!!!

____________________________________
Διαβάστε τι έγινε στην παρουσίαση του βιβλίου στην Αθήνα στο http://enantion-olwn.blogspot.com

30 σχόλια:

So far away ..... είπε...

Σε καταλαβαίνω που νιώθεις έτσι . Όχι μόνο σαν Ελληνίδα πόσο μάλλον σαν κορίτσι της λεβεντομάνας Κρήτης . Βασικά δε γουστάρω τους πολέμους , οι λαοί είναι αυτοί που πάντα την πληρώνουν . Αλλά ότι και να κάνουμε εμείς πάντα θα υπάρχουν οι μαλάκες που για τη δική τους ματαιοδοξία θα υποφέρουμε και θα πεθαίνουμε . . . Dreamer Angel βάστα καλά τα σύνορα ! Τα λέμε !

Ανώνυμος είπε...

Τς Τς Τς μ'αυτό το ποστ έδειξες τις "ρατσιστικές" και "εθνικιστικές" σου τάσεις προς τους "φιλειρηνικούς" "αδελφούς" τούρκους. Για να σοβαρομιλήσουμε και λίγο καλά να μας κάνουν! Αφού τους σκύβουμε σε όλα(σορρυ δηλαδή) τι πειράζει να τους δώσουμε και την Κρήτη??
Πωλούνται Κρήτη Κύπρος Αιγαίο σε τιμή ευκαιρίας!

Εμείς που έχουμε αλησμόνητες πατρίδες που να τολμήσουμε να πούμε τίποτε; Μετά είμαστε εθνκιστικές...

dreamer-angel είπε...

So far away θα πάρω το τουφέκι μου να κατεβώ στον Ομαλό!!!Χα χα χα χα

Ανώνυμε δεν είμαι εγώ ρατσίστρια εκείνοι είναι τούρκοι!!!Χα χα χα

THE LONELY SKIPPER είπε...

γειτονησα εμεις αυτο το εχομε ζησει
στο ιδιο μας το κορμι εννοω την τουρκια την πληρωσαμε με ενα ολοκαυτωμα ,προσφορα στο αναλγητο
κρατος που λεγεται σημερα ελλαδα,
για να μην υπαρχει ακομα και σημερα
τιποτα σωστα οργανωμενο απο οτι το
αντιπρωσοπευει οι γειτονες την δουλεια τους κανουν οι δικοι μας
οσφυοκαμπιδες ειναι οι επικινδυνοι
τελικα ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΗΣΟΥΝ
ΑΠΟ ΤΟ ΚΩΛΩΝΑΚΙ,να εισαι παντα
καλα και να κεντας ωραια ΤΑΤΟΟ

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Λοιπόν,έχουμε και λέμε.
Σ΄θμφωνα με τις διεκδικήσεις φίλων και γειτόνων.
Οι Αλβανοί θέλουν Ήπειρο,Τσαμουριά μέχρι το Μεσολόγγι!!
Οι Σκοπιανοί(Βαρντάσκομπόϊς),θέλουν όλη τη Μακεδονία.
Οι Τόυρκοι θέλουν τη δυτική Θράκη,τα νησιά του Αιγαίου,τα Δωδεκάνησα και τη Κρήτη!!
Τί μας μένουν;Στερεά,Πελλοπόνησος,θεσσαλία,ανησιά του Ιονίου και Κυκλάδες!
Εντάξει μωρέ,μάς αφήνουν και κάτι!!
Μή τα θέλουμε κι όλα δικά μας!!!!
Θα πώ κάτι ακραίο αλλά επιβάλεται:Σύνορα της Ελλάδας,οι κατακτήσεις του Μεγαλέξανδρου!!!
Για φανταστείτε αυτή τη φράση εξωτερική πολιτική της εκάστοτε κυβέρνησης!
Καληνύχτα μας!!

ikor είπε...

Μην αγχώνεσαι! Ειδικά την Κρήτη δεν μπορούν καν να την απειλήσουν!

Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

την 25η μαρτιου η τουρκικη τηλεοραση δειχνει βασανισμενους τουρκους να κυνηγανε βασανιστες ελληνες!!

ελλαδα και τουρκια..απο τις λιγες εναπομειναντες χωρες που συντηρουν το μισος απεναντι τους..

απο το 1984 με αποφαση ευρωπαικου δικαστηριου η ελλαδα μπορει να επεκτεινει τα χωρικα της υδατα απο 4 σε 12..δηλαδη μπορει εδω 25 χρονια να ασκησει ενα ΝΟΜΙΜΟ δικαιωμα που της δοθηκε!!

αλλα γιατι δεν το κανει??

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ..ΔΙΕΚΠΑΙΡΕΩΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ..!!

δεν φταιει ο τουρκικος λαος..πανω απο το 70% δεν ξερει να γραψει το ονομα του και νομιζετε οτι μπορει να φιλτραρει την προπαγανδα??

εχετε μιλησει ποτε σε παγκοσμια τσατ?εγω εχω...
ενας ολλανδος λοιπον αποκαλουσε τους ελληνες πρωτογονους και απεδευτους!!αδιανοητο ετσι??ο ιδιος του ο πολιτισμος υπαρχει επειδη υπαρχουμε εμεις και μας λεει και πρωτογονους!!

δυστηχως εχει δικιο...δικιο γιατι η ελλαδα δεν μπορει ουτε στο 0.05% να δικαιωσει την φημη και την ιστορια της..

δικιο γιατι αυτοι που μας διοικουν ειναι ειναι απατεωνες κερδοσκοποι και γλυφτες!!

δεν θελω η ελλαδα να γινει ο χαλιφης στη θεση του χαλιφη...
θελω να την σεβονται οπως της αξιζει,,,
και αυτο κανουν!!!
μας φερονται σαν να ειμαστε η πιο αρρωστιαρα πορνη..!!!

ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ...

ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ...
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ!!

ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ...

ο καθενας να αναλογιστει τις ευθυνες του...

εγω προσωπικα δεν εχω ψηφισει ΠΟΤΕ και ουτε θα το κανω..κανενας δεν με επεισε..και πιστεψτε με το θελω πολυ..!!ιειμαι 30 χρονων και θα μπορουσα να ψηφισω πολλες φορες..

μην ψηφισετε και εσεις...το παραμυθι της πολιτικης απαθειας οταν δεν ψηφιζεις ειναι μια καραμελα που ΔΥΣΤΗΧΩΣ οι πιο πολλοι την τρωνε...

ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΚΡΙΝΕΙ??

ΝΑΙ..ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΔΟΜΥΧΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΧΩ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ..ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ Η ΙΔΙΑ ΜΟΥ Η ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Η ΣΤΡΙΠΤΙΤΖΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ?

Ανώνυμος είπε...

οσο για την εφημεριδα στοχος που αναρτηθηκε και αποσπασμα αρθρου τα σχολια ειναι περιττα,,,

ειπαμε να αγαπαμε την πατριδα μας..

οχι να ειμαστε ανεγκεφαλοι!!!

ελεος δηλαδη..


τα ζωα της εφημεριδας στοχος ειναι μαχαιροβγαλτες!!συνεταιροι της χρυσης αυγης!!

inkve

Λευκή είπε...

Dreamer μου...
ο καθένας έχει δικαίωμα να αισθάνεται σαν πατρίδα του έναν τρόπο που αγάπησε, που μεγάλωσε ίσως, και που δέθηκε με αναμνήσεις. Αυτό δεν είναι καθόλου κακό. Οι Τούρκοι, ειδικά οι νέοι άνθρωποι, είναι σαν κι εμάς. Δεν έχουν καμιά παλαβομάρα να προσαρτήσουν την Κρήτη ή την Καρδίτσα ή τα Σεπόλια.
Και θα συμφωνήσω με τον από πάνω μου. Καλή η αγάπη προς την πατρίδα και η υπεράσπισή της. Αλλά μέχρις ενός σημείου. Το να μπαίνουμε σ'αυτό το τρυπάκι μας κάνει "φανατισμένους". Και ειδικά όταν μπερδεύουμε και τα της θρησκείας...
Τότε γίνεται το έλα να δεις.

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε...

Δε μπορώ να το σχολιάσω το Ελληνοτουρκικο.

Εμενα οι παπουδες μου στη Ναυπακτο τους αποκεφαλιζαν και τους πετουσαν στο ποταμι!

Τι να δικαιολογησω;
Μπορώ;

Δε μπορώ!

Το μονο που μπορω να κανω ειναι να θυμωνω γιατι σε αυτο το θεμα ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΤΕ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ...

THE LONELY SKIPPER είπε...

καλημερα
μερικοι μας ειπαν υπερασπιση μεχρις
ενος σημειου ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΟ
ας μας στο περιγραψουν να το γνωριζομαι.ετσι ωστε να οριοθετουμε
και εμεις τον πατριωτισμο μας,καποιος μας προτρεπει λεγοντας
για επαφες με EYΡΩΠΑΙΟΥΣ MΠΛΟΚΕΡΣ
ΑΣ μιλησει και με τουρκους.στο κατω
κατω της γραφης συγκεκριμενες εμπειριες μπορουν να εχουν ελληνες
που εζησαν εκτος ελλαδος ,αυτοι
εχουν την εμπειρια

truth around us......... είπε...

mazi sou koukla se niotho

Ανώνυμος είπε...

lonely skipper φυσικα και πρεπει να βαζεις οριο στον πατριωτισμο σου...

αυτο ειναι που θα σε ξεχωρισει απο ανθρωπους οπως της εφημεριδας στοχος.

αν καποιος εζησε στην τουρκια μπορει και να εχει μια δικαιολογια για ακραιο πατριωτισμο...εσυ?εζησες?

πληροφοριακα εχω φιλο τουρκο..
οχι μεσω ιντερνετ..

τοτε δεν υπηρχε ιντερνετ!!

και επικοινωνουμε ακομα...

και χωρις ιντερνετ!!!μεσω γνωστων γιατι πλεον ειναι κωνσταντινουπολη...ξερεις γιατι??επειδη ετσι μαθαμε!!
οποτε μια σχετικη επαφη την εχω για να λεω οτι λεω...

σας προτεινω να κανετε το ιδιο..

με ινδιανους...με τουρκους...με πρασινους..κοκκινους ...πορτοκαλι...εμπριμε...

matriga είπε...

Τι άλλο θα ακούσουμε, αφού δεν έχουμε εξωτερική πολιτική... Τους προσκυνάμε, σύντεκνοι. Dreamer-angel, δεν σου έχω πει πως από 40 ημερών μέχρι τα 8 μεγάλωσα στα Χανιά! Την Κρήτη την έχω και στο αίμα μου από τη γιαγιά μου. Γεια σου, πατρίδα :)

Ελευθερία είπε...

Γεια σου dreamer το βιβλιο το διαβασα γιατι μ'ενδιεφερε να δω πως μπορει να περιγραψει ενας ξενος το νησι μου.Η γραφη και η περιγραφη μ'αρεσε ,οι εικονες για την κρητη συναρπαστικες,ουτε ελληνας συγγραφεας εν εχει πει τοσα ωραια λογια για τη φυση του νησιου, τωρα για διεκδικηση δεν θελω να πιστευω τετοιες μπουρδες ,οτι οι τουρκοκρητικοι οι γεννημενοι και μεγαλωμενοι στη κρητη μετα απο πολλες γενιες απο τους κατακτητες, αγαπουσαν τον τοπο για πατριδα τους δεν μπορουμε να το αμφισβητισουμε,ο καθενας εκει που εχει τα βιωματα του, τωρα για την ομολια της συγγραφεως δεν την ακουσα δεν μ'ενδιαφερει,δεν νομιζω οτι μπορει μ'ενα βιβλιο που επιδοτηθηκε απο του υπουργειο πολιτισμου της τουρκιας θα αξιωσουν δικαιωματα στο νησι μας.Βεβαια εμεις οι ελληνες εχουμε μαθει ν'αγωνιζομαστε για τους ξενους που δεινοπαθουν και μονο οταν μας χτυπησει ο κινδυνος την πορτα ξυπναμε.Τι να πω απο εξωτερικη πολιτικη σκιζουμε.Χασαμε ηπειρο, θρακη αν.θρακη και κυπρο, χασαμε κωνσταντινουπολη με πολιτισμο αιωνων.

dreamer-angel είπε...

Καταρχήν θα παρακαλούσα να χαλαρώσουμε λίγο!!!
Δεύτερον θα απαντήσω στα σχόλια του inkve γιατί οι υπόλοιποι με καλύψατε.
Λοιπόν αγαπημένε μου inkve μέχρι ενός σημείου συμφωνώ μαζί σου ΟΜΩΣ 1)Δεν μ ενδιαφέρει τι λέγεται στα διάφορα τσατ και τι πιστεύει ο κάθε Ολλανδός,Αγγλος Γάλλος κλπ.Χάνεις τη μπάλα εδώ γιατί το θέμα μου είναι τα πιστεύω της εν λόγω κυρίας που έγραψε το βιβλίο!
ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ο στόχος έχει μια Α ιδεολογία και ακολουθεί μια Α γραμμή στο συγκεκριμένο θέμα!!!Δεν με ενδιαφέρει αυτό και ξέρεις γιατί;;;Γιατί χαίρομαι που κάποιος μίλησε και είπε αυτά που θα λεγα κι εγώ αν ήμουν εκεί!!!!ΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ γιατί δεν μπορεί να μιλάει αυτή για χαμένες πατρίδες!!!Γιατί η Σμύρνη η Κύπρος και η Κωνσταντινούπολη είναι χαμένες πατρίδες!!!Γιατί ο Καζαντζάκης ήταν μεγάλος Ελληνας!!!!Γιατί ο Σολωμού ήταν μεγάλος Ελληνας!Γιατί ο Ηλιάκης ήταν ένας μεγάλος Ελληνας!!!Γιατί θρηνούμε ακόμα θύματα πολέμου εν καιρό ειρήνης και είναι μεγάλοι Ελληνες!!!ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ!!!

Σ αυτό το θέμα inkve μου, δεν μπορώ να βάλω φρένο στον πατριωτισμό μου!!!

Αυτά!Τα φιλιά μου σε όλους και ευχαριστώ για τα σχόλια σας!!!
***inkve κάτσε καλά γιατί θα ξεχάσω την ευγενική καταγωγή μου και θα τ ακούσεις!!!Σ ενημερώνω εντελώς δημοΚΡΗΤΙΚΑ
Μάκια

dreamer-angel είπε...

Ελευθερία καλωσόρισες!!!
Πραγματικά δεν με πειράζει που η συγκεκριμένη κυρία έβγαλε αυτό το βιβλίο!!!Δεν το έχω διαβάσει και σέβομαι τα όσα λες!Μπορεί να είναι πολύ καλό ΟΜΩΣ με πείραξαν οι δηλώσεις της!!!Δεν μπορώ να το κρύψω αυτό!
Ενοχλήθηκα και πολύ μάλιστα!

Τα φιλιά μου και πάλι σε όλους!

Ανώνυμος είπε...

δηλαδη αγγελακι χαμενη πατριδα πρεπει να θεωρουμε και την ινδια που πατησε ο μεγας αλεξανδρος??και για να σας προλαβω καλα εκανε γιατι τοτε ετσι λειτουργουσαν τα πραγματα

η μηπως και η οθωμανικη αυτοκρατορια που εριξε τους φαραω θα πρεπει να θεωρει την αιγυπτο χαμενη πατριδα?

ο τυπος απο την εφημεριδα ΔΕΝ ενεργησε ασχημα στην ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ περιπτωση,,,και οντως να την εβαλε στην θεση της..


ψαξε ομως καλυτερα τι ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΤΑ ΑΚΟΥΣΩ ΟΣΟ ΘΕΣ!!!

προσφατα ειχες και αναρτηση για καποιον πιτσιρικα που εχει ακροδεξια φρονηματα....και αυτος σε πληροφορω την εφημεριδα στοχος διαβαζει(και χειροτερα συμφωνα με την αναρτηση σου)

ΚΑΛΟΣ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ..και εγω μεσα ειμαι..στην τελικη δεν ειμαστε τυχαια απογονοι τετοιων προγονων..


να ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ομως τον ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ και το καφριλικι που η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ εφημεριδα και οι ομοιδεατες της ΠΡΟΩΘΟΥΝ!!!

inkve

dreamer-angel είπε...

Βρε συ inkve μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα!!!Το ίδιο είναι η Ινδία κλπ με εμάς και την Τουρκία;;;Ξεχνάς την Κύπρο και τη Θράκη και τους γκρίζους λύκους;;;;
Ο φανατισμός δεν είναι σωστός!!!
Συμφωνούμε!!!
ΞΑΝΑΛΕΩ ομως δεν συμφωνώ και δεν χειροκροτώ κανένα ακροδεξιό στοιχείο κανέναν στενόμυαλο εθνικιστή κανέναν αναρχικό που καταστρέφει περιουσίες κλπ
Δεν με ενδιαφέρει η ιδεολογία της συγκεκριμένης εφημερίδας ούτε οι πεποιθήσεις της!
Ομως στο συγκεκριμένο θέμα τους βγάζω το καπέλο!!!Καλα έκαναν!!!Κι εγώ τα ίδια θα κανα!
Οσο για τον πιτσιρικά που μου λες ένα θα πω!Ευτυχώς που φεύγωωωωωωω χα χα χα
Σε κάλυψα;;;;;
Ειπες οτι θες να κάνεις ταττοο;;;;Χμ
χα χα χα χα

AATON είπε...

Το πρόβλημα με τους Τούρκους, όπως πολύ σωστά έθιξε ένας φίλος στην αρχή, είναι:
1. Η αμορφωσιά τους, και
2. Ο θρησκευτικός τους φανατισμός

Δέχονται πλύση εγκεφάλου αιώνες τώρα, απο παιδιά. Σάμπως, το ίδιο δεν κάνουν και σ' εμάς στα σχολεία;
Μας φανατίζουν, διαιωνίζοντας μίση, αντί να μας μάθουν να συνυπάρχουμε και να βρίσκουμε λύσης συνύπαρξης.

Θα αναφέρω ένα απλό παράδειγμα.
Όταν γεννήθηκε ο γιός μου στην Γερμανία, οι πρώτοι που μας επισκέφτηκαν στην κλινική, ήταν μια οικογένεια γειτόνων μας, Τούρκων, οι οποίοι ήρθαν αμέσως μόλις το έμαθαν, φέρνοντας για δώρο έναν χρυσό σταυρό για το μωρό.
Όταν πέθανε ο άνθρωπος αυτός, σας πληροφορώ πως τον έκλαψα σαν έναν πολύ καλό μου φίλο, και ήταν σαν πατέρας μου όσο ζούσε.
Όσοι ζουν έξω, αλοιώνεται σιγά σιγά με τα χρόνια ο φανατισμός σε κάθε γεννιά, ξυπνάνε.

καλή σου μέρα "Γκρινιάρα",
να μην λές πως δεν περνάω :-)

dreamer-angel είπε...

Ναι ναι ναι είμαι και γκρινιάρα!!!
Χα χα χα Νίκο καλώς σε!Θα συμφωνήσω μαζί σου όπως συμφώνησα και με τον inkve γι αυτό το θέμα!!!Ναι φταίνε όλα αυτά που λέτε αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση μη μου πείτε πως η συγγραφέας του βιβλίου είναι αμόρφωτη και με επίπεδο ίδιο με τους υπόλοιπους;;;;Δεν είναι!!!
Και δεν μπορώ να ξεχάσω όσα με πονάνε όπωε είναι Ο ξεριζωμός των Ελλήνων Ίμβρου, Τενέδου, Κωνσταντινούπολης και Σμύρνης, το Πογκρόμ του ΄55, οι απελάσεις του ’64, η τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974, το Χόρα-Σισμίκ και η διεκδίκηση επί του μισού Αιγαίου και των ελληνικών πετρελαίων, η κρίση του 1987, οι συνεχείς παραβιάσεις στον εθνικό εναέριο χώρο, η εισβολή και κατάληψη-γκριζοποίηση των Υμίων, οι συνεχείς παρενοχλήσεις και απειλές εναντίον ελληνικών αλιευτικών εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, η απειλή πολέμου για τη νόμιμη επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων, η συνεχιζόμενη κατοχή της μισής περίπου Κύπρου, η συνεχής απόκρυψη των απαχθέντων-αγνοουμένων της Εισβολής, οι συνεχείς επιθέσεις κατά του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ο φανατισμός μέσω της Παιδείας των Τούρκων μαθητών στα σχολεία, η προσπάθεια να τεθεί θέμα εξοπλισμού των νησιών μας και αποστρατικοποίησής τους, η διεκδίκηση 132 ελληνικών βραχονησίδων καθώς και των νησιών του μισού Αιγαίου, αλλά και οι ασταμάτητες σε εξοπλισμό, εκσυγχρονισμό, σχεδιασμό και ασκήσεις ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ

Οπως με πονάει και ο άδικος χαμός των
Σολωμό Σολωμού
Τάσου Ισσάκ
Κωστα Ηλιάκη
Χριστόδουλο Καραθανάση
Παναγιώτη Βλαχάκο
Έκτορα Γιαλοψό

Συγνώμη αν ξέχασα κάποιους!!!

Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Άιντεεε!! Άρχισαν πάλι οι δακρύβρεχτες ιστορίες για "έναν τούρκο που έσωσε το παιδί μου, για έναν τούρκο που που ήταν καλός άνθρωπος, για έναν τούρκο που μου έσωσε το σκυλλί".
Αμαν κι εσύ ρε dreamer angel τι τους ταρακουνάς; Άσε τους ανθρώπους ήσυχους να συνεχίσουν να πιστεύουν ότι όλοι οι λαοί είναι αδέφλια και πως ο τούρκος αλλάζει.
1821; οι αχάριστοι Έλληνες έσφαζαν τους τούρκους που μας είχαν στα ώπα-ώπα
1922; ε καλά, συνωστισμός στο λιμάνι της Σμύρνης
1974; ειρηνευτική επιχείρηση των τούρκων για να προστατεύσουν τους τούρκο"κύπριους"
2009; τι διεκδικούν; αυτά που τους ανήκουν!

Παρεμπιπτώντος όλοι αυτόι που ανέφερες, ο Σολωμού, Ισαακ, Βλαχάκος, Καραθανάσης ποιοί είναι;
παίζουν στο je t'aime ή στο x-factor;




Από το μεγαλύτερο Ελληνικό νησί,
ΚΥΠΡΟΣ

Πέτσες © είπε...

Άνοιξες dreamer ένα πολύ μεγάλο θέμα το οποίο δε συζητιέται με τίποτα με γραπτό λόγο γιατι προφανώς αλλα γράφει ο καθένας και αλλά μπορεί να εννοεί...
Εγώ απλά θα σε πώ 2 πράματα...
Το 1 είναι οτι η κρήτη είναι κράτος απο μόνο του και δε πρόκειται κανείς να την πειράξει, όπως αυτό δεν έγινε ποτε και δε θα γίνει ποτέ..!!!
Το 2ο είναι οτι και ο λαός της Τουρκίας είναι σαν και εμάς, όπως και κάθε λαός όλου του κόσμου...
Αυτοί που κάνουν το κακό είναι οι πολιτικοί...!!!αυτοί έχουν τα συμφέροντα, αυτοί μαλακίζονται...!!!

Α και για τον ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ πρέπει να είσται πολύ περήφανοι ...Είναι τιμή σας να είναι Κρητικός.!!!Μεγάλος πάνω απ ' ολα ανθρωπος....ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!

Και κάτι τελευταίο ...: Δεν υπάρχει κατακτητικός πόλεμος που να μην κάνει κακό...να καίει σπίτια, να καίει ανθρώπους και να καταστρέφει...Κανένας κατακτητικός πόλεμος δεν είναι καλός!!!κανένας !!!
Παρόλα αυτά οι κατακτητές μένουν στην ιστορία, και τους παραδέχομαστε πολλούς απ αυτούς αν είναι δικοί μας, αν δεν είναι δικοί μας είναι κακοί...
Αυτό γίνεται και στο ποδόσφαιρο ακόμα(το ισοπέδωσα το θέμα) που αν βαρέσει κάποιος ένα παίχτη μας λέμε κοίτα τον αλήτη και αν τον χτυπήσει δικός μας παίχτης τον αντίπαλο , τον λέμε είσαι θεός !!!

και κάτι ακόμα:
Η ΛΕΞΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, είναι γενική εννοια και δεν είναι αυτή που μας έμαθαν ...Μας έμαθαν να λέμε οτι η λέξη πολιτισμός είναι αυτη που ζούμε εμείς ...Δεν είναι έτσι... Πολιτισμός ήταν και οι ίνκας και οι Ινδιάνοι ...Εμείς τους λέμε απολίτιστους, αυτοί μας λένε απολίτιστους...Δε βγάζεις άκρη!!!

Είπα θα πώ 2 πράματα αλλά επεκτάθηκα πολύ γιατι έτσι είναι αυτή η συζήτηση...Δε τελειώνει ποτε..

Αυτή ήταν μια φιλική γνώμη πέρα για πέρα...
ΓΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΚΡΗΤΗ ΑΘΑΝΑΤΗ!!!
Τουλάχιστον εμείς απο τα πολύ πάνω σας θεωρούμε πολύ αδερφια μας!!!

pandora είπε...

Αυτό μόνο ως αστείο θα μπορούσα να το ακούσω Αγγελικούλα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Με κάλυψε απόλυτα ο από πάνω μου.
Και όπως ξερής άγγελε μου αγαπάω κρητη.Σήμερα 6 φίλοι Συριανοί κατέβηκαν Ηράκλειο για 7 μέρες.
ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Εμείς θα πάμε μάλλον τον άλλο μήνα
Καλό απογευμα

dreamer-angel είπε...

Ανώνυμε καταλαβαίνω ότι αυτό το θέμα σε πονάει πολύ περισσότερο απ ότι εμένα!!!Ευχαριστώ για την επίσκεψη και για το σχόλιο!

Πέτσες συμφωνώ μαζί σου!!!Αυτοί μαλακίζονται αλλά για απάντησέ μου και ποιοί σκοτώνονται;;;;
Φιλιά!

Πανδώρα μου κι εγώ, αλλά τί να πει κανείς;;;Τα φιλιά μου

Φούλη κι εγώ ζηλεύω!Υπομονή!
Φιλιά πολλά

Tα κρητικά τα χώματα

με το σκαπέτι αν σκάψεις

αίμα θα βρεις παλικαριών

κόκαλα θα ξεθάψεις

Θα κόψω δάφνες και μυρτιές

από τον Ψηλορείτη

να στεφανώσω τους νεκρούς

που δόξασαν την Κρήτη

keritis είπε...

Παιδιά, μη μασάμε το χαρούπι που μας πετούν οι "συναδελφωτές των λαών".
"Οι πολιτικοί φταίνε.Ο απλός Τούρκος,Σκοπιανός,Ισραηλίτης,Αλβανός κλπ-κλπ, καταδυναστεύεται και υποφέρει απο το καθεστός του, αλλά μας αγαπά.Είναι Αδέλφι μας".
Εγώ έμαθα από την ιστορία, ότι κάθε λαός, είναι άξιος για τούς ηγέτες του.Και δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερους ή χειρότερους.
Θα μου πείτε...απολυταρχικά καθεστώτα και νοθεύουν την έκφραση του λαού στην κάλπη.
Χαρούπι σε ζουμί από βρούβες και γαϊδουράγκαθα.
Όπου οι ηγέτες πρόδωσαν τις προσδοκίες λαών με υπερηφάνεια και αίσθημα δημοκρατικής συνείδησης, η ιστορία έγραφε σελίδες ορόσημα για να μήν περνούν απαρατήρητες από τον αναγνώστη του αύριο. Βλέπε Γαλλική Επανάσταση, βλέπε Τσέ Γκεβάρα, θυμήσου το αίμα που έβαψε το Πολυτεχνείο μας.
Αν λοιπόν στα "αδέλφια" μας δεν άρεσε η ηγεσία τους, εκτός από την κάλπη υπάρχει και η ρήξη, η Επανάσταση. Δεν είναι χτεσινές οι κυβερνήσεις τους. Ή μήπως "δεν προκάνουν" κι αυτοί;
Όσο για την Κρήτη, ας την αφήσουν ήσυχη μερικοί πού "δεν πρέπει τους να τα πατούν τα χώματα τσι Κρήτης"
Ούτε "η Κρήτη τους" είναι, ούτε τους ζήτησε κανείς προστασία και συνδρομή για να ιδρύσουν την "Ανεξάρτητη Δημοκρατία της Κρήτης" όπως βαυκαλίζονται ορισμένοι πρακτορίσκοι ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ, στηριζόμενοι σε ανύπαρκτα έγγραφα.
Οταν η Κρήτη έγραφε ιστορία, η Δόξα φύτευε δάφνες. Και τις πότιζε με αίμα παλικαριών κι έβγαιναν πικροδάφνες.Εδώ στην Κρήτη, στη Μακεδονία παρέα με τον Παύλο Μελά και τα παλικάρια του, στην Αλβανία του '40 και παλιότερα στο πλευρό του τελευταίου Αυτοκράτορα στην Κωσταντινούπολή ΜΑΣ.(εδώ κολλάει το "μας").
Εμείς εδώ έχουμε μάθει να τιμούμε και να σεβόμαστε τον επισκέπτη ή τον καλεσμένο μας εξ' ού και η πασίγνωστη Κρητική φιλοξενία.
Αλίμονό του όμως όποιου σκεφτεί κακά για μας.Καλιά του να μήν τη γευτεί την λάμα του Κρητικού μαχαιριού.Άς ρωτήσει πρίν έρθει.
Αλλιώς, θα βάλει μοναχός του την κεφαλή του στον ντορβά.
Με εκτίμηση στην ομήγυρη...

keritis είπε...

Φίλε/η Πετσες γιατί μπερδεύεις εδώ μέσα την έννοια των κατακτητικών πολέμων; Δηλ. αφού θα τούς κάναμε κι εμείς τα ίδια, ας τους συγχωρήσουμε τούς αδελφούς μας για τις σφαγές και τα εγκλήματα που έχουν κάνει σε βάρος μας. Έτσι έχουν τα πράγματα.
Για θύμισε μου πότε η Ελλάδα στη νεότερη ιστορία έκανε κατακτητικό πόλεμο; To '21 ήταν για να διώξει τους Τούρκους.Το '40 τους Γερμανούς,οι Κρητικές επαναστάσεις για την απελευθέρωση του νησιού και την ένωση με την Ελλάδα, ο Μακεδονικός αγώνας για να την απελευθέρωση από Τούρκους και Βούλγαρους κομιτατζήδες.
Πρός τι λοιπόν ο συμψηφισμός και η άφεση αδέρφι;

Πέτσες © είπε...

Κοίταξε κερίτι επείδη απευθύνεσαι σε μένα...
Εμένα η άποψη μου είναι οτι όσο θα στεναχωρεθώ για τον Έλληνα που θα πεθάνει π.χ σε τροχαίο, αλλο τόσο θα στεναχωρεθώ και για τον Ιάπωνα που θα πεθάνει απο έναν σεισμό...
Εγώ τους βλέπω όλους αδέρφια μου...με την εξουσία τα έχω μόνο..!!!
Βέβαια, αυτή είναι η δική μου άποψη και εννοείται πώς σέβομαι και τη δικιά σου που είναι αντίθετη...
dreamer, νομίζω οτι απαντάω στη φάση οτι σιχαίνομαι τους κατακτητές ....Η Τούρκοι ανέκαθεν είχαν επιθετική πολιτική ...Αυτο δε το αποφασίζει ο λαός αλλά ο στρατός...(μη με πείς γιατι δε κάνουν κατι για να το αλλάξουν γιατι θα σε απαντήσω οτι και εμείς γιατι δε κάνουμε κατι να διώξουμε τα δικά μας τομάρια)...????
Οπότε πάνω κάτω συμφωνώ μαζί σου ...
Δε γουστάρω κανέναν κατακτητή αλλα και κανέναν μέγα...!!!
Δε τα έχω με το λαό , αλλα με την εξουσία!!!
Αυτα! αλλά να ξέρετε πώς δε θα βγεί άκρη σε αυτή τη συζήτηση ποτε...

Συγνώμη dreamer για τα μεγάλα τα ποστ ...

dreamer-angel είπε...

Την καλησπέρα μου σε όλους και πάλι!!!
keriti καλώς σε
στο σπιτικό μου!
Να κεράσω μια τσικουδιά;;;Συμφωνώ με όσα λες και ιδιαίτερα στο ότι εμείς δεν κάναμε κατακτητικούς πολέμους!!!
Συμφωνώ και με σενα Πέτσες στο ότι είναι θλιβερό και στεναχωριέσαι που χάνονται ανθρώπινες ζωές!!!Ολοι μας νομίζω πως λυπόμαστε για κάτι τέτοιο!!!Οπως λυπάμαι και με τους ήρωές μας που χάθηκαν εν καιρώ ειρήνης!!!(βλέπε φωτό)

ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ!!!

Γράφεται όσο μεγάλα Post θέλετε δεν με πειράζει!!!ΑΡκει να υπάρχει σεβασμός στο άτομο στο οποίο απευθύνεστε αλλά και σε μένα που έχω αυτό το blog!!!
Δεν διαγράφω κανένα σχόλιο αυτό είναι γνωστό αρκεί να μην αρχίσουν λογομαχίες και τσακωμοί!!Είναι κάτι που δεν επιθυμώ και θα κάνω ότι μπορώ για να το αποφύγω!!!
Τα φιλιά μου σε όλους