16.2.09

Πονάει η καρδιά μου

Χτύπησε το τηλέφωνο! Η μάνα μου έμαθε οτι φεύγω,και την
έπιασε το παράπονο! Πότε θα σε βλέπω, με ρωτάει.
Δεν ξέρω ρε μάνα, θα δούμε!
Θα χαθείς, η Κρήτη είναι μακριά.
Μα και τώρα μακριά είμαι.
Ναι αλλά ερχόσουν στις γιορτές και τα καλοκαίρια.
Εεεε πάλι θα ρχομαι!
Δεν θα ναι το ίδιο!
Ελα ρε μάνα άσε με κι έχω τόσα προβλήματα!
Πονάει η καρδιά μου, μου λέει και παραλίγο να μου φύγει το
ακουστικό απ τα χέρια.'Ηταν απ τις λίγες φορές που η μάνα
μου μίλησε έτσι!Στεναχωρήθηκα! Παραλίγο να λυγίσω, μα η
σκέψη μου γύρισε στο παρελθόν...
...τότε που 9 χρονών παιδάκι, ταξίδευα μόνη μου με το
αεροπλάνο για να τη δω στη Θεσσαλονίκη.Τότε που προτίμησε
να μ αφήσει στους γονείς της για να κυνηγήσει το όνειρό της!
Φθηνά ξενοδοχεία,αποχαιρετισμοί,βαλίτσες, δάκρυα...
Μη μ αφήνεις, έλα πίσω......
Ελα πίσω
Δεν με χρειάζεσαι τώρα, μου λεγε.
Πήγαινε στη γιαγιά, εγώ δουλεύω εδώ.'Οταν θα μεγαλώσεις και
θα μ έχεις πραγματικά ανάγκη, θα είμαι εκεί!!!
Α ρε μάνα, πόσο λάθος έκανες!Μεγάλωσα γρηγορότερα απ ότι
περίμενες κι έφυγα μόνη μου!'Εφυγα μάνα, πριν προλάβεις να
γυρίσεις!!!Γιατί βαρέθηκα τα αεροπλάνα και τα φθηνά ξενοδοχεία.
Βαρέθηκα να σε ζητάω και να μην έρχεσαι...
Βαρέθηκα τις υποσχέσεις μάνα!!!
Μεγάλωσα πια, τέλος τα παραμύθια!!!

33 σχόλια:

Λευκή είπε...

Από τη μια την καταλάβαίνω, μάνα είναι και πονάει η καρδιά της... Από την άλλη η ιστορία μου θύμισε λίγο τον πατέρα μου. Εγώ στη Θεσσαλονίκη χρόνια τώρα, ο αδερφός μου στην Αθήνα. Ο πατέρας να παρακαλάει, να απειλεί, να κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να "μαζευτεί" όλη η οικογένεια επιτέλους. Με τα πολλά, βρίσκουμε κοινό Σαββατοκύριακο με τον αδερφό μου και πάμε στο πατρικό. Ο πατέρας εξαφανισμένος. Στα καφενεία με τους φίλους παίζει πρέφα. Το είδαμε ελάχιστα. Αλλά ήταν καταχαρούμενος που εμείς ήμασταν στο σπίτι....

dreamer-angel είπε...

Τουλάχιστον ο πατέρας σου βρε Λευκούλα προσπαθούσε να μαζέψει την οικογένεια!Να τη νιώθει έστω στο σπίτι!Αν και από ότι λες πρέπει να φύγατε μεγάλοι από το σπίτι!
Εμένα η μάνα μου έφυγε όταν ήμουν 9 και δεν γύρισε.Δεν το χε σκοπό.Μόνη νέα και ελεύθερη καταλαβαίνεις....
Ποιά δουλειά και αηδίες!Μάλλον να γλυτώσει από τους γονείς της ήθελε που ήταν αυστηροί και την περιοριζανε!Τώρα η ίδια που μας άφησε ζητάει να μείνω εδώ!!!Και δεν μένει Αθήνα, αφού γύρισε όλη την Ελλάδα τώρα μένει Μεσολόγγι!!!Δεν είναι μεγάλη και ανήμπορη, 50 χρονών γυναίκα είναι!!!
Μπορεί να πονάει αλλά εγώ πόνεσα περισσότερο τότε!Τώρα μεγάλωσα βρε Λευκούλα πάει!!!Χάσαμε πολλά χρόνια!Δεν με ξέρει!

nek είπε...

egw tha stathw allou... den eprepe na s'afisei se toso tryferi ilikia..twra einai logiko na prakseis ki esy kari analogo.an k i diki s periptwsi einai arketa diaforetiki.. den katalavainw omws giati se thelei toso edw, enw oute ekeini vrisketai edw gia na se stirizei..

Ανώνυμος είπε...

Να υποθέσω από ανασφάλεια;;;
Τι να πω,δεν ξέρω καλέ μου nek!!!
Kαι να πω και μια πικρή αλήθεια;
Πιο πολλά μας χωρίζουν παρά μας ενώνουν.Δεν ξέρω πως αισθάνεται μετά από τόσα χρόνια κι αν έχει καταλάβει τα λάθη της!Οτι έγινε έγινε δεν την κατηγορώ,αλλά κι εγώ αισθάνομαι όπως αισθάνομαι και δεν γίνεται ν αλλάξω.Δεν με γνωρίζει!Πολλές φορές την ακούω να λέει για τον χαρακτήρα μου όταν μιλάει σε ξένους και στεναχωριέμαι!Δεν με γνωρίζει αλλά την αφήνω να πιστεύει όσα λέει!
Καλύτερα έτσι!
Τα φιλιά μου nek

Ευρύνοος είπε...

δυστυχώς η ευτυχώς κανείς δεν γνωρίζει κανέναν..

οι ευθύνες είναι μια λέξη βαριά..
δύσκολα σηκώνεται..

όταν κληθούμε να τις αναλάβουμε σφυράμε αδιάφορα..

μην μασάς..

dreamer-angel είπε...

Kαλέ μου Ευρύοε ήταν ίσως η πρώτη αληθινή κουβέντα που άκουσα από τη μητέρα μου τα τελευταία δέκα χρόνια!!!Με στεναχώρησε που άργησε τόσο να το πει!Απ την άλλη, δεν ξέρω μ άρεσε που έστω κι έτσι το άκουσα!!!
Δεν μασάω και δεν αλλάζω την απόφασή μου!'Ηθελα όμως να το πω,να το μοιραστώ!Τα φιλιά μου φιλαράκι!

nek είπε...

kai logiko einai na min se kserei, efoson den exete zisei mazi.. tespa, einai sigouro oti prepei na kaneis ayto pou leei i kardia s. k eyxomai na einai k to pio swsto! ;)

Μάτα είπε...

Μάλλον κατάλαβε ότι πλησιάζει η ώρα να μείνει αυτή πλέον μόνη της και φοβάται.Ισως νοιώθει ότι κι εσύ όταν σε εγκατέλειψε αλλά δεν θέλει να το παραδεχτεί.Ισως πάλι είναι μόνο εγωίστρια και σκέφτεται ποιος θα την φροντίσει στα γεράματά της.

Η δικιά μου μου είπε όταν έφευγα για Γερμανία: "Και ποιός θα μας γηροκομήσει εμάς αν φύγεις εσύ;"

Είναι σκληρό βέβαια αυτό που θα πω αλλά κλείσε μάτια κι αυτιά και τράβα τον δρόμο σου.Η ζωή της και η ζωή σου δεν συναντήθηκαν ποτέ και τώρα είναι πλέον αργά.
Φιλιά

Blackangel είπε...

Είναι περίοδος γενικού "ξεκαθαρίσματος" έτσι?

Δεν είναι μια απλή φυγή.

Δεν είναι η μετακίνηση από ένα μέρος σε ένα άλλο.

Είναι μια απομάκρυνση από το παρελθόν. Έτσι το εκλαμβάνω εγώ.

Καλό κουράγιο. Είναι πολύ δύσκολο αυτό που προσπαθείς να κάνεις.

Εύχομαι να τα καταφέρεις.

Δεν είναι εύκολο να απαλλαγείς από το παρελθόν.

Για μένα είναι αδύνατο. Γιατί?

Γιατί είμαστε το παρελθόν μας.

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Εσύ θα κάνεις πάντα αυτό που ζητάει η καρδιά σου … Θα κάνεις πάντα ότι χρειάζεται για να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου. Δεν χρειάζεται να σου πω αν είναι αργά για τη μάνα σου ή όχι. Δεν δίνω ποτέ τέτοιες συμβουλές …. Γιατί μόνο εσύ ξέρεις .. μέσα στη καρδιά σου .. τι θέλεις … και πως αισθάνεσαι για όλ ΄αυτά. Και κάποιες φορές .. ο θυμός κρύβει αγάπη …. Άλλες φορές όχι … μόνο εσύ ξέρεις ..
Εμείς εδώ … για στήριξη και χαμόγελα ενθάρρυνσης … όποιους δρόμους και να διαλέγεις. Φιλιά.

dreamer-angel είπε...

Μάτα μου όχι, δεν είναι τίποτα απ' αυτά που μου γράφεις!Δεν επέστρεψε ποτέ!Δεν μείναμε μαζί ποτέ ξανά από τότε!Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Αγγελέ μου όχι, το ξεκαθάρισμα έγινε πολλά χρόνια πριν!Αυτό που κάνω τώρα είναι αυτό που θέλω πραγματικά για μένα και για τη δική μου οικογένεια!Αν διαβάσεις τα παραπάνω σχόλια θα καταλάβεις περισσότερα!Τα φιλιά μου και σ εσένα!!!

Θανασάκη αυτό που θέλω είναι να πάω στο νησάκι μου και να ζήσω ήρεμα τα υπόλοιπα χρόνια μαζί με τους ανθρώπους που αγαπώ!Ολα τα άλλα είναι παρελθόν!Ο καθένας χαράζει τη δική του πορεία!Ετσι κι εγώ!Τα φιλιά μου και σ εσένα καλέ μου!

Σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ πολύ!

Orsalia είπε...

ο δρόμος σου είναι αυτός!!!!
κι αυτόν πρέπει να ακολουθήσεις!
Ισως και η μάνα σου να έχει μετανιώσει... ήταν νέα και είχε όνειρα... ή δεν ήταν έτοιμη για ένα παιδί...
Συγχωρεσέ την μέσα σου... και προχώρα στο δικό σου δρόμο... Είσαι πληγωμένη αλλά και γενναία...
Ασε μια μικρή πορτούλα στην καρδούλα σου και αφέσου... να αγαπήσεις περισσότερο τον εαυτό σου, να τον φροντίζεις περισσότερο, κι όταν έρθει ώρα... τότε να είσαι σίγουρη ότι θα αγαπηθείς βαθιά και θα αγαπήσεις βαθιά... τότε μπορεί και να τη συγχωρέσεις.
να 'σαι πάντα καλά!!!!!!!!

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

Αχ.....μου θυμίζεις την δική μου μάνα....τα ίδια λόγια,οι ίδιες πράξεις....και πολλές υποσχέσεις.....τουλάχιστον,η γιαγιά και ο παππούς,μας μεγάλωσαν σωστά...,κι άς μεγαλώσαμε πολύ γρήγορα...κοίταξε μπροστά....το παρελθόν όσο και αν μάς πονάει...,είναι εκεί πίσω...η ζωή σου είναι μπροστά όμως καλή μου!!!εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να βρείς την ευτυχία και την αγάπη που σου αξίζει!φιλιά πολλά!

dreamer-angel είπε...

Ορσαλία καλή μου, αυτό που έχει σημασία τώρα για μένα είναι να καταφέρω να φύγω από εδώ!Ολα τα άλλα ανήκουν στο παρελθόν!!!Καλωσόρισες.
Φιλιά πολλά!

Εκάτη μου συμφωνούμε γλυκιά μου!Μόνο που εσύ ήσουν πιο τυχερή!!!Είχες μια γιαγιά κι έναν παππού που σε μεγάλωσαν σωστά!!!Η δικιά μου γιαγιά είχε πολλά ψυχολογικά και ήταν σ έναν δικό της κόσμο και ο παππούς στον δικό του.Εφυγα κι από αυτούς στα 16 μου.
Δεν χρωστάω σε κανέναν πια!Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του!!!Τα φιλιά μου κουκλί!

Ανταποδίδω τις ευχές και στις δυό σας!!!Ευχαριστώ που περάσατε από εδώ!

Blackangel είπε...

Ωραίο πράγμα να είσαι "ανεξάρτητος", θελημένα ή μη.

Απλά "πληρώνεις" το τίμημα σου για αυτό.

Το πλήρωσες στο παρελθόν το πληρώνεις και τώρα.

Είδες που δεν είναι εύκολο να απαλλαγούμε από το παρελθόν μας παρά τα θρυλούμενα?

Ίσως ένας συμβιβασμός με τους κακούς δαίμονες του παρελθόντος να σε βοηθήσει.

Δεν δίνω συμβουλές μην παρεξηγηθώ. Η ζωή μου είναι γεμάτη από λάθη.

Απλά γράφω τη γνώμη μου, όπως θα στην έλεγα αν πίναμε ένα καφεδάκι μαζί.

Εύχομαι ειλικρινά να τα καταφέρεις.

Ανώνυμος είπε...

Eυχαριστώ πολύ καλέ μου άγγελε!
Ελπίζω πριν φύγω να πιούμε κι ένα καφεδάκι εεε;;;
kisses
dreamer angel

ΕΥΑΝΔΡΟΣ είπε...

Καλή τύχη με τους εφιάλτες του παρελθόντος και πρόσεξε φιλενάδα να μην τους μεταφέρεις στα δικά σου παιδιά.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Μήν χαλάς τη καρδούλα σου dreamer μου,το ξέρω είναι σκληρό,αλλά μην της κρατάς κακία,είναι κρίμα,μανούλα είναι κι αυτή.
Καλά κάνεις και τα μοιράζεσαι μαζί μας.Ο καθένας μας έχει περάσει κάτι ανάλογο που τον πικραίνει και θέλει να βρεί έναν άνθρωπο να του πεί τα μυστικά του.Σέ ευχαριστώ που μέσα απο τον ιστοχώρο σου,εμπιστεύτηκες και εμένα.

dreamer-angel είπε...

Kαλέ μου Εύανδρε, έχω μία μεγαλούτσικη κόρη και είμαστε αρκετά δεμένες!Μη φοβού!!!Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ!

dreamer-angel είπε...

Γλυκιά μου Νάντια σ ευχαριστώ πολύ!
Το ότι φεύγω δεν είναι εκδίκηση!Είναι απλά αυτό που ποθώ!
Συγχωρώ αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω!
Τα φιλιά μου!

George είπε...

Καλή μου,
το μόνο που θα ήθελα να κάνεις είναι ότι θεωρείς εσύ σημαντικό και όμορφο στη δική σου ζωή.
Όπως επέλεξε και εκείνη (αν και λανθασμένα αφήνοντας μια οικογένεια).

dreamer-angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ Γιώργο μου!Να σαι καλά!!!Τα φιλιά μου

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

"Κάθε μικρός χωρισμός, είναι ένας μεγάλος θάνατος" έλεγε ο ποιητής Σκαρίμπας.

Τα; σέβη μου.

dreamer-angel είπε...

Αν δεν πεθάνεις πώς θα αναστηθείς;;;
...Και τα δικά μου Πάνουλη
χωρίς εεεεε

Paraouros είπε...

Γεια σου κοπελια..
Εσυ εχεις παρει μια αποφαση και δεν ειναι σωστο να αλλαξεις κατι παρα μονο αν εχεις κατι που πραγματικα σε δενει με το παρον σου..
Ασε που αν εισαι στα Χανια μπορει να βλεπεις πιο συχνα καποιους ανθρωπους,που οταν ειστε στην Αθηνα δε βλεπεστε σχεδον ποτε..
Εσυ κανε οτι θελει η καρδια σου..

Keep going..

..

dreamer-angel είπε...

Οφου βρε Παράουρε καλά τα λες αλλά κι εσύ το ίδιο λούκι δεν περνάς;;;
Πόσα έχεις ακούσει για αποφάσεις που έχεις πάρει και πόσα θ ακούσεις ακόμα;;;βρε εγώ θα φύγω σου λέω ο κόσμος να ρθει τούμπα!!!Φιλιά πολλά
και πέρνα να σε δούμε!Να μας πεις τα νέα από το νησί ε;;;

Ανώνυμος είπε...

εγω παντως συγκινηθηκα που διαβασα ολα αυτα στο blog σου...

inkve

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
dreamer-angel είπε...

Καλώς τον inkve
Tα κατάφερες βρε;;;;
Μπράβο, μπράβο

Ανώνυμος είπε...

ειμαι χακερ εγω ρε...!!χαχαχαχα

inkve

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα χα
κόιτα να δεις που πήρε θάρρος!
Δεν φτάνει το σπάσιμο νεύρων μέχρι να μάθει να γράφει σχόλια, μας τη λέει κι από πάνω!Χα χα χα

Ανώνυμος είπε...

Ola auta pou perases sthn padikh sou hlikia....euxomai na se didaxan na gineis mia uperoxh mhtera...kalh tuxh sthn Krhth...

dreamer-angel είπε...

Ευχαριστώ, να σαι καλά!!!