1.3.09

Κατάθεση ψυχής

μετά το χτεσινό μας βράδυ!
ή μάλλον μετά τη χτεσινή μας μυσταγωγία στη favela*Ισως να φταιγε το ποτό και η καλή παρέα,
Ισως ο εξαιρετικός για άλλη μια φορά Μιχάλης ο οποίος αγκάλιασε
το λαούτο του και μας ταξίδεψε μαζί του στα πέλαγα της κρητικής
μουσικής παράδοσης. Σ' ένα ατέλειωτο ερωτικό ταξίδι... Δεν ξέρω...
Αυτό που γνωρίζω όμως και κάθε φορά με συγκλονίζει είναι οι
άνθρωποι που δεν φοβούνται να μιλήσουν για όσα αισθάνονται.
Που δεν ντρέπονται να δακρύσουν στο άκουσμα της λύρας!
Που δεν διστάζουν να μου πουν πως έσφιξαν τα δόντια διαβάζοντας
κάποια θλιμμένη ανάρτηση!Που όταν λένε πονάει η ψυχή μου,
πονάνε και όταν χαίρονται πραγματικά το δείχνουν!!!
Που τους κοιτάζω στα μάτια και ξέρω τι αισθάνονται!!!
Πίστευα πως είμαστε λίγοι, μα έκανα λάθος!
Χαίρομαι όταν κάνω τέτοια λάθη...

Μετά το χτεσινό μας ξενύχτι και την πρωινή μου δουλειά
συγχωρήστε με αν γράφω περίεργα.Κάνω ότι μπορώ αλλά μου
είναι δύσκολο να βάλω σε σειρά τις σκέψεις μου.
Σ ένα μαγαζί γεμάτο βότκα και ουίσκι, εμείς το ρίξαμε στην
τσικουδιά!Γιατί λύρα χωρίς τσικουδιά δεν γίνεται!!!
Η υπόλοιπη παρέα μάλλον κοιμάται ακόμα!
Παράουρε δεν σηκώνεις το τηλέφωνο λέμε και θέλω να μου
λύσεις μερικές απορίες. Είσαι κι εσύ μ ένα τεράστιο χαμόγελο
ακόμα ή μόνο εγώ είμαι το χαζό της παρέας ε;;;Οι υπόλοιποι
έχουν πονοκέφαλο!Πονάνε τα παλικάρια ωρέ Μανωλιό;;;
χα χα χα
Και τέλος, αν χτες σου λέγαμε φεύγουμε εδώ και τώρα για
Χανιά και το αμάξι αντί για το πάρκινκ έμπαινε μέσα στο
πλοίο θα έκανες πίσω; Πρόσεχε τι θα πεις, μόνο αυτό σου λέω!
___________________________

*favela θα πει αγριολούλουδο. Φυτρώνει σε βουνά, σε αγριότοπους... ακόμα και σε σκουπιδότοπους! Απλώνεται κι αντέχει...
favela θα πει και παραγκούπολη, απ' το λουλούδι τ' όνομά της... από μέσα της ξεπήδησαν "άνθρωποι-λουλούδια"
___________________________

Ελπίζω όλοι να περάσατε όμορφα χτες!!!
Πολλά φιλιά και καλό μήνα!
Να είστε όλοι καλά!

13 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χαίρομαι που πέρασες καλά χθες,γιατί την τελευταία φορά δεν την πάλευες Η χθεσινή μέρα ταν μέρα ξεφαντώματος το στομάχι είναι χάλια από τα ξίδια,αλλά περάσαμε ωραία. Καλό μήνα και να περνάς πάντα όμορφα.

Paraouros είπε...

Καλησπερα κοπελια..
Ομολογω οτι περασαμε αρκετα καλα εχθες το βραδυ..
Οπως τα ειπες κι εσυ..
Η κρητικη μουσικη εδεσε αρμονικα με την κρητικη ψυχη κι ετσι ειχαμε ενα ευχαριστο αποτελεσμα,συνοδευομενη με μια δοση αλκοολ ικανη να σε ανεβασει επιπεδο αλλα ανικανη να σε κανει να αισθανθεις αβολα..
Τουλαχιστον για τους περισσοτερους..
Και φυσικα σε ενα ωραιο βραδυ δε λειπουν και οι μικρες πινελιες που ειτε σε κανουν να ξενερωνεις, ειτε με μια δοση χιουμορ τις προσπερνας αφηνοντας τες στην ακρη του μυαλου σου ως ευχαριστη εμπειρια..
Ευτυχος επιλεξαμε τη δευτερη επιλογη..
Οσο για την ερωτηση σου (Και τέλος, αν χτες σου λέγαμε φεύγουμε εδώ και τώρα για
Χανιά και το αμάξι αντί για το πάρκινκ έμπαινε μέσα στο
πλοίο θα έκανες πίσω; Πρόσεχε τι θα πεις, μόνο αυτό σου λέω!) δε ξερω τι θα επρατα..
Παντως ξερω οτι οι αποφασεις κι οι εμπνευσεις της στιγμης ειναι συνηθως οι καλυτερες επιλογες..

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Ώχ μανούλα μου,πονάει η κεφάλα μου!!Αυτό δεν ήταν πιοτό,γιορτή του κρασιού ήτανε!Ωχ το κεφαλάκι μουυυυ!!!
Dreamer καλή μου φίλη,τώρα σηκώθηκα κι εγώ και λέμε να πάμε κατά Βουλιαγμένη μεριά,να μας χτυπήσει λίγο θαλασσινό αεράκι μπάς και συνέλθουμε.
Φευγάτη σε βλέπω,κατευθείαν για Χανιά,έλα τί κάθεσαι λέμε;;
Καλά να είσαι.

Μιχάλης είπε...

Εἶπα νά ἀνταποδώσω τήν ἐπίσκεψη, γιατί ἐσύ εἶσαι ὁ ΜΟΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ πού ἔρχεται τελευταῖα στό blog καί ὅπως καταλαβαίνεις…
Ἐμένα δέν μ΄ ἀρέσει νά πίνω τσικουδιές ἤ ξύδια γενικῶς ἀλλά πέρασα ἐξίσου καλά. Πήγαμε μέ τήν γυναίκα κινηματογράφο καί εἴδαμε τόν Κλίντ Ἴστγουντ στό Γκρᾶν Τορίνο. Πολύ καλό ἔργο. Νά πᾶς νά τό δεῖς ὅποτε ἔχεις εὐκαιρία.

dreamer-angel είπε...

ΦΟΥΛΗ μου χαίρομαι που πέρασες καλά!Εγώ τί να πω που δούλευα το πρωί!!!
Ναι η αλήθεια είναι πως δεν την πάλευα τις τελευταίες μέρες!!!Η χτεσινή νύχτα ήταν το παυσίπονο!Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει αλλά χτες το χρειαζόμουν!Φιλιά πολλά

ΠΑΡΑΟΥΡΕ τα σέβη μου!Μασάνε τα παλικάρια ωρέ Μανωλιό;;;Αν μασάνε λέειιιι!!!!Ακόμα λιώμα είναι αυτός χα χα χα Την επόμενη φορά να του πάρουμε μαζί το μπιμπερό!!!Χα χα χα
Ωραία απάντηση!Χμ με βάζεις σε σκέψεις!Εχουμε να πάμε και στον Χαρούλη αλλά δεν είμαι σίγουρη για το αν θα γυρίσουμε.........
Φιλιά πολλά τρελέ θα τα πούμε από κοντά!!!

ΝΑΝΤΙΑ καλώς σε, ήπιες κι εσύ όλο το Βόσπορο κατάλαβα!Μασάνε τα παλικάρια ωρέ Νάντια;;;Χα χα χα
Εγώ βγήκα και ήρθα στα ίσα μου πάντως!!!Φιλιά πολλά γλυκιά μου

dreamer-angel είπε...

Mιχάλη μου καλώς σε!Χαίρομαι που περάσατε όμορφα!Τα φιλιά μου και καλό σου μήνα!

Orsalia είπε...

χαίρομαι που πέρασες τέλεια γλυκό μου κοριτσάκι... εγώ δυστυχώς δεν έκανα τίποτα γιατί "γριπιάστηκα"
Oλη μέρα στο σπιτάκι μου με τα παιδάκια μου και τον αντρα μου..
Φάγαμε μέχρι σκασμού(παρόλη τη γρίππη), είδαμε παιδικές ταινίες στο dvd και μετά βλέπαμε τα παιδιά μας να χορεύουν και τα βιντεοσκοπύσαμε... ωραία ήταν μην έχω και παράπονο... αλλά ήθελα να βγω και να πιω ένα ρακί.... φιλιά πολλά και να περνάμε πάντα όμορφα!
Α! και καλό καλύτερο μήνα!!!!!γεμάτο Ανοιξη!!! φιλιά πολλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΟΜΟΡΦΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.

dreamer-angel είπε...

Ορσαλία μου σ ευχαριστώ πολύ!Σου εύχομαι κι εσένα τα καλύτερα.Φιλιά πολλά!!!

Σκρουτζάκο μου να σαι καλά!Καλό μήνα και καλή σαρακοστή και σ εσένα
Τα φιλιά μου

Vassilis είπε...

σαν να μου φαίνεται ότι ξεπερνάς την κατάσταση "Φτου, πάλι τα ίδια".
Είδες τι κάνει λίγο (λέμε τώρα) τσικουδιά και καλή παρέα;
Καλό μήνα!

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα καλώς τον Βασίλη!!!
Οτι με φέρνει κοντά στην Κρήτη με ανεβάζει κι ότι με απομακρύνει με ρίχνει!!!Αυτό είναι όλο!Πήρα τη δόση μου αυτό είναι όλο.Τώρα είμαι καλά!!!
Φιλιά πολλά

Ευρύνοος είπε...

Τό πες και τό κανες έ?

Ανώνυμος είπε...

Eυρύνοέ μου ναι,έτσι λέει η συνταγή του γιατρού!!!Τα φιλιά μου
dreamer angel