27.2.09

Φτου, πάλι τα ίδια ...

Με πιάσαν πάλι τα ψυχοσωματικά μου!
Είχα καιρό να το πάθω και ανησυχούσα!
Εδώ και 2-3 μέρες όμως η κατάστασή μου πάει από το κακό στο χειρότερο...
Δουλεύω κάθε μέρα μέχρι τις 4, γυρνάω σπίτι και κοιμάμαι μέχρι τις 7, σηκώνομαι τρώω, χαζεύω στο pc μου για λίγο και ξανά πάω για ύπνο κατά τις 12!Η μόνη αλλαγή είναι τα Σαββατοκύριακα που φροντίζω να κάνω κανένα tattoo μόνο και μόνο για να γεμίζω τον ελεύθερο χρόνο μου και να μην σκέφτομαι! Δουλειά, φαγητό, ύπνος και φτου κι απ την αρχή! Η τελευταία φορά που βγήκα έξω ήταν.....δεν θυμάμαι γμτ
Ξαπλώνω και συλλογίζομαι τί έκανα χτες, προχτές, πριν ένα χρόνο, πριν πέντε χρόνια και η απάντηση που δίνω στον εαυτό μου δεν είναι καθόλου παρήγορη "Τα ίδια" .Το ότι η δουλειά έχει κάνει βουτιά και τα έξοδα τρέχουν δεν το κάνω θέμα, είναι το τελευταίο που με απασχολεί μιας και αποφάσισα να φύγω!Αποφάσισα να φύγω, αποφάσισα να φύγω.........άλλη στεναχώρια κι αυτή!Έχω βαλτώσει πάλι!Αισθάνομαι εγκλωβισμένη και να σκεφτείς πως δεν είμαι απ τους ανθρώπους που το βάζουν εύκολα κάτω!Θέλω να φύγω και δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα με τις αγγελίες!!!Ο μήνας αυτός πέρασε κι εγώ είμαι ακόμα στο 0!
Στενεύουν τα περιθώρια!Κοιμάμαι, ξυπνάω, τρώω, δουλεύω και φτου κι απ την αρχή!Ισα ισα να περνάει ο καιρός!Αύριο σκέφτομαι να βγω!Πρέπει να βγω!Θα με πιέσω μπας και αλλάξει λίγο η διάθεσή μου!Δεν έχω και πολλές επιλογές!Δεν βγαίνει τίποτα με το να κάθομαι μέσα και να σκέφτομαι!!!Παρακαλώ τους φίλους μου, να με πάρουν μαζί τους σέρνοντας, αν με δουν να αλλάζω γνώμη την τελευταία στιγμή!!!Δεν πάει άλλοοοοοοοοοοο
Ευρύνοεεε λέω να πάω Τζουγανάκη!!!Λειτουργεί σαν παυσίπονο!

Δε δέχουμαι τα σύνορα, δε με χωρούν τα φαινόμενα, πνίγουμαι!!!
Ν.Καζαντζάκης

***'Ασχετο αλλά αυτές οι αλλαγές που έχει κάνει η bloger team πολύ με νευριάζουν!

18 σχόλια:

truth around us......... είπε...

na vgeis kai min skas more me to proto potiraki tha erthei to mialoudaki sta isa tou ante ante grigora etimasies gia 3imero filakia polla

dreamer-angel είπε...

Θα βγω, θα γυρίσω, θα κοιμηθώ λίγο, θα ξαναπάω για δουλειά θα ξανακάνω ένα tattoo(να δω πως θα το κάνω μετά απο ξενύχτι και δουλειά)
Και φτου κι απ την αρχή γμτ!!!
Φιλιά πολλά, ευχαριστώ για το σχόλιο!
Εχω πήξειιιιιιιιιιιιιιιι

Ευρύνοος είπε...

χαχα...

καλησπέρα..

δεν έχεις μάθει ακόμη οτι ποτέ δεν είσαι κλεισμένος πουθενά ως άνθρωπος.. χμ.. μάλιστα..

υπάρχει κάτι που ποτέ δεν κλείνεται σε κανένα κλουβί..

Η ΣΚΕΨΗ..

για σκέψου το..

να πάς όπου θές..
Τζουγανάκη, η οπουδήποτε σε ανεβάζει..
όταν γυρίσεις.. (σωματικά).. μην γυρνάς.. (νοητικά)..

έτσι κι εγώ, ο τρελός, δεν γυρίζω ποτέ..
πάντα στον κόσμο μου υπ-άρχω..

για την ώρα, ταξίδεψε λίγο με το τραγουδάκι που έβαλα στην νέα ανάρτηση στο blog μου..

χαιρετώ σε..

dreamer-angel είπε...

Καλέ μου Ευρύνοε τι κι αν η σκέψη μου είναι πάντα εκεί ε;;;
Το ξέρεις αυτό που λέει όταν θες κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνωμοτεί υπέρ σου;;;Ε λοιπόν είναι παραμύθι!
Το δικό μου σύμπαν συνωμοτεί εναντίον μου και η σκέψη δεν μου αρκεί!Τα θέλω όλα και τα θέλω τώρα!
Τώρα είπα!!!
Χαιρετώ σε

pandora είπε...

Ψυχραιμία Άγγελε. Μερικές φορές τα πράγματα δεν ακολουθούν τον ρυθμό μας. Πρέπει να ακολουθήσουμε εμείς τον δικό τους.
Απόκριες είναι! Να βγεις, να διασκεδάσεις. Όχι όμως γιατί θα πρέπει αλλά γιατί θα το θέλεις.

Καλό ξεφάντωμα!

Ευρύνοος είπε...

use your thought..
use your brain..
use the freedom..

τι άλλο να σου πώ?

δεν μπορώ να στο ζωγραφίσω.. :)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Βγές,περπάτα,ανάσανε,ξεκόλα,τί περιμένεις καλή μου dreamer;
Ηζω ή περνάει και χάνεται...
Καλό βράδυ,καλή διασκέδαση,καλό τριήμερο!!!

Miranda είπε...

Πηγαινε στη θαλασσααααααααα, μη μου αγχωνεσαι, φαση ειναι κ περναει Dreameraki m :))

matriga είπε...

Καλή μου σε παρακολουθώ από την πρώτη μέρα που έκανα δικό μου blog - είχα βάλει το δικό σου στα αγαπημένα μου - αλλά ποτέ δεν είχα αξιωθεί να σου γράψω ένα αντάξιο σχόλιο... Τώρα σίγουρα, δεν έχω να σου πω κάτι που δεν το ξέρεις ήδη, αλλά έχω να σου παραθέσω την δική μου εμπειρία. Ότι νιώθεις σήμερα εσύ το πέρασα βγαίνοντας από ένα αποτυχημένο γάμο και ταυτόχρονα χάνοντας την νέα μου δουλειά! Ήταν βλέπεις εταιρεία με επιδοτήσεις από το Ζαχόπουλο! Βρέθηκα λοιπόν πέρυσι τα Χριστούγεννα σε μία απίστευτη θέση... Να έχω ένα στεγαστικό δάνειο, επιταγές να καλύψω και να είμαι άνεργη και απλήρωτη για το μήνα Δεκέμβριο. Ούτε το δώρο δεν μας έδωσαν. Για περίπου 5 μήνες, έζησα πολύ άσχημα. Και μετά αρρώστησα και ήρθε ο φόβος ότι δεν θα υπάρχει αύριο για μένα. Όμως... όλα τα καλά άρχισαν να έρχονται μαζί, το ένα μετά το άλλο! Την ίδια μέρα που έπιασα μια πολύ καλύτερη δουλειά σε πολυεθνική διαφημιστική, γνώρισα ένα πολύ ενδιαφέρον νέο και 3 μέρες μετά βγήκαμε για το 1ο ραντεβού. Αργότερα, έμαθα πως είχαν κάνει λάθος οι γιατροί και δεν είχα καρκίνο. Τώρα μετά από ένα χρόνο που ξεκίνησαν τα προβλήματα μου, είμαι μαζί στη ίδια σχέση, που έχει βελτιωθεί κατά πολύ και παραμένω ακόμη στην ίδια δουλειά, παρότι έχουν απολύσει πάνω από 30 άτομα. Μόνο που μετά από όλες τις δυσκολίες που πέρασαν υπήρχε κάτι τελείως διαφορετικό στη ζωή μου. Άλλαξα εγώ! Τόσο που δεν είμαι πια αναγνωρίσιμη από πολλούς. Με βοήθησε το ότι είχα πιάσει πάτο και έπρεπε να επιβιώσω! Και η ζωή είναι τόσο όμορφη καλή μου. Πίστεψέ με! Καλό τριήμερο! Χαμογέλα :))

Υ.Γ. Αύριο είμαι καλεσμένη σε ένα μασκέ πάρτυ με θέμα τη Ζούγκλα σε φιλικό cafe-bar στη Νέα Σμύρνη. Αν θέλεις να έρθεις και συ, στείλε μου το e-mail σου. Θα χαρώ να σε γνωρίσω από κοντά.

Ανώνυμος είπε...

PANDORA μου σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!Θέλω τον χρόνο μου!!!Θα μου περάσει κάποια στιγμή!Ελπίζω να μην έχω γίνει 300 κιλά μέχρι τότε!!!

Ευρύνοε άστα να πάνε!!!Είμαι δύσκολη περίπτωση!Λες ν αρχίσω τα αστρικά ταξίδια;;;

Νάντιά μου, δεν έχω διάθεση καλή μου!
Δεν μ αρέσει τίποτα γμτ!!!Μπάφιασα!

Μιραντάκι μου, το αμαξάκι μου στο τέλος δεν θα παίρνει μπρος απ την ακινησία!!!Μη φοβού θα μου περάσει!

Martiga μεγάλη μου τιμή!!!Ομως με παρακολουθείς τόσο καιρό και δεν μου έχεις πει ούτε μια καλησπέρα;;;
Είμαι καλή οικοδέσποινα!Γλυκιά μου αυτό μου συμβαίνει μπροστά στον δικό σου Γολγοθά δεν είναι τίποτα!!!Στη δική μου περίπτωση αν και αισθανόμαστε το ίδιο, εγώ επέλεξα να μπω σ αυτή τη διαδικασία.Οχι δεν μετανιώνω, απλά δεν μου ρχεται τίποτα όπως το περίμενα!Η μία δυσκολία μετά την άλλη κι εκεί που πάω ν ανοίξω φτερά λες και κάποιος μου τα κόβει!
Το μόνο που μένει είναι να περιμένω να περάσει αυτό το στάδιο
και το χω ρίξει στον ύπνο μπας και γίνει ευκολότερο!Οσο για την πρόσκληση αν δεν είχα κανονίσει από την προηγούμενη εβδομάδα θα ερχόμουν να σαι σίγουρη!!!Σ ευχαριστώ πολύ!!!

Ολους σας ευχαριστώ πολύ!!!Ισως λειτουργώ αυτοκαταστροφικά ώρες ώρες αλλά μην φοβού!Πρέπει να πιάσω πάτο για να μπορέσω να σηκωθώ!!!Να ξαναπετάξω!!!Τα φιλιά μου φίλοι μου!

dreamer angel

matriga είπε...

Καλέ μου άγγελε, νομίζω στην αρχή είχα κάνει κάποιο σχόλιο στο blog αλλά όπως καταλαβαίνεις με τα προβλήματα που είχα - ειδικά με την υγεία μου - ήμουν στον κόσμο μου. Όσον αφορά τη δύσκολη φάση που διανύεις τώρα, επέτρεψέ μου να σου πως ότι, ακόμα και να τον πιάσεις τον πάτο και συ, μην το φοβάσαι καθόλο! Κάθε εμπόδιο για καλό, έλεγε πάντα ο πατέρας μου και τον κορόιδευα. αλλά είχε απόλυτο δίκιο. Εγώ, από τότε που τον έπιασα και μετά, απελευθερώθηκα και γαλήνεψα.
Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα το τριήμερο και που ξέρεις μπορεί να τα καταφέρω να κανονίσω κάποια στιγμή συνάντηση για όλους εμάς που τα λέμε από δω μέσα. Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΏ ΚΟΥΚΛΊΤΣΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΝΙΏΘΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΏΜΟΣ ΒΡΕ ΠΟΥΛΆΚΙ ΜΟΥ Η ΖΩΗ Η ΠΟΥ...Α ΤΡΕΧΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΒΡΕ ΤΙ ΈΚΑΝΑ ΠΟΥ ΉΜΟΥΝΑ. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΤΡΙΉΜΕΡΟ ΦΙΛΑΚΙΑ.

nek είπε...

na vgeis na kseskaseis ki esy ligo! pisteyw to 3imero pou eftase einai o,ti prepei gi ayton ton skopo!vges, diaskedase k ela pali edw na mas peis pws ta perases! ;)

ΣΟΥΙΤΑ είπε...

Αγγελάκι, δεν πιστεύω ότι είναι σοβαρό.Μάλλον κάτι πρόσκαιρο και παροδικό.
Ευκαιρία τώρα το τριήμερο να κουνηθείς και να ξεδώσεις.
Καλή έξοδο και καλή διασκέδαση..
Φιλάκια.

Vassilis είπε...

Έλα Dream Angel μην απελπίζεσαι. Σκέψου τα χρώματα του ουράνιου τόξου μετά την σκοτεινή καταιγίδα.
Οι δύσκολες καταστάσεις είναι και αυτές μέρος της ζωής. Άντε βρε φιλαράκια, τραβήξτε την (και ας κλαίει) και κάντε τη να διασκεδάσει το τριήμερο!
Τώρα αν η κατάσταση είναι πιο σοβαρή ίσως χρειάζεται περισσότερο συλλογισμό γιατί όπως έχει πει και ένας αγαπημένος μου ομιλητής (Zig Ziglar) "αν συνεχίσεις να κάνεις αυτά που έκανες μέχρι σήμερα ... θα συνεχίσεις να παίρνεις αυτά που έπαιρνες μέχρι σήμερα!"

Λευκή είπε...

Καλημέρα!
Κοπελιά σου'χω δίαιτα. Με το που χτυπήσεις τα 100 ακολουθείς μια θρησκευτική δίαιτα. Τρως τα πάντα και κάνεις το σταυρό σου να χαλάσει η ζυγαριά!
Ξεκόλα ρε χαζή, τι βλακείες είναι αυτές? Πόυ είναι η μαχητική dreamer που κόντεψε να σουβλίσει τον γαμπρό πριν λίγο καιρό οέο?
Εγώ πέρασα να χαιρετίσω, ετοιμάζομαι να πάρω τα βουνά για το τριήμερο. Το ωραίο είναι πως σε λίγο καιρό λέω να πάρω τα νησιά. Σχεδόν γειτόνισες θα γίνουμε.
Τα φιλιά μου, καλά να περάσετε και μη φας πολλές λαγάνες. Άκουσα πέρισυ έναν διατροφολόγο να λέει πως έχουν 3456789765467865 θερμίδες.
:)

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Ζωή είναι σήμερα … είναι τώρα που διαβάζεις αυτές τις λέξεις. Ήδη πέρασαν 3-4 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που άρχισες να διαβάζεις το σχόλιο μου. Τι περιμένεις ;; Βγες … ζήσε … γέλα .. τραγούδα !!! Αν τα σχέδια σου δεν βγουν όπως θέλεις … αν αργήσουν … θα έχει σημασία μόνο αν εσύ θα έχεις αναβάλλει τη ζωή περιμένοντας την πραγματοποίηση τους. Μη περιμένεις …… ακόμα και την επόμενη ώρα .. δεν ξέρουμε με ακρίβεια τη θα φέρει η ζωή …. Ζήσε !!! Φιλιά και καλά κούλουμα !!

dreamer-angel είπε...

Matriga μου, δεν θυμάμαι τίποτα αλλά δεν έχει σημασία!Τα λέμε τώρα και αυτό είναι πολύ ευχάριστο!Οσο για τον πάτο, δεν τον φοβάμαι, τον γνωρίζω καλά!!!Ωρες ωρες όμως δεν τον αντέχω, τον βαριέμαι!Θα μου περάσει!!!Ευχαριστώ για τις ευχές σου!Να περάσεις όμορφα και να ξέρεις πως σίγουρα πριν φύγω θα τα πούμε από κοντά!!!Φιλιά πολλά

Φούλη μου σ ευχαριστώ πολύ!Και να θέλω να κάτσω μέσα σήμερα, είναι σίγουρο πως δεν θα μ αφήσουν οι υπόλοιποι!!!Ασε που ο Τζούγανος είναι το παυσίπονό μου!Φιλιά πολλά
και σ ευχαριστώ που πέρασες απ το σπιτικό μου!

Καλέ μου nek σ ευχαριστώ!Για σας είναι τριήμερο, εγώ θα δουλεύω και αύριο και μεθάυριο!Τα φιλιά μου

Σουίτα μου, νομίζω πως σε κάλυψα με την παραπάνω απάντηση.ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!Ισως να φταίει κι αυτό για το χάλι μου!Παρ όλα αυτά όμως θα βγω κι ότι γίνει!Φιλιά πολλά

Βασίλη μου καλωσόρισες απ τα μέρη μου!Σ ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!!Το ουράνιο τόξο θα βγει και το ξέρουμε όλοι!Αργεί όμως γμτ.Τα φιλιά μου

Λευκή μου χα χα χα χα είσαι κουζουλή μαρή!!!Σ ευχαριστώ πολύ μ έκανες και γέλασα!!!Χα χα χα κοίτα να ρθεις κοντά για να τα πούμε εεεε
Καλά να περάσεις, φιλιά πολλά!!!
***Μη μου θυμίζεις τον γαμπρό μαρή, δεν με λυπάσαι;;;Χα χα χα

Οφου βρε Θανάση!!!Τα σέβη μου βρε φιλαράκι!Εχεις δίκιο!!!

Τα φιλιά μου σε όλους!
Να περάσετε όμορφα!
dreamer angel