14.2.09

Aνατροπή

Βαρέθηκα τις σάχλες και τα χρόνια πολλά σήμερα!!!
'Οχι δεν γιορτάζω!!!!Δεν είμαι ερωτευμένη τα τελευταία
10 χρόνια!Και μην ακούσω το γνωστό κλισέ ότι ο έρωτας
κρατάει χρόνια γιατί θα δείρω κανέναν!!!Ο γάμος σκοτώνει
τον έρωτα ή αλλιώς περάσαμε σε άλλο επίπεδο, όπως άκουσα
πριν μέρες από μια χαζογκόμενα που δεν ήξερε (το ζώο) ότι είχε
γίνει τάρανδος και τα πουλάκια φτιάχνανε φωλιές στα
παρακλάδια!!!Τσίου τσίου
Ωραίος ο έρωτας δε λέω, ευτυχώς που είναι τυφλός και δεν
βλέπεις τις μαλακίες που κάνεις!!!'Οταν βρεις το φως σου με το
καλό λες ότι δεν θα ξανακάνεις το ίδιο λάθος!!!Ναι σωστά,
δεν το ξανακάνεις, υπάρχουν τόσα άλλα!!!
Ο έρωτας κρατάει λίγο!!!Αν κράταγε πολύ θα ήταν βαρετός!!!
Αλλο ο ενθουσιασμός, άλλο ο έρωτας, άλλο το πάθος,
άλλο η αγάπη!!!Το άλλο επίπεδο είδατε, δεν το βάζω στη λίστα!!!
Χα χα χα
'Αντε βρε, τα φιλιά μου σε όλους!Είπα σήμερα να κάνω την
ανατροπή, έτσι για να μη βαριόμαστε!!!
Oχι τίποτα άλλο αλλά έμαθα ότι η κόρη μου χάλασε 30euro
για να πάρει δώρο στο νέο της αγόρι!!!Το ζαγάρι!!!
Θέλει λέει να μου τον γνωρίσει!!!Τον έχω δει σε φωτό,
χάλια είναι αλλά δεν το κάνω θέμα!!!Και το χειρότερο...
Είναι εθνικιστής και ακροδεξιός που να μην του πω τίποτα!
Με φαντάζεστε εμένα σε meeting με τον γαμπρούλη;;;
Με μπερέ και κονκάρδα του Τσε Γκεβάρα να το παίζω
η κουμμουνίστρια πεθερά για σπάσιμο;;;
'Ηθελε και δώρο μην τον χάσουμε από πελάτη!!!
Πάλης ξεκίνημα νέοι αγώνες
οδηγοί της ελπίδας οι πρώτοι νεκροί....
Τί είπαμε οτι γιορτάζουμε σήμερα;;;;

23 σχόλια:

ΣΟΥΙΤΑ είπε...

Εσύ μπορεί να μη γιορτάζεις, όμως η κορούλα τον τιμησε το βαλεντίνο!!
Πάντως καλά τα λες.
την καλησπέρα μου>.

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Αυτό κι αν ήταν ανατροπή: πεθερά προχώ και κόρη με αγοράκι της ΕΟΝ! Ήμαρτον, πάει χάλασε ο κόσμος! Σε φαντάζομαι στο meeting που λες να σε παρακαλάει ο γαμπλούλης σου να έρθεις με τα ντραμς να σιγοντάρεις καμιά παρέλαση!!!

Τις καλησπέρες μου.

dreamer-angel είπε...

ΣΟΥΊΤΑ καλώς σε και για να τα πάμε καλά μη λες το ζαγάρι Βαλεντίνο!!!
Ελπίζω να τον στείλει σύντομα γιατί εγώ ακροδεξιό στο σπίτι μου δε βάζω!!!

Πανούλη όχι μόνο αυτό!!!Θα τον βάλω κάτω και θα του βαράω ταττοο στο κούτελο 8 ώρες!!!
Ακούς εκεί!!!Μα ακροδεξιό;;;Να του τραβήξω δυο χαστούκια να του πω εγώ!!!
Στ άρματα, στ άρματα εμπρός στον αγώνα...
Φιλιά παίδες!

ΣΟΥΙΤΑ είπε...

Εγώ εννοούσα τον άγιο ..βαλεντίνο.

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα sorry είχα θολώσει!!!
Χα χα χα

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε...

Κυνική, αλλα σωστή.

Εγω την αγάπη μου κάθε μέρα προσπαθώ να τη κερδίζω...

ΦΙΛΑΚΙΑ!

Λευκή είπε...

Α ρε dreamer τι τραβάς κι εσύ!? Καλά τίποτα δεν πήρε από 'σένα αυτό το παιδί? Είσαι σίγουρη πως ο άντρας σου δεν την έκανε με άλλη? Για κάνε κανένα test dna γιατί πολλά στιγμιαία λάθη ακούω τώρα τελευταία!
Φιλιά κούκλα μου και άμα θες βοήθεια να ξεκάνουμε τον "γαμπρό"-wanna-be σφύρα :p

Alex the Walker είπε...

Για τον έρωτα ζουμε, αγγελέ μου. Κι αν δεν το καταφέρνουμε βρίσκουμε υποκατάστατα αγάπης... Είναι κρίμα να μην είσαι ερωτευμένη όταν μπορείς.


«Κάθε λεπτό από την ώρα ενός ερωτευμένου, αξίζει όσο μία ολόκληρη καθημερινή ζωή»
Aphra Behn



«Υπάρχει μόνο μία χαρά στη ζωή, να αγαπάς και να αγαπιέσαι»
George Sand

dreamer-angel είπε...

Ναι η αλήθεια είναι ότι με τον κυνισμό έχω πολύ καλές σχέσεις καλέ μου x-goteengel.Φιλιά πολλά!

Λευκούλα χα χα χα ναι γμτ κι εγώ αναρωτιέμαι πολλές φορές!!!

Alex εδώ θα διαφωνήσω και θα με πείτε κυνική πάλι!!!Όλοι θέλουμε να έχουμε έναν έρωτα. Όλοι θέλουμε να ζούμε έναν έρωτα. Κι όταν δεν ζούμε αυτόν τον έρωτα, είμαστε λίγο, ξέρεις... μισοί.
Πόσο κρατάει όμως ο έρωτας;;;
Και μετά;;;Τι γίνεται μετά;;;;
Γκρεμίζεσαι, βαριέσαι, συνειδητοποιείς το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα σ εσένα και στο άλλο σου μισό και απογοητεύεσαι;;;
Τι κάνεις όταν μετά από αυτόν δεν υπάρχει αγάπη;;;;Δε γίνεται όλη σου τη ζωή να ψάχνεις το άλλο σου μισό!!!Μεταξύ μας δεν νομίζω να το χουν βρει και πολλοί!!!
Τα φιλιά μου

Μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε!!!Ας τα βρούμε πρώτα με τον εαυτό μας και σίγουρα δε θα 'μαστε μισοί!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.Η ΑΓΑΠΗ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.ΑΛΛΟ ΑΓΑΠΗ ΑΛΛΟ ΕΡΩΤΑΣ ΑΛΛΟ ΠΑΘΟΣ.ΜΗΝ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ.

dreamer-angel είπε...

Ετσι....
Τα φιλιά μου Σκρουτζάκομ!!!

Ευρύνοος είπε...

Θα συμφωνήσω μαζί σου στα περί έρωτος..

δυνατό ποτό, μα κρατάει λίγο..

τα "για πάντα" είναι τελικά εφήμερα..

γι αυτό λένε "ποτέ ο ενθουσιασμός δεν νίκησε την εμπειρία"..

υγ: να χαίρεσαι τον γαμβρό.. χεχε..

καλημέρα σας..

Μάτα είπε...

Νομίζω ότι τα παιδιά μας το κάνουν επίτηδες μερικές φορές για να μας σπάνε τα νεύρα ή για να δοκιμάζουν την αντοχή μας.Ελπίζω η κόρη σου να περνάει μόνο μιά φάση αλλιώς φώναξέ με να του κρατάω το κεφάλι όσο θα του βαράς το τατού στο μέτωπο!
Για μένα τον άγριο έρωτα ακολουθεί η ήρεμη αγάπη όταν έχες βρει το σωστό ετερον ήμισυ.Υπάρχουν και μερικοί βέβαια που κοιμούνται ακόμα με τα τσαρούχια όπως λες.
Φιλάκια και καλημέρα

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Κατ’ αρχάς … το να πρέπει να γιορτάσεις τον έρωτα σε μια προκαθορισμένη μέρα που για να τα κονομάνε κάποιοι … είναι σκέτη ξενερωσιά.

Το πόσο κρατάει ο έρωτας … είναι υποκειμενικό… και το κάτω πόσο μπορεί ο καθένας να μετατρέψει συναισθήματα βαθιάς αγάπης σε έρωτα και πάθος .. μακροπρόθεσμα είναι και το μαγικό κλειδί για την μακροβιότητα μιας σχέσης.
Όπως είναι επίσης το κατά πόσο κάποιος είναι διατεθειμένος να ανταλλάξει μια μακροχρόνια αγάπη … που δεν αποτελείται πια από έντονο έρωτα και πάθος .. για να ερωτευτεί ξανά …γνωρίζοντας ότι ο έρωτας ο σκέτος .. χωρίς αγάπη .. δεν οδηγεί πουθενά. Είναι όλα θέμα επιλογής …και η κάθε επιλογή έχει το τίμημα της. (Για μας τους έγγαμους μιλάω) Εγώ πάντως δε το κουνάω !!! Καλή βδομάδα .. φιλάκια .. και καλορίζικος ο γαμπρός … χαχα !!

MARINOS είπε...

Δυο μέρες μετά, νομίζω πως πια όλα έχουν ξεχαστεί...!

dreamer-angel είπε...

Ευρύνοε συμφωνούμε!!!Μη μιλάς για τον γαμβρό έτσι γιατί θα σφαχτούμε!!!
Δεν περνάει κι ο καιρός να φύγουμε για Κρήτη να ξεκόψει μία και καλή γμτ!!!Οχι οτί εκεί δεν έχει γαμβρούς αλλά τουλάχιστον κερδίζω χρόνο!!!Φιλιά πολλά!

Μάτα δεν είναι απλά μία φάση σοβαρεύουν τα πράγματα κι αυτό είναι που με φοβίζει!!!Οχι τίποτα άλλο αλλά δεν μπορείς να κάνεις και τίποτα σ αυτές τις περιπτώσεις!!!Μόνο κουβέντα!!!Δεν έρχεσαι να τον αναλάβουμε και οι δύο;;;Φιλιά γλυκιά μου

Θανασάκη έχεις κάνα βιολί για σπάσιμο;;;;'Ελα να βαράς όσο θα κρατάμε μαζί με την Μάτα!!!Τα φιλιά μου καλέ μου!!!

Μαρίνε έτσι είναι!!!Δυστυχώς ή ευτυχώς!!!Τα φιλιά μου και σ εσένα!!!

AETOS είπε...

Πρώτα απ'όλα, αυτό το "μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε" μην το ξαναπείς γιατί δεν νομίζω ότι σε αντιπροσωπεύει.Πιστεύω πως ζεις την κάθε σου στιγμή ...
Στιγμές είναι ο έρωτας, η ευτυχία, μια αγκαλιά, ένα δάκρυ, ένας πόνος, η χαρά κι όλα αυτά που μας δένουν με τους άλλους.Όλοι ένα γύρω είμαστε.Αν απλώσεις το χέρι, θα το δεις.

Υ.Γ.
Τώρα για τον γαμπρό, για να τον διαλέξει το κορίτσι σου, κάτι θα ξέρει.Κι αν κάνει λάθος, θα το καταλάβει.

Στου Βαλεντίνου δεν γιορτάζω.Γιορτάζω την κάθε μου μέρα μου που μπορώ να βλέπω να 'ναι καλά όσοι αγαπώ.
Για την κάθε μέρα, χρόνια σου πολλά.

Μιχάλης είπε...

Τί ἔχει τό παιδί ποῦ εἶναι ἐθνικοτέτοιος; Θά προτιμοῦσες δηλαδή νά εἶναι ντιγκιντάγκας καί νά κουνάει τήν ἀχλαδιά;
Ἄν εἶναι πολύ μικρή ἡ κόρη σου μήν ἀνησυχεῖς. Θά τόν ξεχάσει πρίν προλάβει νά κρυώσει τό δῶρο.
Ὁ ἔρωτας εἶναι ἀπάτη τῶν ἀνθοπωλῶν γιά νά πουλᾶνε λουλούδια, ὅπως ὁ χρόνος εἶναι ἀπάτη τῶν Ἐλβετῶν γιά νά πουλᾶνε ρολόγια. Ἡ ἀγάπη τώρα εἶναι τελείως ἄλλο πράγμα. Συμπεριλαμβάνει εἰδικές πράξεις πού μποροῦν νά «διατηροῦν τήν φωτιά» ἑνός ζευγαριοῦ ὅπως στά πρῶτα χρόνια τοῦ γάμου του.
Ἀλλά ἐσένα δέν σοῦ λέω τό μυστικό γιατί εἶσαι ἀναρχικιά.
Ἄκου δέν γιορτάζει τοῦ Βαλεντίνου…

dreamer-angel είπε...

Aετέ μου,η ζωή μου είναι γεμάτη στιγμές που φροντίζω να τις ζω κάθε μέρα,κάθε λεπτό!Υπάρχουν όμως και κάποιες στιγμές που αισθάνομαι μια απέραντη μοναξιά!Ισως γιατί έχω μάθει στα δύσκολα να κλείνομαι στον εαυτό μου και να σκαλίζω, να ματώνω, να ζω!Ετσι έμαθα από μικρή!Δύσκολα αλλάζει ο άνθρωπος!Δεν είναι αλήθεια όμως ότι σ αυτή τη ζωή είμαστε μόνοι;;;Δεν το χεις νιώσει ποτέ;;;Δεν είναι πάντα άσχημο!
Οσο για τον γαμπρούλη που λες κι εσύ είναι μια περίεργη κατάσταση όταν έχεις κόρη 15χρ κι αυτός είναι 19 έτσι δεν είναι;;;Φοβάμαι μη την παραμυθιάσει κλπ κλπ και ποιός με κρατάει μετά μην του βγάλω το τομάρι!!!Για την κάθε μου μέρα... σ ευχαριστώ πολύ!Τα φιλιά μου Αετέ χτύπησες φλέβα!

Μιχαλάκη μου αν σου πω ΝΑΙ τον προτιμούσα λούγκρα τί θα λεγες;;;
...Και ΜΗ μου θυμίζεις τα πρώτα χρόνια γάμου καλέεεεεε!!!Δεν θέλω να γυρίσω εκεί!!!Κάθε μέρα έκανα ανακαίνιση στο σπίτι μου!Μέχρι να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα και να συνηθήσω στην ιδέα είχα σπάσει όλα τα έπιπλα και τις ηλ.συσκευές!Αναρχικιά όπως το πες!!!Οχι πως τώρα άλλαξα δλδ απλά με μάθανε πια και δεν μου κολλάνε!
Εχουμε δημοκρητία!!!Χα χα χα χα

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

Χαχαχαχαχα!αμάν πεθερά να σου πετύχει!!!α-πα-πααααα!!!!!

dreamer-angel είπε...

Είμαι και προοδευτικός άνθρωπος αν δεν το χετε καταλάβει εεεε
Χα χα χα

Ανώνυμος είπε...

αυτο δεν ειναι τιποτα...

εμενα μια φιλη μου ηταν τρελα ερωτευμενη...και της αποκαλυψε τις πεποιθησεις του κανενα εξαμηνο μετα...

ξενερωμα η κυρια λεμε..

μετα απο λιγο καιρο...απλα..τελειωσε..


παντως αν ειναι να γινει κανενας ματσακι μποξ αναμεσα σε εσενα και στον βαλεντινο της κορουλας σου θελω εισιτηριο με το ελευθερο συμετοχης στον αγωνα!!!


inkve

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα οκ μέσα
αλλά έχω βάσιμες υποψίες ότι μάλλον τελείωσε η ιστορία!!!
Εχω γίνει οικογενειακός ντεντέκτιβ και το ψάχνω μέσω Λαμίας!!!
Γιατί μας το κανες αυτό ακροδεξιό γουρούνι όφουυυυ
Μη με βλέπεις έτσι συμπάσχω καταβάθος
χε χε χε