3.3.09

Είναι κάτι ψυχές...

...που είναι καταδικασμένες να αναζητούν σαν κολασμένες αιώνια τον έρωτα. Να βλέπουν από τα μάτια του, να ανασαίνουν από τα πνευμόνια του, να ζουν από τη ζωή του. Τριγυρίζουν στα μονοπάτια της ζήσης τους χωρίς ανάπαυση, ανιχνεύοντας και ακολουθώντας τα χνάρια του. Ρουθουνίζουν και οσμίζονται τον αγέρα, αναζητώντας το διάβα του από το άρωμα που αφήνει. Παρατηρούν και χαιδεύουν εδάφια ψυχών, ιχνηλάτες ενός γενεσιουργικού αίτιου που ευδοκιμεί και θάλλει σε ανώτερες ψυχικές σφαίρες.
Δεν αναζητούν το γνωστό τετριμμένο έρωτα.Το συνηθισμένο ανθρώπινο αίσθημα που είναι προσιτό στους πάντες. Αναζητούν την τέλεια έκφανση αυτού του αισθήματος, που μεγαλύνει την ψυχή και το πνεύμα, που καταλύει τους νόμους του αισθητού, που ανυψώνει στα επίπεδα του ιδεατού, που μαρμαρώνει τους λέοντες, που θέτει πύλες στις κοινωνικές προσταγές, που διευρύνει τα σημεία του ορίζοντα, που πυρπολεί τη φλόγα του, που ανατρέπει τις εξουσίες, που καταπίνει το φως των αστεριών, που ρουφά τις ανάσες του σύμπαντος, που ορθώνει κάστρα στη λογική, που φράζει το ρουν των ποταμών και χαράζει το δικό του...

Α. Πιτσιδιανάκη
από το βιβλίο της "Η γυναίκα του πάρκου"

16 σχόλια:

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Ψηλά γράμματα,είναι όμως η αλήθεια,τουλάχιστον εγώ έτσι αισθάνομαι τον έρωτα..
Καλο βράδυ.

Ευρύνοος είπε...

χαίρομαι που πρόφτασα κι έζησα..

έλεγε κάποιος..
η ζωή δεν είναι για χόρταση, είναι για πρόφταση..

είδα τον εαυτό να εκρήγνειται σε χιλιάδες κομμάτια και να αναδομήται..

να είναι κλεισμένος σε μιά δροσοσταγόνα μαζί με κάποια κάποτε, κι οι δυό πάνω σε ένα φύλλο.. τόσο ελαφροί που μήτε λύγισε το φύλλο..

πέταξα σε μέρη που δεν είχα φανταστεί.. με κάποια στη ράχη μου..

έκλαψα την ώρα της έκστασης..

αυτό κυνηγώ..

καληνύχτα σας..

AETOS είπε...

Είναι κάτι ψυχές, που ερωτεύονται τη ζωή.. μα δεν αφήνουν κανέναν απ' έξω. Κι αν κάτι είναι επίπονο και οδυνηρό,δεν είναι του έρωτα ο πόθος, αλλά η άγνοια ή το χειρότερο η άρνηση των άλλων να μάθουν να μοιράζονται..
Καλή σου μέρα

Λευκή είπε...

Εγώ δεν είμαι ποιητής,
είμαι στιχάκι της στιγμής
με τραγουδάνε οι τρελοί και οι αλήτες
καταραμένη είμαι φυλή
με μιαν εξόριστη ψυχή σ'άλλους πλανήτες...


Αυτό είναι ο έρωτας, ένα στιχάκι της στιγμής. Τον ζούμε στο έπακρο κι έτσι πρέπει.
Αλλά...????!!!!!!

truth around us......... είπε...

poli poli omorfo ax erotas kai meta ola miazoun magika....

matriga είπε...

Πολύ όμορφα λόγια για το πιο όμορφο συναίσθημα... Τον Έρωτα! Και γω κάπως έτσι νιώθω όταν είμαι ερωτευμένη. Ζω τον έρωτα με πάθος, δε μου αρκεί να είμαι απλά ερωτευμένη. "Τρέφομαι" μέσα από το πάθος μου για τον άλλο... και αυτό δεν είναι πολύ καλό, γιατί τις κάποιες φορές φοβίζει τον άλλο το πολύ πάθος, επειδή θεωρεί ότι θα του ζητηθούν περισσότερα απ' αυτά που μπορεί και θέλει να δώσει. Έτσι, φεύγει για να νιώσει πιο χαλαρός, όταν δεν είναι αμοιβαία το συναισθήματα...

dreamer-angel είπε...

Φίλοι μου σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!Δεν έχω να προσθέσω τίποτα περισσότερο απ όσα έγραψα και απ όσα διάβασα από εσάς!Ευχαριστώ σας
Τα φιλιά μου σε όλους

ΣΟΥΙΤΑ είπε...

όμορφο,τρυφερό, ευαίσθητο
σαν ΕΣΕΝΑ!!!

dreamer-angel είπε...

Χμ, αν το ψάξεις πολύ
Ναι θα συναντήσεις στο βάθος αυτή την όμορφη πλευρά μου!!!
Σ ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!!!
Τα φιλιά μου!

El Corazon είπε...

Πολυ σωστα τα λεει ..
ετσι ειναι αχ ερωτα!!

Φιλακια πολυ ομορφη αναρτηση

ΦΟΥΛΗ είπε...

LOVE IS IN THE AIR........ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

dreamer-angel είπε...

Φιλιά πολλά κορίτσια!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Πολύ καλό.

Κάθε ανάρτηση σου είναι καλύτερη από τη άλλη.

dreamer-angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ σύντεκνε!!!
Τα φιλιά μου!

THE LONELY SKIPPER είπε...

τυχεροι οσοι ετυχαν να το νοιωσουν
ατυχοι οσοι το ονειρευτηκαν και
δεν θα το βοιωσουν ποτε

dreamer-angel είπε...

SKIPPER μου συμφωνώ μαζί σου!!!
Να σαι καλά!