25.3.09

Πότε θα σε ξαναδώ;

Η συνέχεια της ιστορίας από εδώΠριν από λίγο γύρισα από ένα ταξιδάκι αστραπή στο χωριό του αγαπημένου μου παππού! Είναι ο μόνος άνθρωπος που ήθελα να δω πριν να φύγω για το νησί!!!Μιας και η δουλειά μου είναι τέτοια, που δεν μου επιτρέπει ταξίδια μέχρι το καλοκαίρι, ήταν μια καλή ευκαιρία να τον δω σήμερα!!!Να σας πληροφορήσω ότι αυτός ο άνθρωπος με μεγάλωσε μέχρι τα 16 μου.Οταν έφυγα από το σπίτι που μέναμε, αυτός με τη σειρά του έφυγε για το χωριό του!Aπό τότε βλεπόμαστε μια-δυο φορές το χρόνο και λίγες ημέρες τα καλοκαίρια.Τα παιδιά του, δεν έχουν επαφή μαζί του!Ο γιος του είναι ναυτικός και λείπει συνέχεια ταξίδια και την κόρη του- και μητέρα μου- την έδιωξε από το σπίτι επειδή κοίταζε τη ζωή της και όχι εμένα μετά το διαζύγιο της με τον πατέρα μου!!!Πριν τον κατηγορήσετε γι αυτό σας ενημερώνω ότι η ζωή της μητέρας μου ήταν τα ξενυχτάδικα σε όλους τους νομούς της χώρας μας!!!Πόσο να αντέξει ο άνθρωπος!
Οταν αρρώστησε πρόσφατα, τα παιδιά του πήραν τα κλειδιά του σπιτιού του,στην Αθήνα και κάνανε πλιάτσικο!Το μόνο που κατάφερα να κάνω για να σταματήσω το κακό ήταν να τους πάρω με το ζόρι τα κλειδιά και να του τα στείλω ταχυδρομικώς!
Οταν του τηλεφώνησα να του το πω έκλαιγε!
-Τι θλίψη Θεέ μου!!!Δεν είναι παιδιά αυτά που έκανα εγώ!Τι να κάνω τώρα;
-Αχ βρε παπού!(Πόσα θέλω να σου πω και δεν μπορώ!)
-Ποιός θα με κοιτάξει εμένα όταν θα έχω ανάγκη; Η μάνα σου ή ο Θείος σου;Αμα σου δώσω το σπίτι θα με πετάξουν σε κάνα γηροκομείο!!!Θα πέσουν να με φάνε!
-Δεν ξέρω βρε παπού τί να σου πω κι εγώ; Κράτα το σπίτι, εγώ έτσι κι αλλιώς θα φύγω για την Κρήτη!Θα φύγω να γλιτώσω απ όλους.
-Τι θα πας να κάνεις εκεί; Στην άλλη άκρη του κόσμου; Πότε θα σε ξαναδώ;
-Δεν ξέρω! Θα δούμε!
Σιγή
Τώρα που πήγα κάτω κατάλαβα ότι το θέμα Κρήτη πονάει πολύ! Δεν ήθελε να το συζητήσει.Δεν ήθελε να το πιστέψει!
-Να σου δώσω τα κλειδιά του σπιτιού στην Αθήνα;
-Οχι ρε παπού!Αφού θα φύγω, σου είπα.Κράτα τα!
-Πότε φεύγεις; Τον άλλο μήνα θα ρθω να σε δω!Παρ τα και μου τα δίνεις τότε!
-Καλά, έλα και τα λέμε!Αντε γειά σου τώρα!Ηρθε η ώρα να φύγω...
-Καλό σου ταξίδι!
Το αμάξι έστριψε στο στενό, αλλά δεν γύρισα να κοιτάξω πίσω! Ηξερα τι θα δω και δεν ήθελα! Ενας κόμπος στάθηκε στο λαιμό μου!
Ηθελα να του φωνάξω να μη φοβάται! Ηθελα να του πω, πως θα μαι εκεί όποτε με χρειαστεί !
Μακάρι να ξερες πως δεν είμαι σαν τα παιδιά σου!Είμαι από άλλη κάστα παπού!Δεν θα σ αφήσω!!!Θα είμαι εκεί όταν με χρειαστείς, πατερούλη μου!!!
Σ αγαπάω!

Αραγε το κατάλαβες ποτέ;

Πόσο νευριάζω με τον εαυτό μου, που δεν έχω μάθει να μιλάω γι αυτά! Που δεν του έχω πει πως αισθάνομαι!Μη με ρωτήσετε γιατί...
Δεν ξέρω!

20 σχόλια:

Miranda είπε...

Να πηγαινεις μικρουλα να τον βλεπεις να μη νιωθει μονος και πληγωνεται :)
Ή να του τηλεφωνεις συχνα, ειδικα τωρα που φευγεις..
Κουραγιο :/

El Corazon είπε...

Ποσο ξεχωριστη εισαι
και πόσο πολύ φαινετε..

Τα νιωθει ο παππούς..όλα τα νιωθει
όλα τα καταλαβαίνει είμαι σίγουρη!!
Πες του ομως οσα εχεις μέσα σου
μην ερθει ποτε η στιγμη που θα μετανιώσεις..

Φιλιά πολλα..με συγκίνησες

AETOS είπε...

Εγω βλέπω πως είστε ξεχωριστοί άνθρωποι και εσύ και ο παππούς σου.. Σίγουρα καταλαβαίνει για σένα πολλά που δεν λες. Όμως, να σου πω κάτι ; Να λές ! Να λες τόσα κι ας τύχει να γίνεις και κουραστική. Οι γύρω μας, αυτοί που αγαπάμε, δεν είναι δεδομένοι, δεν είναι φωτογραφίες, εικόνες και πολύ περισσότερο, δεν είναι για πάντα.Τώρα λοιπόν που έχει την τύχη να σε έχει κοντά του και εσύ να τον νιώθεις πατέρα σου, πες του ότι έχεις μέσα σου... κι ας τα ξέρει. Και οι δυο θα κλάψετε και θα το θυμόσαστε για πάντα. Στο λεω εγώ, που όταν έπρεπε, δεν το έκανα.
Καληνύχτα...

Vassilis είπε...

Dreamer Angel,
αν σου είναι δύσκολο να πεις με λόγια στον παππού σου πως αισθάνεσαι για αυτόν, γιατί δεν το κάνεις μέσα από ένα γράμμα;

So far away ..... είπε...

Ρε κοριτσί . . . . να τον αγαπάς και να τον προσέχεις ! Να είσαι δίπλα του όταν σε χρειαστεί ! Πάντα να τον σέβεσαι και να τον τιμάς , όπως έκανες σήμερα !
Είμαι ένας άγνωστος για εκείνον και για σένα και όμως με έκανες να τον νιώθω δικό μου άνθρωπό ! Μακάρι οι μέρες του να είναι πάντα γαλήνιες . . . Καλό σου βράδυ !

Ευρύνοος είπε...

πές του τα..

όχι σε μένα, όχι σε άλλους..

πές του τα..

κάντο για σένα, για μένα, για όλους..

μα πιό πολύ για κείνον..

μπέσα σου μιλάω..

εγώ το κάνω πάντως..

monahikoslikos είπε...

Όταν είχες ανάγκη σε στήριξε και σου ΄δωσε τις βάσεις για να πετύχεις όσα πέτυχες στη ζωή σου ως τώρα κι όσα στο μέλλον θα πετύχεις.
Δίκαια λοιπόν τον βλέπεις και τον αγαπάς και θέλεις να ανταποδώσεις όταν θα έχει την ανάγκη σου.
Μην υπόσχεσαι όμως πράγματα που δύσκολα γίνονται γιατί σαν φύγεις για τη νησί οι αποστάσεις θα γίνουν απαγορευτικές και οι παππούδες είναι σαν τα παιδιά, αν τους υποσχεθείς κάτι πρέπει να τους το δώσεις αλλιώς πικραίνονται.
Και συ σίγουρα δεν θέλεις να τον πικράνεις στα στερνά του.

THE LONELY SKIPPER είπε...

kαλησου μερα
θελει μεγαλη τολμη οταν δεν εχεις
μαθει η κατι σε κραταει εκει.εχεις παραδεχθει οτι εχεις τσαγανο.ειναι
μεσα σου και το ξερεις οπλισου με
αυτο τωρα και πες το παπου αυτα που
νομιζεις και αισθανεσαι.τωρα που
καταλαβαινει.αλοιμονο αν αναβαλλεις
συνεχεια ,οι ανθρωποι εχουν δυστυχως
και ημερομηνια ληξεως.τοτε ισως λεω
ισως να αναρωτηθεις για τι δεν τα ειπες οταν ηθελες .εγω ετσι την
επαθα με κυριεψε ο σεβασμος δεν
ειπα ποτε στη μανα μου και στο
πατερα μου απλα σ.αγαπω
ευχαριστω για την φιλοξενεια

matriga είπε...

Καλή σου μέρα γλυκιά μου Αγγελική. Με άγγιξες πολύ σήμερα μ' αυτήν την κατάθεση ψυχής. Σε νιώθω, αν και γω μιλάω για το πως αισθάνομαι, όμως έχω δικούς μου ανθρώπους που δεν το κάνουν, γιατί δεν μπορούν... Το δείχνουν όμως οι πράξεις τους και το εισπράττω. Είμαι σίγουρη ότι το ίδιο συμβαίνει και με το καλό σου παππού. Να 'σαι καλά. Μας συγκίνησες... Φιλάκια!

Υ.Γ. Εγώ πάλι από την Τρίτη δεν είμαι καλά. Δεν μπορώ ούτε ανάρτηση να κάνω...μετά τη δική μου εξομολόγηση :(

Λευκή είπε...

Πες. Τα πάντα. Πήγαινε μόνη σου μια μέρα και πες του τα.
Αν δεν τα πεις, θα είναι ίσως το μόνο πράγμα που θα μετανιώσεις στο μέλλον.
Αν και τα ξέρει... Εσύ πες τα.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κουκλίτσα ,βρίσκεις πάντα τον τρόπο, να με κάνεις να δακρύζω.
Και εγώ θα σου πω να ξαναπας, και να του τα πεις αυτά που έχεις μέσα σου.
Όπως είπαν και πιο πάνω,δεν θα είναι για πάντα, 1000 χρονια να ζήση ο άνθρωπος,αλλά μίλα του.
Γεια σου κοριτσάκι μου.

dreamer-angel είπε...

Μιραντάκι μου
είναι πολύ δύσκολα όλα!!!Είναι στην άλλη άκρη!Φοβάται και δεν μπαίνει ούτε σε αεροπλάνο ούτε σε καράβι!Δεν ξέρω τι θα κάνω!!!Θα δω!Φιλιά μικρό

El Corazon
καλησπέρα!Μακάρι να μπορούσα να ανοίξω το ρημάδι και να μιλήσω για τέτοια θέματα!Ξέρω ότι θα ρθει η στιγμή που θα μετανιώσω για όσα δεν είπα ποτέ!!!Δεν μπορώ γμτ
Τα φιλιά μου και σ ευχαριστώ!

Οφου βρε αετέ μου!
Εχεις δίκιο αλλά δεν μου βγαίνει!!!Δεν ξέρω γιατί!Τι δύσκολο που είναι τελικά να ειπωθούν τόσο απλά πράγματα!!!
Ξέρω πως κάποτε θα χτυπάω το κεφάλι μου αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να μιλήσω!Σε τέτοια θέματα μιλάνε τα μάτια μόνο!!!Δεν τα είδε, τα έκρυψα κι αυτά για να μην στεναχωρηθούμε περισσότερο!!!
Τα φιλιά μου καλέ μου.

Βασίλη μου
το σκέφτηκα!!!Ξέρεις τι θα κάνει;Θα κάθετε να το διαβάζει και να το ξαναδιαβάζει και θα χτυπιέται που έφυγα!!!Δεν θέλω!Πραγματικά σκέφτομαι οτι ίσως δεν έπρεπε να πάω αλλά δεν άντεχα να φύγω χωρίς να τον δω!!!Δεν μου πάνε οι αποχαιρετισμοί γμτ.Φιλιά πολλά.

So far away
σ ευχαριστώ πολύ!!!Να σαι καλά και να χαμογελάς!

Πού είσαι εσύ καλέ μου Ευρύνοε;;;
Σε ζηλεύω που μπορείς να μιλάς για τέτοια θέματα!Εγώ δεν μπορώ και μάλλον δεν θα μπορέσω ποτέ!Κι εδώ που τα λέω, είναι γιατί δεν με γνωρίζετε!!!Αλλιώς σιγά μην τα λεγα!!!Ετσι μεγάλωσα, έτσι έμαθα...Δεν ξέρω τι σκατά συμβαίνει!Οσες φορές τόλμησα να μιλήσω έφαγα τα μούτρα μου κι από τότε σωπαίνω!Εχεις δίκιο!Φιλιά πολλά!

Λύκε μου έχεις απόλυτο δίκιο!
Μακάρι να μπορούσα να τον πάρω μαζί!Μακάρι να ρχότανε!Ωρες ωρες λέω ότι εκείνος χάραξε την πορεία του και διάλεξε να φύγει στο χωριό του!Μάλλον κοροιδεύω τον εαυτό μου για να μην αισθάνομαι ενοχές!!!Αυτό είναι ένα μέρος του τιμήματος που θα πρέπει να πληρώσω!Είναι η πρώτη φορά που δεν έχω λύση σ ένα πρόβλημα!Μέχρι και να του δώσω υπνωτικό σκέφτηκα και να τον βάλω στο αεροπλάνο!Μη γελάς!!!Δεν ξέρω τι να κάνω και στεναχωριέμαι!Φιλιά πολλά

LONELY SKIPPER
δεν μιλάω το σκασμένο είδες;;;
Εχεις δίκιο, όλοι σας έχετε δίκιο αλλά δεν μπορώ!!!Μακάρι να μπορούσα να του το δείξω με πράξεις αλλά δεν θέλει!Δεν έρχεται μαζί μου!Τον καταλαβαίνω, εκεί είναι ο τόπος του αλλά απ την άλλη πρέπει κι εγώ να φύγω!!!Τα φιλιά μου

matriga μου καλησπέρα!Δεν είμαι σίγουρη για το αν με γνωρίζει τελικά!!!Είναι τόσα που δεν έχουν ειπωθεί ποτέ!!!Ούτε εκείνος μιλάει, ούτε εγώ!Ελπίζω να βρεις το κέφι σου γλυκιά μου και να γράψεις πάλι!!!Φιλιά πολλά

Λευκή καλώς σε!Δεν μιλάω λέμε!!!Στην άλλη τη ζωή, ίσως!!!
θα το μετανιώσω και θα ναι αργά το ξέρω!!!Θα το πληρώσω το τίμημα τότε και θα ναι μεγάλο!!!Φιλιά πολλά

Φούλη μου, τι καλά που θα ταν να μπορούσα!!!Μου είναι αφάνταστα δύσκολο να μιλάω για τέτοια θέματα!!!Ουτε καν ότι θα προσπαθήσω δεν σας λέω!Δεν μπορώ!Ξέρω ότι είναι λάθος, αλλά δεν....
Τα φιλιά μου και σ εσένα!

Σας ευχαριστώ πολύ!

matriga είπε...

Ευχαριστώ πολύ! Ήδη η καλή σου αύρα, μου έφερε τη διάθεση ;) Η διαίσθησή μου λέει ότι τα έχετε πει όλα με τα μάτια. Δεν μιλούν όλοι οι άνθρωποι με τα λόγια... Φιλάκια!!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Ισως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας είναι αυτή η χαλάρωση των δεσμών μεταξύ γονιών και παιδιών και συγγενών γενικότερα.
Τα γηροκομεία και οι οίκοι ευγηρίας γεμίζουν εγκαταλελλημένες ψυχές.
Ο πόνος και η πίκρα της εγκατάλειψης πρέπει να είναι μεγάλος και φαίνεται στα μάτια τους.
Είναι ότι χειρότερο μπορούμε να "προσφέρουμε " στους ανθρώπους που μας μεγάλωσαν.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κοριτσάκι σε καταλαβαίνω.
Το βλέπω από τον εαυτό μου,δεν εχω κάνει ζουζουνιες, αγκαλιές,(καταλαβαίνεις τι λέω) με τα παιδιά μου,αν καμιά φορά,στα 25 χρονια 5,6 φορές,με ρωτάνε μαμά είσαι καλά;;;;;;
Δεν φταίω, ετσι με έκαναν δεν μου έδωσαν, και δεν μπορώ να το κάνω .
Πιστεύω ότι είναι άμυνα,δεν πάει να πει ότι δεν της αγαπώ,

Ανώνυμος είπε...

matriga μου να σαι καλά φιλενάδα και να χαμογελάς!!!Τα φιλιά μου

Φάνη μου, είναι ίσως η πρώτη φορά που δεν μου απαντάς με μαντινάδα!!!Δεν ξέρω τι να υποθέσω!Πάντως τον παππού μου, δεν τον παρκάρω σε γηροκομείο!!!Δεν με νοιάζει τι θα κάνουν τα παιδιά του, αλλά εγώ όταν θα με χρειαστεί θα είμαι εκεί!Θα ήθελα να ναι μαζί μου και τώρα που δεν μ έχει ανάγκη ακόμα αλλά δεν θέλει να έρθει!Θα δω τι θα κάνω!

Τα φιλιά μου και σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!Να στε καλά!

dreamer angel

Ανώνυμος είπε...

Φούλη μου σε καταλαβαίνω!Είναι μια πονεμένη ιστορία!Την γνωρίζω, την ζω!Δεν μπορώ να κρίνω τι είναι σωστό και τι λάθος!!!Πολλές φορές και τα λόγια δεν αρκούν!!!
Βλέπω τη μάνα μου!Στα λόγια δεν τη φτάνει κανείς αλλά τί να το κάνω;;;;Να τα βράσω τα λόγια τους!
Με τον παπού έχω άλλη σχέση!Τον κοιτάζω στα μάτια και ξέρω τι θέλει να μου πει!Ξέρω!το θέμα είναι ότι εγώ κρύβομαι και δεν με γνωρίζει σχεδον κανείς!Αν θυμάται πως ήμουν παιδί σίγουρα με καταλαβαίνει!Δεν άλλαξα από τότε!!!Μόνο φόρεσα τη μάσκα του μεγάλου!

Τα φιλιά μου καλή μου φίλη
dreamer angel

matriga είπε...

Γλυκιά μου φιλενάδα, νιώθω σαν να σε ξέρω ήδη. Μου έδωσες την καλύτερη ευχή! Σ'ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω. :))

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Δίκιο , με παρασύρατε
δεν θα το ξανακάνω,
με μαντινάδες μοναχά
τα σχόλια θα κάνω.

Ανώνυμος είπε...

matriga και Φάνη την καλησπέρα μου και καλό Σ/Κ και στους δυό σας!
dreamer angel