8.3.09

8 Μαρτίου

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
Πίσω από τη μπούργκα κρύβεται μια γυναίκα, μια μάνα που αγαπά το παιδί της, όπως όλες οι μάνες του κόσμου, αλλά δεν έχει καν το δικαίωμα να το αντικρίζει, παρά μόνο πίσω από το ύφασμα που κρύβει το πρόσωπό της και εγκλωβίζει την ψυχή της...
Χρόνια της πολλά!


Χρόνια πολλά και σε όλες τις γυναίκες που καταπιέζονται, βασανίζονται και βιάζονται σωματικά και όχι μόνο!
Χρόνια πολλά και σε κάθε είδους γυναικούλα!
Χρόνια πολλά και σε ορισμένα ανδρείκελα!!!
Χρόνια πολλά σε κάθε γυναίκα που συμπεριφέρεται σαν νταλικέρης, αλλά, όταν βλέπει τα σκούρα, το παίζει γατούλα και αδύναμο θηλυκό αναζητώντας τα στιβαρά μπράτσα του παντοδύναμου αρσενικού.
Χρόνια πολλά και σε κάθε χειραφετημένη, ελεύθερη και ανεξάρτητη γυναίκα σαν κι εμένα! (Οχι δεν είμαι ο συνδυασμός Αϊνστάιν και Ράμπο πάνω σε ένα σώμα γεμάτο καμπύλες!)Χα χα χα
Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες του κόσμου!!!
Στη μητέρα σας, στη γυναίκα σας, στην κόρη και στην αδερφή σας!!!
Γυναίκες να θυμάστε πως η αξία της γυναίκας δεν έγκειται στη δυνατότητα να κάνει ό,τι κάνουν οι άνδρες, μιμούμενη ανδρικούς ρόλους και πρότυπα, αλλά στη μοναδικότητα της φύσης της.
Αν οι γυναίκες γίνουν σαν τους άνδρες, τότε γιατί ο Μήτσος να μην τα φτιάξει με τον Βάγγο που παίζει και καλό τάβλι;

'Ανδρες να θυμάστε πως
«Οι Αξιότεροι των Ανδρών, Άνδρες Ελεύθεροι, γεννιούνται μόνο από Άξιες και Ελεύθερες Γυναίκες!».
Σπάρτη 481 Π.Χ

12 σχόλια:

pandora είπε...

Αγγελάκο με το τελευταίο κομμάτι του κειμένου σου θα συμφωνήσω απόλυτα. Ισότιμοι ναι! Ίδιοι όχι!
Κάπου μπερδέψαμε ορισμένες έννοιες με αποτέλεσμα να επικρατήσει μια σύγχυση ανάμεσα στα δύο φύλα και κατ΄επέκταση στις σχέσεις τους.
Ας αφήσουμε τις γιορτές κι ας θυμόμαστε κάθε μέρα να είμαστε ΓΥΝΑΙΚΕΣ.

Σε φιλώ

busy bee είπε...

Χρόνια Πολλά στις γυναίκες που ΔΕΝ...γιορτάζουν, για όλους τους λόγους που προανάφερες και ιδιαίτερα βέβαια,για το "τάβλι"!!!:))

Νηρηιδα είπε...

Συμφωνω με την τελευταια γραση της Πανδωρας.
Ασε που μια μερα δεν λεει πολλα αν τις υπολοιπες 364 δεν μας σεβονται απλα γιατι κατι λειπει αναμεσα στα ποδια μας.Οποτε ας κρατησουν οι αντρες τις ευχες και ας κανουν καμια πραξη που να δειχνει τα καλα τους αισθηματα

di-ne-tou είπε...

τι να κανει μια μερα αν ολες τις αλλες φερονται στις γυναικες λες και ειναι σκουπιδια...τι χαζες γιορτες και ποσο μεγαλο δικαιο εχεις για ολα οσα ειπες!!!

MARINOS είπε...

Θα τρυπώσει και ένας άνδρας στην κουβέντα σας και απλά θα πει πως τελικά αυτές οι μέρες μπορεί να έχουν χάσει το αληθινό τους νόημα. Βομβαρδιζόμαστε από ανακοινώσεις κομμάτων/οργανισμών , από εκδηλώσεις φορέων και συλλόγων αλλά δεν ξέρω πρακτικά τι αποτέλεσμα έχουν για τις γυναίκες που υποφέρουν, όχι επειδή απλά είναι γυναίκες, αλλά επειδή είναι άνθρωποι

dreamer-angel είπε...

Πανδώρα, τα σέβη μου!

busy bee να υποθέσω πως παίζεις τάβλι;;;Χα χα χα τα φιλιά μου!

Νηρηίδα μου συμφωνώ αλλά θα μου επιτρέψετε να πω οτί δεν είναι όλοι ίδιοι!Μην τα χώνουμε σε όλους!Φιλιά

di-ne-tou σ ευχαριστώ!Θα ξαναπώ όμως πως δεν είναι όλοι ίδιοι ε;;;

Μαρίνε μπράβο!!!Θα συμφωνήσω μαζί σου!

Να προσθέσω πως δεν είναι η γιρτή της γυναίκας εεε;;;
Μην μπερδευόμαστε!Είναι η παγκόσμια μέρα της γυναίκας!

Φιλιά πολλά σε όλους

matriga είπε...

Γλυκιά μου, μπράβο για την πολύ αξιόλογη αυτή σου ανάρτηση. Χάρηκα που με τίμησες με την παρακολούθηση του shell-land. Ευχαριστώ και καλή εβδομάδα :)

dreamer-angel είπε...

Να σαι καλά και φιλιά πολλά!
Να πω την αμαρτία μου νόμιζα πως σε είχα βάλει σε λίστα παρακολούθησης αλλά έκανα λάθος!Εγώ πρέπει να ζητήσω συγνώμη για την καθυστέρηση!
Τα φιλιά μου και πάλι!

ΣΟΥΙΤΑ είπε...

Χρόνια πολλά στις ΓΥΝΑΙΚΕΣ.
Αγγελάκι ευχαριστώ για την επισήμανση σου!μάλλον από μια ανάρτηση μου θα κόλλησε!τώρα νομίζω είμαστε καλά.
φιλάκια...

pandora είπε...

Αγγελικούλα θέλω να σου στείλω κάτι και δεν έχω το e-mail σου. Μπορείς να μου το στείλεις στο δικό μου e-mail;

Καλό απόγευμα

dreamer-angel είπε...

Σουίτα μου, ναι είναι όλα οκ τώρα!
Φιλιά πολλά!

Pandora μου οκ

Orsalia είπε...

Κορίτσια χρόνια πολλά!
Εμείς οι γυναίκες γιορτάζουμε κάθε μέρα!!!!!Να'μαστε καλά!!!