8.3.09

Τα 10 κουσούρια και άλλα 2 παιχνίδια!!!

Μετά από πρόσκληση της truth προθυμοποιούμαι να πω κι εγώ με τη σειρά μου 10 κουσούρια που έχω!!!Να γίνω ρόμπα κοινώς και χωρίς να πάρω μία!!!Δε βαριέσαι όμως, κανείς δεν είναι τέλειος!Λοιπόν αρχινάω ε;;;1)Είμαι υπναρού!!!Μ αρέσει ο ύπνος και για να κοιμηθώ θέλω απόλυτο σκοτάδι και ησυχία!Ούτε το σκυλί μου δεν με αντέχει!!!
2)Τρώω τα νύχια μου.
3)Δεν αντέχω ούτε μια μέρα, χωρίς να φάω σοκολάτα και μόνο μία φορά στη ζωή μου κατάφερα να κάνω σοβαρή δίαιτα!!!
4)Αργώ να νευριάσω αλλά όταν τα πάρω γίνομαι πολύ απότομη,θρασύς, είρων και σπαστικιά!Τόσο που ούτε εγώ η ίδια δεν με αναγνωρίζω!
5)Δεν είμαι νοικοκυρά!!!Ναι κυρίες και κύριοι!Μπορώ άνετα να σας βάψω το σπίτι και να σας κάνω μετακόμιση αλλά με το νοικοκυριό έχω ένα θέμα!Κάνω μόνο τα βασικά και αυτά γιατί πρέπει και όχι γιατί το θέλω!
6)Είμαι εγωίστρια!
7)Είμαι εκδικητικός άνθρωπος!Αν μου φερθείς ωραία θα σου είμαι ευγνώμον και θα στο ανταποδώσω με την πρώτη ευκαιρία!Αν μου φερθείς όμως σκάρτα θα περιμένω και δέκα χρόνια αν χρειαστεί για να στο θυμήσω με τον δικό μου τρόπο!Δεν είμαι ανώτερος άνθρωπος εγώ!!!
8)Πολλές φορές ξεχνώ τη γυναικεία μου φύση και φέρομαι σαν νταλικέρης στη λαχαναγορά του Ρέντη!Δεν μασάω να ρίξω και μερικές άμα χρειαστεί, ακόμα κι αν γυρίσω σπίτι με μαυρισμένο μάτι!
9)Μ αρέσει η ταχύτητα και οι κόντρες με τύπους που μου κολλάνε μαρσάροντας στα φανάρια!Τόσες κλήσεις έφαγα μυαλό δεν έβαλα!
10)Ξενερώνω εύκολα με ανθρώπους και καταστάσεις και γκρινιάζω πολύ!
Να προσθέσω κι άλλο ένα για να ξεμπερδεύω;;;
Είμαι ανυπόμονη!Δεν μπορώ να περιμένω, σήκωσέ το, το τιμημένο!!! Ουπς λάθος! Παρασύρθηκα!Χα χα χα
Ουφ πάει κι αυτό!Ορκίζομαι πως απάντησα με πλήρη ειλικρίνια και κατόπιν οικογενειακής έρευνας γιατί δεν σας κρύβω πως δυσκολεύτηκα!Αυτά ήταν όλα, δεν έχω άλλα!Δίνω τη σκυτάλη με τη σειρά μου σε όποιον θέλει να παίξει και να τσαλακώσει την εικόνα του!!!Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις κι εγώ δεν είμαι μόνο το ρομαντικό και ονειροπόλο αγγελάκι!Αυτό κι αν είναι ανατροπή!...Ορισμένοι δεν συμμετέχετε,άλλοι τα γράφετε και στο προφίλ σας.Μερικούς από εσάς, σας έχω καταλάβει οπότε δεν θέλω να μάθω περισσότερα και οι υπόλοιποι έχετε παίξει ήδη!!!
Ενδιαφέρομαι όμως να μάθω τι θα γράψει η Λευκή, η Νάντια και ο καλός μου φίλος Ευρύνοος!

Δεύτερο παιχνιδάκι και δυσκολότερο!!!
Προσπάθησα μετά από πρόσκληση της Μάτας να φτιάξω ένα ποίημα με 10 ονόματα από φίλους μπλόγκερ!!!Μέχρι να το φτιάξω βραχυκύκλωσα αλλά έχει πλάκα!
Δυό ξανθές και τρεις τρελλοί Παράουροι και λογικοί
Στο blog αυτό μιλάνε!
Παπαουρολόγος μα σοφός κι ένας ωραίος κρητικός
τα χώνουν, δεν μασάνε!
Σκρουτζάκο σε παρακαλώ, έλα κι εσύ πριν τρελαθώ
Και βάλε ένα χεράκι
στο ιστολόγιο μου αυτό Μπακούρι και μπορμπότσαλο
με ζάλισαν λιγάκι!
Αλχημίες μυστηρίου και ταξίδι στο φεγγάρι
Ωχ,να κι ο μεταλλαγμένος δεν αντέχω, έχω σαλτάρει!
Ολους εδώ τους μάζεψα Νάντια ελαχτάρισα
Βοήθεια θέλω απ τη Λευκή, που ναι ξανθιά, μα λογική!

Εδώ γελάμε!!!Sorry παιδιά παρεξήγηση, αλλά έπρεπε να κάνω ρίμα!!!
Ακούς εκεί η Λευκή λογική!!!Χα χα χα
Θα θελα να παίξουν όσοι διάβασαν τα ονόματα τους παραπάνω!!!
Είναι δύσκολο όμως και θέλει χρόνο, οπότε όποιος θέλει ας προσπαθήσει!

Τρίτο παιχνιδάκι και τελευταίο
Τώρα που πήρα φόρα δε μασάω!Χα χα χα
Μου ζητήθηκε να γράψω 5 πράγματα που με εκνευρίζουν περισσότερο!!!
Εύκολο έτσι;;;Αυτά που με εκνευρίζουν βέβαια είναι 105 αλλά δεν πειράζει, θα κάνω μια προσπάθεια να τα συγκεντρώσω!!!
1) Οι τσιγκούνηδες σε λεφτά και αισθήματα!
2) Οι φαλλοκράτες
3) Οι δήθεν, οι ψεύτες, οι πολιτικοί και η παρακμή της tv κλπ
4) 'Ολοι οσοι δεν έχουν καταλάβει πως η γη κινείται γύρω από τον εαυτό της και από τον ήλιο και όχι γύρω απ αυτούς!
5) 'Ολοι όσοι δεν αγαπούν τα ζώα!

Παίξτε όσοι θέλετε
Είμαι το αγγελάκι και μόλλις τελείωσα!!!

22 σχόλια:

truth around us......... είπε...

kala eisai kai megalo moutro se xerome ..oso gia ton trelo tou xoriou eimai periergei ti tha pei xo xox oxo ta filia mou salonikiotika

Λευκή είπε...

Ωχ τι με κανεις τώρα, τι με κάνεις?????????????????????????????????????????????????????????
Το κακό είναι πως ενώ οι άλλοι μου λένε χίλια καλά, εγώ μπορώ να σου πω χίλια κακά για τον εαυτό μου χωρίς να το σκεφτώ πολύ πολύ! Ξέρω ποια είμαι.
Θα παίξω λοιπόν, δεν μασάω από προκλήσεις, αλλά σε προειδοποιώ : πολύ φοβάμαι μετά από αυτά που διάβασα πως θα βρεις κοινά στοιχεία με το ρεμάλι αυτό(εμένα).
χαχαχα
μ'άρεσε, μπράβο στην πατριώτισα truth.
:D

dreamer-angel είπε...

Κι εγώ είμαι περίεργη γι αυτό τον προσκάλεσα αλλά δεν ξέρω αν θα παίξει!Τα φιλιά μου αθηναίικα προς το παρόν!Χα χα χα

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα Λευκή έλα να σε δούμε κ εσένα τι κουμάσι είσαι!Φιλιά πολλά

So far away ..... είπε...

Λες οτι είσαι εγωίστρια αλλά το να τσαλακώνεις έτσι τον εαυτό σου σημαίνει το αντίθετο ! Για μένα είσαι ανώτερος άνθρωπος , απλά δε σου αρέσει η υποκρισία , το δήθεν και το ψέμα ! Χαιρετισμούς απο κορυδαλλό μεριά (οχι μέσα πάντως) ! Υ.Γ. Μας έκανε τελικά ολους η "truth" να ενδοσκοπίσουμε τους εαυτούς μας . . . .

Λευκή είπε...

So far away,
είναι πολύ πιο κακιά απ'ό,τι λέει, είμαι σίγουρη!
Αφου να σκεφτείς, γουστάρει να τρυπάει ανθρώπους με βελόνες. Ανωμαλάρα!
χαχαχαχα

dreamer-angel είπε...

So far away σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια όμως είμαι πεισματάρα και εγωίστρια!!!Μουλάρι λέμε άμα με πιάσει! Χα χα χα
Θα συμφωνήσω μαζί σου για τους δήθεν,την υποκρισία και το ψέμα!Τα απεχθάνομαι και τα 3.
Εγραψα τα δέκα κουσούρια μου χωρίς φόβο και χωρίς ντροπή!Αλλωστε δεν έχω τίποτα να κρύψω και δεν έχω λόγο να το παίζω το καλό παιδί!Αυτό που θέλω να ξέρετε όλοι είναι ότι είμαι αληθινή!!!Μόνο αυτό.
Τα φιλιά μου

Λευκήηηη εγώ είμαι η ανωμαλιάρα μαρή ή εκείνοι που γουστάρουν να τρυπιούνται εεεε;;;;;
Χα χα χα
Οταν είμαι καλή είμαι καλή
αλλά όταν είμαι κακιά είμαι καλύτερη!!!Χα χα χα φιλούρες

Λευκή είπε...

Τς τς τς! Διαστροφές μεσημεριάτικα! Εδώ κολλάει εκείνο που λένε "φταίει ο φονιάς ή ο φονεμένος?"
Μια Βάντα είσαι, σ'έχω καταλάβει (η κακιά από τον Σπορ Μπίλι).
.....εντάξει ρε, είχα δουλειές αλλά δεν έκανα τπτ και σέρνομαι στα blogs όλη μέρα, μη βαράς. Έχει στερέψει το χιούμορ μου.
Kisses

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα χα είσαι τρελή!!!
Μ αρέσεις χα χα χα

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Δηλαδής κυρία μου γουστάρεις να γίνουμε ρομπε ξεκούμπωτε;
Δε μασάω ετοιμάσου!!!
χαχαχα

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα έλα να σε καμαρώσω κι εσένα μαρή!!!Χα χα χα τρώω τα νύχια μου πάλι απ την αγωνία!

Μάτα είπε...

Τελικά έχεις δίκιο!Μοιάζουμε σε πολλά και όχι μόνο σ΄αυτά που έγραψα κι εγώ.Εκδίκηση είναι το δεύτερο ονομά μου κι όσο πιό κρύα (μακρινή) τόσο καλύτερη.Να τους έρθει όταν δεν το περιμένουν!Αλλά δεν το βλέπω σάν ελάτωμμα παρά σαν δικαίωμα να παίρνω το αίμα μου πίσω!
Φιλάκια

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άγγελε μου δεν θα παίξω, το έχω κάνει σε 3-4 bloog και τώρα βαριέμαι.
Καλό απογευμα.

dreamer-angel είπε...

Mάτα μου είδες που στα λεγα;;;Αδερφές ψυχές!Χα χα χα
Τα φιλιά μου

Φούλη μου δεν πειράζει καλή μου,άλλωστε το είπα πως μερικοί έχετε ήδη παίξει οπότε δεν θα επιλέξω πολλούς!!!Καλή καρδιά, αυτό μετράει!Τα φιλιά μου

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Εκτός απο ρόμπα,πρέπει να γίνω τώρα και ποιήτρια;Θεούλη μου βάλε το χέρι σου γιατί βλέπω να καίει φλάντζα η ξανθιά!!

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα

matriga είπε...

Γλυκιά μου και ονειροπόλα, μόλις γύρισα από διήμερο ταξίδι στη Θεσ/κη. Είμαι πολύ κουρασμένη και δεν μπορώ να σκεφτώ τα 10 κουσούρια μου, αλλά προσεχώς θα πάρω τη σκυτάλη από σένα για να ξεμπροστιαστώ... Ομολογώ πάντως ότι έχουμε αρκετά κοινά και γι' αυτό σε πάω! ;) Φιλιά

dreamer-angel είπε...

Οκ γλυκιά μου
Οποτε έχεις χρόνο και διάθεση παίξε όποιο παιχνιδάκι σ αρέσει και θα σ επισκεφτώ για να διαβάσω!!!Εγώ διασκέδασα πολύ πάντως με τα δύο πρώτα!!!
Πέρασες καλά;
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Λοιπόν 10 ζήτησες;20 έφτιαξα και έκαψα τη φλάντζα!!
Καλό βράδυ με πολλα φιλιά..

Λευκή είπε...

Καλά ρε με έβαλες σε τρελή δουλειά! Πού να σκεφτώ η ξανθιά όλα αυτά? Να, η άλλη έκαψε λέει φλάντζα. Εγώ θα φάω τα τακάκια μαζί με την φλάντζα κεφαλής..... και είναι και μεταχειρισμένο γμτ.
Τεσπα, επειδή με είπες λογική (μετά το πήρες πίσω άθλια ταττουατζού) θα ζοριστώ ... αλλά αύριο, με τον καφέ. Σήμερα είχα πολλά ζόρια και δεν αντέχω άλλο.
Φιλιά κούκλα μου :)

Ευρύνοος είπε...

Ορίστε.. με έκανες να τα γράψω.. να δω πως θα κυκλοφορώ απο αύριο στις γειτονιές του χωριού..

dreamer-angel είπε...

Νάντια υποκλίνομαι στο ταλέντο σου!!!Χα χα χα μ εντυπωσίασες!!!

Λευκή θα περιμένω!!!Χα χα χα ακούς εκεί άθλια ταττουατζού!!!
Χα χα χα κορυφή

Ευρύνοε με τα δυό σου χέρια τα δυό σου πόδια και την ουρά για ισορροπία!!!Χα χα χα
Ευχαριστώ για τη συμμετοχή
Το ξερα ότι δεν είμαι η μόνη παλαβή εδώ μέσα!!!Χα χα χα