15.3.09

Η παρέα μίλησε

ΠεινάμεεεεΚι εγώ σαν καλή οικοδέσποινα και νοικοκυρά (μη γελάτε ρε) αποφάσισα να βγούμε έξω για φαγητό!!! Επίσης αποφάσισα (εντελώς δημοκρατικά) να πάμε σ ένα ουζερί που μου αρέσει για ποικιλία και ουζάκι (άσχετα που τελικά το ουζάκι έγινε κόκα κόλα και σόδα).
'Ηρθαν οι σαλάτες και τα ορεκτικά και κάτι extra σαγανάκια, μύδια κλπ και στο τέλος να σου και η ποικιλία 6 ατόμων!!!!Γουάουυυυυ εντυπωσιακό το θέαμα!Εδώ να προσθέσω πως είμασταν 5 άτομα αλλά και οι 5 τρώμε σα ζώα, ζωή να χουμε!!! Τα σκασμένα, καλύτερα να μας ντύνεις παρά να μας ταΐζεις!Κοιτάζοντας την πιατέλα με τα φαγητά λοιπόν, έθεσα την παρακάτω ερώτηση η ξανθιά:
-Δε μου λέτε ρε σεις;;;Αυτό με τα πλοκάμια τί είναι;;;
Οι υπόλοιποι σκάσανε στα γέλια!!!!(Είναι και νησιώτες τρομάρα τους και ξέρουν κι από καλό ψάρι!!!)
-Μη γελάτε ρε χαμένα, απαντήστε!!!
-Σαν μικρό χταποδάκι είναι , λέει ο ένας.
-Τι λες ρε συ;Μεγάλο καλαμάρι είναι, λέει ο άλλος.
-Εγώ νομίζω πως είναι θράψαλο, τους απαντάω!
-Τι λες μαρή;Δε θυμάσαι την προηγούμενη φορά που δοκιμάσαμε θράψαλα και είπαμε πως τα καλαμαράκια είναι πιό ωραία;;;Καλαμαράκια μεγάλα είναι!
Εκείνη τη στιγμή ο ένας από την παρέα διαλέγει μια μικρή ροδέλα να φάει, δεν του αρέσει και μου λέει:
-Μπλιαχ, αυτό ήταν θράψαλο δεν το θέλω!!!
-Παιδιά θα με κάνετε να ρωτήσω τον σερβιτόρο!
-Μη ρωτήσεις, ρεζίλι θα γίνουμε.Χταποδάκι μικρό είναι και απορώ γιατί το κάνανε τηγανητό!!!
-Καλάααααα
-Καλαμαράκια είναι, αφού είναι πιο νόστιμα!!!Τι σ έπιασε τώρα να θες να μάθεις τί είναι, μπορείς να μας πεις;;;;
-Ναι!!!Ο κατάλογος λέει, πως η ποικιλία εκτός απ όλα τ άλλα, έχει και καλαμαράκια και θράψαλα!!!Στην πιατέλα μας 60% περισσότερα είναι αυτές οι μεγάλες ροδέλες και τα πλοκάμια , άρα επειδή τα θράψαλα είναι φθηνότερα σκέφτηκα πως η πιατέλα θα χει περισσότερα απο δαύτα και λιγότερα καλαμαράκια!!!(Αλλωστε αν δεν τα ξέρεις, δεν τα ξεχωρίζεις!Είμαι σίγουρη πως έχουμε φάει άπειρες φορές θράψαλα πληρώνοντάς τα για καλαμαράκια!!!)
-Αυτή είναι η λογική απατεώνα!!!Λέει ο άλλος ο ξύπνιος
-Καλά, εγώ θα ρωτήσω!!!Φωνάζω λοιπόν τον σερβιτόρο και ρωτάω:Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις τί είναι αυτά τα πλοκάμια εδώ;
-Βεβαίως, μου λέει.Τα πλοκάμια και οι μεγάλες ροδέλες είναι θράψαλα!!!!Μπουα χα χα χα.Δεν μπορώ να σας περιγράψω την έκφραση όλων στο τραπέζι, αλλά μπορώ να σας πω ότι πέθανα στα γέλια και είμαι σίγουρη πως θα το θυμούνται για πολλά χρόνια!!!
Αλήθεια εσείς γνωρίζετε τη διαφορά του θράψαλου με το καλαμάρι;;;
Πληροφορίες και φωτό εδώ

19 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Έγώ είμαι από τη Μάνη και ξέρω από καλό λάδι!!!
Και αν ξέρεις από καλό λάδι και ξέρεις κι από τηγάνι ακόμα και το παραξηγημένο θράψαλο μπορεί να γίνει πεντανόστιμο!!!
Το θράψαλο εύκολα το ξεχωρίζει από το καλαμάρι από το χρώμα, τα πτερύγια και το μήκος των ποδιών του αλλά για να γίνει νόστιμο πρέπει να το έχεις σβουρίξει προηγουμένως κανά 15λέπτο να μαλακώσει.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Νάσαι καλά ρε dreamer,πού έμαθα τη διαφορά καλαμαριού Θράψαλου!
Όσο ζώ μαθαίνω!!

di-ne-tou είπε...

να σου πω την αληθεια μου ποτε δεν εχω καταφερει να τα ξεχωρισω...
ειμαι και εγω ξανθια λες να εχει καμια σημασια;;;

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε...

Καλά είστε θεοι έ....!!!

truth around us......... είπε...

nai vre tin kseroume tin diafora panfago on eimai ki ego opote mia xara ta ksexorizo

THE LONELY SKIPPER είπε...

προσλαμβανεσαι απο την
υπηρεσια......στοπ
τμημα ελεγχου διατροφικων σκανδαλων
.........στοπ
μπορεις να λαδωνεσαι κατα τον ελεγχο με μικρα ποσα,,,,,,,,,,στοπ
μην ανοιγεις τα ματια των καταναλωτων ημερες που ειναι
ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ.................
αυριο μπορει να τρω γατες για σουβλακια δεν λεω για τιποτα αλλο
γιατι χαθηκα καλη εβδομαδα

Μάτα είπε...

Το θράψαλο πρώτη φορά το ακούω! Τώρα την επόμενη φορά που θα πάω σε ελληνικό εστιατόριο θα παραγγείλω καλαμαράκια και θα τον ρωτήσω αν είναι θράψαλα! Ε ρε γέλια που θα κάνουμε!
Φιλάκια

AETOS είπε...

Το θράψαλο, είναι πιο φτηνό και λιγότερο γευστικό από το καλαμάρι. Αν το δει ολόκληρο, έχει διαφορετικό (τριγωνικό) πτερύγιο απ'οτι του καλαμαριού. Τα μαγαζιά, σερβίρουν ότι βρουν και πολλές φορές τα ανακατεύουν. Με την αμμωνία που βάζουν οι περισσότεροι, δεν καταλαβαίνεις διαφορές στη γεύση και την σκληρότητα. Να μην προτιμάτε ροδέλλες που έχουν υποστεί την ταλαιπωρία της επεξεργασίας αλλά ολόκληρα μικρά θράψαλα ή καλαμάρια ή (ακριβότερα)γόνους..
Όταν έχεις καλή παρέα, έχε βέβαια το νου σου στο τι σε σερβίρουν, αλλά μη δίνεις και ιδιαίτερη σημασία.. Όποιος κάνει τον "ψαγμένο" τρώει τα χειρότερα. Εγώ πάντως, την Κυριακή μαγείρεψα στην οικογένεια γαριδομακαρονάδα, σαγανάκι με ντοματα-φέτα και ψητές γαρίδες, μανιταρια αλακρεμ με ροκφόρ και έφτιαξα μια -κατα κοινή ομολογία- υπέροχη σαλάτα. Κρασί, ένα καινούργιο του Τσάνταλη , που λέγεται νομίζω Τρία Πόδια (Χαλκιδική). Οικονομικό και υπέροχο.
Παιδιά, καλή παρέα, φίλους και να μοιράζουμε.. από το φαγητό, μέχρι τον εαυτό μας. Την καλημέρα μου..

dreamer-angel είπε...

Μπράβο βρε λύκε!!!Επρεπε να σε ρωτήσω πριν το φαγητό για να βάλω και στοίχημα!!!!Χα χα χα

Είδες βρε Νάντια τι μαθαίνει κανείς εδώ μέσα;;;Χα χα χα

di-ne-tou μια επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ στα κατεψυγμένα που γράφουν κι επάνω τι είναι το κάθε τι θα σε βοηθήσει!!!Αν όχι προσπάθησε και σε ψαράδικο!!!Για το ξανθό δεν ξέρω τπτ χα χα χα

J. Luna [X-GoteEngeL] παιδιά για υιοθέτηση θα λεγα!!!Χα χα χα

truth around us ναι ε;;;Εμείς πάλι μπερδευτήκαμε πολύ αλλά τα σαβουρώσαμε!!!!Να σαι καλά!

THE LONELY SKIPPER θα πάω και σε φιλοχωική στοπ και μαύρο φίδι που σ έφαγε!!!!Χα χα χα
Χορηγό θα χω;;;;Χα χα χα στοπ

Μάτα μου για δοκίμασε και πες μου τι θα σου απαντήσουν!!!Είμαι περίεργη να μάθω φιλενάδα!!!

Αετέ μου θα πρεπε να διαβάσεις και την ανάρτηση συν-τροφιά!!!
Συμφωνώ μαζί σου σε όλα!!!

Τα φιλιά μου σε όλους να είστε καλά!!!
Είμαι σίγουρη πως όλοι την επόμενη φορά που θα πάτε σε ουζερί θα το ψάξετε το θέμα!!!
Σκοπός μου βέβαια ηταν να διασκεδάσετε με την ανάρτηση αυτή και όχι να κάνω τον Ευαγγελάτο σε παλιά εκπομπή!!!Χα χα χα kisses

THE LONELY SKIPPER είπε...

εχω σπονσορα το τρακατρανγα
βα,ι.........βα,ι θα φαμε
θα μπιουμε και νηστικοι
θα κοιμηθουμε.........
much more kisses to you and to
everithing you love bbbbbbbbbbuy

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα ευχαριστώ πολύ και στα δικά σου!!!!Χα χα χα
Να σαι καλά βρε lonely φιλιά στα μούτρα σου!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Ουζο παρέα και μεζές
και το φιλοσοφούμε
να βρούμε ομοιότητες
και διαφορές να βρούμε

το Θράψαλο είναι φτηνό
μοιάζει με καλαμάρι
μα με το ουζο σίγουρα
δεν παίρνεις καν χαμπάρι

στην ίδια οικογένεια
πως να τα ξεχωρήσεις
αν δεν τα ξέρεις από πριν
να μην στοιχηματίσεις.

Φιλιά πολλά.

ΛΕΩΝ είπε...

Δεν ξέρω τι να πω....!
Ευτυχώς που είμαι χορτοφάγος και έχω γλυτώσει απ' όλα αυτά!
Καλό βράδυ

dreamer-angel είπε...

Φάνη μου τι να πω;;;Είσαι φαινόμενο, ακόμα και για το θράψαλο έχεις να μας πεις μαντινάδα!!!Τα σέβη μου!!!

Λεων ευχαριστώ για την επίσκεψη και καλό βράδυ και σ εσένα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΖΩ.ΚΛΑΨ ΚΛΙΨ.ΕΜΑΘΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΩΡΑ.ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

dreamer-angel είπε...

Skroytzako επίσης καλέ μου, να σαι καλά!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τώρα τι καλαμάρι τι θραψαλο στην ταβέρνα ότι θέλουν μας πλασάρουν.
όμως παιδιά μποϊκοτάζ παρακαλώ ,στα γόνο καλαμάρι και γαριδουλα.
Ο λόγος τα εγγόνια μας δεν θα τα γνωρίσουν ποτέ γιατί δεν θα υπάρχουν πλέον
καλό βράδυ

Ανώνυμος είπε...

εγω μια φορα εφαγα θραψαλο...

και ητανε οτι πιο μαλακο και γευστικο εχω φαει απο θαλασσινα...

ηταν τοσο νοστιμα και εφαγα τοσα πολλα που στην κυριολεξια μετα ενιωθα οτι ακομα και το τσιγαρο με φουσκωνε!!!

αν ειναι μικρο το θραψαλο τοτε ειναι πολυ μαλακο...οταν μεγαλωνει γινεται πιο σκληρο απο το καλαμαρι...ειναι αληθεια...


inkve

dreamer-angel είπε...

Φούλη μου εδώ σε λίγο δε θα χουμε νερό να πιούμε, θα χουμε καλαμάρια και θράψαλα;;;;

inkve κι εμένα μ αρέσουν και τα δύο!!!

Τα φιλιά μου και στους δυο σας