29.3.09

Ανθρώπων έργα

Σε χωριό της δυτικής Μακεδονίας, ήταν ένας γάιδαρος… δεμένος σε ένα δέντρο, κουρασμένος και πεινασμένος. Τα παιδιά του χωριού τον έλυσαν γιατί τον λυπήθηκαν. Ο γάιδαρος μπήκε στον πρώτο κήπο που βρήκε με ανοιχτή την πόρτα κι έφαγε δυο λάχανα. Ο ιδιοκτήτης του κήπου αντί να τον διώξει και να κλείσει την πόρτα, τον ξυλοκόπησε άγρια. Η αιτία της βίαιης αντίδρασης ήταν η ‘παραβατική’ συμπεριφορά του γαιδάρου, που μπήκε απρόσκλητος στον κήπο κι έφαγε δυο λάχανα. Ο ιδιοκτήτης του γαιδάρου, μη ξέροντας τι να κανει, στράφηκε για βοήθεια στους ανθρώπους του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ.
Μετά από συνολικά δεκαέξι μέρες, ο Κλάρενς υπέκυψε στα σοβαρά τραύματά του.

Από mail που έλαβα και στεναχωρήθηκα πολύ!!!

______________________________________________

Οπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, έτσι και φέτος ξεκίνησε η μαζική δολοφονία των μωρών της φώκιας !!!Και για να μη λέμε μόνο για τους άλλους...
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Σκοτώνουμε τα σκυλιά μας (όσα δεν τρώνε οι μετανάστες)
Ρίχνουμε φόλες στις αλεπούδες (όσες απόμειναν απ τα καμένα μας δάση)Σκοτώνουμε τις αρκούδες που ξύπνησαν απ τη χειμερία νάρκη γιατί μας ενοχλούν!
Σκοτώνουμε όσα ελάφια γλυτώσανε απ τις πυρκαγιές της Πάρνηθας για τα γκουρμεδιάρικα πιάτα "απαιτητικών ουρανίσκων"Από τι στο διάολο είναι φτιαγμένοι αυτοί οι άνθρωποι, που μπορούν να πυροβολούν εν ψυχρώ ένα ζώο λαχανιασμένο ακόμα από τον αγώνα του να ξεφύγει μιας βιβλικής καταστροφής και από τι είναι φτιαγμένοι και οι άλλοι, που πήραν τα μαχαιροπίρουνά τους και έσπευσαν να ολοκληρώσουν την ταινία τρόμου;;;
Δείτε τα "Ανθρώπων έργα"Σύνδεσμος

22 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Tι να πω κορίτσι μου;;;;;;
Μισώ τους ανθρώπους,έχασα για δυο μέρες το γατάκι του αβανταρ,και κόντεψα να αρρωστήσω.Αναρωτιέμαι πως το κάνουν αυτό κοιτάζοντάς τα στα μάτια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τα βράδια κοιμούνται χωρίς τύψης;;;;
Καλό βράδυ

homemade είπε...

κάποιοι νομίζουν ότι βγαίνει ο αντρισμός τους σκοτώνοντας αθώα και ανυποψίαστα ζώα....
τι να πεί κανείς τι....
όταν ο χάρος τους κτυπήσει την πόρτα..να δω τι θα΄λένε..
σόρρυ αλλά έλεος πια μ' αυτά

νάσαι καλά καλή εβδομάδα

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα dreamer μου!!
Εδώ ο άλλος σκοτώνει τον συνάνθρωπό του έτσι για πλάκα,στο ζώο θα κολώσει;
Τύψεις είπες;Καλά τώρα,υπάρχει τέτοια λέξη;και τι να σημαίνει άραγε;
Καλό βράδυ!!

Vassilis είπε...

Dreaner-angel,
τα ζώα ... σκοτώνουν ζώα, και πιο είναι το πιο άγριο ζώο από όλα;

matriga είπε...

Γεια σου φιλενάδα. Ότι και να πούμε είναι λίγο... Ο άνθρωπος έχει χάσει κάθε έλεγχο. Εδώ στη γειτονιά μου σκότωσαν ένα μικρό γατάκι που ήταν τυφλό. Τι τους έφταιγε το καημένο; Δυστυχώς, παντού την καταστροφή σπέρνουν οι προβληματικές ψυχές και τα άρρωστα μυαλά που κυκλοφορούν ανάμεσά μας...
Να είσαι καλά!

Εύη Καφούρου είπε...

ΖΟΎΓΚΛΑ ΓΊΝΑΜΕ... ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ... ΜΑΣΑ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕΞ ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΟΝΟ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΖΩΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΠΑΛΙΟ ΑΥΤΟ...

Λευκή είπε...

Έλα ρε συ dreamer. Εμείς κλείσαμε τα φώτα το Σάββατο αφού.
Είμαστε καλοί, τρίκαλοι.
:(

Μάτα είπε...

Λένε ότι ο άνθρωπος είναι ζώο. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτόν τον χαρακτηρισμό δεν τον αξίζουμε.

Πέτσες © είπε...

Eίμαι σε φάση που αν δώ ένα ζώο και έναν άνθρωπο να αργοπαιθένουν-να μη ξέρω για το ποιον θα πάω να ενδιαφερθώ για να σωθεί...
Μάλλον για το ζωάκι όμως τελικά...
Τουλαχιστον αυτό δε κάνει κανένα κακό στο σύμπαν!!!

THE LONELY SKIPPER είπε...

δεν εχω αποψη ειμαι ενα μεγαλο
ζωον που προσπαθει να γινει ανθρωπος ΕΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ

Ανώνυμος είπε...

ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ!! Μισησμένα προβληματικά τέρατα που βγάζουν τα ψυχολογικά τους πάνω στα καημένα τα ζωάκια για να νιώσουν ότι εξουσιάζουν κάποιον. Πραγματικά δεν έχω λόγια να τους περιγράψω , είναι αρρωστημένα μυαλά που αξίζουν να πεθάνουν αργά και βασανιστικά. Άνθρωπος που μπορεί να κάνει κακό σε ένα ζώο δεν είναι Άνθρωπος. Την κατάρα μου να χουν!
Μπράβο dreamer και γι'αυτή την ανάρτηση.

dreamer-angel είπε...

Ευχαριστώ για τα σχόλια!Πολλά φιλιά σε όλους και καλή εβδομάδα!!!

Βρε ανώνυμε τι θα γίνει μ αυτό το όνομα που σου ζητάω;;;;Βάλε εκεί ένα ψευδώνυμο απλά να υπάρχει!!!
Με χαλάει να σε λέω ανώνυμο!!!
kisses

matriga είπε...

Καλή εβδομάδα και από το blog σου. Το θέμα αυτό είναι πολύ σοβαρό και με απασχολεί που όλο και χειρότερα διαβάζουμε. Ρίξτε μια ματιά: http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΙΣΧΟΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΑ ΖΩΑΚΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Φιλιά και σ εσάς φίλοι μου!
Dreamer Angel

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Ζούμε σε μια εποχή γεμάτη υποκρισία! Γιορτάσαμε την ώρα της γης, ενώ παράλληλα διαπράττουμε όλα αυτά τα εγκλήματα, που διαταράσσουν την ισορροπία του οικοσυστήματός μας! Το παίζουμε εκλεπτυσμένοι γκουρμεδιάρηδες, ενώ στην πραγματικότητα είμαστε χοντρόπετσοι!! Βαδίζουμε σε ένα δρόμο με ισοπεδωτικές και αυτοκαταστροφικές τάσεις και μόνο κοντά στο χείλος του γκρεμού ενδέχεται να ξυπνήσουμε! Ας γίνει το θαύμα να είμαστε και πάλι άνθρωποι!!

η Τοξότισσα είπε...

Μα φίλοι μου οι χειρότεροι όλων είναι οι φιλόζωοι κρεατοφάγοι... για σκεφτείτε το...

Πως μπορείς να παριστάνεις τον φιλόζωο, όταν ευχαρίστως -έστω και δίχως γνώση ή σχετική συνείδηση- δέχεσαι να σκοτώνει κάποιος γουρουνάκια, προβατάκια, μοσχαράκια για να φας εσύ?...

Δεν φταίει σίγουρα αυτός που το σκοτώνει, όχι μόνο... στο δικό σου πιάτο καταλήγει...

ΥΓ: χαίρομαι που είδα/πέτυχα το μπλογκ σου, πολύ όμορφο -ήταν ένα Δωράκι από το μπλογκ του Νίκου (Α μπε μπα μπλογκ το Μπινελικοδρόμιο), με το κουμπάκι "ανοίξτε τυχαία ένα μπλογκ" -καταπληκτική η ιδέα του -:)

dreamer-angel είπε...

Γιάννη μου έτσι είναι δυστυχώς!Μόνο ένα θαύμα μας σώζει.Μη σου πω και δύο!!!Φιλιά

Τοξότισσα καλώς σε!!!Να σε κεράσω κάτι;;;Μια τσικουδιά;;;Σ ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τα σχόλιά σου!!!
Θα συμφωνήσω μαζί σου για τον Νίκο!Εχει πολύ καλές ιδέες,γενικότερα!!!Φιλιά πολλά κ ελπίζω να ξαναπεράσεις!

matriga είπε...

Κοριτσάκι μου γλυκό, τώρα το συνειδητοποίησα που το είχα δει πριν... Λυπάμαι, γιατί δεν το έκανα επίτηδες που το έβαλα και γω το θέμα. Αλλά επειδή μου ήρθε στις 31/3 στο e-mail μου το newletter του Αρκτούρου 3/09 και εκεί το είδα, θεώρησα σωστό να το αναρτήσω για να δούμε τα χάλια μας. Δεν το θυμήθηκα Αγγελική μου και τώρα στενοχωρήθηκα που δεν μου πέρασε από το μυαλό για να σε αναφέρω τουλάχιστον! Βλέπεις έχω τον πατέρα μου στο νοσοκομείο από την Κυριακή το απόγευμα και που μυαλό. Μη με παρεξηγήσεις, σε παρακαλώ, γιατί σε εκτιμώ πολύ. :(

Ανώνυμος είπε...

matriga τί είναι αυτά που λες;;;Σιγά να μην σε παρεξηγήσω!!!
Εγώ το έλαβα από τον αρκτούρο με τα νέα του μήνα και δεν ήξερα τι πηγή να αναφέρω!!!Καλό είναι να ανεβάζουμε αναρτήσεις με τέτοια θέματα όλοι!!!Τα φιλιά μου καλή μου και μην αγχώνεσαι (τουλάχιστον μ εμένα) για τέτοια θέματα!
dreamer angel

matriga είπε...

Και γω από εκεί το είδα. Για να δεις πόσα κοινά έχουμε. Λες να αρχίσω να ανησυχώ μήπως πετύχουμε και τον ίδιο άνδρα?? lol Φιλιά πολλά και καλά να περάσεις!

Ανώνυμος είπε...

Μήτσο, μην ξεχάσεις να κλείσεις το θερμοσίφωνα...τα λέμε το βράδυ!